Hoezo? Als zij daar kan van genieten en een lichtpuntje in een moeilijke periode kan gebruiken.quote:
op rotterdam zijn het rode paaltjes die gewoon op het perron staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
En staan die paaltjes dan op het perron? Heb dat nog nooit gezien namelijk
Ja als het perron verandert en er staan geen paaltjes moet je op zoek naar het oorspronkelijke perron om daar de toeslag in te checken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
ik bedoel meer dat ik het zelf niet zo kan waarderen omdat ik het een rare manier van een lichtpuntje vind.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Als zij daar kan van genieten en een lichtpuntje in een moeilijke periode kan gebruiken.
Haha ja en dan savonds weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha ja, wel wat voor hem, de hele dag op een fluit blazen
Wel op A'dam CS jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
jij bent toch een kloon van opso?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk echt dat rozevla een kloon is van jou
Sorry hoor :squote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo verbaasd reageren :s mega verwarrend
roflmao :pquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet waar je heen gaat, maar naar schiphol heb je geen toeslag nodig, naar een niet nader genoemde stad en Breda welquote:
Past wel in je dieet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hm, denk dat ik wel iets blief om half 6
mexicano en picanto voor de onwetendenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:42 schreef Trollscience het volgende:
wanneer gaat onmenselijke honger over als je stopt met roken?
zit nu mex en pic weg te werken bij lokale frituur![]()
Wanneer je wat discipline hebt gekweekt. Frass is het met mij eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:42 schreef Trollscience het volgende:
wanneer gaat onmenselijke honger over als je stopt met roken?
zit nu mex en pic weg te werken bij lokale frituur![]()
Rotterdam jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet niet waar je heen gaat, maar naar schiphol heb je geen toeslag nodig, naar een niet nader genoemde stad en Breda wel
Oh dacht een Mexicaanse lulquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mexicano en picanto voor de onwetenden
Frass moet zn mond houden, hij is #viesdik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wanneer je wat discipline hebt gekweekt. Frass is het met mij eens.
Ben gezakt voor potloodtest bij mn buik :s ;squote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Frass moet zn mond houden, hij is #viesdik.
Gatverdammequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben gezakt voor potloodtest bij mn buik :s ;s
ik heb 8km gejogt afgelopen 3 dagequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wanneer je wat discipline hebt gekweekt. Frass is het met mij eens.
Sorry oke?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb 8km gejogt afgelopen 3 dage
ik heb 5 dagen geen sigaretten aangeraakt
Praat discipline met me skkl
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben gezakt voor potloodtest bij mn buik :s ;s
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:48 schreef JanCees het volgende:
Lekker gewerkt allen?
Oh nee doen jullie niet stel stinkhippies
Vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:48 schreef JanCees het volgende:
Lekker gewerkt allen?
Nog bedankt dat je voor me werkt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:48 schreef JanCees het volgende:
Lekker gewerkt allen?
Was 5 keer geslaagd anders 8 jaar geledenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij zou drie keer zakken, ouwe gek
Nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:50 schreef Trollscience het volgende:
hoevaak moeten jullie oren uitspuiten bij dokter
Die nietszeggende man bedoel jequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch die man waar die nietszeggende schaal naar is vernoemd?
Haha, toen Feyenoord voor het laatst kampioen was, toen moest Fylax nog geboren worden hahahahahahaquote:
Moest lachen, wat slechtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, toen Feyenoord voor het laatst kampioen was, toen moest Fylax nog geboren worden hahahahahaha
daar hoef je niet eens een jood voor te zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een echte jood verkiest Messi boven Ronaldo
Allemaal zwart jongen handje contantje jongen je krijgt geen rooie cent van mij lamzak dat je der loopt 🖕🖕 NOOITquote:
Ajaxquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
daar hoef je niet eens een jood voor te zijn
welke club ben jij voor Hans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |