Oh? Dat het in andere landen ook voorkomt maakt niet dat ze het daar als zo normaal zien... Ook daar zijn het uitwassen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Alleen in onze cultuur ben je psychopaat en strafbaar als je dit kunt/doet. In de rest van de wereld denken ze er anders over.
Welnee, is een beetje experimenteren. Dat is wat kinderen doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een kutkind geweest.
Onze cultuur is dan ook superieurquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Alleen in onze cultuur ben je psychopaat en strafbaar als je dit kunt/doet. In de rest van de wereld denken ze er anders over.
Nou nee of zo of eentje wat heel slecht uitziet dat mag toch geen verschil maken of wel?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kun je toch niet over je hart verkrijgen om zo'n beestje te schoppen?
[ afbeelding ]
![]()
Nee, helemaal geen dieren mishandelen. Zelfs gewoon om slakken heen slalommen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou nee of zo of eentje wat heel slecht uitziet dat mag toch geen verschil maken of wel?
In je roze droomwereld misschien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh? Dat het in andere landen ook voorkomt maakt niet dat ze het daar als zo normaal zien... Ook daar zijn het uitwassen.
Waarbij je een verschil mag maken tussen "misbruik" van dieren omdat het leven hard is, ook voor mensen en enkel en alleen lol halen uit mishandeling/marteling.
Zelfde zie je hier, de ranzige bio-industrie vs bewuste mishandeling/marteling, alleen om de "lol" daarvan.
Zoveel slakken als ik nou in de tuin heb daar is niet om te slalommen die geef ik graag wat zout!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen dieren mishandelen. Zelfs gewoon om slakken heen slalommen.
Volgens mij kan het gros van de jeugd helemaal niet meer denken die slikken volgens mij wat ze voorgeschoteld krijgen!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:00 schreef Ringo het volgende:
Misschien dachten ze dat het een pokémon was?
soms is dat echt een kansloze opgave..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen dieren mishandelen. Zelfs gewoon om slakken heen slalommen.
Euhm nee...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:51 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Welnee, is een beetje experimenteren. Dat is wat kinderen doen.
Kun je de stelling dat iemand kan 'opgeven' ook onderbouwen met wetenschappelijke bronnen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit dier is niet bewusteloos. Dus dit wat je zegt is niet aan de orde.
Het is gewoon een feit dat het ook kan dat iemand "opgeeft", waardoor een zware behandeling met een 50/50 kans (of zelfs minder dan dat) niet zal werken. Nogmaals, ik zeg daar niet mee dat "knokken" altijd je leven zal redden, maar opgeven zal zeker niet helpen.
Nee, in de realiteit is het zo dat pijn doen zonder reden (ook al is dat dom bijgeloof ofzo) niet normaal is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:55 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
In je roze droomwereld misschien.
Weet ik op dit moment niet zeker... dat moet ik eerlijk toegeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:26 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Kun je de stelling dat iemand kan 'opgeven' ook onderbouwen met wetenschappelijke bronnen?
Nieuwe nick name voor je..... kittenstampquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:55 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
In je roze droomwereld misschien.
Toevallig in de stad opgegroeid en niet/weinig de mogelijkheid om daarbuiten te komen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Euhm nee...
Geen enkel kind tijdens mijn jeugd heeft dat soort dingen gedaan, dat is dus echt niet zo 'normaal'.
Prima.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:59 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Misschien preventief vast even je eigen adresgegevens posten zodat een liefhebber jou ook een lesje kan leren nadat je de daders een lesje hebt geleerd?
Nee, niet opgegroeid in de stad... gewoon in een dorp, wel in de randstad, maar ik was een vaste bezoeker van oa boerderijen en mijn beste vrienden woonde daar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:32 schreef embedguy het volgende:
[..]
Toevallig in de stad opgegroeid en niet/weinig de mogelijkheid om daarbuiten te komen?
Zelf ben ik in een boere omgeving opgegroeid en in mijn beleving deed bijna iedereen wel vergelijkbare dingen (zoals kikkers opblazen) op hun 8e... Zelf ook zat gedaan(nee, daar ben ik niet trots op) al zou het me destijds toch ook wel iets te ver zijn gegaan om een kat als voetbal te gebruiken (zonder groepsdruk iig)...
Wel triest dit, al vind ik persoonlijk de reacties hier van sommige fokkers nog triester...
Waarschijnlijk kun je dat ook niet. Het hele verhaal van "vechten voor zijn leven" wordt gebruikt om de familieleden wat te steunen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Weet ik op dit moment niet zeker... dat moet ik eerlijk toegeven.
Het gaat om de daad, mensen die zoiets doen zijn verrot.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:19 schreef SupportIceland het volgende:
Ja, laten we ons lekker druk maken om een kat...........
Ongelooflijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |