Klopt met max 2 per land.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:24 schreef Moira. het volgende:
Per toestel zijn er ook 8 finaleplekken, toch?
Staat zelfs nog 1e, ondanks een val.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:22 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat dit voor Uchimura's meerkampkansen niks uitmaakt?
Zeer fijn nieuwtje, wel zonde voor hem. Uchimuraquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:16 schreef TheArt het volgende:
Uchimura VALT op rek. Geen finale dus. Heel gunstig voor Epke.
Ook Tanaka dik lager.
Ik kijk liever dit. Dat gedraai met die handjes bij dat damesturnen daar heb ik niks mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:32 schreef Moira. het volgende:
Aangezien hier voornamelijk mannen zitten; vinden jullie herenturnen ook interessanter om te kijken dan damesturnen?
Ik merk dat ik hier een beetje doorheen zit te suffen, scores van de NL'ers checken. Maar voor morgen zit ik ook echt uit te kijken naar veel van de dames van de andere landen. Die 'ken' ik beter ofzo. Vind damesturnen veel leuker om te zien
Ik heb juist weer minder met die halve hitlergroeten die de mannen moeten doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:34 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik kijk liever dit. Dat gedraai met die handjes bij dat damesturnen daar heb ik niks mee.
Maar wel vóór Deurloo op rek zelf, dus waarschijnlijk ook geen rekfinale voor hemquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Larduet 15.116 op het rek, daarmee net achter Deurloo in de allroundstand
Dus Deurloo en Van Gelder zo goed als zeker uitgeschakeld voor toestelfinale, Zonderland zo goed als zeker door?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deurloo en Van Gelder 4e op respectievelijk rek en ringen na 1/3 van de deelnemers. Zonderland 1e op rek.
Geen team, halen ze nooit met deze score en de landen die nog moeten komen vanavond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:50 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dus Deurloo en Van Gelder zo goed als zeker uitgeschakeld voor toestelfinale, Zonderland zo goed als zeker door?
Hoe zit het met meerkamp? Zowel Team als Deurloo?
Hoezo zo goed als zeker uitgeschakeld? Ze staan nu 4e en lopen achter op schema, maar als er per subdivisie 2 beter zijn, dan halen ze het nog.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:50 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dus Deurloo en Van Gelder zo goed als zeker uitgeschakeld voor toestelfinale, Zonderland zo goed als zeker door?
twitter:BoksJasper twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 18:05:39'Er valt een last van me af, dit moet normaal gesproken genoeg zijn,' aldus @epkez #teamnl #Rio2016 https://t.co/1vXa2cWHzf
reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |