Krulletjes. Dat is altijd goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk weten door de andere pics in dit topic, maar m'n blonde prinsesje loopt rechts in beeld.
Romantische wandeling incl stalker, want wie maakte anders de foto?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Strandwandeling naar een Toscaans stadje, gevolgd door een superromantisch diner met z'n tweetjes aldaar op een dakterras boven op het hoogste punt van dat stadje (ligt op een heuvel).
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURL!quote:
Een vriend, die ging met z'n meisje elders in dat stadje uit eten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Romantische wandeling incl stalker, want wie maakte anders de foto?
Ja of kaas maakte de foto en zijn vent ging er met een dubbelganger er vandoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Romantische wandeling incl stalker, want wie maakte anders de foto?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Strandwandeling naar een Toscaans stadje, gevolgd door een superromantisch diner met z'n tweetjes aldaar op een dakterras boven op het hoogste punt van dat stadje (ligt op een heuvel).
Kaas is een identieke tweeling!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja of kaas maakte de foto en zijn vent ging er met een dubbelganger er vandoor.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een trio met een identieke tweeling.
Eigenlijk best een vreemde verheerlijking van incestquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ach ik heb al zoveel rare dingen gezien. Ik kijk nergens meer van op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk best een vreemde verheerlijking van incest
Het was ook meer een soort realisatie, geen veroordeling. En t was incl mezelfquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach ik heb al zoveel rare dingen gezien. Ik kijk nergens meer van op.
Ik zie het mezelf ook niet doen, maar in de jaren is er nogal veel veranderd en doet van alles het met elkaar. Allemaal onder het mom YOLO.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was ook meer een soort realisatie, geen veroordeling. En t was incl mezelf
Maar nou heb ik geen broer of zus, dus kan t me sowieso niet voorstellen.
lolquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Haha! Mannetje ben jij ook he.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kaas is een identieke tweeling!
Geil
You Only Love Once?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie het mezelf ook niet doen, maar in de jaren is er nogal veel veranderd en doet van alles het met elkaar. Allemaal onder het mom YOLO.
7 maar? Zo gaat het nooit wat wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:48 schreef _JdM_ het volgende:
Als mijn begeleider van de UT de afstudeeropdracht goed is, mag ik in Utrecht afstuderen. Na afgelopen week op 7 kamers gereageerd te hebben, eindelijk een uitnodiging om kennis te maken...
Geen van bovenstaande antwoorden is juist.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You Only Love Once?
Lust Once?
Lick Once?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |