Denemarken heeft wel een vet taxquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ze hebben daar goede kroketten en frikandellen hoor
http://sport.infonu.nl/ka(...)17-kwalificatie.htmlquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:17 schreef RijstNatie het volgende:
ik zou het echt een aanfluiting vinden als ajax niet weet te winnen van Paok.
zeker gezien het spel van paok vorige week..
tegen wie spelen ze als ze door zijn?
oh gelukkig, nu kan ik lekker achteruit gaan zitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Ajax vanavond gaat winnen. Zou ook eigenlijk wel heel erg slecht zijn als je niet lang Paok komt.
Ajax is toch 'geplaatst' in die ronde? Of maken we kans op die sterke tegenstanders?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
http://sport.infonu.nl/ka(...)17-kwalificatie.html
Graag gedaan!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:26 schreef mokkiemok het volgende:
oh gelukkig, nu kan ik lekker achteruit gaan zitten.
komt goed jongons!
Zo hadden we denk ik gespeeld in Europa als Van Gaal trainer van Ajax was geworden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dan Tete in het midden of Sanchez (geen idee hoe goed hij is), Riedewald vanaf links, Bazoer vanaf rechts, ook benieuwd naar Sinkgraven of is die al afgeschreven, ik mis wel creativiteit.
---Cassierra - Dolberg
---------Klaassen/Sinkgraven
Sinkgraven/Klaassen--------------vd Beek/Gudelj
-----Riedewald-Bazoer
Dijks - Tete - Veltman
zoiets
valt ook allemaal wel mee denk ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig dat het in dit topic niet over dat heksenketelgezwets gaat.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo hadden we denk ik gespeeld in Europa als Van Gaal trainer van Ajax was geworden.
Ik vind het sowieso maar grote onzin.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
valt ook allemaal wel mee denk ik.
al had je thuis gewoon met 3-0 moeten winnen voor de zekerheid....
die grieken zijn wel debiel, en het vuurwerk is daar over de top. Zal best een vervelende wedstrijd zijn qua sfeer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso maar grote onzin.
#HEKSENKETELquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt ook gewoon trainers die buiten training zelf 24/7 bezig zijn met videoanalyses van hun tegenstanders. Dat niet alleen een scoutingsapparaat die teams bekijkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]daar lijkt het inderdaad wel op, maar die had op het WK goed gezien wat hij voor spelers had terwijl hij toch echt een systeem>spelers mannetje is net als de Boer en ik vrees ook Bosz.
Komkommertijd, en vooral Telegraaf houdt van dat soort loze kreten, het liefst nog in chocoladeletters.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je wordt er echt mee doodgegooid in de media. Journalistiek, zogenaamd.
Dat is voor de Telegraaf nog de enige smoes mocht Ajax niet doorgaan, over het niveau van PAOK hoeven ze het natuurlijk niet te hebben. Die kunnen er geen kut van.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je wordt er echt mee doodgegooid in de media. Journalistiek, zogenaamd.
De enige reden waarom Ajax niet kan doorgaan zijn Dijks en Viergever. Scoren gaat Ajax guaranteed.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is voor de Telegraaf nog de enige smoes mocht Ajax niet doorgaan, over het niveau van PAOK hoeven ze het natuurlijk niet te hebben. Die kunnen er geen kut van.
Waarom speelt die Westermann niet dan? Dacht dat hij juist voor dit soort potjes was gehaald.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige reden waarom Ajax niet kan doorgaan zijn Dijks en Viergever. Scoren gaat Ajax guaranteed.
waarom denk je dat ?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom speelt die Westermann niet dan? Dacht dat hij juist voor dit soort potjes was gehaald.
Omdat hij er he-le-maal niets van kan! Wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom speelt die Westermann niet dan? Dacht dat hij juist voor dit soort potjes was gehaald.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige reden waarom Ajax niet kan doorgaan zijn Dijks en Viergever. Scoren gaat Ajax guaranteed.
Geen idee. Vast nog wat moeite met het zich aanpassen of het blijkt dat hij er gewoon echt niets van kan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn wetenschappelijke studies naar gedaan, en is inderdaad totale onzin. Wat wel aangetoond is, is dat scheidsrechters beďnvloed kunnen worden door reacties uit het publiek.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:14 juli
De komst van de ervaren verdediger werd wekenlang in het geheim voorbereid. De club troefde in de jacht op de 32-jarige routinier een aantal Bundesliga-clubs af. De voorkeur van Westermann ging uit naar Ajax vanwege de deelname aan de voorronde van de Champions League.
Zie de Kuipquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat wel aangetoond is, is dat scheidsrechters beďnvloed kunnen worden door reacties uit het publiek.
.quote:
Hij trollt niet, Hans..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nergens op gebaseerd dus, matige troll poging. Ik geef 3/10 voor de moeite.
Niet alles is een troll. Dit was gewoon een serieuze vraag.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nergens op gebaseerd dus, matige troll poging. Ik geef 3/10 voor de moeite.
ik vroeg enkel waar het op gebaseerd was, overigens staat daar niet in dat hij daar voor is gehaald.quote:
Kuip is inderdaad een goed voorbeeld, elke goede beslissing van de scheids in het nadeel van Feyenoord wordt alsnog schuimbekkend ontvangen.quote:
ik heb moeite je te geloven gezien je verleden, maar iemand anders komt met bewijs.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet alles is een troll. Dit was gewoon een serieuze vraag.
Wat lees jij dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik vroeg enkel waar het op gebaseerd was, overigens staat daar niet in dat hij daar voor is gehaald.
de voorkeur was westerman was ajax omdat hij dan CL kon spelen, is niet gezegd dat Ajax het er mee eens is en hem daarvoor gehaald heeft. Kan ook voor de bank zijn tijdens CL wedstrijden.quote:
Je hebt een ERVAREN verdediger nodig en het liefst voor tijdens de vCL en dan zet je hem neer op de bank? Wat is dit voor logica?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de voorkeur was westerman was ajax omdat hij dan CL kon spelen, is niet gezegd dat Ajax het er mee eens is en hem daarvoor gehaald heeft. Kan ook voor de bank zijn tijdens CL wedstrijden.
ho even ik zeg niet dat ik het er mee eens ben. Ik zou Westerman er zeker inzetten. Maar er staat nergens dat Ajax hem voor de CL gehaald heeft.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt een ERVAREN verdediger nodig en het liefst voor tijdens de vCL en dan zet je hem neer op de bank? Wat is dit voor logica?
dat laatste is juist waar ik bang voor ben, het gebrek aan scorend vermogen, want als je ze makkelijk maakt had je dat thuis ook kunnen/moeten doenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren meer wedstrijden dan alleen PAOK thuis. Ze hebben genoeg doelpunten gemaakt, sommige kansen waren ook gewoon net naast.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat laatste is juist waar ik bang voor ben, het gebrek aan scorend vermogen, want als je ze makkelijk maakt had je dat thuis ook kunnen/moeten doen
Oei, nu spreek je wel het journaille tegen die al jaren denkt dat het aan ERVARING ligtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:32 schreef gniffie het volgende:
Ervaring is overrated. 4g3v3r heeft wertermannetje in zijn broekzak
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, nu spreek je wel het journaille tegen die al jaren denkt dat het aan ERVARING ligt.
Bosz schat in dat anderen beter zijn lijkt mij. Zo werkt dat toch altijd?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt een ERVAREN verdediger nodig en het liefst voor tijdens de vCL en dan zet je hem neer op de bank? Wat is dit voor logica?
Westermann wordt Heitinga 2.0?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |