Welneequote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het gaat om de daad, mensen die zoiets doen zijn verrot.
Wat zou dan het motief zijn volgens jou?quote:
Geen idee. Dat moet je die jongens vragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat zou dan het motief zijn volgens jou?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:59 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Geen idee. Dat moet je die jongens vragen.
Wat ik wel weet is dat de mensen hier die deze jongens hardhandig aan zou willen pakken nog veel meer 'gestoord' zijn dan deze katschoppers.
Dat vind ik niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:59 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Geen idee. Dat moet je die jongens vragen.
Wat ik wel weet is dat de mensen hier die deze jongens hardhandig aan zou willen pakken nog veel meer 'gestoord' zijn dan deze katschoppers.
4. Je bent een lul.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
1. Het was in België
2. Er is geen enkele aanleiding om aan te nemen dat het allochtonen zijn. Ken helaas ook genoeg voorbeelden van witte mensen rondom mij uit mijn jeugd die soortgelijke streken uithaalden.
3. Je hoopt dat er een burgeroorlog uitbreekt, en dan nog enkel op basis van je eigen BS-spuiende onderbuik ook.
Ergo:
Ik ben afgestompt noch emotieloos, enkel niet dom genoeg om over de doodstraf te schreeuwen bij dit soort zaken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:16 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Lees nog eens even goed waar dit topic over gaat. Beeld je eens in wat daar precies heeft plaatsgevonden. Geef je niks om dieren of zo? En dan ook nog eens een jong diertje. Hoe smerig en verdorven ben je als je zoiets daarmee kan doen? Wat moet er in hemelsnaam gebeuren, vraag ik me wel eens af, om mensen zoals jij/jullie (want er zijn er meerdere hier) ooit eens van je stoel af te krijgen? Of zit het er gewoon helemaal niet eens in? Ben je zo afgestompt op dat gebied?
Is allemaal prima verder hoor. Alleen waar ik dan nogal een hekel aan heb is altijd die zelfgenoegzaamheid daarin.
Waar zie je mij een vergelijking tussen de twee trekken dan? Uhuh.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:40 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
En bij jou. Als je een bericht op een forum in een virtuele wereld erger vindt dan irl een kitten doodschoppen.
Welnee.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat vind ik niet.
Ik zou deze lieden graag een doodsschop willen geven.
Kun je valide argumenteren geven waarom je dat denkt? Ik zie meer mensen dat hier beweren, maar zou niet weten waarom het schoppen van een kat per definitie zou betekenen dat je ziek in je hoofd bent.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Je zou door minder een misantroop kunnen worden.
Voor mensen die zoiets doen is er weinig hoop, deze mensen zijn heel erg ziek.
De doodstraf is niet aan de orde in ons leefgebied. Dus het doet er werkelijk helemaal niets toe.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben afgestompt noch emotieloos, enkel niet dom genoeg om over de doodstraf te schreeuwen bij dit soort zaken.
Heb je al eens met een psychiater gepraat over jouw problemen?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:01 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
De doodstraf is niet aan de orde in ons leefgebied. Dus het doet er werkelijk helemaal niets toe.
Maar gevoelsmatig lijkt het me een zeer voldoeningsgevende straf. Zou 'm het liefst dan nog eigenhandig uitvoeren.
Dat snap je niet omdat je zelf ziek in je hoofd bent en je een aantal hersenfuncties mist.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:00 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Kun je valide argumenteren geven waarom je dat denkt? Ik zie meer mensen dat hier beweren, maar zou niet weten waarom het schoppen van een kat per definitie zou betekenen dat je ziek in je hoofd bent.
Hou jij helemaal je hoofd gewoon, dom naïef ventje.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Heb je al eens met een psychiater gepraat over jouw problemen?
Altijd fijn, een ad hominem.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dat snap je niet omdat je zelf ziek in je hoofd bent en je een aantal hersenfuncties mist.
Jij vind dat het doelbewust schoppen van een dier zichzelf kwalificeert als normaal gedrag?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:00 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Kun je valide argumenteren geven waarom je dat denkt? Ik zie meer mensen dat hier beweren, maar zou niet weten waarom het schoppen van een kat per definitie zou betekenen dat je ziek in je hoofd bent.
Och je schrijft zelf dat je gevoelsmatig voldoening zou beleven aan het doodmaken van iemand, lijkt mij ernstig genoeg om eens wat aandacht aan te besteden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hou jij helemaal je hoofd gewoon, dom naïef ventje.
Zo mag je het beschouwen, al was het niet eens zo bedoeld. Maar beschouw het maar als een ad hominem ja, geen probleem. Ik moet zulke types die dit ook maar op één of andere manier goedpraten totaal niet, dus ook wel deels terecht dat je het zo dan zo opvat.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:04 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Altijd fijn, een ad hominem.
Normaal of abnormaal zijn termen waar wij niet zoveel mee opschieten. Wel vind ik het onwenselijk gedrag om een kat bijna de dood in te trappen. Maar er zijn zoveel zaken die mensen doen , wat ik als onwenselijk acht.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:06 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jij vind dat het doelbewust schoppen van een dier zichzelf kwalificeert als normaal gedrag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |