abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164223010
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 13:01 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

De doodstraf is niet aan de orde in ons leefgebied. Dus het doet er werkelijk helemaal niets toe.
Maar gevoelsmatig lijkt het me een zeer voldoeningsgevende straf. Zou 'm het liefst dan nog eigenhandig uitvoeren.
Weet ik, want dat gaf je al aan. Ik ben alleen niet dom genoeg om dergelijke emoties te delen.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:07:55 #177
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164223462
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:43 schreef Kaas- het volgende:
Weet ik, want dat gaf je al aan. Ik ben alleen niet dom genoeg om dergelijke emoties te delen.
Je zogenaamde intellectuele, rustige geweldloze houding is een farce die je jezelf hebt wijsgemaakt en in vast bent komen te zitten.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:24:16 #178
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164223870
Is die sneuneus nou nog steeds bezig zijn zelfbenoemde intelligentie te etaleren? Er is geen enkele inhoudelijke reactie geweest zijner kant alleen wat stompzinnig niet beargumenteerd afgeven op de intelligentie van een ander.

Maar goed we weten allemaal hoe harder iemand roept dat hij slim is, hoe dommer hij eigenlijk is. Helemaal als je dan je zogenaamde intelligentie capaciteit gaat inzetten door het te spenderen in een topic waaraan je helemaal niets kunt bijdragen.

Kaas- is er inderdaad een die bij de absolute top behoort. Niet van intelligentie maar van stompzinnige zielige zolderkamer helden.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:49:03 #179
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_164224425
Waar kwam dit kleintje vandaag ? Welke bosmongool zet nu een kitten op straat ?

Wat de daders betreft : te walgelijk voor woorden......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_164224563
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:07 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Je zogenaamde intellectuele, rustige geweldloze houding is een farce die je jezelf hebt wijsgemaakt en in vast bent komen te zitten.
Als je werkelijk overtuigd bent dat een beetje dommig kakelen over de doodstraf normaler is dan even nadenken voordat je iets post, ben je toch wel ver van huis hoor.
pi_164224710
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:56 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als je werkelijk overtuigd bent dat een beetje dommig kakelen over de doodstraf normaler is dan even nadenken voordat je iets post, ben je toch wel ver van huis hoor.
In 1 punt heeft hij wel gelijk, dat we nu geen doodstraf hebben is niet zo zeer te danken aan het feit dat de mens individueel zoveel beschaafder is geworden. Stel dat die welvaart wegvalt doordat we het wegvallen van de fossiele brandstoffen niet gaan kunnen opvangen dan komen de praktijken van 100-200 jaar geleden en langer geleden snel weer terug. Hopelijk gaan wij dat niet meemaken. ;)
Gelukkig hebben wij in continentaal Europa politici die iets beter nadenken (m.b.t. punt) en is het v voorlopig onbespreekbaar om hier de doodstraf in te voeren.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_164229404
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hopelijk gaan wij dat niet meemaken. ;)

Dus na ons de zondvloed?

Je kent die uitspraak?
  donderdag 4 augustus 2016 @ 21:46:36 #183
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164231754
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:56 schreef Kaas- het volgende:
Laten we er maar over ophouden verder. Maar ik ben en blijf voor de doodstraf voor de ergste beesten op aarde. En mensen die het in hun hoofd halen met een klein katje te voetballen gaan zonder pardon door de gehaktmolen in een maatschappij waarin ik het voor het zeggen zou hebben.
Ik vind dit soort daden werkelijk van de allerergste soort. Mensen die hiertoe in staat zijn bewijzen in één klap het leven niet te verdienen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_164232202
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 21:46 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Laten we er maar over ophouden verder. Maar ik ben en blijf voor de doodstraf voor de ergste beesten op aarde. En mensen die het in hun hoofd halen met een klein katje te voetballen gaan zonder pardon door de gehaktmolen in een maatschappij waarin ik het voor het zeggen zou hebben.
Ik vind dit soort daden werkelijk van de allerergste soort. Mensen die hiertoe in staat zijn bewijzen in één klap het leven niet te verdienen.
Daar verwoord je ook direct uitstekend waarom je het niet voor het zeggen hebt.
pi_164237326
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:28 schreef Daantke het volgende:
Boos worden om een mishandelde kat en zelf vervolgens de daders iets toewensen wat 10 keer gewelddadiger is. :')
Dat heet liefde..

met welk werktuig wil jij ze kapotslaan?
pi_164238525
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 06:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat heet liefde..

met welk werktuig wil jij ze kapotslaan?
liefde :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')