quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat is een jood die roeitIk kreeg een week ban voor zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
stoerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik kreeg een week ban voor zoiets.
Ja, die wedstrijd tegen Genk. Legendarisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
In de oefenwedstrijden die verloren of gelijk gespeeld werden tegen Liefering, AFC, Genk en Olympique
nee hoor kijk maar south parkquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
'gayfaggot' klinkt als een pleonasme
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
'gayfaggot' klinkt als een pleonasme
Je moederquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie heeft die OP gemaakt? Want het is dramatisch.
Eindelijk iemand die het zegt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie klagen altijd veel over analysten en toch kijken julle elke keer
jullie zijn echt dom
ik kom hier alleen om te trollenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie zijn echt dom
Ik moest wel Xite begon hun gaylijst aan te prijzenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie zijn echt dom
Een mongoolquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Stijn is laks bezigquote:
ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kom hier alleen om te trollen
ik heb niet eens een tv
moker saaie proletensportquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook
ga toch geen voetbal kijken
Wie heeft er nou geen problemen met Wordquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die heeft al problemen met Word, laat staan met het internet.
Heksenketel moet er in.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schreef de OP ook niet.
Ik ga er gewoon een leuke zin neerzetten.
Ik wilde eigenlijk pas om 20:45 inschakelen, dan had ik het eerste kwartier van deze genotspot moeten missenquote:
Microsoft hé.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen problemen met Word
Intens kutprogramma
Beter PAGESquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen problemen met Word
Intens kutprogramma
homo gespot.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Er zit zo'n smerig sterke Dragonite in de gym vlakbij mijn huis
Moet jij weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk pas om 20:45 inschakelen, dan had ik het eerste kwartier van deze genotspot moeten missen
Ga jij wel met Word om dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:25 schreef JanCees het volgende:
Mensen die niet met MS Word kunnen omgaan zijn vaak mentaal (zwak) beperkt!!
Pikachu maakte gehakt van Dragonite in de Orange League, dus je weet wat je te doen staat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Pokémon Goquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag nog paar gyms veroverd om 5:00 uur 's nachts. Wat zullen die vorige owners hebben gebaald toen ze wakker werden hahahaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Tering Pikachuquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pikachu maakte gehakt van Dragonite in de Orange League, dus je weet wat je te doen staat.
Ik ga eens even een gesprek met haar hebben, dit gedrag van haar is onacceptabel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee wel met je moeder om haar pik te geven en niet te betalen
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee wel met je moeder om haar pik te geven en niet te betalen
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:28 schreef HulkHeld het volgende:
Sierd is oprecht de meest debiele commentator die er bestaat.
Pokémon Geoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pokemon grappen waren leuk tijdens het EK
Debieler dan die Ajax fappert van vorige week kan nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:28 schreef HulkHeld het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nu al moe van Sierd. De tering.
MADquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:28 schreef HulkHeld het volgende:
Sow dat zijn wel geavanceerde tactieken gek.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zaterdag nog paar gyms veroverd om 5:00 uur 's nachts. Wat zullen die vorige owners hebben gebaald toen ze wakker werden hahaha
Volgens mij is dat een feit, jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Was Dolberg die jongen die naaktfoto's had gepost op zijn instagram?
#ploppenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Was Dolberg die jongen die naaktfoto's had gepost op zijn instagram?
WOOOOWquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Afreageren op je ma vanavond
SOOOOOOOOOOOOOOWWW
Er stond serieus nog een dikke gozer te wachten maar die was niet bereid tot social contact.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sow dat zijn wel geavanceerde tactieken gek.
En wie niet spring is Cypriootquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
EN WIE NIET SPRIIIIINGGGT....
ALLEMAAAAAAL
Eckte ecktequote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Dus graag een gedetailleerd verslag.
Blijf jijmaar zitten, anders worden de buren wakker.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
EN WIE NIET SPRIIIIINGGGT....
ALLEMAAAAAAL
Het staat 0-0.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Waarom kijk je nooit meer naar Ajax? :Squote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
oooooooohhhhhhhhquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf jijmaar zitten, anders worden de buren wakker.
Aardbevingquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet van provider veranderen voor 2 wedstrijden Ajax.
Ajax trapt af en is wat aan het rondspelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Ik zak gewoon door naar de volgende verdieping als ik ga springen heequote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veltman met een matige pass schitterend eerbetoon aan cruijff sympathiek gebaar van deze club waar deze club zijn supporter nou niet direct uitblinken in het maken van sympathieke gebarenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
skirrquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet van provider veranderen voor 2 wedstrijden Ajax.
Klinkt als Delftquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er stond serieus nog een dikke gozer te wachten maar die was niet bereid tot social contact.
Gegniffeldquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ziggo Sport Totaal nemen, of een legale stream kopen, of desnoods een illegale kijkenquote:
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 03-08-2016 om 20:31:43Sierd de Vos zit weer in zijn bezemkast te Amsterdam-Noord commentaar te geven. reageer retweet
Dijkshoorn is een trieste lul.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:32 schreef Paul het volgende:
Hij weettwitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 03-08-2016 om 20:31:43Sierd de Vos zit weer in zijn bezemkast te Amsterdam-Noord commentaar te geven. reageer retweet
Jij volgt Nicoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:32 schreef Paul het volgende:
Hij weettwitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 03-08-2016 om 20:31:43Sierd de Vos zit weer in zijn bezemkast te Amsterdam-Noord commentaar te geven. reageer retweet
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:33 schreef GGMM het volgende:
Dijkshoorn heeft mij geblokkeerd op Twitter, nadat ik opmerkingen maakte over zijn omvang.
Aldus jijquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een klein kind.
Wooooot ben jij helderziend?!?!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:33 schreef HulkHeld het volgende:
ahahahahahhahahhahahhaa
ik zei het; Ajax binnen het kwartier achter, wat een mongolen.
Lekker man, die gast heeft toch niets zinnigs te melden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een klein kind.
Hahahahaha sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow nou daar heb je Davy wel even goed te pakken hoorquote:
Ik moest een traan inhouden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahahahaha sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow nou daar heb je Davy wel even goed te pakken hoor![]()
Atoeba had ook ervaring.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mensen die om ervaring roepen... hier het resultaat
Ga maar teruglezen, ik ben een baas gek.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wooooot ben jij helderziend?!?!
Ik ben er voor je. Ik zeg het nu en ik zal het altijd zeggen, een Davy in vorm is ongeëvenaardquote:
Wat riepen ze?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:35 schreef S0nic het volgende:
Veltman en Gudelj met hun grote bek voor de wedstrijd, laat dat soort onzin aan de feyenoorders over.
Liever Danny Blind.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daarna Frankie weer terug
Wat zeiden ze?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:35 schreef S0nic het volgende:
Veltman en Gudelj met hun grote bek voor de wedstrijd, laat dat soort onzin aan de feyenoorders over.
rond? xDquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben er voor je. Ik zeg het nu en ik zal het altijd zeggen, een Davy in vorm is ongeëvenaard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Dit wordt de kampioenswedstrijd.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:36 schreef Caland het volgende:
Bijzonder jammer voor het Nederlandse voetbal dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, geweldig, zo fijn dat we straks als kampioen voorrondes mogen spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajax helpt PSV aan nog wat extra miljoentjes, Ajax heeft toch al genoeg verdiend aan die matige spits
Te veel eerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:37 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een begin, alsof je naar een hoofdklasser aan het kijken bent.
Ja, dat snap ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, geweldig, zo fijn dat we straks als kampioen voorrondes mogen spelen.
Liever een directe plaatsen als land dan 2x 3 miljoen extra.
Celticquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:37 schreef Kopsterk het volgende:
Kopenhagen
Slavia
Rapid
PAOK
Een mooi rijtje hoor
Anti voetbal van de tegenstander en de fanatieke fans kropen onder de huid van deze zeer talentvolle groep.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
Wat zal de smoes straks zijn? Te vroeg in het seizoen?
Lachen toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:37 schreef leolinedance het volgende:
Haha wat een kneuzenKunnen nog geen pass in de loop geven
Volgens mij is het ongeveer gelijk, de laatste 5 jaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook
Aan de andere kant; PSV haalt al vele jaren de meeste punten
Ik heb de statistieken niet bij de hand maar dit lijkt mij niet op waarheid berust.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook
Aan de andere kant; PSV haalt al vele jaren de meeste punten
Afgelopen seizoen had PSV alleen toch al net zoveel punten als de andere NL-ploegen in Europaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is het ongeveer gelijk, de laatste 5 jaar.
wow wat een domme post dit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen had PSV alleen toch al net zoveel punten als de andere NL-ploegen in Europa
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen had PSV alleen toch al net zoveel punten als de andere NL-ploegen in Europa
Wanneer kom jij weer eens haxen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je repertoire loopt een beetje vast
Ik zit nu op de router die een beetje tegenwerktquote:
Die kijkt na de wedstrijd nog spongebobquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:40 schreef Kopsterk het volgende:
Het talent druipt ervan af bij Cassierra
Bij Sanogo vorig jaar ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:40 schreef Kopsterk het volgende:
Het talent druipt ervan af bij Cassierra
Peter Flopquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het Frank de Boer-aids krijg je er niet zomaar uit. Geef Bosz aub de tijd.
VCL seizoen 2001/2002quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
U gaat niet door voor de koelkast, helaas
Misschien zit de aids erin vanwege de opleidingquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het Frank de Boer-aids krijg je er niet zomaar uit. Geef Bosz aub de tijd.
Ja, davy liet de gedeelte coëfficiënt zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/t(...)derlands-voetbal.htm
Jetro Willems wanabeequote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Dijks moet eens optyfen met die walgelijke voorzetten halverwege het veld
Wat probeer je nou precies aan te tonen in deze post? Dat als zelfs Van Marwijk iets doorheeft het wel heel voor de hand moet liggen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wel heerlijk dat Van Marwijk voor wedstrijd al aangaf geen fan te zijn van Westermann en verbaasd was door deze aankoop. Binnen 3 mins: fout Westermann.
Ik heb soms wel eens het idee dat Dijks niet zo'n bijster intelligente jongeman is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Dijks moet eens optyfen met die walgelijke voorzetten halverwege het veld
Ik heb soms wel eens het idee dat jij van de understatements bentquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens het idee dat Dijks niet zo'n bijster intelligente jongeman is.
Die kunnen wel een busje parkeren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:42 schreef HulkHeld het volgende:
De broeders Hapoel Beer Sheva doen het beter tegen de Griekse goden Olympiakos 0-0.
Het ging toch over JAREN en dan haal je steeds alleen het laatste seizoen erbij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/t(...)derlands-voetbal.htm
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:43 schreef Brammess het volgende:
Viergever ga even liggen en blijf dat alsjeblieft voor eeuwig doen.
Dom is hij he?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het ging toch over JAREN en dan haal je steeds alleen het laatste seizoen erbij.
Doet ook soms handschoenen aan terwijl 10 graden is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens het idee dat Dijks niet zo'n bijster intelligente jongeman is.
Ja, ik meende dat PSV het in de afgelopen 5 jaar by far het best in Europa deed. Misschien vergis ik me.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het ging toch over JAREN en dan haal je steeds alleen het laatste seizoen erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |