ik zag het net in mycroftquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi McGrath
Ik had gister kip met chilisaus op.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zag het net in mycroftik ben trots op je
Over welke heb je het? Alles is gejat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:14 schreef HPLC het volgende:
Wel beetje kansloos.. En je nummer jatten en dan nog op proberen te leuken door naakte vrouwen erin te stoppen
Bijna alles*quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Over welke heb je het? Alles is gejat tegenwoordig.
Blurred Lines.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
sommige dingen heb ik gewoon eerlijk verdiendquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze slagen gewoon allemaal voor potloodtest, daar is niets walgelijks aan
Wtf is ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:14 schreef Chai het volgende:
Kerel in call on me heeft wel nice bulge.
Kun je dat niet gewoon op je OV laden? Als product?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:16 schreef Oberkullie het volgende:
Ik moet morgen met de IC direct maar heb studentenOV hoe betaal ik dan die toeslag
Nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:16 schreef Oberkullie het volgende:
Ik moet morgen met de IC direct maar heb studentenOV hoe betaal ik dan die toeslag
als het goed is staan er ergens op het perron toeslagpaaltjes waar je in moet checkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:16 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, alles van Ariana Grande en Taylor Swift is uniek!!!
Oh thanks. En moet ik dan ook bij de gewone poortjes inchecken? Anders gaan ze niet open tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
als het goed is staan er ergens op het perron toeslagpaaltjes waar je in moet checken
Heel goed Oberkullie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh thanks. En moet ik dan ook bij de gewone poortjes inchecken? Anders gaan ze niet open toch
![]()
yes, gewoon beidequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh thanks. En moet ik dan ook bij de gewone poortjes inchecken? Anders gaan ze niet open toch
![]()
Ja, bij 2 verschillende paaltjes inchecken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dus bij 2 verschillende paaltjes inchecken?
nog steeds zo bot?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, bij 2 verschillende paaltjes inchecken.
Kan je dat onthouden?
Ik neem de tijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
op deze manier kom je nooit in mijn broekje natuurlijk
Waarschijnlijk niet hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je dat onthouden?
Ik verafschuw vrouwen.quote:
Ik ben alleen wel de logica kwijt. Mja, NS.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je dat onthouden?
'quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verafschuw vrouwen.
Behalve Chai en cachet.![]()
lobiquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verafschuw vrouwen.
met wie ga jij dan shoppen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verafschuw vrouwen.
zag ik ff nie, sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat quote je hem nou, ik typte het gvd
Er valt niets terug te zettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb al mod gevraagd of hij het terug wil zetten
Ze heeft gewoon 10 pics in haar fobo hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:24 schreef Trollscience het volgende:
ik denk dat xcachet knap is klopt dat? krijgbgwn van die vibes een beetje
geen idee, ze laat zich nooit zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:24 schreef Trollscience het volgende:
Nee hoor, ben zeer helder van geestquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er valt niets terug te zetten
Je ziet spoken
Ik zit op FOK!.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:24 schreef Trollscience het volgende:
link eens kzit mobielquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon 10 pics in haar fobo hoor
quote:
definieer 'het'?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar het niet allemaal op een rijtje.
flikkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar het niet allemaal op een rijtje.
oh neequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
mobiel FOK!ken![]()
Fotoboek van User
Vooruit, omdat jouw account ook uit december 2010 komt, doe ik aardig
Maar ik vroeg niks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die staan niet allemaal op rijtjes geordend, maar ook in kolommen. Nog meer domme vragen?
Doe eens niet :Squote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
mobiel FOK!ken![]()
Fotoboek van User
Vooruit, omdat jouw account ook uit december 2010 komt, doe ik aardig
vind het ook wel gewoon onzinquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ben daar te ongemakkelijk voor denk ik.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je niet zo met god vloeken, ik ben christelijk.
ben je door de pastoor homo geworden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, even tussen de episodes door toch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, zo spannend dat hij dat hier komt melden ipv verder kijken
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je door de pastoor homo geworden?
Dus je leeft ook nog in de Middeleeuwen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat verschilt per perron.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
En staan die paaltjes dan op het perron? Heb dat nog nooit gezien namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |