abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164206260
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Opsporen die psychopaten en dezelfde behandeling geven wat ze het beestje hebben aangedaan, bij de plaatselijke voetbalvereniging op zondagmorgen met volle tribunes!
Eens, het wordt zoals je al scherp opmerkt tijd dat we het oog om oog, tand om tand principe eens invoeren. Inderdaad hoog tijd om eens wat meer op een islamitisch land te gaan lijken.

Wat denken wij westerlingen wel niet, met onze rechtsstaat? :')
  woensdag 3 augustus 2016 @ 19:51:35 #52
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164206283
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:37 schreef Kaas- het volgende:
Prima post.
Als de boodschap maar duidelijk is.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 3 augustus 2016 @ 19:52:03 #53
224960 highender
Travellin' Light
pi_164206299
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 18:58 schreef Jigzoz het volgende:
Iedere dierenmishandelaar zou toch moeten weten: mishandel dieren met een lage aaibaarheidsfactor, want dat interesseert niemand een fuck, dus je komt er sowieso mee weg.
Niet met je eens, als ik ze met een egel zou zien voetballen zou ik ook ingrijpen, en daar ben ik echt niet de enige in. Ook als iemand voor de lol insecten in de fik zet zeg ik daar wat van, het gaat om de sadistische intentie of eenvoudigweg het totale gebrek aan bewustzijn bij zulke karakters.
pi_164206356
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:52 schreef highender het volgende:

[..]

Niet met je eens, als ik ze met een egel zou zien voetballen zou ik ook ingrijpen, en daar ben ik echt niet de enige in. Ook als iemand voor de lol insecten in de fik zet zeg ik daar wat van, het gaat om de sadistische intentie of eenvoudigweg het totale gebrek aan bewustzijn bij zulke karakters.
Al die emotionele "doodstraf!!!1!" reacties zouden er ook zijn als het een klein kikkertje betrof denk je?
pi_164206368
quote:

[..]

Egeltjes hebben (oké, figuurlijk) een enorm hoge aaibaarheidsfacor.
pi_164206405
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:51 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Als de boodschap maar duidelijk is.
Jawel, je wil je graag afzetten tegenover mensen die langer nadenken dan hun neus lang is. Het is maar waar je trots op bent natuurlijk, maar het is een vrij land.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 20:00:27 #57
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164206456
quote:

[..]

'hey doe dat eens niet...' 10.gif

Maar goed, mee eens verder.
Weerloze diertjes pakken, het kan gewoon niet laffer. Dat wekt woede/haat, en de gevolgen daarvan (2 blauwe ogen, gebroken kaak of een schroevendraaier in je donder) die moet je dan ook maar dragen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_164206575
Radbraken dat tuig. Ugh, tegen zon weerloos diertje ...
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 20:14:57 #59
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_164206790
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:22 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Ach gossie, arm,klein beestje.Welke randdebiel kan zo,n klein beestje dit aandoen?
Teringlijers, die gasten die dit geflikt hebben. :r
In groepsverband mensen/dieren die zich niet kunnen verdedigen aanvallen is een unique selling point van een bepaalde groep uit de samenleving.
pi_164206840
Hufters...

Het wordt hoog tijd dat dieren meer worden dan "goederen" in de wet en dat er hoge straffen komen op zulke zaken, inc nakijken of de daders niet gestoord zijn om dan tbs eraan toe te voegen.
Want om zoiets te doen moet je toch een steekje los hebben zou je denken, eerst straf en dan behandeling lijkt me zeer op zijn plaats.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 20:16:57 #61
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164206843
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:57 schreef Kaas- het volgende:
Jawel, je wil je graag afzetten tegenover mensen die langer nadenken dan hun neus lang is
Lees nog eens even goed waar dit topic over gaat. Beeld je eens in wat daar precies heeft plaatsgevonden. Geef je niks om dieren of zo? En dan ook nog eens een jong diertje. Hoe smerig en verdorven ben je als je zoiets daarmee kan doen? Wat moet er in hemelsnaam gebeuren, vraag ik me wel eens af, om mensen zoals jij/jullie (want er zijn er meerdere hier) ooit eens van je stoel af te krijgen? Of zit het er gewoon helemaal niet eens in? Ben je zo afgestompt op dat gebied?

Is allemaal prima verder hoor. Alleen waar ik dan nogal een hekel aan heb is altijd die zelfgenoegzaamheid daarin.
pi_164206854
quote:

[..]

Dit...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Forum Admin woensdag 3 augustus 2016 @ 20:22:39 #63
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_164207006
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 20:16 schreef erodome het volgende:
Hufters...

Het wordt hoog tijd dat dieren meer worden dan "goederen" in de wet en dat er hoge straffen komen op zulke zaken, inc nakijken of de daders niet gestoord zijn om dan tbs eraan toe te voegen.
Want om zoiets te doen moet je toch een steekje los hebben zou je denken, eerst straf en dan behandeling lijkt me zeer op zijn plaats.
Dit. Best debiel dat het alleen als bezit wordt gezien .
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_164207117
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 18:04 schreef Pino0 het volgende:
Ik durf bijna te wedden wat voor volk dit is.. het zelfde volk dat buschauffeurs bedreigen, grensrechters in elkaar schoppen etc.

Nederland is echt verkankerd, ik hoop zo erg dat er een burger oorlog uit breekt of dat er weer strafkampen ingevoerd worden.. Nederlandse Guantanamo Bay, KOMT U MAAARRR
Moest lachen om deze post. :')
  woensdag 3 augustus 2016 @ 20:30:25 #65
224960 highender
Travellin' Light
pi_164207287
quote:
Compassie voor dieren is nauw verbonden met goedheid van karakter, en het is redelijk om te veronderstellen dat iemand die wreed is jegens levende wezens geen goed mens kan zijn.

De veronderstelling dat de dieren geen rechten hebben en de illusie dat onze behandeling van dieren geen morele betekenis heeft, is een schandalig voorbeeld van de westerse grof- en barbaarsheid. Universeel mededogen is de enige garantie van moraliteit

Arthur Schopenhauer
pi_164207325
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef highender het volgende:

[..]

Compassie voor dieren kan ook samengaan met beschaving.
pi_164207640
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:02 schreef Hathor het volgende:
Wat ben je dan voor randdebiel als je zoiets doet. :(
Toekomstige moordenaars die kinderen.
Ура для россии
  woensdag 3 augustus 2016 @ 21:05:11 #68
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_164208764
De psychopaten van de toekomst, oppakken die hap en hun hele leven lang blijven volgen om mensenslachtoffers te voorkomen.
pi_164208938
"vecht voor het leven"

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 17:37 schreef Villas__Rubin het volgende:
Stukken menselijk kanker die zoiets doen zou ik echt urenlang helemaal kapot willen martelen gewoon. Niets dan pure haat voor zulke gedrochten, bah om te kotsen.
haha sukkeltje
  woensdag 3 augustus 2016 @ 21:10:31 #70
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_164208968
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 17:37 schreef Villas__Rubin het volgende:
Stukken menselijk kanker die zoiets doen zou ik echt urenlang helemaal kapot willen martelen gewoon. Niets dan pure haat voor zulke gedrochten, bah om te kotsen.
Misschien moet je er eens met een professionele hulpverlener over gaan praten, dat soort denkbeelden zijn niet helemaal gezond namelijk.
pi_164209642
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 21:05 schreef Mishu het volgende:
De psychopaten van de toekomst, oppakken die hap en hun hele leven lang blijven volgen om mensenslachtoffers te voorkomen.
levenslang opsluiten dan, zolang ze buiten lopen kunnen ze nog meer slachtoffers maken..
  woensdag 3 augustus 2016 @ 21:28:57 #72
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164209644
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 21:10 schreef Nobu het volgende:
Misschien moet je er eens met een professionele hulpverlener over gaan praten, dat soort denkbeelden zijn niet helemaal gezond namelijk.
Gezien de aard van de daad vind ik dat een terecht denkbeeld. Ik neem er geen woord van terug. Mensen die dit doen haat ik op het diepste niveau en dat vind ik niet meer dan terecht.
Als ik dat zou zeggen op grond van een winkeldiefstal zou je een punt hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Villas__Rubin op 03-08-2016 21:34:39 ]
pi_164210216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 21:09 schreef Nerdslayer het volgende:
"vecht voor het leven"

Je denkt dat dieren niet kunnen vechten voor hun leven?
  woensdag 3 augustus 2016 @ 21:47:23 #74
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_164210248
quote:
Heel veel van hen hebben ook al aangeboden om het poesje in huis te nemen.
Hebben er ook al mensen aangeboden de daders om te leggen?
pi_164210413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 21:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Je denkt dat dieren niet kunnen vechten voor hun leven?
Nee. 'vechten voor je leven' is sowieso te debiel voor woorden.

Iemand (of een dier) is zwaargewond en misschien herstelt het maar misschien ook niet.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 21:52:41 #76
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_164210463
Deze schoften zou ik graag eens willen "kopschoppen".
Blij dat ik het niet gezien heb.

Mochten deze daders bekend zijn, graag naam en adres naar mij. Ben bereid ze een lesje te leren. Gegevens via DM graag.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_164210503
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 21:51 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Nee. 'vechten voor je leven' is sowieso te debiel voor woorden.

Iemand (of een dier) is zwaargewond en misschien herstelt het maar misschien ook niet.
Nee, is geen onzin. Er is ook je neerleggen bij, opgeven, ook dat komt voor bij dieren. Die dus niet meer "knokken" en daardoor de zware behandeling die nodig is om te genezen niet trekken.
Of je met "knokken" geneest is een vraag bij levensbedreigende situatie's, maar wie "opgeeft" haalt het zeker niet.
pi_164210661
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 21:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, is geen onzin. Er is ook je neerleggen bij, opgeven, ook dat komt voor bij dieren. Die dus niet meer "knokken" en daardoor de zware behandeling die nodig is om te genezen niet trekken.
Of je met "knokken" geneest is een vraag bij levensbedreigende situatie's, maar wie "opgeeft" haalt het zeker niet.
Juist. En hoe wil je die keuze 'opgeven' of 'knokken' ( :') ) dan maken terwijl je bewusteloos in het ziekenhuis ligt? Dat is geen bewuste keuze maar een resultaat van een combinatie van medicatie en bepaalde processen in het lichaam.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 21:59:40 #79
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_164210744
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze schoften zou ik graag eens willen "kopschoppen".
Blij dat ik het niet gezien heb.

Mochten deze daders bekend zijn, graag naam en adres naar mij. Ben bereid ze een lesje te leren. Gegevens via DM graag.
Misschien preventief vast even je eigen adresgegevens posten zodat een liefhebber jou ook een lesje kan leren nadat je de daders een lesje hebt geleerd?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_164210919
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 21:57 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Juist. En hoe wil je die keuze 'opgeven' of 'knokken' ( :') ) dan maken terwijl je bewusteloos in het ziekenhuis ligt? Dat is geen bewuste keuze maar een resultaat van een combinatie van medicatie en bepaalde processen in het lichaam.
Dit dier is niet bewusteloos. Dus dit wat je zegt is niet aan de orde.
Het is gewoon een feit dat het ook kan dat iemand "opgeeft", waardoor een zware behandeling met een 50/50 kans (of zelfs minder dan dat) niet zal werken. Nogmaals, ik zeg daar niet mee dat "knokken" altijd je leven zal redden, maar opgeven zal zeker niet helpen.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 22:07:24 #81
186587 Byzantynixschii
pi_164211019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit dier is niet bewusteloos. Dus dit wat je zegt is niet aan de orde.
Het is gewoon een feit dat het ook kan dat iemand "opgeeft", waardoor een zware behandeling met een 50/50 kans (of zelfs minder dan dat) niet zal werken. Nogmaals, ik zeg daar niet mee dat "knokken" altijd je leven zal redden, maar opgeven zal zeker niet helpen.
Wat een geleuter zeg. "Vechten voor je leven" is een gezegde, niet een daadwerkelijk bestaande actie. Die kat gaat of dood of niet dood.
pi_164211065
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 20:16 schreef erodome het volgende:
Hufters...

Dit.
pi_164211135
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:07 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat een geleuter zeg. "Vechten voor je leven" is een gezegde, niet een daadwerkelijk bestaande actie. Die kat gaat of dood of niet dood.
Organen en weet ik wat nog meer kunnen op volle toeren draaien of zichzelf uitschakel om maar in leven te blijven. Ook bij dieren. Dat is "vechten voor je leven".
  woensdag 3 augustus 2016 @ 22:11:51 #84
186587 Byzantynixschii
pi_164211181
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Organen en weet ik wat nog meer kunnen op volle toeren draaien of zichzelf uitschakel om maar in leven te blijven. Ook bij dieren. Dat is "vechten voor je leven".
Ok. :')
pi_164211245
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:07 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Sorry, maar is niet waar. Opgeven tijdens een behandeling die kantje boord is zal de dood veroorzaken. Knokken maakt dat de behandeling een kans heeft, dat die 50/50 kant blijft staan ipv een zekere dood de harde waarheid zal zijn.

Heb teveel dieren gezien die het letterlijk opgaven (die zelfs meer dan een 50/50 kans hadden), heb zelfs een paar mensen gezien die het letterlijk opgaven om te zeggen dat het geleuter is.
Begrijp me niet verkeerd, knokken is ook lang niet altijd genoeg, maakt niet dat genezing een feit zal zijn, maar ophouden met knokken, de levenslust verliezen en opgeven bij serieus levensbedreigende situatie's veroorzaakt een zekere dood.
pi_164211427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:11 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ok. :')
Ja, mijn antwoord was best wel :')

Die van erodome is beter

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2016 22:17:46 ]
pi_164211539
Ja, laten we ons lekker druk maken om een kat...........

Ongelooflijk.
pi_164211599
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:19 schreef SupportIceland het volgende:

Ongelooflijk.
als het een baby is, is de wereld zeker te klein? :')
pi_164211607
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Op jonge leeftijd al geen enkele vorm van geweten en empathie hebben, dat belooft wat voor de toekomst
Integendeel. Het is juist volstrekt normaal om op jonge leeftijd minder empathie te hebben dan een volwassen persoon. Alles is nog in ontwikkeling.
pi_164211697
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 18:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is denk ik maar goed dat ik zoiets nooit met mijn eigen ogen gaan zien, want kind of niet, ik schop diegene het licht uit de ogen. :r
Je eigen leven naar de tyfus gooien voor een kat?

Serieus? :') _O-
pi_164211715
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:20 schreef mschol het volgende:

[..]

als het een baby is, is de wereld zeker te klein? :')
Welnee, is alleen weinig aan. Een kat is een stuk sterker dan een pasgeboren baby.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 22:27:32 #92
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164211845
quote:

Ongelooflijk.
Dit maakt alleen maar duidelijk dat jij geen reet om dieren geeft. Je hebt verder geen enkel punt of zo.
pi_164211850
quote:

Ongelooflijk.
Wrom is dat ongelofelijk?
pi_164211964
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:21 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Integendeel. Het is juist volstrekt normaal om op jonge leeftijd minder empathie te hebben dan een volwassen persoon. Alles is nog in ontwikkeling.
Dieren mishandelen, 't hoort allemaal bij de ontwikkeling van een kind...

:')
pi_164212023
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Wrom is dat ongelofelijk?
Ik vind het overdreven. Onnodig sentimenteel gedoe.
pi_164212056
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:31 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Dieren mishandelen, 't hoort allemaal bij de ontwikkeling van een kind...

:')
Mwau, ik heb als kind ook kikkers opgeblazen.

Dat jij je kat altijd hebt geaaid op de bank, wil niet zeggen dat er feitelijk gezien een relevant verschil tussen een kat of een kikker.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 22:40:25 #97
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164212247
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 17:34 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Er ontbreken wat hersencellen, zowel bij de mensen die ik citeer als ik bij die drie klootzakjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij jou. Als je een bericht op een forum in een virtuele wereld erger vindt dan irl een kitten doodschoppen. :r
pi_164212261
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:33 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Ik vind het overdreven. Onnodig sentimenteel gedoe.
Tja....
pi_164212272
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:34 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Mwau, ik heb als kind ook kikkers opgeblazen.

Dat jij je kat altijd hebt geaaid op de bank, wil niet zeggen dat er feitelijk gezien een relevant verschil tussen een kat of een kikker.
Dan ben je dus gewoon een kutkind geweest.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 22:44:36 #100
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164212380
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan ben je dus gewoon een kutkind geweest.
Alleen in onze cultuur ben je psychopaat en strafbaar als je dit kunt/doet. In de rest van de wereld denken ze er anders over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')