Wat fijn! We volgen hopelijk allemaal snel!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:36 schreef Nolita het volgende:
Oh en dames. Na bijna 10 jaar rammelen en meelezen en steeds wat meer mee posten. Van rammelen terwijl het de eerste jaren geen optie is, tot het groeien van de wens en het moment dat het wel een optie is. Hebben wij in de afgelopen week samen onze twijfels aan de kant geschoven en besloten de natuur zijn gang te laten gaan.onwijs spannend, maar het voelt zo goed!
![]()
Ik ga de overstap maken naar het volgende topic en hoop dat jullie mij mogen volgen op het door jullie gewenste moment!
quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:09 schreef DonnaRush het volgende:
Ik mag door naar het volgende topic. Wij gaan wachten op een streepje!
quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:09 schreef DonnaRush het volgende:
Jeej Donna! Leuk!quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:09 schreef DonnaRush het volgende:
Whu, dat is heel heel vlot, maar het zou kunnen! Niet 2 weken eerder bevallen hoor, dan lopen we elkaar sowieso mis!quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:58 schreef Goudreinette het volgende:
[..]
Jeej Donna! Leuk!Als je nou heeeeeel snel bent kunnen we misschien nog net in dezelfde Z&G posten
Veel plezierquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:09 schreef DonnaRush het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |