Hoiquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Mag ik even melden dat ik Mapima in dit vlog topic heel erg irritant aanwezig vind zijn?
KLB / 'Vloggen' #10
Tuurlijk hoeft het niet constant over alleen maar mijn vlogs te gaan, maar zoals Mapima hier steeds maar weer linkjes loopt te spammen, en vervolgens meld dat ze het kut vind begint behoorlijk vervelend te worden.
Ook gaat ze met niemand in discussie als daar reden toe is, reageren er een x aantal users op haar, en dan gaat ze gewoon vrolijk door met het posten van linkjes zonder ergens anders aandacht voor te hebben.
En ze blijft ook constant hameren op dat dit de KLAAGbaak is en je dus wel MOET klagen, word een beetje vervelend.
Nu is ze ook in de KLB SC erbij gekomen, en dat is al niet veel beter als ik eerlijk mag zijn.. Hier post ze ook veelal met capslock aan of een shitload aan vlog linkjes die dus in een vlogadoratie topic kunnen in WEB of desnoods 1 in de vlogreeks in KLB.
Zou hier iets aan gedaan kunnen worden?
Eenz met Gary. Waar slaat dit op...quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:59 schreef Gary_Oak het volgende:
KLB / Een foto laten maken zoals het 'heurt' ipv die achterlijke selfies
Ongevraagde foto's van mensen online zetten. Niet de eerste keer van deze flapdrol.
Is weg, thxquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:59 schreef Gary_Oak het volgende:
Ongevraagde foto's van mensen online zetten. Niet de eerste keer van deze flapdrol.
Klassequote:Op maandag 15 augustus 2016 10:59 schreef Gary_Oak het volgende:
yequote:Op maandag 15 augustus 2016 23:47 schreef Rezania het volgende:
KLB / Kinderbootjes mogen wel van Gemeente Rotterdam maar eigen sloep niet?
Mogen ze hier dan ook weg? Thanks, grgr.
Dank voor de melding. Heb e.e.a. dichtgegooid. Mocht het allemaal uit de hand lopen laat het ons weten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel weer mooi geweest met aids van VarkensHart lijkt me
Ja maar k heb niets vermeld over hoe en wat? En verder geen gegevens vermeld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef hugecooll het volgende:
Om te voorkomen dat anderen met minder leuke bedoelingen iets uit gaan halen
goh crip hoe kwam je dan aan die info xD xDquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar k heb niets vermeld over hoe en wat? En verder geen gegevens vermeld.
Het is al verwijderd van yt hoor en werd openbaar geplaatst voor mijn topic gemaakt ;s: daarom raar dat je verwijderd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
goh crip hoe kwam je dan aan die info xD xD
Jaaaa haha nouuuuu.....
Het is niet zo dat iemand moeite deed on die info voor zichzelf te houden of zo, vandaar dus
Toen je dat topic maakte, stond het nog gewoon op YTquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is al verwijderd van yt hoor en werd openbaar geplaatst voor mijn topic gemaakt ;s: daarom raar dat je verwijderd.
Ja maar nu nie dus mag ie terug xoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Toen je dat topic maakte, stond het nog gewoon op YT
Ik ben er niet zo'n voorstander van. Mail maar naar forum@fok.nl als je 'm terug wil (ik kan 'm sowieso niet terugzetten)quote:
Taz laatmaar das te veel moeitequote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo'n voorstander van. Mail maar naar forum@fok.nl als je 'm terug wil (ik kan 'm sowieso niet terugzetten)
Wow, je leeft weer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
KLB / KK harde tolly
sorry maar ik vind dit echt niet kunnen hier kijken ook kinderen op misschien ?? kan hier wat aan gedaan worden dit is respectloos
yessss ben weer vrijgelatenquote:
Mja als ze een filmploeg oké vindt, dan vind ik dit ook niet zo'n ramp hoorquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:34 schreef Fylax het volgende:
Iwanius blijft maar foto's van anderen plaatsen..
KLB / Lekker acclimatiseren voor vertrek,staat er zo 'n tv ploeg te filmen.
ochquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:34 schreef Fylax het volgende:
Iwanius blijft maar foto's van anderen plaatsen..
KLB / Lekker acclimatiseren voor vertrek,staat er zo 'n tv ploeg te filmen.
En de mensen daarom heen ook?quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja als ze een filmploeg oké vindt, dan vind ik dit ook niet zo'n ramp hoor
fylax en webhawk hebben alle vierdaagse lopers 450x gevraagd of ze het niet erg vonden om in beeld te komen...quote:
drmquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
fylax en webhawk hebben alle vierdaagse lopers 450x gevraagd of ze het niet erg vonden om in beeld te komen...
Oke, wat is de argumentatie dan dat bij andere topics wel de foto wordt weggehaald?quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
fylax en webhawk hebben alle vierdaagse lopers 450x gevraagd of ze het niet erg vonden om in beeld te komen...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke, wat is de argumentatie dan dat bij andere topics wel de foto wordt weggehaald?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja als ze een filmploeg oké vindt, dan vind ik dit ook niet zo'n ramp hoor
Dat vinden andere mensen op die foto toch niet? Evenals bij andere topics van Iwanius, waarbij de foto wél wordt weggehaald.quote:
Ja, die doen echt hun best om een cameraploeg te ontlopen. Niet zo jagen hoorquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat vinden andere mensen op die foto toch niet? Evenals bij andere topics van Iwanius, waarbij de foto wél wordt weggehaald.
De anderen op die foto zitten ook op 10 meter ofzo van die cameraploeg afquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat vinden andere mensen op die foto toch niet? Evenals bij andere topics van Iwanius, waarbij de foto wél wordt weggehaald.
wie a zegt moet ook b zeggen ;squote:Op zondag 21 augustus 2016 21:53 schreef Fylax het volgende:
Nouja ik zou nog wel even kunnen doorgaan met een andere vergelijking, maar laat maar zitten.
Ik zal jou eens vergelijkenquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:53 schreef Fylax het volgende:
Nouja ik zou nog wel even kunnen doorgaan met een andere vergelijking, maar laat maar zitten.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:45 schreef Catkiller het volgende:
Mijn SC is dicht en ik ben het hier niet mee eens. Ik wil hier graag een stevige discussie over voeren.
Ik weet nu niet waar ik heen moet met mijn verdriet.
Heb 2 dagen geleden een katje van 14 weken in moeten laten slapen, in de SC kon ik het kwijt ja. Nu heb ik weer niemand.quote:
Omdat het, in jullie taalgebruik te blijven, de AIDS van het forum was. Daarom.quote:
F&Fquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb 2 dagen geleden een katje van 14 weken in moeten laten slapen, in de SC kon ik het kwijt ja. Nu heb ik weer niemand.
onmogelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:50 schreef yvonne het volgende:
FOK! voor anderen verpesten gaan we echt niet, nooit niet, toestaan.
oneens. waar kan ik dit aanvechtenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het, in jullie taalgebruik te blijven, de AIDS van het forum was. Daarom.
We zullen zien.quote:
maar alle ''aids'' is geband nu dus waar moeten wij brave liever users sociaal doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het, in jullie taalgebruik te blijven, de AIDS van het forum was. Daarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |