leeg, ik wist dat het weer een kuttopic zou worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:29 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Wat een belachelijke term. ''Een fobie is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een overmatige angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties'' - Wikipedia.
De angst voor islam is echter een natuurlijke en gezonde psychische instelling. Het is heel normaal dat men dood en onderdrukking vreest. Een normaal wezen streeft namelijk naar een mooi en vredig leven.
Ik weet niet welke mafketel dit woord heeft verzonnen, maar het mag van mij weer direct in de prullenbak.
[ afbeelding ]
Ja dat zou je zeggen alleen doen ze het heel slim tegenwoordig als je zegt van naja eigenlijk hè vind ik die hele islam een beetje té.. dan word je al gauw verwijt dat je racist en intolerant bent want er zijn ook lieve moslims dit dat.. ja er waren ook lieve nazi's...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
Nou ja dat ze het proberen kun je ze niet kwalijk nemen, de nazi's probeerde ook hun ideologie door te voeren. Het wachten is op het punt dat de rest van de wereld op staat en zegt; tot hier en niet verder.
Oh kijk, de bombruid is ook weer gearriveerd. Hoe is het weer vandaag is Syrië? Nog altijd even heet zeker. Bij ons is het inmiddels iets afgekoeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:43 schreef girlygirl8 het volgende:
Islamofobie, een onterechte term die gebruikt wordt om de indruk te wekken dat het gaat om angst voor de Islam en moslims, terwijl het gewoon om haat gaat.
Haat dat men voor Islam en moslims heeft.
Zelfs met een dergelijke term poogt men weer moslims en Islam als boeman af te schilderen.
Islamhaat/moslimhaat is een betere definitie.
Shaniqua ligt naast me op bedquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:57 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Mag je weer even uit je kooi van Shaniqua?
Ik geloof dat jij ook een bombruid bent. Maar dan draag jij er één zeker met een heel erg kort lontje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:46 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Oh kijk, de bombruid is ook weer gearriveerd. Hoe is het weer vandaag is Syrië? Nog altijd even heet zeker. Bij ons is het inmiddels iets afgekoeld![]()
Oh, en niet terugkomen hè!
Net zoals men haat heeft aan leed, het nazisme, de VVD en dood & verderf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:43 schreef girlygirl8 het volgende:
Islamofobie, een onterechte term die gebruikt wordt om de indruk te wekken dat het om angst voor de Islam en moslims, terwijl het gewoon om haat gaat.
Zelfs met een dergelijke term poogt men weer moslims en Islam als boeman af te schilderen.
Heb jezelf nou niet in de gaten dat er NOOIT positief nieuws over de islam te melden is? En jullie zijn net zo blind als dat de Duitsers voor Hitler waren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:43 schreef girlygirl8 het volgende:
Islamofobie, een onterechte term die gebruikt wordt om de indruk te wekken dat het om angst voor de Islam en moslims, terwijl het gewoon om haat gaat.
Of zoals de haat dat men had voor joden met (vergelijkbare) propaganda dat men verspreidde om dat haat te rechtvaardigen, jarenlang, totdat het tot de holocaust leiddequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Net zoals men haat heeft aan leed, het nazisme, de VVD en dood & verderf.
Nou als je daar echt zo bang voor bent, vlucht dan nu het nog kan, niemand houdt je tegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:08 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Of zoals de haat dat men had voor joden en de propaganda dat men verspreidde om dat haat te rechtvaardigen, jarenlang, totdat het tot de holocaust leidde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |