quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Uran blijft een schaamtevolle vertoning bespaard. Geen Colombia in de ITT.twitter:fedeciclismocol twitterde op woensdag 03-08-2016 om 02:27:41Comunicado: Colombia no se presentará a la CRI de los Juegos Olímpicos #Rio2016 https://t.co/jpdCVE60zK https://t.co/EAP6HSyJZ2 reageer retweet
twitter:reecehomfray twitterde op woensdag 03-08-2016 om 13:56:57Rohan Dennis missing skin on his hand & elbow after training crash but says he's fine. https://t.co/7ghBEWdSGz reageer retweet
Mooi, ga je toch wel een beetje last van hebben bij de voorbereiding op een tijdritquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:02 schreef showtimer het volgende:
twitter:reecehomfray twitterde op woensdag 03-08-2016 om 13:56:57Rohan Dennis missing skin on his hand & elbow after training crash but says he's fine. https://t.co/7ghBEWdSGz reageer retweet
Ik gun het Vos meer, ik vind haar een stuk sympathieker.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gunnen jullie Van den Breggen of Vos goud als je zou mogen kiezen?
Beiden goud is ook niet onrealistischquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ze willen zich focussen op de wegrit. Wat op zich vreemd is, aangezien de tijdrit ná de wegrit is. Niet geheel onlogisch is er ontzettend veel kritiek uit het land.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:48 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom zetten de Colombiaantjes niemand in voor de tijdrit?
vanaf hoelaat live op tv?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:34 schreef Pino112 het volgende:
Zaterdag vanaf 14.20u live op NOS-stream nummertje 4.
Onthutsend ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze willen zich focussen op de wegrit. Wat op zich vreemd is, aangezien de tijdrit ná de wegrit is. Niet geheel onlogisch is er ontzettend veel kritiek uit het land.
Reed Van der Breggen op de Europese Spelen vorig jaar niet volle bak voor haar commerciële ploeggenoot, wat Nederland een hele goede kans op goud koste? Vos dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Volgens mij reed ze vooral voor zichzelf. Maar het heeft waarschijnlijk/misschien wel goud gekost ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Reed Van der Breggen op de Europese Spelen vorig jaar niet volle bak voor haar commerciële ploeggenoot, wat Nederland een hele goede kans op goud koste? Vos dan.
Vos anders ook wel
Ben wel benieuwd naar van Dijk, die reed laatst iedereen naar huis in de tijdrit, maar wordt bij de wedkantoren toch wat lager gezet qua favorieten.. Al zal het parcours misschien iets te zwaar zijn voor haarquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:14 schreef Nattekat het volgende:
Vos. Van der Breggen wint de tijdrit wel
Die klim op het eind gaat haar waterloo worden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar van Dijk, die reed laatst iedereen naar huis in de tijdrit, maar wordt bij de wedkantoren toch wat lager gezet qua favorieten.. Al zal het parcours misschien iets te zwaar zijn voor haar
Vind ik wel sterk overdreven hoor. Hoeveel van de 54 kilometers gaan nou daadwerkelijk bergop?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:28 schreef Columbiafan het volgende:
Overigens maken Brennauer en Martin geen kans op een medaille op dit parcours.
Dit stel is beter.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een goed stel hoor.
Die in het midden is Ana Sanabria?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Pantano moet nog centjes verdienen op de criteriums, sluit later deze week aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die in het midden is Ana Sanabria?
Als er geen Nederlander wint mag Chaves van mij winnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herken al die renners wel echt slecht zo zonder helm enzoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Klopt. Pantano moet nog centjes verdienen op de criteriums, sluit later deze week aan.
vlnr: Lopez, Henao, Sanabria, Uran, Chavesquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik herken al die renners wel echt slecht zo zonder helm enzo
Links is Lopez, tweede van rechts is Henao?
Chaves herken je toch uit duizendenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Links is Lopez, tweede van rechts is Henao? En dan gok ik voor uiterst rechts op Chaves
Die middelste gozer kan zo in jouw achtertuin. Is dat Arredondo?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat Sporza trouwens de hele wedstrijd uitzenden?
NOS zal wel naar die B-sporten schakelen.
Bij Sporza zijn ze nogal wielerminded.quote:
Sporza zendt ook een hockeymatch en zwemseries uit tijdens de wegwedstrijd. Verder is er nog het judo met grote hoop op een (gouden) medaille voor Van Snick. Absoluut geen integrale uitzending dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat Sporza trouwens de hele wedstrijd uitzenden?
NOS zal wel naar die B-sporten schakelen.
Jammer...maar er valt wat voor te zeggen. Laatste uren zullen ze waarschijnlijk wel uitzenden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Sporza zendt ook een hockeymatch en zwemseries uit tijdens de wegwedstrijd. Verder is er nog het judo met grote hoop op een (gouden) medaille voor Van Snick. Absoluut geen integrale uitzending dus.
Eerlijk is eerlijk, er gebeuren wel spannendere dingen in Rio tijdens de eerste paar uren van de koers.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer...maar er valt wat voor te zeggen. Laatste uren zullen ze waarschijnlijk wel uitzenden.
contract bij de Jumbo goden daar koop je iedere renner mee omquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:16 schreef Bugno het volgende:
Hoeveel zullen de KNWU en het NOC-NSF in kas hebben voor het geval Bokkema met een Colombiaantje naar de streep rijdt?
Vanaf 6 uur zullen ze er wwel bij blijven ja. Weet niet precies in welk tijdframe de finish wordt verwacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer...maar er valt wat voor te zeggen. Laatste uren zullen ze waarschijnlijk wel uitzenden.
Circa 21:00 oidquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanaf 6 uur zullen ze er wwel bij blijven ja. Weet niet precies in welk tijdframe de finish wordt verwacht.
Haha jij denkt dat iedereen hier regelmatig wielrennen kijktquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:09 schreef Blik het volgende:
Is niet zo moeilijk uit te rekenen toch. Start is om 14:30 en het is 250 km. Als je uitgaat van 40 km/u zijn ze ruim 6 uur aan het fietsen. Dus finish na 20:30. Als je tussen 7 en 8 uur inschakelt zit je safe om hoogstwaarschijnlijk niks te missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |