Als jij aangeeft wat je onder een "rechtse realist" verstaat, zal ik aangegeven of ik mij daarmee identificeer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zal wel geen persoonlijke vragen meer stellen, sorry hoor.
ja weet ik niet ik ken vooral de abrahamische religies waar dat grotendeels voor klopt (bepaalde stromingen wijken af), maar voor andere en oudere religies weet ik het nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat klopt, maar het lijkt mij dat het voor een groot deel (het overgrote deel) van de theïsten geldt, aangezien geloof in god meestal betekenisloosheid van het leven tegengaat.
good for youquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:03 schreef Chai het volgende:
En als je wil weten hoe ik mij identificeer: ik vind van mezelf dat ik niet in een hokje te stoppen ben, gewoon heel erg uniek en zo. Een progressief sneeuwvlokje.
Ik baseer die term op mensen die zichzelf zo identificeren, maar ik weet vrij weinig van de inhoudelijke standpunten van die mensen, want ze blijven altijd heel erg op de vlakte met loze kreten, filmpjes en lappen tekst. Net als jij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als aangeeft wat je onder een "rechtse realist" verstaat, zal ik aangegeven of ik mij daarmee identificeer.
Joost Niemoller idenitificeert zichzelf op die manier volgens mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:09 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Kan op het internet geen definitie van rechts realisme vinden
Scherpe analyse. Toen ze nog wel met elkaar op konden schieten is er veel positieve verandering doorgevoerd wou je zeggen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:10 schreef Yiha3 het volgende:
rechts of links zolang beiden niet met elkaar kunnen opschieten zal er niks veranderen
groen grasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:10 schreef Yiha3 het volgende:
rechts of links zolang beiden niet met elkaar kunnen opschieten zal er niks veranderen
Ja, kom steeds uit op zijn site, maar ook daar geen definitie.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Joost Niemoller idenitificeert zichzelf op die manier volgens mij.
als je ons vertelt hoe je je echt identificeert, ga je dan weg?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:14 schreef Montelly het volgende:
Chai die leest gewoon wat woordjes op internet joh..."rechts realist"
dom dier.
Inhoudelijk sterk onderbouwd weer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:14 schreef Montelly het volgende:
dom dier.
Dit zal ook niet veranderen aangezien breinen van linkse mondschuimers en rechtse mensen schijnen te verschillen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:10 schreef Yiha3 het volgende:
oh oh ohquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:14 schreef Montelly het volgende:
dom dier.
Ok zonder gekkigheid, wat is een rechts realist?quote:
Wilders?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik weet de algemeen geldende definitie van rechtse realist wel
montelly weet niet wat identificeren betekent en doet dus maar zoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je ons vertelt hoe je je echt identificeert, ga je dan weg?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok zonder gekkigheid, wat is een rechts realist?
Een niet wegkijker?
Iemand die zo reageert op een bloedbad bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok zonder gekkigheid, wat is een rechts realist?
Een niet wegkijker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |