SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesús Valdés Rodríguez, better known as Chucho Valdés (born October 9, 1941), is a Cuban pianist, bandleader, composer and arranger whose career spans over 50 years.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Alweer wat vrolijker daarvanquote:
Jouw schuldquote:
quote:
Ice was toen ook al een "ding" denk ikquote:
Leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:00 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ice was toen ook al een "ding" denk ik![]()
Ja, zou kunnen hoor, geen idee eigenlijk. Hij was mega-lang en zij heel klein. Meer nostalgisch voor mij dan iets anders eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk![]()
Is die gast niet jong overleden of iets dergelijks?![]()
Tevens;
Mooiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:08 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen hoor, geen idee eigenlijk. Hij was mega-lang en zij heel klein. Meer nostalgisch voor mij dan iets anders eigenlijk.
Vanessa is nog hoer geweest.quote:
Zou kunnen, hij leek op Hans van Tongeren uit de Paul Verhoeven film Spetters, die pleegde wel zelfmoord.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk![]()
Is die gast niet jong overleden of iets dergelijks?![]()
Ken je de reclame met het autootje met balletje op de antenne, die stopt bij basketballende negers in the hood, van 2 meter.quote:
Ikk leek vroeger op hem als hetero. Deed ik als ik bruin was een wit t-shirt onder m'n bruine leren jas.quote:
Mooie grap van Bette Midler. 'Cher fucked the hole familie.'quote:
Je beschikt over enorm veel detailkennis, of je praat in raadsels.. maar op een een of andere manier begrijp ik je vaak nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie grap van Bette Midler. 'Cher fucked the hole familie.'
Post hem later hier eens oude skullfucker dat je bentquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:09 schreef laforest het volgende:
De opnames van mijn compositie "Trauermusik für Violine, Bratsche, Cello und Kontrabass in g-Moll". Aan het afmixen/masteren.
Ah lekker. The Stranglers zag ik een aantal jaar terug nog live aan het werk. Energie spat er nog steeds van af.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef Bart2002 het volgende:
The Stranglers "Golden Brown" Christmas Top Of The Pops 1982
Leven die nog??? Verbazend. Maar wel goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:40 schreef aspirantspierbundel het volgende:
The Stranglers zag ik een aantal jaar terug nog live aan het werk.
Ongelofelijk sexy he.....toen geilheid nog iets was wat boeide en vrouwen godinnen warenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:34 schreef Bart2002 het volgende:
Wat een k*t nummer eigenlijk. Maar wat een ongehoord knap wijf was dat.
Dit is pas geilheidquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongelofelijk sexy he.....toen geilheid nog iets was wat boeide en vrouwen godinnen waren
Mwah. Zij mogen de schoenen van Deborah niet poetsen.quote:
Percies!quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongelofelijk sexy he.....toen geilheid nog iets was wat boeide en vrouwen godinnen waren
Deborah mag deze schoenen poetsenquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mwah. Zij mogen de schoenen van Deborah niet poetsen.
Paar jaartjes later. Lol.quote:
Rip Nico.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |