Oh thanks. En moet ik dan ook bij de gewone poortjes inchecken? Anders gaan ze niet open tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
als het goed is staan er ergens op het perron toeslagpaaltjes waar je in moet checken
Heel goed Oberkullie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh thanks. En moet ik dan ook bij de gewone poortjes inchecken? Anders gaan ze niet open toch
![]()
yes, gewoon beidequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh thanks. En moet ik dan ook bij de gewone poortjes inchecken? Anders gaan ze niet open toch
![]()
Ja, bij 2 verschillende paaltjes inchecken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dus bij 2 verschillende paaltjes inchecken?
nog steeds zo bot?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, bij 2 verschillende paaltjes inchecken.
Kan je dat onthouden?
Ik neem de tijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
op deze manier kom je nooit in mijn broekje natuurlijk
Waarschijnlijk niet hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je dat onthouden?
Ik verafschuw vrouwen.quote:
Ik ben alleen wel de logica kwijt. Mja, NS.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je dat onthouden?
'quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verafschuw vrouwen.
Behalve Chai en cachet.![]()
lobiquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verafschuw vrouwen.
Behalve Chai en cachet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |