En wat doen de jihadisten/Imaams dan? haat aan de christenhonden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:08 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Of zoals de haat dat men had voor joden en de propaganda dat men verspreidde om dat haat te rechtvaardigen, jarenlang, totdat het tot de holocaust leidde
Maar de holocaust vinden veel moslims toch een goed en nobel iets ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:08 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Of zoals de haat dat men had voor joden met (vergelijkbare) propaganda dat men verspreidde om dat haat te rechtvaardigen, jarenlang, totdat het tot de holocaust leidde
Wil het even nuanceren. Nieuws is sowieso vaak negatief. Ik hoor ook nooit positief nieuws over de joden of christenen. Of ik moet naar de EO kijken, maar dat neem ik dan met een enorme korrel zout.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:06 schreef halfway het volgende:
[..]
Heb jezelf nou niet in de gaten dat er NOOIT positief nieuws over de islam te melden is? En jullie zijn net zo blind als dat de Duitsers voor Hitler waren.
Nergens hebben ze iets mee te maken, maar er staan wel hele wijken te juichen als er weer eens een aanslag is geweest.
Ik weet zeker dat als de knop eenmaal omgaat, ze allemaal aan de Moslimkant staan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:15 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Wil het even nuanceren. Nieuws is sowieso vaak negatief. Ik hoor ook nooit positief nieuws over de joden of christenen. Of ik moet naar de EO kijken, maar dat neem ik dan met een enorme korrel zout.
Wel deel ik je bezorgdheid. Toen de Empire State Buildings werden getroffen, stonden in mijn wijk ook veel moslims te juichen.
Er zullen best moslims zijn die dankzij hun religie vrede in zichzelf en anderen vinden. Maar het is een feit dat er moslims zijn waarbij het de andere kant op gaat. En dat zijn niet enkele rotte appels, het is een behoorlijk aantal die een bedreiging vormen
Ik kende dit topic van onze appie nog niet eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:03 schreef Zaebos het volgende:
Een lontje die net zo kort is als jouw piemeltje toch?
SEX / Ideale penismaat
Bijna...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:15 schreef Zaebos het volgende:
Toen de Empire State Buildings werden getroffen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:03 schreef Zaebos het volgende:
Een lontje die net zo kort is als jouw piemeltje toch?
SEX / Ideale penismaat
TS ziet de wereld door een zwarte bril, waardoor werkelijk alles in zijn beleving bestaat uit haat en negativiteit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:13 schreef Fushia2 het volgende:
Je bent gewoon bang TS. Kom wat meer naar buiten en ja zal zien dat de doorsnee moslim echt niet de slechtste is.
En als men over criminaliteit gaat spreken, dit heeft in mijn ogen helemaal niks te maken met welke religie dan ook.
Dit dus. Gelukkig dat er nog inzichtelijke mensen zijn tussen allen met een plank voor de kop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:17 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als de knop eenmaal omgaat, ze allemaal aan de Moslimkant staan.
Hoop het niet. Maar ik verwacht eerlijk gezegd wel dat het er veel zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:17 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als de knop eenmaal omgaat, ze allemaal aan de Moslimkant staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |