Nieuwe SC openen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
hehehquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nieuwe SC openen.
Grapje hoor Yvonne.
ik stem voor dat de SC vanavond nog geopend wordt en vanaf morgen een week dicht gaat omdat ik toch de nieuwe deus ex binnenkrijgquote:
Ze kan er toch geen rekening mee houden dat je moeder lelijk is en toen pas seks kreeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar toen was ik 4 jaar dus dat is niet eerlijk
Nee dat vind ik idd maar een matige oplossingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik stem voor dat de SC vanavond nog geopend wordt en vanaf morgen een week dicht gaat omdat ik toch de nieuwe deus ex binnenkrijg
maar ik denk dat ik daarin de enige ben
dat doe ik sws meestalquote:
dat zijn dus de walgelijke kwetsende praktijken waardoor de SC gesloten is potverdriedubbeltjesquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze kan er toch geen rekening mee houden dat je moeder lelijk is en toen pas seks kreeg.
ja klopt, daarom ga ik nu totaal niet emotievretenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:20 schreef Catkiller het volgende:
Kijk dit zou iemand erg vinden maar Hermann heeft een dikke buik huid en kan daar tegen.
leugensquote:
quote:
Het gaat niet alleen over F hè, gewoon over alles.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:21 schreef Oversight het volgende:
[..]En als je iemand wilt afzeiken kom je mij gewoon opzoeken, ik hou wel van een goede discussie....
De vrouwen in de sc hebben volgens mij niets te klagen. Een Crip, Chlo of Chai deelt net zo makkelijk uitquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet helemaal, een heel end ja, maar niet helemaal.
Met 500 op 1 is en blijft laf.
En iedereen schijnt te vergeten dat iedereen gewoon mee kan lezen hè.
Oh en dat er ook een heleboel vrouwen graag in KKLB willen posten
Zonderpiemelgebral.
De SC is best vaak ook gewoon gezellig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over F hè, gewoon over alles.
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:23 schreef yvonne het volgende:
Soms denk ik weleens, ik maak een van de ergste KLBsc-ers gewoon mod, kunnen ze a) d'r eigen zooi opruimen en b) eens zien hoe enorm schijtlollig het allemaal is wat er gepost wordt.
Nja das geen excuus natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Het gaat hier toch vooral om de makkelijke slachtoffers zoals fylax of braddie die minder goed met een sneer om kunnen gaan.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:23 schreef yvonne het volgende:
Soms denk ik weleens, ik maak een van de ergste KLBsc-ers gewoon mod, kunnen ze a) d'r eigen zooi opruimen en b) eens zien hoe enorm schijtlollig het allemaal is wat er gepost wordt.
Serieus, ik heb wel vaker dat soort users mod gemaakt en dat werden de beste modsquote:
#mapima4modquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, ik heb wel vaker dat soort users mod gemaakt en dat werden de beste mods
Het kan gezellig zijn, maar vaak wordt er gewoon afgezeikt om niks. Omdat leuk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De SC is best vaak ook gewoon gezellig.
Dat begrijp ik, heb wel een chemobrain, maar er zit nog wel ietsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar dat gebeurt nu eenmaal. Niet alleen hier. Overal
ja fuck dat, er gebeurt wel meer overalquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar dat gebeurt nu eenmaal. Niet alleen hier. Overal
Midden in de nacht is er niets aan de hand daar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef Oversight het volgende:
[..]Met belknopje voor midden in de nacht dan.....
*21* naar een zeker stadhuis?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef Oversight het volgende:
[..]Met belknopje voor midden in de nacht dan.....
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, ik heb wel vaker dat soort users mod gemaakt en dat werden de beste mods
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Midden in de nacht is er niets aan de hand daar.
zo zit de mens in elkaarquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja fuck dat, er gebeurt wel meer overal
Dít is aanzetten totquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:29 schreef Oversight het volgende:
[..]nooit aan gedacht.
op bucketlist geplaatst.
Het geeft de gelegenheid om de badkamer te renoveren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:23 schreef yvonne het volgende:
dit is wel waar trouwens, 's nachts is er echt nooit iets aan de handquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Midden in de nacht is er niets aan de hand daar.
ga zo door en je bent binnen no time blauwquote:
Dus: het kán wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is wel waar trouwens, 's nachts is er echt nooit iets aan de hand
uiteraardquote:
Kom er soms binnenwaaien dan maar nooit vijandigheid gemerkt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is wel waar trouwens, 's nachts is er echt nooit iets aan de hand
Of Frank.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:33 schreef deadprez het volgende:
is mss ook omdat huge er dan altijd is en dan durven we niet stoer te doen
preciesquote:
Dus in feite zeg je: was er maar een mod die de sc monitorde 24 uur dan liep het bij tijden niet zo uit de hand en hoeft de SC ook niet dicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:33 schreef deadprez het volgende:
Er is al heel vaak een mod aanwezig. Het klinkt nu wel een beetje alsof er elke dag rellen zijn in de SC.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:34 schreef yvonne het volgende:
Dus in feite zeg je: was er maar een mod die de sc monitorde 24 uur dan liep het bij tijden niet zo uit de hand en hoeft de SC ook niet dicht.
Hopelijk gaat Frank snel met pensioen dan kan hij mooi alles waarnemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus in feite zeg je: was er maar een mod die de sc monitorde 24 uur dan liep het bij tijden niet zo uit de hand en hoeft de SC ook niet dicht.
nee ik maakte een grapjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:33 schreef deadprez het volgende:
Ach, kom op nou, doe niet alsof het vaak gezellig is in de SC. Iedere keer wordt er afgezeikt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er is al heel vaak een mod aanwezig. Het klinkt nu wel een beetje alsof er elke dag rellen zijn in de SC.
dat durf je niet in zijn gezicht te zeggenquote:
Ja af en toe wel. Maar iedere keer?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, kom op nou, doe niet alsof het vaak gezellig is in de SC. Iedere keer wordt er afgezeikt.
dan blijven de leuke users overquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik maakte een grapje
weet ook niet waarom het 's nachts altijd goed gaat, denk omdat het dan ook een stuk minder druk is ofzo
omdat wij er posten dôhquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik maakte een grapje
weet ook niet waarom het 's nachts altijd goed gaat, denk omdat het dan ook een stuk minder druk is ofzo
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat durf je niet in zijn gezicht te zeggen
Nee, maar wel met enige regelmaat. En ik ben gewoon benieuwd hoe we dat nu eens beterderder kunnen oplossen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er is al heel vaak een mod aanwezig. Het klinkt nu wel een beetje alsof er elke dag rellen zijn in de SC.
nee vind dat ook wel meevallen eigenlijk, t enige waarbij het me echt opvalt is als Braddie er isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja af en toe wel. Maar iedere keer?
Jammere, vond het wel een goede oplossingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik maakte een grapje
Minder haantjes gedrag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik maakte een grapje
Ik heb het gevoel dat dat ook minder is geworden sinds mensen meteen een ban krijgen als ze Braddie pesten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee vind dat ook wel meevallen eigenlijk, t enige waarbij het me echt opvalt is als Braddie er is
en dat gaat ook wel echt een beetje ver soms
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar wel met enige regelmaat. En ik ben gewoon benieuwd hoe we dat nu eens beterderder kunnen oplossen.
Alleen open van 0:00u - 06:00u.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar wel met enige regelmaat. En ik ben gewoon benieuwd hoe we dat nu eens beterderder kunnen oplossen.
truequote:
denk niet dat er iemand te vinden is die al die bagger 24/7 in de gaten wil houdenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammere, vond het wel een goede oplossing
hier zou ik prima mee kunnen levenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen open van 0:00u - 06:00u.
ja hallo, ik zit hier met 6 uur tijdsverschil.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen open van 0:00u - 06:00u.
Valt ook wel mee toch? Of kom ik er te weinig?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee vind dat ook wel meevallen eigenlijk, t enige waarbij het me echt opvalt is als Braddie er is
en dat gaat ook wel echt een beetje ver soms
Het is volgens mij ook wel minder geworden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch? Of kom ik er te weinig?
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo, ik zit hier met 6 uur tijdsverschil.
Ja, dat is ook weer iets dat 's nachts een stuk minder is. Maar Braddie hoeft maar iets over sporten of zijn gewicht te zeggen, en zelfs dat is vaak niet eens nodig, en dan wordt er weer een half uur gaar over gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch? Of kom ik er te weinig?
ja dat zei ik dus ook alquote:
Liuever niet, het lost zo weinig opquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:43 schreef Amarantha het volgende:
Is de oplossing niet wat er nu al gebeurd? Streep door je naam als je kut doet.
hij kan dan ook maar over een paar onderwerpen praten. Niet raar dat er dan wordt geridiculiseerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer iets dat 's nachts een stuk minder is. Maar Braddie hoeft maar iets over sporten of zijn gewicht te zeggen, en zelfs dat is vaak niet eens nodig, en dan wordt er weer een half uur gaar over gedaan
dat valt echt enorm meequote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij kan dan ook maar over een paar onderwerpen praten. Niet raar dat er dan wordt geridiculiseerd.
Dan weet ik het eerlijk gezegd ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Liuever niet, het lost zo weinig op
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:43 schreef Amarantha het volgende:
Is de oplossing niet wat er nu al gebeurd? Streep door je naam als je kut doet.
Ik hoop op briljante ingevingen van je mede KLB-ersquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan weet ik het eerlijk gezegd ook niet.
Beste Yvonne,quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:50 schreef yvonne het volgende:
Ik ga het één keer lief vragen, één keer slechts.
Ik zou jullie vriendelijk willen vragen dit nog eens door te lezen:
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Vr gr
Yvonne
Kunnen jullie normaal meeposten, blijf, leuk, welkom
Kunnen jullie niet normaal meeposten dan is de tijd van komen en gaan, vooral gaan gekomen.
FOK! voor anderen verpesten gaan we echt niet, nooit niet, toestaan.
We vormen een bont gezelschap waarin zo nu en dan een komisch machismo heerst, een club die de discussie vaak voert op het scherpst van de snede, een bende die zo intiem is dat grove schuttingtaal liefkozend bedoeld is. We zijn misschien het best te vergelijken met een grote gezellige familie.quote:Persoonlijke aanvallen, het belachelijk maken van anderen, namecalling e.d. is natuurlijk niet de bedoeling. Een discussie kun je voeren op argumenten, niet door de ander verrot te schelden.
Juist omdat we zo'n hechte groep zijn, die elkaar treft in de SC, is het vanzelfsprekend dat we ook daar onze sores bespreken die eigenlijk in het feedbacktopic hoort. Omdat (bijvoorbeeld) een ban van een van onze dierbaren ons raakt, komt het door de emotie soms niet direct in ons op om dan naar feedback te gaan. Een andere oorzaak is dat zo'n akkefietje soms in een gesprek ter sprake komt, en het is dan onlogisch om dat gesprek in het feedbacktopic voort te zetten, temeer omdat het bestemd is voor feedback en niet voor slowchat.quote:Je kunt beklag doen over van alles in het feedback forum of in de mail. Dat kan op normale toon.
mensen die niet sowieso gewoon een abo hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:45 schreef Oversight het volgende:
[..]dit.
En geldboetes als je na je banaantje weer terug wil komen, in de vorm van een verplichte abbo.
Een boete abbo maken, daar worden we allemaal beter van.
Misschien moet men elkaar aanspreken op gedrag, al zie ik dat ook niet zo snel gebeuren... En als het al gebeurd krijg je daar weer hoog oplopende discussies overquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan weet ik het eerlijk gezegd ook niet.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
mensen die niet sowieso gewoon een abo hebbennep-FOK!kers
deze manquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:45 schreef Drug het volgende:
[..]
Beste Yvonne,
Met aanzienlijke treurnis hebben wij, de frequente bezoekers van en posters in de KLB SC, kennis moeten nemen van het sluiten van ons tweede huis. De SC is voor velen van ons een plek om samen te komen met digitale vrienden, en zoals het in een buurthuis weleens wil geschieden, gaat het er daar soms net wat te gezellig aan toe. Het sluiten van "ons" honk is voor velen een aderlating in het sociaal bestaan.
Wij beseffen dat FOK! deze plek om samen te komen faciliteert en zijn hiervoor dankbaar. Dat er bepaalde spelregels zijn begrijpen we, en in het topic dat jij aanhaalt vinden wij een tweetal punten die door een buitenstaander van de SC mogelijk worden gepercipieerd als worden die met voeten getreden. Wat volgt is een opsomming van deze punten, met daarbij een poging tot relativering en het vinden van wederzijds begrip enerzijds, en anderzijds een voorstel om hierin het beleid tegemoet te komen.
[..]
We vormen een bont gezelschap waarin zo nu en dan een komisch machismo heerst, een club die de discussie vaak voert op het scherpst van de snede, een bende die zo intiem is dat grove schuttingtaal liefkozend bedoeld is. We zijn misschien het best te vergelijken met een grote gezellige familie.
Deze hechtheid heeft neveneffecten die op het oog mogelijk lijnrecht op het hierboven aangehaalde punt staan. Dat terwijl we onderling bijna altijd wel prima doorhebben waar we een korreltje zou moeten strooien, en waar een vaatje leeg te kieperen. We begrijpen echter dat het voor degenen die niet bekend zijn met deze maniertjes, de taal fel kan zijn, misschien in een enkel geval zelfs te fel. Om te voorkomen dat users die onbekend zijn met deze etiquette zich niet welkom voelen, is het wellicht een idee om een vaste OP te gebruiken, waarin we hiervan kort melding maken. Daarin kan aan newbies eventueel het advies worden gegeven om, wanneer zij zich te hard bejegend voelen, dit op vriendelijke wijze aangeven. Gisteren heeft zoiets zich voorgedaan met de gewaardeerde maar desondanks soms geplaagde Wheeljack. Die uitte op vriendelijke wijze zijn ongenoegen over de plagerijtjes van sommigen, en hierop werd door iedereen alleraardigst gereageerd.
[..]
Juist omdat we zo'n hechte groep zijn, die elkaar treft in de SC, is het vanzelfsprekend dat we ook daar onze sores bespreken die eigenlijk in het feedbacktopic hoort. Omdat (bijvoorbeeld) een ban van een van onze dierbaren ons raakt, komt het door de emotie soms niet direct in ons op om dan naar feedback te gaan. Een andere oorzaak is dat zo'n akkefietje soms in een gesprek ter sprake komt, en het is dan onlogisch om dat gesprek in het feedbacktopic voort te zetten, temeer omdat het bestemd is voor feedback en niet voor slowchat.
Het is daarnaast soms frustrerend als in feedback met valide argumenten een beslissing wordt bekritiseerd, deze post en eventueel een korte discussie die eruit voortvloeit, wordt gewist met het argument dat het slowchat is. Wellicht kunnen we elkaar hierin tegemoetkomen, door af te spreken dat wij bij onenigheid met een zekere moderatie de discussie hierover in het feedbacktopic plaatsen, maar dat ons dan ook de ruimte wordt geboden om daarin uiting te geven aan onze mening.
Nogmaals, wij willen heel graag onze hangplek terug, en zijn allen bereid hierin beter acht te slaan op het beleid. Graag vernemen wij van jou hoe jij ons voorstel beschouwt, en wat er naast ons voorstel eventueel nog meer nodig is om ons gevierde topic terug te verdienen.
Met vriendelijke groet,
KLB SC
Tegenwoordig is dat een mp3 die in loop blijft hangen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wij zijn natuurlijk zelf ook een vastgelopen langspeelplaat. Of hoe zeg je dat
Ik sprak zeer vanmorgen aan op zn gedrag, toen moest ik met mn dick in mn hand staanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien moet men elkaar aanspreken op gedrag, al zie ik dat ook niet zo snel gebeuren... En als het al gebeurd krijg je daar weer hoog oplopende discussies over
alsof je dat tegen jou moet zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik sprak zeer vanmorgen aan op zn gedrag, toen moest ik met mn dick in mn hand staan
da's waar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof je dat tegen jou moet zeggen
hoe zou je dat doen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maak mij mod en ik fix die zooi in klb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |