Nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:50 schreef Trollscience het volgende:
hoevaak moeten jullie oren uitspuiten bij dokter
Die nietszeggende man bedoel jequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch die man waar die nietszeggende schaal naar is vernoemd?
Haha, toen Feyenoord voor het laatst kampioen was, toen moest Fylax nog geboren worden hahahahahahaquote:
Moest lachen, wat slechtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, toen Feyenoord voor het laatst kampioen was, toen moest Fylax nog geboren worden hahahahahaha
daar hoef je niet eens een jood voor te zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een echte jood verkiest Messi boven Ronaldo
Allemaal zwart jongen handje contantje jongen je krijgt geen rooie cent van mij lamzak dat je der loopt 🖕🖕 NOOITquote:
Ajaxquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
daar hoef je niet eens een jood voor te zijn
welke club ben jij voor Hans?
O, dan is het een andere Jan die mij geld geeftquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Allemaal zwart jongen handje contantje jongen je krijgt geen rooie cent van mij lamzak dat je der loopt 🖕🖕 NOOIT
Morgen weer lachen als ze worden uitgeschakeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aah dus toch een kakkerlak. maar idd, beter dan een smerige tyfusjood
Daarom stem ik vnl zodat ratten als jij uitgerookt worden worden uit hun stinkende hol en gaan werken voor hun kankergeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, dan is het een andere Jan die mij geld geeft
Hij komt uit West-friesland, daar zijn we natuurlijk allemaal voor Ajax. Verder niet zo netjes dat hij hier liegt. Hij zal zelf ook wel links en werkloos zijn danquote:
Dat zeker. kan het helaas niet zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Morgen weer lachen als ze worden uitgeschakeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |