SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Kom ik een keer bij jou langs voor Pikachu.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:25 schreef Fopje het volgende:
Pickachu blijft btw maar thuis komen. Precies op de zelfde plek.
Is goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom ik een keer bij jou langs voor Pikachu.
Hij mag bij mij ook al langs komen voor de Gastly die hier af en toe komt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:02 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het helemaal niet leuk vind
FOK!-mini-meet bij Fopje thuis.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
Fopje wil geen hordes met Fokkers voor het huis.
Gelukkig maar uit een 5km eiquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha frustrerend he! Uit een 10k ei? En welk level zitten jullie?
Zaterdagavond met bier.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
FOK!-mini-meet bij Fopje thuis.
ben heel erg benieuwd wat je gaat tegen komen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
Compass for Pokémon app werkt aardig. Je hebt wel een Pokémon Club Trainer account nodig om in te loggen. Dan duurt het even voordat ie 3/4 scans gedaan heeft en je krijgt een kompas + lijstje te zien met pokémon die in de buurt te vinden zijn in een bepaalde windrichting. Je krijgt ook te zien op hoeveel meter afstand je geselecteerde Pokémon zit + wanneer ie despawnt. En je hebt nog de lijst van 147 Pokémons waarbij je de ellendige Pidgey's, Rattata's en Weedles bijv kunt uitsluiten van de resultaten. Zodat je op specifieke Pokémon kunt zoeken bijvoorbeeld
Als ze dat nu bij Niantic overnemen en implementeren zeg ikTot die tijd draai ik die app er naast en log ik met mijn Google account gewoon bij Pokémon Go in naast de kompas app met mijn Club Trainer account. Ik ga het morgen uitproberen buiten de deur
![]()
Cool. En 5 ultraballen valt nog best meequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:12 schreef Blobje het volgende:
Klein rondje gelopen vanavond. Spawnt er ineens een Vileplume van 957cp. 5 Ultra balls verder, maar dan heb je ook wat.
Ik heb ook dat idee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:45 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Ik heb echt het idee dat er betere Pokémon random spawnen nu! ben jaloers op vele van jullie
Random curve?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Die random curve is er trouwens niet meer is mij opgevallen
Bij hogere pokemon ging de bal wel eens random naar links of naar rechts. Gebeurde ook vaak na een berry of bij een betere pokeball. Maar nu niet meer dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Random curve?
Ja, hier hangen ook betere rond
Ah ja dat! Klopt, heb ik ook minder last van. Erg fijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij hogere pokemon ging de bal wel eens random naar links of naar rechts. Gebeurde ook vaak na een berry of bij een betere pokeball. Maar nu niet meer dus
Ik kreeg vandaag, na een paar dagen niet, wel weer +100 extra voor een excellent throw. En heb de update gedaan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee is gewoon compleet verdwenen sinds de laatste update
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |