abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164391479
quote:
12s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:49 schreef escortmk2 het volgende:
ik hoop niet dat meneer Dijsselbloem meeleest, maar @Mynheer007 ga jij vanaf volgend jaar minder vaak naar de kapper als die zijn tarieven met 1-2 euro omhoog doet bij een eventuele BTW-verhoging? Ik niet...
Ik zal ook niet veel minder gaan maar de meeste mensen die in dit topic zitten financieel wel goed. Maar stel dat een gedeelte van de klanten ipv één keer in de 6 weken één keer in de 7 weken naar de kapper gaat. Voor veel mensen maakt dat in de praktijk niet uit want die ene week extra haargroei ziet niemand. Maar de kapper verdient ineens wel veel minder aan deze mensen
pi_164391485
Uit de pitch van de nieuwe KOM kapper:
We hopen dat investeerders uit de omgeving een kijkje komen nemen of hun familie of kennissen over de kapsalon vertellen

Nou nee....ik heb geld zitten in een andere Zoetermeerse kapster.
En die is al te laat met betalen.
Ik ga dus zeker geen concurrentie promoten
pi_164391540
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is aan Sparkholder gekoppeld.

Zowat alles staat daar op rood.
En een score van 1,1

Lekker dan.
pi_164391664
quote:
12s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:43 schreef MyTiredFeet het volgende:

[..]

En dan ontbreekt er nog een "klein" gedeelte.

[ afbeelding ]
Ja zo zie je ze niet vaak. :) Hier zijn ze als fitness clubje dan toch in ieder geval onderscheidend in.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 13:12:58 #280
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_164391904
Ik denk eerder dat de kapper zijn prijs (incl. BTW) niet aanpast en dat hij dus 20% minder omzet maakt.
Tot nooit .......
pi_164391946
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:12 schreef Speekselklier het volgende:
Ik denk eerder dat de kapper zijn prijs (incl. BTW) niet aanpast en dat hij dus 20% minder omzet maakt.
15%
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_164392029
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:14 schreef komrad het volgende:

[..]

15%
Ik heb een kapper in de familie, hij zegt ook de prijzen niet te ver te kunnen verhogen bij een btw wijziging, dus in zal moeten leveren op de marge. Hij hoopt op nog lang 6%...
pi_164392046
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:14 schreef komrad het volgende:

[..]

15%
Bij BTW verhoging van 6% naar 21% en gelijkblijvende verkoopprijzen is de daling van de omzet exlcusief btw 12,4%.
pi_164392113
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:17 schreef crowdiefunder het volgende:

[..]

Ik heb een kapper in de familie, hij zegt ook de prijzen niet te ver te kunnen verhogen bij een btw wijziging, dus in zal moeten leveren op de marge. Hij hoopt op nog lang 6%...
Mijn vader heeft een kapsalon overgenomen voor mijn zus. De prijzen zal de kapsalon moeten verhogen bij een btw wijziging anders moet de kapsalon dicht.
pi_164392409
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:20 schreef Baklapper het volgende:

[..]

Mijn vader heeft een kapsalon overgenomen voor mijn zus. De prijzen zal de kapsalon moeten verhogen bij een btw wijziging anders moet de kapsalon dicht.
Ja zal verschillen per ondernemer, die ik ken heeft zijn pand na 20 jaar afgelost en is wat flexibeler. Zal elke onderneming voor zichzelf moeten berekenen.
pi_164393555
Het pand van de kapper op KoM stond te huur voor 67k. In de huurpand hou je altijd de vaste lasten.
pi_164393744
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:06 schreef djh77 het volgende:
Het pand van de kapper op KoM stond te huur voor 67k. In de huurpand hou je altijd de vaste lasten.
5,5k per maand, begrijp ik dat goed?
pi_164393992
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:20 schreef Baklapper het volgende:

[..]

Mijn vader heeft een kapsalon overgenomen voor mijn zus. De prijzen zal de kapsalon moeten verhogen bij een btw wijziging anders moet de kapsalon dicht.
Prijzen verhogen kan voor het probleem zorgen wat mijnheer al heeft gezegd dat mensen minder gaan knippen, dus indien hij de prijzen verhoogd en mensen gaan minder per jaar knippen zorgt uiteindelijk toch voor een daling in omzet. Daarmee kan prijzen verhogen een negatief effect hebben.

Zeker als de ene kapper wel gaat verhogen en de andere kapper niet zal dit dus voor nog meer concurrentie zorgen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_164394932
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:00 schreef bleyenburg het volgende:
Bij FNC nu een project zoek in mijn dashboard.
geld afgeschreven.
Project nérgens meer te bekennen: niet in "toegezegd". niet in "investeringen". niet in "in behandeling".
Gewoon spoorloos
:(
De Koelvitrine.
Heb de vraag een uur geleden via hun chat neergelegd bij ze. Chat wordt blijkbaar niet veel gelezen door ze.
Hopelijk snel antwoord anders laat ik de bank het bedrag terug storten.
pi_164394947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:16 schreef ITrade het volgende:

[..]

Zeker als de ene kapper wel gaat verhogen en de andere kapper niet zal dit dus voor nog meer concurrentie zorgen.
Concurrentie is al moordend. Ik verbaas mij erover dat bij ons in de regio nog mensen een kapsalon beginnen. Ze vallen met bosjes tegelijk om, maar schieten ook als paddestoelen uit de grond.

Ik begrijp ook wel dat de prijzen verhogen een negatief effect kan hebben op de omzet. Maar ik denk dat mijn vader het wel (deels) zal moeten proberen, want hij kan er moeilijk geld bij inschieten. Loopt de omzet terug door de prijsverhoging dan kan de kapsalon wel draaien met minder personeel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Baklapper op 10-08-2016 14:46:39 ]
pi_164395016
De chat bij FNC sucks...big time...
pi_164395020
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef mccrowd het volgende:

[..]

De Koelvitrine.
Heb de vraag een uur geleden via hun chat neergelegd bij ze. Chat wordt blijkbaar niet veel gelezen door ze.
Hopelijk snel antwoord anders laat ik de bank het bedrag terug storten.
DIe chat veranderd volgens mij automatisch in een mailtje... met een paar dagen krijg je een mailtje terug (als je geluk hebt)
pi_164395200
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:42 schreef najra1990 het volgende:

[..]

DIe chat veranderd volgens mij automatisch in een mailtje... met een paar dagen krijg je een mailtje terug (als je geluk hebt)
Klopt, maar mijn ervaring is dat er de laatste tijd niet meer op gereageerd wordt.
pi_164395926
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:47 schreef iw84t het volgende:

[..]

Klopt, maar mijn ervaring is dat er de laatste tijd niet meer op gereageerd wordt.
daarom mail of bel ik ze ook gewoon direct. op mail wordt in ieder geval wel met enkele dagen een antwoord gestuurd. Ik heb het idee dat het of extreem vakantie is, of dat ze op de achtergrond heel hard aan het werk zijn om toch de nodige veranderingen door te voeren. Voorheen waren er nameiljk altijd wel wat projecten die online stonden. Misschien dat ze toch meer gaan samenwerken met de andere Europese vestigingen??
pi_164396263
Fnc was snel met mail:

Goedendag, dit klopt. Dit is momenteel bij alle investeerders die geïnvesteerd hebben in deze lening. Onze mensen van IT zijn dit probleem aan het oplossen.

Hierna kunt u deze lening weer terugvinden onder de knop 'In behandeling'.
pi_164398016
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:56 schreef Tsundoku het volgende:
Ben benieuwd wat dit in de praktijk gaat inhouden...
(uit de nieuwsbrief Crowdfunding van de AFM van vandaag

Risicoperceptie
Uit het onderzoek blijkt dat een grote groep respondenten de risicokwalificatie die het crowdfundingplatform geeft aan het project belangrijk vindt bij het nemen van een beslissing. De AFM zal daarom extra toezien op de kwaliteit van deze informatie.
Ik vrees dat dit forum binnenkort ook onder verscherpt toezicht van de AFM komt te staan want dit forum wordt volgens mij door velen gebruikt als ook een belangrijke bron van informatie bij de investeringsbeslissing :P .
pi_164398023
Iemand ervaring met hoe lang Lendico er over doet om vragen te beantwoorden?
pi_164399110
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:56 schreef UU7 het volgende:
Iemand ervaring met hoe lang Lendico er over doet om vragen te beantwoorden?
Ik heb slechte ervaringen; maar dat gevoel wordt ook gevoed door slechte betalingen.
2 van m'n projecten (van de 2 bij Lendico...) lopen behoorlijk achter.
pi_164399776
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 15:10 schreef mccrowd het volgende:
Fnc was snel met mail:

Goedendag, dit klopt. Dit is momenteel bij alle investeerders die geïnvesteerd hebben in deze lening. Onze mensen van IT zijn dit probleem aan het oplossen.

Hierna kunt u deze lening weer terugvinden onder de knop 'In behandeling'.
Bij mij staat hij er ondertussen weer bij :)
pi_164400298
Goedendag, begin deze dag had u een vraag over het project: 59820450. Ik heb zojuist van onze IT-afdeling de bevestiging ontvangen dat dit is opgelost. U kunt dit project terug vinden onder het tabblad 'In Behandeling'. Zodra de betaling is voldaan aan de kredietnemer verhuisd het project naar het tabblad 'Investeringen'.

Met vriendelijke groet,
Funding Circle.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')