Dat is toch overduidelijk een koppeltje? Die dame maakt bij geen van beide een kans.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
Eens met TS. Maar de wereld zit sinds de opkomst van Facebook vol met autisten die nog te bang zijn om zo'n leuk serveermeisje te vragen een foto te maken. Die negeroide heeft tenminste balls om dat te doen. Wsch. heeft hij haar na afloop liggen te ballen.
Daarnaast is het McDonalds voer de schuldige.
afbeelding[/url] ]quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:02 schreef Iwanius het volgende:
[ [url=http://myalbum.com/photo/BMdT8VDXBpPn/360.jpg
Ik vind al die KLB topics van TS een stuk ernstigerquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:20 schreef edraket31 het volgende:
[..]
afbeelding[/url] ]
Klacht?
en verder geen leven hebben.
En je zit altijd op een terras wanneer je een foto wil hebben natuurlijk. Daarbuiten komt dat niet voor. Lekker aan wildvreemde voorbijgangers vragen of ze een foto willen maken en er dan van opkijken dat er opeens eentje met je telefoon/camera/aardappel vandoor gaatquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:24 schreef Leandra het volgende:
Heb je zelf wel gevraagd of je die mensen mocht fotograferen en op internet mocht zetten?
Horecapersoneel zal het vast geweldig vinden als ze dagelijks tig keer een foto moeten maken, vooral als het serieus druk is.
Ja, mooi is dat hè, wel tekeer gaan dat mensen zichzelf op social media zetten, maar ondertussen zelf keer op keer mensen ongevraagd en zonder toestemming op internet zetten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:27 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vind het feit dat iemand een foto maakt van een meisje dat gebukt een foto maakt van twee autisten een ergere klacht, maar dat kan ook aan mij liggen
Het is wel eerlijker om het zo te doen. Je slachtoffer zal je penis overwegend vanaf de andere kant aanschouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:24 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik maak alleen dickpics voor Tinder en het is een beetje raar om een wildvreemde te vragen of hij/zij die foto wil schieten
Dan kan een selfiestick wel weer handig zijn, zelfde effectquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is wel eerlijker om het zo te doen. Je slachtoffer zal je penis overwegend vanaf de andere kant aanschouwen.
Dat klopt, maar het is wel de bedoeling dat ik ze aantrek en niet afstoot. Ben soms wel eens een uur bezig om de juiste hoek te vinden zodat het nog wat lijktquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is wel eerlijker om het zo te doen. Je slachtoffer zal je penis overwegend vanaf de andere kant aanschouwen.
Jullie vrouwen zien ook werkelijk waar alles als een vervanging van een piemel, hé. Niet normaalquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan een selfiestick wel weer handig zijn, zelfde effect
Lees het nog eens...quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zien ook werkelijk waar alles als een vervanging van een piemel, hé. Niet normaal
van dat soort aandachthoererij weet deze TS alles, daarom is deze klacht zo mooi, en hypocrietquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:17 schreef Abed het volgende:
Ineens lachen voor de foto is natuurlijk ook nep.
Kijk mij eens even een goede tijd hebben.
Is deze TS net zo'n narcist als die ander die constant topics blijft openen?quote:
Precies. Ze moet het beeld zien van de onderkant van je pik en je creepy blik anders is het een verdraaiing van de werkelijkheid.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan een selfiestick wel weer handig zijn, zelfde effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |