?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zal wel Milf zijn van Fergie
Er komt nog wel een dag dat hij zijn tegenprestatie komt halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
Ik betaal niets volr netflix heb gwn gekregen vn een boy
Ja jij zegt geile clipquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk kom je nooit meer aanzetten met je Fergie
Hij weet nie waar k woon hihiquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Er komt nog wel een dag dat hij zijn tegenprestatie komt halen.
Te beroerd zijn om met een tientje per maand kwaliteitsseries te ondersteunenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
Ik betaal niets volr netflix heb gwn gekregen vn een boy
https://vimeo.com/67508707quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind Fergie best een lekker wijf
ze ondersteund die boy met nudes en die boy ondersteund de kwaliteitsseriesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Te beroerd zijn om met een tientje per maand kwaliteitsseries te ondersteunen
Moet jij vooral zeggen jij bekijkt al die oostblokhoeren op chaturbate maar betaalt ze ook niet wat ze verdienenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Te beroerd zijn om met een tientje per maand kwaliteitsseries te ondersteunen
ik zou niemand willen betalen wat ze verdienen, dan ben je elke dag wel veel geld kwijtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet jij vooral zeggen jij bekijkt al die oostblokhoeren op chaturbate maar betaalt ze ook niet wat ze verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |