Dat is feitelijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:01 schreef SilentHunterNL het volgende:
Vergeten te melden; ik ben wel aangehouden. Maar kreeg toen alleen te horen dat er een achterstand was met de verzekering en niet dat ie helemaal niet verzekerd was.
leek mij ook inderdaad, maar wellicht omdat er wel een verzekering staat op de auto, maar dat er achterstand van betaling is, dat hij toch door mocht rijden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:12 schreef Baas_bas het volgende:
maar als die echt niet verzekerd was mogen ze je dan laten doorrijden?
moet je niet je verzekering regelen voor dat je verder gaat rijden of zorgen dat je wordt afgesleept voor je verder rijdt? Lijkt me wel logisch, ik dacht dat altijd![]()
ja lastig idd, dan lijkt het me voor de eigenaar idd als het om betaling gaat zeker als het een huurauto isquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
leek mij ook inderdaad, maar wellicht omdat er wel een verzekering staat op de auto, maar dat er achterstand van betaling is, dat hij toch door mocht rijden?
Verhaal wordt nog mooier, eigenaar van de auto krijgt dezelfde boete automatisch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:09 schreef Captain_Ghost het volgende:
Dus je bent aangehouden. Politie rekent jouw aan omdat je reed. Vandaar dat bon op jouw adres terecht, niet bij de eigenaar van de auto.
Je zult moeten bewijzen dat je niet wist dat auto niet verzekerd was. En wellicht een verhaal halen bij de eigenaar van de auto.
Ik zou even bij de rechtsbijstand contact opnemen voor de advies.
Wel lullig dat ze je laten rijden in een onverzekerde auto. Want zoiets gebeurt toch niet zo snel per ongeluk lijkt mij? Kan je onderling niet wat regelen?quote:
voor de eigenaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maand geen verzekering is automatisch boete in de bus.
Maar ook voor de bestuurder die ermee staande wordt gehouden. Bestuurder is verantwoordelijk voor het voertuig waarin hij rijdt, inclusief verzekering, ongeacht wie de eigenaar van het voertuig is.quote:
Hebben ze ook gezegd hoe groot die betalingsachterstand was? Je kan prima een betalingsachterstand hebben en alsnog verzekerd zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:01 schreef SilentHunterNL het volgende:
Vergeten te melden; ik ben wel aangehouden. Maar kreeg toen alleen te horen dat er een achterstand was met de verzekering en niet dat ie helemaal niet verzekerd was.
Dat dus, is dubbel kassa voor CJIBquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ook voor de bestuurder die ermee staande wordt gehouden. Bestuurder is verantwoordelijk voor het voertuig waarin hij rijdt, inclusief verzekering, ongeacht wie de eigenaar van het voertuig is.
Hangt af van je verzekering, wanneer die je afmelden ben je de sjaak en sommige doen dat erg snel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hebben ze ook gezegd hoe groot die betalingsachterstand was? Je kan prima een betalingsachterstand hebben en alsnog verzekerd zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |