Welnee, is alleen weinig aan. Een kat is een stuk sterker dan een pasgeboren baby.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
als het een baby is, is de wereld zeker te klein?
Dit maakt alleen maar duidelijk dat jij geen reet om dieren geeft. Je hebt verder geen enkel punt of zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:19 schreef SupportIceland het volgende:
Ja, laten we ons lekker druk maken om een kat...........
Ongelooflijk.
Wrom is dat ongelofelijk?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:19 schreef SupportIceland het volgende:
Ja, laten we ons lekker druk maken om een kat...........
Ongelooflijk.
Dieren mishandelen, 't hoort allemaal bij de ontwikkeling van een kind...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:21 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Integendeel. Het is juist volstrekt normaal om op jonge leeftijd minder empathie te hebben dan een volwassen persoon. Alles is nog in ontwikkeling.
Mwau, ik heb als kind ook kikkers opgeblazen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:31 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Dieren mishandelen, 't hoort allemaal bij de ontwikkeling van een kind...
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er ontbreken wat hersencellen, zowel bij de mensen die ik citeer als ik bij die drie klootzakjes.En bij jou. Als je een bericht op een forum in een virtuele wereld erger vindt dan irl een kitten doodschoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja....quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:33 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven. Onnodig sentimenteel gedoe.
Dan ben je dus gewoon een kutkind geweest.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:34 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Mwau, ik heb als kind ook kikkers opgeblazen.
Dat jij je kat altijd hebt geaaid op de bank, wil niet zeggen dat er feitelijk gezien een relevant verschil tussen een kat of een kikker.
Alleen in onze cultuur ben je psychopaat en strafbaar als je dit kunt/doet. In de rest van de wereld denken ze er anders over.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een kutkind geweest.
Oh? Dat het in andere landen ook voorkomt maakt niet dat ze het daar als zo normaal zien... Ook daar zijn het uitwassen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Alleen in onze cultuur ben je psychopaat en strafbaar als je dit kunt/doet. In de rest van de wereld denken ze er anders over.
Welnee, is een beetje experimenteren. Dat is wat kinderen doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een kutkind geweest.
Onze cultuur is dan ook superieurquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Alleen in onze cultuur ben je psychopaat en strafbaar als je dit kunt/doet. In de rest van de wereld denken ze er anders over.
Nou nee of zo of eentje wat heel slecht uitziet dat mag toch geen verschil maken of wel?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kun je toch niet over je hart verkrijgen om zo'n beestje te schoppen?
[ afbeelding ]
![]()
Nee, helemaal geen dieren mishandelen. Zelfs gewoon om slakken heen slalommen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou nee of zo of eentje wat heel slecht uitziet dat mag toch geen verschil maken of wel?
In je roze droomwereld misschien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh? Dat het in andere landen ook voorkomt maakt niet dat ze het daar als zo normaal zien... Ook daar zijn het uitwassen.
Waarbij je een verschil mag maken tussen "misbruik" van dieren omdat het leven hard is, ook voor mensen en enkel en alleen lol halen uit mishandeling/marteling.
Zelfde zie je hier, de ranzige bio-industrie vs bewuste mishandeling/marteling, alleen om de "lol" daarvan.
Zoveel slakken als ik nou in de tuin heb daar is niet om te slalommen die geef ik graag wat zout!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen dieren mishandelen. Zelfs gewoon om slakken heen slalommen.
Volgens mij kan het gros van de jeugd helemaal niet meer denken die slikken volgens mij wat ze voorgeschoteld krijgen!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:00 schreef Ringo het volgende:
Misschien dachten ze dat het een pokémon was?
soms is dat echt een kansloze opgave..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen dieren mishandelen. Zelfs gewoon om slakken heen slalommen.
Euhm nee...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:51 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Welnee, is een beetje experimenteren. Dat is wat kinderen doen.
Kun je de stelling dat iemand kan 'opgeven' ook onderbouwen met wetenschappelijke bronnen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit dier is niet bewusteloos. Dus dit wat je zegt is niet aan de orde.
Het is gewoon een feit dat het ook kan dat iemand "opgeeft", waardoor een zware behandeling met een 50/50 kans (of zelfs minder dan dat) niet zal werken. Nogmaals, ik zeg daar niet mee dat "knokken" altijd je leven zal redden, maar opgeven zal zeker niet helpen.
Nee, in de realiteit is het zo dat pijn doen zonder reden (ook al is dat dom bijgeloof ofzo) niet normaal is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:55 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
In je roze droomwereld misschien.
Weet ik op dit moment niet zeker... dat moet ik eerlijk toegeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:26 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Kun je de stelling dat iemand kan 'opgeven' ook onderbouwen met wetenschappelijke bronnen?
Nieuwe nick name voor je..... kittenstampquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:55 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
In je roze droomwereld misschien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |