quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat is een jood die roeitIk kreeg een week ban voor zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
stoerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik kreeg een week ban voor zoiets.
Ja, die wedstrijd tegen Genk. Legendarisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
In de oefenwedstrijden die verloren of gelijk gespeeld werden tegen Liefering, AFC, Genk en Olympique
nee hoor kijk maar south parkquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
'gayfaggot' klinkt als een pleonasme
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
'gayfaggot' klinkt als een pleonasme
Je moederquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie heeft die OP gemaakt? Want het is dramatisch.
Eindelijk iemand die het zegt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie klagen altijd veel over analysten en toch kijken julle elke keer
jullie zijn echt dom
ik kom hier alleen om te trollenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie zijn echt dom
Ik moest wel Xite begon hun gaylijst aan te prijzenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie zijn echt dom
Een mongoolquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Stijn is laks bezigquote:
ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kom hier alleen om te trollen
ik heb niet eens een tv
moker saaie proletensportquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook
ga toch geen voetbal kijken
Wie heeft er nou geen problemen met Wordquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die heeft al problemen met Word, laat staan met het internet.
Heksenketel moet er in.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schreef de OP ook niet.
Ik ga er gewoon een leuke zin neerzetten.
Ik wilde eigenlijk pas om 20:45 inschakelen, dan had ik het eerste kwartier van deze genotspot moeten missenquote:
Microsoft hé.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen problemen met Word
Intens kutprogramma
Beter PAGESquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen problemen met Word
Intens kutprogramma
homo gespot.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Er zit zo'n smerig sterke Dragonite in de gym vlakbij mijn huis
Moet jij weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk pas om 20:45 inschakelen, dan had ik het eerste kwartier van deze genotspot moeten missen
Ga jij wel met Word om dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:25 schreef JanCees het volgende:
Mensen die niet met MS Word kunnen omgaan zijn vaak mentaal (zwak) beperkt!!
Pikachu maakte gehakt van Dragonite in de Orange League, dus je weet wat je te doen staat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Pokémon Goquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag nog paar gyms veroverd om 5:00 uur 's nachts. Wat zullen die vorige owners hebben gebaald toen ze wakker werden hahahaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Tering Pikachuquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pikachu maakte gehakt van Dragonite in de Orange League, dus je weet wat je te doen staat.
Ik ga eens even een gesprek met haar hebben, dit gedrag van haar is onacceptabel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee wel met je moeder om haar pik te geven en niet te betalen
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee wel met je moeder om haar pik te geven en niet te betalen
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:28 schreef HulkHeld het volgende:
Sierd is oprecht de meest debiele commentator die er bestaat.
Pokémon Geoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pokemon grappen waren leuk tijdens het EK
Debieler dan die Ajax fappert van vorige week kan nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:28 schreef HulkHeld het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nu al moe van Sierd. De tering.
MADquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:28 schreef HulkHeld het volgende:
Sow dat zijn wel geavanceerde tactieken gek.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zaterdag nog paar gyms veroverd om 5:00 uur 's nachts. Wat zullen die vorige owners hebben gebaald toen ze wakker werden hahaha
Volgens mij is dat een feit, jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Was Dolberg die jongen die naaktfoto's had gepost op zijn instagram?
#ploppenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Was Dolberg die jongen die naaktfoto's had gepost op zijn instagram?
WOOOOWquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Afreageren op je ma vanavond
SOOOOOOOOOOOOOOWWW
Er stond serieus nog een dikke gozer te wachten maar die was niet bereid tot social contact.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sow dat zijn wel geavanceerde tactieken gek.
En wie niet spring is Cypriootquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
EN WIE NIET SPRIIIIINGGGT....
ALLEMAAAAAAL
Eckte ecktequote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Dus graag een gedetailleerd verslag.
Blijf jijmaar zitten, anders worden de buren wakker.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
EN WIE NIET SPRIIIIINGGGT....
ALLEMAAAAAAL
Het staat 0-0.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Dus graag een gedetailleerd verslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |