O, dan is het een andere Jan die mij geld geeftquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Allemaal zwart jongen handje contantje jongen je krijgt geen rooie cent van mij lamzak dat je der loopt 🖕🖕 NOOIT
Morgen weer lachen als ze worden uitgeschakeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aah dus toch een kakkerlak. maar idd, beter dan een smerige tyfusjood
Daarom stem ik vnl zodat ratten als jij uitgerookt worden worden uit hun stinkende hol en gaan werken voor hun kankergeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, dan is het een andere Jan die mij geld geeft
Hij komt uit West-friesland, daar zijn we natuurlijk allemaal voor Ajax. Verder niet zo netjes dat hij hier liegt. Hij zal zelf ook wel links en werkloos zijn danquote:
Dat zeker. kan het helaas niet zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Morgen weer lachen als ze worden uitgeschakeld
Maar waarom zou ik gaan werken voor geld als het gratis komt aanwaaien? Jij snapt het systeem gewoon nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Daarom stem ik vnl zodat ratten als jij uitgerookt worden worden uit hun stinkende hol en gaan werken voor hun kankergeld
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom?Doe gewoon normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Is ook zeer slecht voor het NL voetbal hoor. Ooit gehoord van de UEFA-coėfficient?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Morgen weer lachen als ze worden uitgeschakeld
Nee, vertel me meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is ook zeer slecht voor het NL voetbal hoor. Ooit gehoord van de UEFA-coėfficient?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |