SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQYour beauty never ever scared me.
Grimer, Dratini!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
En dit heb ik gevangen vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog geen Grimer of Muk gezien hierquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:25 schreef Amarantha het volgende:
En level 20 nu dus weer wat leuke dingetjes gekregen.
Hoe krijg/maak je daar zo'n mooi overzichtje van?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe krijg jij ze zo bij elkaar en met percentages er bij?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe krijg jij ze zo bij elkaar en met percentages er bij?
https://pokeadvisor.com/quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:27 schreef Unites het volgende:
[..]
Hoe krijg/maak je daar zo'n mooi overzichtje van?
Ghehehequote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe krijg jij ze zo bij elkaar en met percentages er bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt 'm ieder geval gevangen!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:29 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vang opeens een Magmar met 1313 CP, met een normale bal nadat een ultra ball en great ball niet lukte..
Bijna m'n sterkste pokemon nu.
Ik wil ook een Dratiniquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Naja mijn dratini van 93% bewaar ik wel.
Ja niet verwacht, ik driftfe weer eens naar de hoek van de straat en daar was die felle rakker opeens.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:32 schreef Unites het volgende:
[..]
Je hebt 'm ieder geval gevangen!![]()
Leuke vangst hoor!
Ik heb een psyduck gevangen van 500 cp. Maar hij is 28%. Naja uiteindelijk ga ik hem wel evolueren denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Niet leuk meer met die Pokéadvisor. Gisteren daardoor al m'n Psyducks maar weggetieft..
http://pokefind.co/evolution.phpquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:35 schreef Amarantha het volgende:
486 drowzee, hoe hoog zal de Hypno worden die daar uitkomt?
Waar zie je percentage want ik zie alleen cp139quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:30 schreef Amarantha het volgende:
Mijn hoogste Magikarp is 129 cp en 80%. Daar zal ik het mee moeten doen denk ikNaja uiteindelijk geef ik om die % niet heel veel. Nu ik het makkelijk kan zien is het wel handig maar ik ga er nog steeds niet heel serieus mee bezig, alleen als ik zie dat ik echt nog keuze heb welke weg te doen enz.
Maar met mijn Tentacruel van 51% ben ik ook blij.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar zie je percentage want ik zie alleen cp139
quote:
quote:
Nice Pinsir.. En Tauros!quote:
Bij mij zijn ze alle keren dat ik ze gecheckt heb binnen een marge van een half procent gelijk gebleven.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iemand hier zei toch dat IV levels gelijk blijven na een evolve?
Ben ik wel benieuwd waarom mijn Nidorino na eerst sterk te zijn geweest, naar 31.1% is gegaan.
Sweet! Dat wil ik ook!!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:45 schreef esv7 het volgende:
Eindelijk een goede eevee, zit ondertussen op 70 eevee candy en kan nu de eerste evolueren
Dat IV is allemaal gelul joh. Gewoon lekker naar je CP kijken. Hoe hoger je CP hoe stoerder je bent.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iemand hier zei toch dat IV levels gelijk blijven na een evolve?
Ben ik wel benieuwd waarom mijn Nidorino na eerst sterk te zijn geweest, naar 31.1% is gegaan.
Printscreen, uitknippen, opslaan en uploaden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe maken jullie zo'n mooi screenshotoverzicht? Gewoon knippen en plakken?
Wegpleuren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Maar wat doen jullie met hele lage CP Pokémon met een best goede IV?
Ik gebruik daar shareX voor, is een Windows applicatie om makkelijk stukken scherm te knippen en die gelijk te uploaden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe maken jullie zo'n mooi screenshotoverzicht? Gewoon knippen en plakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |