SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQYour beauty never ever scared me.
Grimer, Dratini!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
En dit heb ik gevangen vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog geen Grimer of Muk gezien hierquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:25 schreef Amarantha het volgende:
En level 20 nu dus weer wat leuke dingetjes gekregen.
Hoe krijg/maak je daar zo'n mooi overzichtje van?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe krijg jij ze zo bij elkaar en met percentages er bij?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe krijg jij ze zo bij elkaar en met percentages er bij?
https://pokeadvisor.com/quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:27 schreef Unites het volgende:
[..]
Hoe krijg/maak je daar zo'n mooi overzichtje van?
Ghehehequote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe krijg jij ze zo bij elkaar en met percentages er bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt 'm ieder geval gevangen!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:29 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vang opeens een Magmar met 1313 CP, met een normale bal nadat een ultra ball en great ball niet lukte..
Bijna m'n sterkste pokemon nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |