Klopt met max 2 per land.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:24 schreef Moira. het volgende:
Per toestel zijn er ook 8 finaleplekken, toch?
Staat zelfs nog 1e, ondanks een val.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:22 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat dit voor Uchimura's meerkampkansen niks uitmaakt?
Zeer fijn nieuwtje, wel zonde voor hem. Uchimuraquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:16 schreef TheArt het volgende:
Uchimura VALT op rek. Geen finale dus. Heel gunstig voor Epke.
Ook Tanaka dik lager.
Ik kijk liever dit. Dat gedraai met die handjes bij dat damesturnen daar heb ik niks mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:32 schreef Moira. het volgende:
Aangezien hier voornamelijk mannen zitten; vinden jullie herenturnen ook interessanter om te kijken dan damesturnen?
Ik merk dat ik hier een beetje doorheen zit te suffen, scores van de NL'ers checken. Maar voor morgen zit ik ook echt uit te kijken naar veel van de dames van de andere landen. Die 'ken' ik beter ofzo. Vind damesturnen veel leuker om te zien
Ik heb juist weer minder met die halve hitlergroeten die de mannen moeten doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:34 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik kijk liever dit. Dat gedraai met die handjes bij dat damesturnen daar heb ik niks mee.
Maar wel vóór Deurloo op rek zelf, dus waarschijnlijk ook geen rekfinale voor hemquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Larduet 15.116 op het rek, daarmee net achter Deurloo in de allroundstand
Dus Deurloo en Van Gelder zo goed als zeker uitgeschakeld voor toestelfinale, Zonderland zo goed als zeker door?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deurloo en Van Gelder 4e op respectievelijk rek en ringen na 1/3 van de deelnemers. Zonderland 1e op rek.
Geen team, halen ze nooit met deze score en de landen die nog moeten komen vanavond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:50 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dus Deurloo en Van Gelder zo goed als zeker uitgeschakeld voor toestelfinale, Zonderland zo goed als zeker door?
Hoe zit het met meerkamp? Zowel Team als Deurloo?
Hoezo zo goed als zeker uitgeschakeld? Ze staan nu 4e en lopen achter op schema, maar als er per subdivisie 2 beter zijn, dan halen ze het nog.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:50 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dus Deurloo en Van Gelder zo goed als zeker uitgeschakeld voor toestelfinale, Zonderland zo goed als zeker door?
twitter:BoksJasper twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 18:05:39'Er valt een last van me af, dit moet normaal gesproken genoeg zijn,' aldus @epkez #teamnl #Rio2016 https://t.co/1vXa2cWHzf
reageer retweet
5 dan toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:53 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie nu pas dat Shirai slechts 4e staat op vloer, das wel een verrassing
Benieuwd of er daar nog 4 overheen gaan, dat zou een sensatie zijn.
Nee ik ben gewoon benieuwd of hij exact 8e wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon benieuwd of hij exact 8e wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Epke de 2x2 had gedaan dan was Hambuechen er niet overheen gegaan. Dat scheelde 0,2 op zijn score.quote:
quote:
Geblesseerd geraakt (zakte door zijn knie en bleef liggen) en -8.3 punten aftrek. Dan gaat het hardquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die vond het na een huppelpasje wel weer mooi geweest?
Triestquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Geblesseerd geraakt (zakte door zijn knie en bleef liggen) en -8.3 punten aftrek. Dan gaat het hard
Ja, zonde. Zijn andere been was getaped. Dat hield het wel. Duitsland nu 7e als team, NL 8e.quote:
Lees het net ja, "gebroken" werd als understatement neergezetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:22 schreef Rewimo het volgende:
O getver, Fransman die net springt komt helemaal verkeerd uit. Die heeft zijn been gebroken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Wow. Dat ziet er wel heel ernstig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GetverdemmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dat?
FackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Godverquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:52 schreef kilon het volgende:
Hier een mirror die (nog) niet is geblokkeerd.
https://cdn.streamable.com/video/mp4-mobile/jyct.mp4
Kan schokkend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komt goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:07 schreef komrad het volgende:
gaat Epke goed voor de finaleplaats of wordt het link?
Zijn grootste concurrent is al weggevallen trouwens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:07 schreef komrad het volgende:
Komt goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:07 schreef komrad het volgende:
yuri schuift iig 1 plek op door Fransman die zijn been brakquote:
Dat is wel mooi.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
yuri schuift iig 1 plek op door Fransman die zijn been brak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Och, voor de ringen heb je je been niet nodig toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel onhandig als het zo scheef staatquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Och, voor de ringen heb je je been niet nodig toch?
Alleen een beetje lastig bij de afsprong
Is dat zo? Wordt de finale dan niet met 7 man gespeeld indien die Fransman de finale haalt op basis van punten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
afzeggen is eerste reserve erinquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Is dat zo? Wordt de finale dan niet met 7 man gespeeld indien die Fransman de finale haalt op basis van punten?
Daaaamnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:52 schreef kilon het volgende:
Hier een mirror die (nog) niet is geblokkeerd.
https://cdn.streamable.com/video/mp4-mobile/jyct.mp4
Kan schokkend zijn.
bedoel je Uchimura?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zijn grootste concurrent is al weggevallen trouwens.
haalt die nog wel de meerkamp finale of is dat ookquote:
Die haalt die makkelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:26 schreef komrad het volgende:
[..]
haalt die nog wel de meerkamp finale of is dat ook
dat gelukkig wel, ondanks val zelfs nog eerste in de tussenstandquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:26 schreef komrad het volgende:
[..]
haalt die nog wel de meerkamp finale of is dat ook
Echt he. Dat is de reden voor mij om turnen te kijken. De stream is leuk, maar zijn commentaar maakt het gewoon geweldig.quote:
Hoe ziet het er nu uit?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat weten we pas na de laatste subdivisie die om 23:30 begint
Ik heb net bezoekquote:
Klopt ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:36 schreef Max23 het volgende:
Gaan er ook 8 landen door naar de finale?
NL blijft nipt Korea en Frankrijk voor en staat 6e, met nog 4 landen te gaan in de laatste subdivisie (Rusland-China-Oekraïne-Zwitserland)
Ja, dat gaan we dus niet halen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:36 schreef Max23 het volgende:
NL blijft nipt Korea en Frankrijk voor en staat 6e, met nog 4 landen te gaan in de laatste subdivisie (Rusland-China-Oekraïne-Zwitserland)
Dan staat hij dus eigenlijk 4e, of gaat die Fransman nog turnen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Epke lijkt me wel binnen, Deurloo sneuvelt op rek maar gaat de allroundfinale denk ik wel halen.
Van Gelder gaat wellicht ook nog naar de finale ringen, staat 5e en de Fransman boven 'm heeft zijn been gebroken
Lijkt me niet dat er daar 2 van onder ons gaan eindigenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:36 schreef Max23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |