SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQCuz I'm Mr. Brightside
quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
Handig, door station Eindhoven lopen en 4 stops kunnen pakken voor de trein in t gaan
Scary shitquote:
Ik durf te wedden dat ergens op het internet vieze plaatjes van deze situatie bestaanquote:
Maar wie is degene die eraan denkt????quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ergens op het internet vieze plaatjes van deze situatie bestaan
Japanners
Sorry, ik en vrouwen badkamers. Had je kunnen weten!quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja ik riep je nog om mij te redden maar niks hoor
www.marktplaats.nlquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:45 schreef Ferdii het volgende:
goed, waar haal ik 327 lapras candy vandaan voor een 3k cp lapras?
Pfff hahahaquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ergens op het internet vieze plaatjes van deze situatie bestaan
Japanners
Véél te laat deze vacature. Ben benieuwd hoe hard ze op hun donder krijgen van pokemon company.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De community manager vacature staat nog open, voel je vrij te reageren :
https://www.nianticlabs.com/jobs/
Willow Candy Inc. Binnenkort zien we ook Candy Crush Pokémon GO editie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:45 schreef Ferdii het volgende:
goed, waar haal ik 327 lapras candy vandaan voor een 3k cp lapras?
Je hebt als je een ei kiest een schermpje onderin met incubators. De incubators ingebruik zijn vervaagd. Je kan er meer dan 2.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:48 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, ik heb 2 pokemon in een incubator voor 5km. Maar mn 3e ei krijg ik niet in een incubator. Hij reageert niet, kan je er niet meer dan 2 tegelijk doen? Bij die ene incubator die ik heb staat 3 uses left..
Je kan een incubator maar een keer tegelijk aanzetten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:48 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, ik heb 2 pokemon in een incubator voor 5km. Maar mn 3e ei krijg ik niet in een incubator. Hij reageert niet, kan je er niet meer dan 2 tegelijk doen? Bij die ene incubator die ik heb staat 3 uses left..
alweer?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:55 schreef pmponer het volgende:
jazeker
er staat een nieuwe update klaar
quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:28 schreef Murmeli het volgende:
Tentacruel van 1161 cp in mijn douche![]()
Gevangen ook nog
Ja juist daarom! Jij blikt of bloost toch niet van een blote vrouw dus meer aandacht over voor het vangen van het monsterquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, ik en vrouwen badkamers. Had je kunnen weten!
Volgende keer kom ik, beloofd.
Echt wel officieel kwijlwaardig. Hp is 99. Is dat wat?quote:
Dit jaquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:59 schreef pmponer het volgende:
ja ik hoop dat ze het niet zo laten iig
net een pigey van 62 4 keer uit een bal .... tskkkkk
Meer dan het dubbele van de meeste van mij.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Echt wel officieel kwijlwaardig. Hp is 99. Is dat wat?
Same here.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit jalaat bijna alles lopen tegenwoordig.
Oh? wat gaat er dit keer bijgevoegd worden?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:55 schreef pmponer het volgende:
jazeker
er staat een nieuwe update klaar
het was een garpje....quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Oh? wat gaat er dit keer bijgevoegd worden?
Ik mag ze ook graag uitdelen, werkt prima.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Razz berries helpen tegenwoordig best aardig
De zooi is al dagen zo instabiel als het maar kan, dus dat zou een goede optie zijn waarschijnlijk (bug fixes oid)quote:
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net een Drowzee geëvolueerd. Heb het idee dat ik een prima Hypno heb gekregen.
1099 CP
102 HP
En qua battle heeft ie 12/55.
Ik spaar nu al een week statust op, maar is dit een soort Pokemon waar je tienduizenden stardust tegenaan moet gooien?
Alleen bij de pokémon van S tier met goede IV stats? En dan nog een minimaal cp om te beginnen ook?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee.
Dat zou ik doen bij de toptier Pokemon. Snorlax, Lapras, Dragonite dat soort types.
Afschieten die kutvogelquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:59 schreef pmponer het volgende:
ja ik hoop dat ze het niet zo laten iig
net een pigey van 62 4 keer uit een bal .... tskkkkk
Gooi je alleen maar Excellent balls dan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb echt geen problemen met dingen vangen sinds de update.
nee, nooit. Mag geluk hebben als ik een nice krijg.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:20 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Gooi je alleen maar Excellent balls dan?
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, nooit. Mag geluk hebben als ik een nice krijg.
Dat laatste moet je zelf weten natuurlijk. Maar als je het echt goed wil doen zou ik een paar attackers en een paar defenders sterk maken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:19 schreef esv7 het volgende:
[..]
Alleen bij de pokémon van S tier met goede IV stats? En dan nog een minimaal cp om te beginnen ook?
Wat voor telefoon heb je? Ik heb het idee dat de snelheid en kracht van je telefoon icm gevoeligheid van je touchscreen invloed heeft op de vangkansen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, nooit. Mag geluk hebben als ik een nice krijg.
Xperia Z3 compactquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je? Ik heb het idee dat de snelheid en kracht van je telefoon icm gevoeligheid van je touchscreen invloed heeft op de vangkansen.
Ik heb niet het idee dat ze de servers uitbreiden, maar mensen proberen weg te jagen. Tracking weg, pokevision weg, server er regelmatig uit, nul communicatie...quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
het was een garpje....
ik ben ook ontevreden over de update.
Ik speel het met de kinderen, de kinderen kunnen echt niks meer vangen.
Verder heb ik hier ook maar 2 pokestops in de buurt, dus het aanvullen gaat ook niet echt vlot. Sinds de update is mijn pokeball stash van ca 200 al gedaald naar iets van 80
Dus heel lang kunnen ze ook niet meer spelen.
Ben dus ook al goed door mijn razberry's heen
Mochten ze hem al kunnen vangen, springt de pokemon er weer uit en poef... weg
Geen vage hentai scčne mee moeten houden?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:28 schreef Murmeli het volgende:
Tentacruel van 1161 cp in mijn douche![]()
Gevangen ook nog
Spuit 11quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Japanners
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Nee, framboos in z'n mik en vangen maar.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen vage hentai scčne mee moeten houden?
Mooie oogst. Ik ga nu even rondfietsen. En inderdaad ondanks dat slinkt de voorraad idd te snel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:58 schreef DaMart het volgende:
Even een uurtje gefietst... leuke oogst:
Heel wat Rattata's, Pidgeys en Weedles laten lopen. Die vond ik zonde van de ballen... ondanks 5 Pokestops onderweg is de voorraad enorm geslonken namelijk.
Morgen op werk even aanvullen... ons kantoorpand is namelijk een Pokestopquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooie oogst. Ik ga nu even rondfietsen. En inderdaad ondanks dat slinkt de voorraad idd te snel.
Volgens mij spawnen vooral Pokémons die toch al wel in de buurt spawnen bij een pokestop met lure..quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou trouwens vrijwel nooit iets anders dan een Rattata of pidgey bij een lure. De lures zijn hier ook steeds meer verlaten.
Klopt inderdaad. Bij ons thuis een Pokestop en kom rond de Pokestop veel basic pokemon tegen. Toch vandaag een lure neergezet en 1x Krabby, 1x Nidoran en 3 Psyducks uit de lure.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij spawnen vooral Pokémons die toch al wel in de buurt spawnen bij een pokestop met lure..
Dus de locatie waar je een lure zet maakt volgens mij veel uit.
Een TSJIETER!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:18 schreef Perrin het volgende:
Net een gele gym geplet met mijn Magneton.. Er hielp ook iemand mee, ik denk dat die in een huis vlakbij zat, ik zag hem of haar niet.
ik ook. Mijne sterkste is nu in de 300.quote:
Ik weet ook dat er bepaalde pokemon zijn die sterker zijn dan andere, de zogenaamde s-tier, die gewoon beter zijn in aanvallen etc...maar ik dust mijn pokemon met goeie IV scores en pokemon die ik er tof vind uitzienquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu 6 Pokemon boven de 1000CP en ik doe dat alleen maar omdat ik t leuk vind en niet omdat ze zo goed zijn![]()
En ik heb nog redelijk wat stardust op t moment, na m'n power ups, iets van 25000 ofzo.
Ik kom er elke avond, maar fiets er meestal rondjes langs alle stops.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:53 schreef isax het volgende:
Reed net voorbij stadswandelpark. Zitten ze met zijn alle rondom 3 lures. Dat gaat me toch ietsje ver
[ afbeelding ]
Zouden jullie dit doen of ook nah toch maar niet?
Mag ik je Dragonite hebben?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat ik langzaam afhaak voorlopig, tot er echt een goeie update komt. Vooral het zeer geringe aantal goeie pokemons in het centrum van mijn stad maakt het spel te saai
Heb nu 96/96 in mijn pokedex maar ik vrees dat het nu wel heel moeilijk wordt de rest te vinden, ook mijn eggs zijn meestal dramatisch
Ik scrollde vanaf onder en dacht "hey stadswandel!"quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:44 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik kom er elke avond, maar fiets er meestal rondjes langs alle stops.
Zo ziet het er daar met de lures uit:
[ afbeelding ]
Staat er sinds een week of 2 terug 10/11 Juli. Maar daar hadden ze ook wat eerder mee mogen beginnen jaquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:47 schreef videonatic het volgende:
[..]
Véél te laat deze vacature. Ben benieuwd hoe hard ze op hun donder krijgen van pokemon company.
Ik heb ook een vette electrode, iets lagere IV, mijne heeft thunderbolt als charge attack.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:09 schreef Molurus het volgende:
Dit moet mijn geheime wapen tegen golducks enzo gaan worden:
[ afbeelding ]
Attacks:
Spark (electric) 7
Discharge (electric) 35
Moet hem nog uitproberen, maar heb al meer dan genoeg golducks in gyms zien zitten. Ben benieuwd.
Ik bewaar m'n collectie sowieso, maar misschien even een weekje rustig aan doen tot het spel hopelijk weer beter wordtquote:
Beter na, dan weet je de aanvallen van de geëvolueerde pokemon. En probeer je in te houden met boosten tot je lv 15 of 20 bent, anders vind je al snel vanzelf betere. Zonde van je stardust dan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben meer van 't verzamelen, maar hoge cp hebben is toch wel leuk. Wat is het beste om te doen qua power up: voor if na het evolueren?
Ik had gister nog een Vaporeon uit een Rainer.. Maar misschien toeval.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:18 schreef probeer het volgende:
Eevee Rainer/Sparky/Pyro trucje schijnt het niet meer te doen.
Ah thanks, nog even doorverzamelen dan. Ben sinds vandaag lvl 14, dus ik wacht nog even en volg je raad opquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beter na, dan weet je de aanvallen van de geëvolueerde pokemon. En probeer je in te houden met boosten tot je lv 15 of 20 bent, anders vind je al snel vanzelf betere. Zonde van je stardust dan.
Ik zat het Reddit update topic door te lezen, en dit werd door verschillende mensen gemeld. Ik zou het testen, maar heb atm geen goede eevee.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik had gister nog een Vaporeon uit een Rainer.. Maar misschien toeval.
Misschien zelfs beter pas vanaf level 25.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beter na, dan weet je de aanvallen van de geëvolueerde pokemon. En probeer je in te houden met boosten tot je lv 15 of 20 bent, anders vind je al snel vanzelf betere. Zonde van je stardust dan.
Maar je moet wel veel mazzel hebben om sterkere evee of magikarp te vinden?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Misschien zelfs beter pas vanaf level 25.
Ik zit nu op 24, en om mijn vapo/jolt/flar en gyarados elk level 'bij te houden' kost me al 2x4x4000=32000 stardust.
Bij mij werkte het vandaag iig. Was de 1e keer.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:29 schreef Rabieluh het volgende:
Dat Rainer -> Vaporeon truukje werkte toch ook maar 1 maal per type? Misschien dat daarom mensen reporten dat het niet meer werkt.
Ik heb er 2, en hebben allebei Hyper Beam (normal attack) wel 120 attack points!quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb ook een vette electrode, iets lagere IV, mijne heeft thunderbolt als charge attack.
eevee's wel, die zijn goed geevolueerd, goede aanvallen. Magikarp met 29/30 15/15 IV stats had helaas een slechte evolution multiplier en bite/twister als aanvallenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar je moet wel veel mazzel hebben om sterkere evee of magicarp te vinden?
Volgens mij ook idd. Heb ze nu alle drie in ieder geval.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:29 schreef Rabieluh het volgende:
Dat Rainer -> Vaporeon truukje werkte toch ook maar 1 maal per type? Misschien dat daarom mensen reporten dat het niet meer werkt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:07 schreef raptorix het volgende:
Zo terug uit vondelpark in 2 uur ongeveer 100 pokemons, niet heel veel, 1 nieuwe, en een Jynx van rond de 550CP. Zat tussen 4 lures in bij blauwe Theehuis. Ontzettend druk met ongeveer 150 man. Op terugweg spawnde er een Blastoise, helaas was deze bij mij al weg na 1 gooi, een marokaan voor me was zo boos na 15 missers dat hij zijn telefoon stuk heeft gegooid
Zo terug uit vondelpark in 2 uur ongeveer 100 pokemons, niet heel veel, 1 nieuwe, en een Jynx van rond de 550CP. Zat tussen 4 lures in bij blauwe Theehuis. Ontzettend druk met ongeveer 150 man. Op terugweg spawnde er een Blastoise, helaas was deze bij mij al weg na 1 gooi, een marokaan voor me was zo boos na 15 missers dat hij zijn telefoon stuk heeft gegooid
Arghquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Valoreon wild 9 keer vangen... 9 keer ontsnapt...
Cp???
Ze ontsnappen heel vaak sinds de laatste updatequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Valoreon wild 9 keer vangen... 9 keer ontsnapt...
Cp???
Jaaaaa ziek vanquote:
Ja viel mij ook al op. Zelfs magikarps van cp10quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:40 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ze ontsnappen heel vaak sinds de laatste updateOf ligt het aan mij?
Ik speel nog niet zo lang, maar heb t/m zaterdag letterlijk nooit een ontsnapping gehad, en gisteren/vandaag gebeurt het continu!
Als je het nog niet zo lang speelt dan kan het misschien ook aan je level liggen. Ik had het idee dat ik tot level 5 ook geen ontsnappingen heb gehad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:40 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ze ontsnappen heel vaak sinds de laatste updateOf ligt het aan mij?
Ik speel nog niet zo lang, maar heb t/m zaterdag letterlijk nooit een ontsnapping gehad, en gisteren/vandaag gebeurt het continu!
Ik heb een 606 eevee maar IV is kut dus no-go.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens mij ook idd. Heb ze nu alle drie in ieder geval.
Ik heb nog een cp478 Eevee, maar momenteel te weinig candy voor een evolve.
Mja sinds die update vang je ze wel minder makkelijk. Hoge cp snap ik nog, maar caterpies en dergelijke met.cp10 die je 3x moet vangen.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:55 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Als je het nog niet zo lang speelt dan kan het misschien ook aan je level liggen. Ik had het idee dat ik tot level 5 ook geen ontsnappingen heb gehad.
Mja wat komt er uit als je evolueert? Want dat kan weer anders zijn heb ik begrepen omdat dat random is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 01:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb een 606 eevee maar IV is kut dus no-go.
Iv blijft hetzelfde bij evolve.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 01:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja wat komt er uit als je evolueert? Want dat kan weer anders zijn heb ik begrepen omdat dat random is.
Dus alleen bij S tier kijk ik naar IV. Al snap ik er nog weinig van.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 02:57 schreef rubensanti het volgende:
Nice die muk!
Ik kwam zojuist uit het niets een arcanine tegen vlak voor mijn huis met ???? cp. Heb hem met 8 ultra balls kunnen vangen met een cp van 1469. Het is gelijk mijn sterkste pokemon
Ja dus...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 03:43 schreef Nanook24 het volgende:
Zijn er meer mensen die er op dit moment "last" van hebben dat je Pokemon A vangt en Pokemon B wordt toegevoegd aan je Pokedex?
Nee, helaas. Ik zou best een ratatatatatatatata willen vangen en een Mew in mijn pokedex willenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 03:43 schreef Nanook24 het volgende:
Zijn er meer mensen die er op dit moment "last" van hebben dat je Pokemon A vangt en Pokemon B wordt toegevoegd aan je Pokedex?
Hahaha iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:00 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik zou best een ratatatatatatatata willen vangen en een Mew in mijn pokedex willen
Als het spel nou een Farfetched of Ditto had geregistreerd in plaats van een Weedle had je mij ook niet horen klagen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:00 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik zou best een ratatatatatatatata willen vangen en een Mew in mijn pokedex willen
Een Weedle is toch stik leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het spel nou een Farfetched of Ditto had geregistreerd in plaats van een Weedle had je mij ook niet horen klagen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien was die uitschakelt door een bepaalde geurquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Eevee truc werkt nog gewoon, ik heb nu een Jolteon van 900+. Bijna de 1000 doorbroken
Het ontsnappen lijkt overigens alleen bij de pidgeys enzo te zijn. Net had ik een Venomat op het toilet van 450 en die ging ik in één keer met een gewone bal.
ik heb al weken geen 10 of 2 km ei meer gehad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:02 schreef Murmeli het volgende:
Stoppen jullie 5 km eieren in een 3X te gebruiken incubator? Ik vind het zo zonde maar het lijkt erop dat de 10 km eieren zijn wegbezuinigd ofzo
Kee. Ik heb er nu maar 2 van 5 in de broedmachine gegooidquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb al weken geen 10 of 2 km ei meer gehad.
Ik had het zelfde, maar kreeg een paar dagen geleden weer twee nieuwe 2 KM-eieren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb al weken geen 10 of 2 km ei meer gehad.
Daar kunnen gelukkig ook hele leuke Pokémon uitkomenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kee. Ik heb er nu maar 2 van 5 in de broedmachine gegooid
Ja dat wel. Wil wel een eevee met veel candy en hoge cpquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:32 schreef Unites het volgende:
[..]
Daar kunnen gelukkig ook hele leuke Pokémon uitkomen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 06:43 schreef DaMart het volgende:
Vang je een Horsea, registreert het spel hem als een fucking Weedle.... Ik wil een refund van mijn 2 Pokeballen
.
2km en 5km in de onbeperkte variant. Ik heb nu voor het eerst een 10km ei. Die heb ik dus in de 3x te gebruiken variant gestopt. En dan nog krijg ik wss een cp10 Magikarp oidquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:02 schreef Murmeli het volgende:
Stoppen jullie 5 km eieren in een 3X te gebruiken incubator? Ik vind het zo zonde maar het lijkt erop dat de 10 km eieren zijn wegbezuinigd ofzo
Nee johquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
2km en 5km in de onbeperkte variant. Ik heb nu voor het eerst een 10km ei. Die heb ik dus in de 3x te gebruiken variant gestopt. En dan nog krijg ik wss een cp10 Magikarp oid
Ik kan wel wat Eevee's gebruiken want ik kom ze wel in parken op de nearby lijst tegen maar spawnen ho maar. Dus doe maar een Jolteon om de meeste waterpokemon zoals Lapras, Poliwrath en zo te kunnen counterenquote:
Mwaoh, dan zou je er wel een candy of 80 bijkrijgen - dus zo erg is dat nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
2km en 5km in de onbeperkte variant. Ik heb nu voor het eerst een 10km ei. Die heb ik dus in de 3x te gebruiken variant gestopt. En dan nog krijg ik wss een cp10 Magikarp oid
Ik heb die 2 k*tpokemon al zo vaak uit mijn eieren gehad dat ik ze niet meer wil zien (en mijn werk is een Jynx spawnplekquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:08 schreef MeneerLogica het volgende:
Vrijdag met pech langs de weg, ik doe mijn app aan omdat ik toch moest wachten, staat er ineens een Jynx naast mijn auto. Ik rij gister naar huis en denk ik ga bij dat stukje toch nog even een keer stoppen. Zit er deze keer een PinsirRare pokemon spot denk ik.
Haha, ik had Pinsir als eerst uit mijn 10KM ei maar toen per ongeluk bij het trainen op transfer gedrukt. Nu is die fout hersteldquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:16 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb die 2 k*tpokemon al zo vaak uit mijn eieren gehad dat ik ze niet meer wil zien (en mijn werk is een Jynx spawnplek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |