Eens, het wordt zoals je al scherp opmerkt tijd dat we het oog om oog, tand om tand principe eens invoeren. Inderdaad hoog tijd om eens wat meer op een islamitisch land te gaan lijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Opsporen die psychopaten en dezelfde behandeling geven wat ze het beestje hebben aangedaan, bij de plaatselijke voetbalvereniging op zondagmorgen met volle tribunes!
Als de boodschap maar duidelijk is.quote:
Niet met je eens, als ik ze met een egel zou zien voetballen zou ik ook ingrijpen, en daar ben ik echt niet de enige in. Ook als iemand voor de lol insecten in de fik zet zeg ik daar wat van, het gaat om de sadistische intentie of eenvoudigweg het totale gebrek aan bewustzijn bij zulke karakters.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:58 schreef Jigzoz het volgende:
Iedere dierenmishandelaar zou toch moeten weten: mishandel dieren met een lage aaibaarheidsfactor, want dat interesseert niemand een fuck, dus je komt er sowieso mee weg.
Al die emotionele "doodstraf!!!1!" reacties zouden er ook zijn als het een klein kikkertje betrof denk je?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:52 schreef highender het volgende:
[..]
Niet met je eens, als ik ze met een egel zou zien voetballen zou ik ook ingrijpen, en daar ben ik echt niet de enige in. Ook als iemand voor de lol insecten in de fik zet zeg ik daar wat van, het gaat om de sadistische intentie of eenvoudigweg het totale gebrek aan bewustzijn bij zulke karakters.
Egeltjes hebben (oké, figuurlijk) een enorm hoge aaibaarheidsfacor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:52 schreef highender het volgende:
[..]
Niet met je eens, als ik ze met een egel zou zien voetballen zou ik ook ingrijpen, en daar ben ik echt niet de enige in. Ook als iemand voor de lol insecten in de fik zet zeg ik daar wat van, het gaat om de sadistische intentie of eenvoudigweg het totale gebrek aan bewustzijn bij zulke karakters.
Jawel, je wil je graag afzetten tegenover mensen die langer nadenken dan hun neus lang is. Het is maar waar je trots op bent natuurlijk, maar het is een vrij land.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:51 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Als de boodschap maar duidelijk is.
'hey doe dat eens niet...'quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:52 schreef highender het volgende:
[..]
In groepsverband mensen/dieren die zich niet kunnen verdedigen aanvallen is een unique selling point van een bepaalde groep uit de samenleving.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:22 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Ach gossie, arm,klein beestje.Welke randdebiel kan zo,n klein beestje dit aandoen?
Teringlijers, die gasten die dit geflikt hebben.
Lees nog eens even goed waar dit topic over gaat. Beeld je eens in wat daar precies heeft plaatsgevonden. Geef je niks om dieren of zo? En dan ook nog eens een jong diertje. Hoe smerig en verdorven ben je als je zoiets daarmee kan doen? Wat moet er in hemelsnaam gebeuren, vraag ik me wel eens af, om mensen zoals jij/jullie (want er zijn er meerdere hier) ooit eens van je stoel af te krijgen? Of zit het er gewoon helemaal niet eens in? Ben je zo afgestompt op dat gebied?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:57 schreef Kaas- het volgende:
Jawel, je wil je graag afzetten tegenover mensen die langer nadenken dan hun neus lang is
Dit...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:52 schreef highender het volgende:
[..]
Dit. Best debiel dat het alleen als bezit wordt gezien .quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:16 schreef erodome het volgende:
Hufters...
Het wordt hoog tijd dat dieren meer worden dan "goederen" in de wet en dat er hoge straffen komen op zulke zaken, inc nakijken of de daders niet gestoord zijn om dan tbs eraan toe te voegen.
Want om zoiets te doen moet je toch een steekje los hebben zou je denken, eerst straf en dan behandeling lijkt me zeer op zijn plaats.
Moest lachen om deze post.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:04 schreef Pino0 het volgende:
Ik durf bijna te wedden wat voor volk dit is.. het zelfde volk dat buschauffeurs bedreigen, grensrechters in elkaar schoppen etc.
Nederland is echt verkankerd, ik hoop zo erg dat er een burger oorlog uit breekt of dat er weer strafkampen ingevoerd worden.. Nederlandse Guantanamo Bay, KOMT U MAAARRR
quote:Compassie voor dieren is nauw verbonden met goedheid van karakter, en het is redelijk om te veronderstellen dat iemand die wreed is jegens levende wezens geen goed mens kan zijn.
De veronderstelling dat de dieren geen rechten hebben en de illusie dat onze behandeling van dieren geen morele betekenis heeft, is een schandalig voorbeeld van de westerse grof- en barbaarsheid. Universeel mededogen is de enige garantie van moraliteit
Arthur Schopenhauer
Toekomstige moordenaars die kinderen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:02 schreef Hathor het volgende:
Wat ben je dan voor randdebiel als je zoiets doet.
haha sukkeltjequote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:37 schreef Villas__Rubin het volgende:
Stukken menselijk kanker die zoiets doen zou ik echt urenlang helemaal kapot willen martelen gewoon. Niets dan pure haat voor zulke gedrochten, bah om te kotsen.
Misschien moet je er eens met een professionele hulpverlener over gaan praten, dat soort denkbeelden zijn niet helemaal gezond namelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:37 schreef Villas__Rubin het volgende:
Stukken menselijk kanker die zoiets doen zou ik echt urenlang helemaal kapot willen martelen gewoon. Niets dan pure haat voor zulke gedrochten, bah om te kotsen.
levenslang opsluiten dan, zolang ze buiten lopen kunnen ze nog meer slachtoffers maken..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:05 schreef Mishu het volgende:
De psychopaten van de toekomst, oppakken die hap en hun hele leven lang blijven volgen om mensenslachtoffers te voorkomen.
Gezien de aard van de daad vind ik dat een terecht denkbeeld. Ik neem er geen woord van terug. Mensen die dit doen haat ik op het diepste niveau en dat vind ik niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:10 schreef Nobu het volgende:
Misschien moet je er eens met een professionele hulpverlener over gaan praten, dat soort denkbeelden zijn niet helemaal gezond namelijk.
Je denkt dat dieren niet kunnen vechten voor hun leven?quote:
Hebben er ook al mensen aangeboden de daders om te leggen?quote:Heel veel van hen hebben ook al aangeboden om het poesje in huis te nemen.
Nee. 'vechten voor je leven' is sowieso te debiel voor woorden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Je denkt dat dieren niet kunnen vechten voor hun leven?
Nee, is geen onzin. Er is ook je neerleggen bij, opgeven, ook dat komt voor bij dieren. Die dus niet meer "knokken" en daardoor de zware behandeling die nodig is om te genezen niet trekken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:51 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Nee. 'vechten voor je leven' is sowieso te debiel voor woorden.
Iemand (of een dier) is zwaargewond en misschien herstelt het maar misschien ook niet.
Juist. En hoe wil je die keuze 'opgeven' of 'knokken' (quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, is geen onzin. Er is ook je neerleggen bij, opgeven, ook dat komt voor bij dieren. Die dus niet meer "knokken" en daardoor de zware behandeling die nodig is om te genezen niet trekken.
Of je met "knokken" geneest is een vraag bij levensbedreigende situatie's, maar wie "opgeeft" haalt het zeker niet.
Misschien preventief vast even je eigen adresgegevens posten zodat een liefhebber jou ook een lesje kan leren nadat je de daders een lesje hebt geleerd?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze schoften zou ik graag eens willen "kopschoppen".
Blij dat ik het niet gezien heb.
Mochten deze daders bekend zijn, graag naam en adres naar mij. Ben bereid ze een lesje te leren. Gegevens via DM graag.
Dit dier is niet bewusteloos. Dus dit wat je zegt is niet aan de orde.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:57 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Juist. En hoe wil je die keuze 'opgeven' of 'knokken' () dan maken terwijl je bewusteloos in het ziekenhuis ligt? Dat is geen bewuste keuze maar een resultaat van een combinatie van medicatie en bepaalde processen in het lichaam.
Wat een geleuter zeg. "Vechten voor je leven" is een gezegde, niet een daadwerkelijk bestaande actie. Die kat gaat of dood of niet dood.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit dier is niet bewusteloos. Dus dit wat je zegt is niet aan de orde.
Het is gewoon een feit dat het ook kan dat iemand "opgeeft", waardoor een zware behandeling met een 50/50 kans (of zelfs minder dan dat) niet zal werken. Nogmaals, ik zeg daar niet mee dat "knokken" altijd je leven zal redden, maar opgeven zal zeker niet helpen.
Dit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:16 schreef erodome het volgende:
Hufters...
Het wordt hoog tijd dat dieren meer worden dan "goederen" in de wet en dat er hoge straffen komen op zulke zaken, inc nakijken of de daders niet gestoord zijn om dan tbs eraan toe te voegen.
Want om zoiets te doen moet je toch een steekje los hebben zou je denken, eerst straf en dan behandeling lijkt me zeer op zijn plaats.
Organen en weet ik wat nog meer kunnen op volle toeren draaien of zichzelf uitschakel om maar in leven te blijven. Ook bij dieren. Dat is "vechten voor je leven".quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat een geleuter zeg. "Vechten voor je leven" is een gezegde, niet een daadwerkelijk bestaande actie. Die kat gaat of dood of niet dood.
Ok.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Organen en weet ik wat nog meer kunnen op volle toeren draaien of zichzelf uitschakel om maar in leven te blijven. Ook bij dieren. Dat is "vechten voor je leven".
Sorry, maar is niet waar. Opgeven tijdens een behandeling die kantje boord is zal de dood veroorzaken. Knokken maakt dat de behandeling een kans heeft, dat die 50/50 kant blijft staan ipv een zekere dood de harde waarheid zal zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat een geleuter zeg. "Vechten voor je leven" is een gezegde, niet een daadwerkelijk bestaande actie. Die kat gaat of dood of niet dood.
Ja, mijn antwoord was best welquote:
als het een baby is, is de wereld zeker te klein?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:19 schreef SupportIceland het volgende:
Ja, laten we ons lekker druk maken om een kat...........
Ongelooflijk.
Integendeel. Het is juist volstrekt normaal om op jonge leeftijd minder empathie te hebben dan een volwassen persoon. Alles is nog in ontwikkeling.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Op jonge leeftijd al geen enkele vorm van geweten en empathie hebben, dat belooft wat voor de toekomst
Je eigen leven naar de tyfus gooien voor een kat?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is denk ik maar goed dat ik zoiets nooit met mijn eigen ogen gaan zien, want kind of niet, ik schop diegene het licht uit de ogen.
Welnee, is alleen weinig aan. Een kat is een stuk sterker dan een pasgeboren baby.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
als het een baby is, is de wereld zeker te klein?
Dit maakt alleen maar duidelijk dat jij geen reet om dieren geeft. Je hebt verder geen enkel punt of zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:19 schreef SupportIceland het volgende:
Ongelooflijk.
Wrom is dat ongelofelijk?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:19 schreef SupportIceland het volgende:
Ongelooflijk.
Dieren mishandelen, 't hoort allemaal bij de ontwikkeling van een kind...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:21 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Integendeel. Het is juist volstrekt normaal om op jonge leeftijd minder empathie te hebben dan een volwassen persoon. Alles is nog in ontwikkeling.
Mwau, ik heb als kind ook kikkers opgeblazen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:31 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Dieren mishandelen, 't hoort allemaal bij de ontwikkeling van een kind...
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er ontbreken wat hersencellen, zowel bij de mensen die ik citeer als ik bij die drie klootzakjes.En bij jou. Als je een bericht op een forum in een virtuele wereld erger vindt dan irl een kitten doodschoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja....quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:33 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven. Onnodig sentimenteel gedoe.
Dan ben je dus gewoon een kutkind geweest.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:34 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Mwau, ik heb als kind ook kikkers opgeblazen.
Dat jij je kat altijd hebt geaaid op de bank, wil niet zeggen dat er feitelijk gezien een relevant verschil tussen een kat of een kikker.
Alleen in onze cultuur ben je psychopaat en strafbaar als je dit kunt/doet. In de rest van de wereld denken ze er anders over.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een kutkind geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |