SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Zullen wel aan het steggelen zijn over bankgarantie of zo, Italiaantjesquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is Milik nou al gepresenteerd bij Napoli?![]()
![]()
Goh, verrassend. Normaal ben je altijd zo positief over Ajax.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
2-0 voor PAOK denk, daarna maar eens zien tegen wie we in de vEL moeten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Aan een Italiaanse bankgarantie heb je ook niet zo gek veel meer vandaag de dag.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen wel aan het steggelen zijn over bankgarantie of zo, Italiaantjes
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ligt aan de bankquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan een Italiaanse bankgarantie heb je ook niet zo gek veel meer vandaag de dag.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Grappig dat die PSV'ERS zo negatief zijn over Ajax terwijl ik ze destijds alle geluk wenste in de Vcl tegen die belgen. Na 1 wedstrijd kwamen de vd Kerkhofjes al dat PSV de CL kon wonnen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Willy en René zijn dan ook Jiskefet typetjes.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig dat die PSV'ERS zo negatief zijn over Ajax terwijl ik ze destijds alle geluk wenste in de Vcl tegen die belgen. Na 1 wedstrijd kwamen de vd Kerkhofjes al dat PSV de CL kon wonnenOh.![]()
Willem , Zjak Swart , Willy & Renequote:Op maandag 1 augustus 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willy en René zijn dan ook Jiskefet typetjes.
Bij elke topclub lopen er gekken rondRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik wens Ajax ook alle geluk, maar ik ben wel negatief. Dat kan toch prima tegelijkertijd?quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig dat die PSV'ERS zo negatief zijn over Ajax terwijl ik ze destijds alle geluk wenste in de Vcl tegen die belgen. Na 1 wedstrijd kwamen de vd Kerkhofjes al dat PSV de CL kon wonnen![]()
Echt he? Alsof ze niks om jouw mening geven ofzo. :Squote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig dat die PSV'ERS zo negatief zijn over Ajax terwijl ik ze destijds alle geluk wenste in de Vcl tegen die belgen.![]()
Sowieso je iets aantrekken van mensen die hopen dat je verliest. Sportief die succeswensen hoor, maar ik kan er ook wel enigszins inkomen dat veel PSVers hopen dat zij de enige in de CL zijn.![]()
Wat een gelul. Als het goed is kom je op een bepaalde leeftijd dat je zonder je clubbrilletje op kunt ouwehoeren over voetbal.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig dat die PSV'ERS zo negatief zijn over Ajax terwijl ik ze destijds alle geluk wenste in de Vcl tegen die belgen. Na 1 wedstrijd kwamen de vd Kerkhofjes al dat PSV de CL kon wonnenDit, dus.![]()
Daarom.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Willem , Zjak Swart , Willy & Rene
Bij elke topclub lopen er gekken rondOh.![]()
Het scheelt een paar miljoen inderdaad. Toch hoop ik, voor het Nederlandse voetbal, dat Ajax ook wat laat zien.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:20 schreef GGMM het volgende:
Sowieso je iets aantrekken van mensen die hopen dat je verliest. Sportief die succeswensen hoor, maar ik kan er ook wel enigszins inkomen dat veel PSVers hopen dat zij de enige in de CL zijn.![]()
Ik heb via een verstandelijk gehandicapt familielid veel contact met mensen met een beperking. Ik heb geleerd alles wat die zeggen met een korrel zout te nemen, dat zou jij ook moeten doen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig dat die PSV'ERS zo negatief zijn over Ajax terwijl ik ze destijds alle geluk wenste in de Vcl tegen die belgen. Na 1 wedstrijd kwamen de vd Kerkhofjes al dat PSV de CL kon wonnen![]()
Echt hč :S Wie ben jij?quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he? Alsof ze niks om jouw mening geven ofzo. :SCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dat eerste blijkt nergens uit. Dat tweede stipt het calimero gehalte nog maar eens aan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik wens Ajax ook alle geluk, maar ik ben wel negatief. Dat kan toch prima tegelijkertijd?Een wijs persoon.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:54 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb via een verstandelijk gehandicapt familielid veel contact met mensen met een beperking. Ik heb geleerd alles wat die zeggen met een korrel zout te nemen, dat zou jij ook moeten doen.
Charlie: How's it going in there?
Ik word iedere keer weer blij van die kapitalen die er voor deze man zijn overgemaakt.quote:Charlie: How's it going in there?
Zou je zeggen ja. Lastig bij die lampen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als het goed is kom je op een bepaalde leeftijd dat je zonder je clubbrilletje op kunt ouwehoeren over voetbal.Charlie: How's it going in there?
Daar zal ik het dan wel naar gemaakt hebben. Nu even in de foetushouding jankend in slaap vallen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die jou totaal niet serieus neemt.Charlie: How's it going in there?
[Pedroso mode]quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Goh, verrassend. Normaal ben je altijd zo positief over Ajax.
WE GAAN MORGEN MET 10-0 WINNEN WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE GEEN ENKEL TEAM IS ZO GOED WIJ MAKEN ZE IN EITJE MAKKIE
[/Pedroso mode]
Zo beter?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hier schrik ik van.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
[Pedroso mode]
WE GAAN MORGEN MET 10-0 WINNEN WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE GEEN ENKEL TEAM IS ZO GOED WIJ MAKEN ZE IN EITJE MAKKIE
[/Pedroso mode]
Zo beter?![]()
Jullie spelen morgen nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
[Pedroso mode]
[/Pedroso mode]
Zo beter?![]()
Waarom denk ik elke keer dat we dinsdag spelenquote:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Omdat het vorige week wel op dinsdag was en in het hoofdtoernooi zijn returns vaak precies een week later.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom denk ik elke keer dat we dinsdag spelen![]()
Niet sentimenteel worden. De man heeft vrij weinig gebracht.quote:Charlie: How's it going in there?
Redelijk accuraat . Doe er nu 1tje van AfhaalChineesquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
[Pedroso mode]
[/Pedroso mode]
Zo beter?RED ONS HENNIEGOD![]()
Het was eindelijk weer eens een spits die tenminste goals maakte. 20+ in één seizoen is voor Ajax begrippen zeldzaam. Zijn linkerbeen was een genot. Ik geef Ajax trouwens wel groot gelijk dat ze hem voor dit bedrag gewoon hebben verkocht.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet sentimenteel worden. De man heeft vrij weinig gebracht.![]()
Tjah. Heb het nooit in hem zien zitten. Vond het een beetje een slapjanus, flegmatiek en af en toe een balletje erin pissen. Laatste 6 potjes niks meer gepresteerd en op het EK ook niet veel soeps. Gewoon een spits waarvan er nog 2000 zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Het was eindelijk weer eens een spits die tenminste goals maakte. 20+ in één seizoen is voor Ajax begrippen zeldzaam. Zijn linkerbeen was een genot. Ik geef Ajax trouwens wel groot gelijk dat ze hem voor dit bedrag gewoon hebben verkocht.Charlie: How's it going in there?
Niet mee eens, maargoed ieder zijn mening. Hopelijk komt er een goed alternatiefquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah. Heb het nooit in hem zien zitten. Vond het een beetje een slapjanus, flegmatiek en af en toe een balletje erin pissen. Laatste 6 potjes niks meer gepresteerd en op het EK ook niet veel soeps. Gewoon een spits waarvan er nog 2000 zijn.![]()
Wat heeft een negatief gevoel over de kansen van Ajax met calimero te maken?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat eerste blijkt nergens uit. Dat tweede stipt het calimero gehalte nog maar eens aan.
Ik heb bovendien al vaker aangegeven dat ik alle Nederlandse clubs het beste wens in Europa. Maar uiteraard wordt Ajax extra hard neergesabeld als het WEER eens niet lukt.
Gewoon, omdat het kan.![]()
![]()
Inderdaad man, de potentie en het vertrouwen is veel hoger in de overige aanvallers.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet sentimenteel worden. De man heeft vrij weinig gebracht.![]()
Mwah je sabelt het uit een soort zelfgenoegzaamheid over PSV bij voorbaat al neer. De kansen kun je namelijk vrij weinig over zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat heeft een negatief gevoel over de kansen van Ajax met calimero te maken?
Ik heb bovendien al vaker aangegeven dat ik alle Nederlandse clubs het beste wens in Europa. Maar uiteraard wordt Ajax extra hard neergesabeld als het WEER eens niet lukt.
Gewoon, omdat het kan.
Maar maakt niet uit hoor, ik constateer alleen maar. Geen waardeoordelen ofzo, jouw geluk enzo.Charlie: How's it going in there?
Knap dat jij zelfgenoegzaamheid constateert uit wat simpele posts van iemand die je niet persoonlijk kent op een anoniem forum. Nota bene van iemand die zegt dat hij Nederlandse clubs het beste wenst in Europa maar er in het geval van Ajax een hard hoofd in heeft. Wat niet gek is aangezien 1-1 geen beste uitgangspositie is. Die bril die hier boven ergens werd beschreven past je in ieder geval nog heel erg goed.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah je sabelt het uit een soort zelfgenoegzaamheid over PSV bij voorbaat al neer. De kansen kun je namelijk vrij weinig over zeggen.
Maar maakt niet uit hoor, ik constateer alleen maar. Geen waardeoordelen ofzo, jouw geluk enzo.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Maar even serieus hč, hoe kan Ajax 34 miljoen euro vangen voor Milik?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Het is echt een bezopen bedrag jaquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:14 schreef Shreyas het volgende:
Maar even serieus hč, hoe kan Ajax 34 miljoen euro vangen voor Milik?
Ik bedoel Suarez, Huntelaar en Sneijder hadden toch veel meer laten zien dan Milik, de verhoudingen zijn zoek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja, de markten van respectievelijk 2007, 2008 en 2011 zijn totaal te vergelijken met die van nu ja!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is echt een bezopen bedrag ja
Ik bedoel Suarez, Huntelaar en Sneijder hadden toch veel meer laten zien dan Milik, de verhoudingen zijn zoek![]()
![]()
Omdat Napoli 94 miljoen ontving voor Higuain. Wat best een goede spits is, maar echt geen 94 miljoen waard.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:14 schreef Shreyas het volgende:
Maar even serieus hč, hoe kan Ajax 34 miljoen euro vangen voor Milik?Oh.![]()
34 miljoen is wel echt genot. Wel even 15 miljoen nu gebruiken om een spits te halen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bij Badder is het wel heel structureel. Heb hem bijvoorbeeld van maart tot mei niet gezien. Maar nu is het grote orakel wel bezig om de kansen van Ajax even uiteen te zetten aan de hand van pure afkeur.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knap dat jij zelfgenoegzaamheid constateert uit wat simpele posts van iemand die je niet persoonlijk kent op een anoniem forum. Nota bene van iemand die zegt dat hij Nederlandse clubs het beste wenst in Europa maar er in het geval van Ajax een hard hoofd in heeft. Wat niet gek is aangezien 1-1 geen beste uitgangspositie is. Die bril die hier boven ergens werd beschreven past je in ieder geval nog heel erg goed.Charlie: How's it going in there?
En 10 voor een buitenspelerquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
34 miljoen is wel echt genot. Wel even 15 miljoen nu gebruiken om een spits te halen.![]()
Morgen, denk je dat persdame nu nog aan het werk is. Neuhquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:25 schreef Vermecelli het volgende:
Nog geen officiële mededeling van Ajax zelf?![]()
Ajb niet. Die gast wordt dikbetaaldquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:27 schreef Vermecelli het volgende:
Gewoon Luuk de Jong kopen voor 15 mil. Bayern styloCharlie: How's it going in there?
Hoe onrealistisch het ook is die heeft ook serieus net bijgetekend.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:27 schreef Vermecelli het volgende:
Gewoon Luuk de Jong kopen voor 15 mil. Bayern stylo![]()
De droomspits is voor mij Wilfried Bony. Maarja toen werd ik wakker.Charlie: How's it going in there?
Backup achter Aguero, onhaalbaar.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:30 schreef inslagenreuring het volgende:
De droomspits is voor mij Wilfried Bony. Maarja toen werd ik wakker.![]()
Sowieso een eindbaas inderdaad. Verdient bij City alleen 5x zoveel helaas..quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:30 schreef inslagenreuring het volgende:
De droomspits is voor mij Wilfried Bony. Maarja toen werd ik wakker.![]()
Jaartje huren met een slordige gouden handdruk. Volgens mij wil City een andere spits.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Backup achter Aguero, onhaalbaar.Charlie: How's it going in there?
Zou een prima optie zijn idd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:30 schreef inslagenreuring het volgende:
De droomspits is voor mij Wilfried Bony. Maarja toen werd ik wakker.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
We zullen wel weer worden opgescheept met een of andere C-spits die 5 jaar geleden eens 11 doelpunten maakte in OostenrijkCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Marc Janko?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:52 schreef franklop het volgende:
We zullen wel weer worden opgescheept met een of andere C-spits die 5 jaar geleden eens 11 doelpunten maakte in Oostenrijk![]()
![]()
Roland Kolmannquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:52 schreef franklop het volgende:
We zullen wel weer worden opgescheept met een of andere C-spits die 5 jaar geleden eens 11 doelpunten maakte in OostenrijkRED ONS HENNIEGOD![]()
Spits niet nodig. Dolberg lekker laten ballen. Kan mij niet indenken dat hij er minder als 15 in gaat schieten. Plus Zivkogod aub echt eens laten staan. Kerel heeft enorme potentie maja karakter dit dat.![]()
zivko past niet in het Ajax systeem. Die moet bij een counterploeg als Utrecht spelenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
Spits niet nodig. Dolberg lekker laten ballen. Kan mij niet indenken dat hij er minder als 15 in gaat schieten. Plus Zivkogod aub echt eens laten staan. Kerel heeft enorme potentie maja karakter dit dat.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Is nooit echt getest en dan bedoel ik 5 of meer wedstrijden achterelkaar. Toch zie ik hem met regelmaat scoren, zal toch wel iets kunnen?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zivko past niet in het Ajax systeem. Die moet bij een counterploeg als Utrecht spelen![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
Spits niet nodig. Dolberg lekker laten ballen. Kan mij niet indenken dat hij er minder als 15 in gaat schieten. Plus Zivkogod aub echt eens laten staan. Kerel heeft enorme potentie maja karakter dit dat.
AFCA
Als in deze bananencompetitie Luuk de Jong 20+ goals kan maken kan Dolberg dat ook. Komop zeg. L de Jong kwam de 4e man nog niet voorbij in de CLquote:![]()
15 is lang niet genoeg om kampioen te worden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
Spits niet nodig. Dolberg lekker laten ballen. Kan mij niet indenken dat hij er minder als 15 in gaat schieten. Plus Zivkogod aub echt eens laten staan. Kerel heeft enorme potentie maja karakter dit dat.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Zie Ajax veel liever een goede opvolger voor de Cil alvast kopen + een linksback die Dijks dalijk kan vervangen. Owusu gaat rechtsback worden als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:28 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
15 is lang niet genoeg om kampioen te worden.![]()
Ik zie Overmars er nog wel voor aan om mee te delen dat we 3 goede, talentvolle spitsen hebben waar we het mee gaan doen, om vervolgens in de winterstop een kneus uit het 3de van Barcelona te halen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik wil wel een betere spits tegen tegenstanders die geen willem 2 hetenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als in deze bananencompetitie Luuk de Jong 20+ goals kan maken kan Dolberg dat ook. Komop zeg. L de Jong kwam de 4e man nog niet voorbij in de CLAFCA
Hoe weet je nu of Dolberg en die snuiver uit Colombia voldoen of niet? Je hebt ze nog niet eens zien spelen manquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil wel een betere spits tegen tegenstanders die geen willem 2 heten![]()
![]()
Jij dus ook niet, maar weet toch al te melden dat hij er minimaal 15 gaat maken. Mooi man, jezelf tegenspreken is een paar posts.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe weet je nu of Dolberg en die snuiver uit Colombia voldoen of niet? Je hebt ze nog niet eens zien spelen man![]()
Ik ga ervan uit idd. Als Luuk Gehandicapt De Jong er 20+ kan maken dan hij zeker.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij dus ook niet, maar weet toch al te melden dat hij er minimaal 15 gaat maken. Mooi man, jezelf tegenspreken is een paar posts.![]()
Zijn weinig spitsen van 18 die er nu al kunnen staan in de EL/CL.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe weet je nu of Dolberg en die snuiver uit Colombia voldoen of niet? Je hebt ze nog niet eens zien spelen manAFCA
Dit moet wel het beste argument ooit zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit idd. Als Luuk Gehandicapt De Jong er 20+ kan maken dan hij zeker.![]()
Je moet het spelletje niet moeilijker maken dan het is Hans.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit moet wel het beste argument ooit zijn.![]()
Zag hem toch meer dan prima spelen vs PAOK. Toch knap van dat ventje, maar we zullen zien.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn weinig spitsen van 18 die er nu al kunnen staan in de EL/CL.![]()
Heet hij echt Luuk Gehandicapt De Jong?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jupquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Heet hij echt Luuk Gehandicapt De Jong?![]()
Ja tegen fucking paok. Paok is niveau niets en bij elke aanval was het al spannend en we konden zelf niet echt veel 100% kansen creeren.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zag hem toch meer dan prima spelen vs PAOK. Toch knap van dat ventje, maar we zullen zien.AFCA
Is de Eredivisie veel beter dan qua tegenstand? Dan zou hij toch prima kunnen blijven staan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja tegen fucking paok. Paok is niveau niets en bij elke aanval was het al spannend en we konden zelf niet echt veel 100% kansen creeren.![]()
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja tegen fucking paok. Paok is niveau niets en bij elke aanval was het al spannend en we konden zelf niet echt veel 100% kansen creeren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij gaat nooit een vaste basisplek in Ajax 1 veroverenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
Gaan we dit jaar Nouri al zien? Hoop het welGroot fan van User Wotte![]()
Inderdaad. Frenkie en Donnie blijven voor hem.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij gaat nooit een vaste basisplek in Ajax 1 veroverenUitvinder van de biersmiley.![]()
Ben ik met je eens. Maar dit begint van mij nu een beetje op een hetze te lijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:15 schreef dimmak het volgende:
[..]
Inderdaad. Frenkie en Donnie blijven voor hem.Groot fan van User Wotte![]()
Hij laat het zelf dit seizoen wel zien. Of eigenlijk niet zien. Je snapt mij wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar dit begint van mij nu een beetje op een hetze te lijkenUitvinder van de biersmiley.![]()
(Onterecht) afgekeurde goal en een schot op de lat. PAOK 1½ kans en een goal door een blunder van de doelman. Een overwinning van Ajax, met twee tot drie goals verschil, was een betere afspiegeling van de eerste wedstrijd geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja tegen fucking paok. Paok is niveau niets en bij elke aanval was het al spannend en we konden zelf niet echt veel 100% kansen creeren.![]()
Die wisselvalligheid ligt aan de jeugdigheid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hij laat het zelf dit seizoen wel zien. Of eigenlijk niet zien. Je snapt mij wel.Groot fan van User Wotte![]()
Sure.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die wisselvalligheid ligt aan de jeugdigheid.We gaan het zien. Ik ben sowieso wel benieuwd wat dit seizoen ons gaat brengen. De selectie kan over een half jaar er heel anders uit zien.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Bij een goede ondersteuning gaat meneer wereldtop worden en anders een Kishna 2.0.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Sure.We gaan het zien. Ik ben sowieso wel benieuwd wat dit seizoen ons gaat brengen. De selectie kan over een half jaar er heel anders uit zien.
Ik ga voor nummer 2
Groot fan van User Wotte![]()
In dat geval ga ik ook voor 2.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij een goede ondersteuning gaat meneer wereldtop worden en anders een Kishna 2.0.Ik ga voor nummer 2
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Inderdaad man, we moeten op de centen letten. Een topper zoals Ziyech binnen halen kan er niet uit samen met een spits.quote:
Zeker als je bedenkt dat er al allemaal toppers lopen op dat middenveld van ons.![]()
Inderdaad Hans, net als tegen de Graafschap, Red Bull, Milan in CL en de rest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:25 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
(Onterecht) afgekeurde goal en een schot op de lat. PAOK 1½ kans en een goal door een blunder van de doelman. Een overwinning van Ajax, met twee tot drie goals verschil, was een betere afspiegeling van de eerste wedstrijd geweest.![]()
Ziyech te groot voor het servet te klein voor het tafellaken. Zal wel ergens voor de poen gaan ballen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Als je dit Twente kan dragen, kan je wel wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:15 schreef fathank het volgende:
Ziyech te groot voor het servet te klein voor het tafellaken. Zal wel ergens voor de poen gaan ballen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
40 keer op goal scheiten vanuit alle hoeken en gaten omdat je voor de rest alleen maar randdebielen op het veld hebt.
Leuke pingeldoos maar meer ook nietBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Interesse van Ajax in Édison Flores ?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
The deal is off!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Milik krijgt niet nummer 9 bij NapoliFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Qua backup/concurrentie voor de linksbackpositie vind ik Haps wel een goede toevoeging, hebben we meteen onze jaarlijkse AZ-aankoop binnenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
http://m.telegraaf.nl/tel(...)arschuwing-voor-ajax
Dit artikelal dat gepraat over een HEKSENKETEL maakt me nu best wel moe.
![]()
schijnt heftig te zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:31 schreef Brammess het volgende:
http://m.telegraaf.nl/tel(...)arschuwing-voor-ajax
Dit artikelal dat gepraat over een HEKSENKETEL maakt me nu best wel moe.
Thuis hadden ze gewoon met 3-0 moeten winnen, dan lijkt het mij geen probleem meer. Nu hebben die Grieken nog alle hoop, en gaat het publiek er natuurlijk met vol geloof in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Schiet weer lekker op met die spits. Eind juli zou er toch een spits staan? Ik snap dat Milik net een dag officieel vertrokken is, maar ik had toch al wel ergens wat meer 'rumoer' verwacht rondom een eventuele opvolger. Als je deze week niets haalt, hoef je ook niet op een nieuwe spits te rekenen in hopelijk de 4e voorronde.
Hij deed het aardig tegen Paok, maar met Dolberg moet je het seizoen niet in willen gaan.![]()
Ze weten al dagen dat hij weg is en al langer dat hij weggaat. Dan moet een nieuwe spits toch binnen twee dagen gepresenteerd kunnen worden zou je denken?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Tenzij ze echt wel bezig zijn, maar meermaals bot gevangen hebben of nog gewoon in onderhandeling zijn. Laten we het nou gewoon afwachten, ben wel met je eens het duurt allemaal wat lang. Eigenlijk moet je selectie nu al rond zijn op een enkele breedte aankoop na misschien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:00 schreef Catch22- het volgende:
Ze weten al dagen dat hij weg is en al langer dat hij weggaat. Dan moet een nieuwe spits toch binnen twee dagen gepresenteerd kunnen worden zou je denken?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij wilde zelf 99, net zoals bij Ajax geloof ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Milik krijgt niet nummer 9 bij NapoliMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze zijn net begonnen met orienteren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:00 schreef Catch22- het volgende:
Ze weten al dagen dat hij weg is en al langer dat hij weggaat. Dan moet een nieuwe spits toch binnen twee dagen gepresenteerd kunnen worden zou je denken?![]()
Marc is sinds maandag pas weer terug van vakantie dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ze zijn net begonnen met orienteren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dus even rustig aan doen. Verder gewoon Huntelaar nog een keer proberen te halen. Of Gomez. Iemand die nog 1.5 jaar echt gewoon mee kan. Dan kunnen onze jonge spitsen ervan leren. Goede investering.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Marc is sinds maandag pas weer terug van vakantie dus.![]()
Jonathan Sorianoquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dus even rustig aan doen. Verder gewoon Huntelaar nog een keer proberen te halen. Of Gomez. Iemand die nog 1.5 jaar echt gewoon mee kan. Dan kunnen onze jonge spitsen ervan leren. Goede investering.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo brengen ze dat vast naar buiten, maar het zou ook kunnen dat ze nog een eerste spits gaan halen, Icardi bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij wilde zelf 99, net zoals bij Ajax geloof ik![]()
Hoop echt dat ze zich maximaal hebben ingezet voor Huntelaar. Dat is zoals Badder vaak terecht aangeeft wel een vraagteken bij Overmars. Bailey en Sisto misgelopen daardoor, met een van die twee erbij zat je nu prima in je buitenspelers.![]()
We gaan het doen met deze groep.
Gr MarcDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik ga echt huilen, dan nog liever een Balotelli. Ze MOETEN iets halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gr MarcFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Pak je zakdoek maar alvast.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik ga echt huilen, dan nog liever een Balotelli. Ze MOETEN iets halen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hij heeft zelf voor 99 gekozen, zijn favoriete nummer. Wilde hij ook bij Ajax hebben maar dat mocht niet van de club dus toen nam hij in eerste instantie 19. Je hoeft geen dingen te zoeken die er niet zijn. Icardi gaat niet weg bij Inter. Die stond bij Juve zelfs bovenaan het lijstje maar omdat hij niet te koop was zijn ze doorgeschakeld naar Higuain. Als jij denkt dat ze een spits van 35 miljoen voor de bank halen dan is dat prima hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Milik krijgt niet nummer 9 bij Napoli
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Nee, nog liever Justin Kluivert dan Balotelli. Alsof Mario zin heeft om druk te zettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik ga echt huilen, dan nog liever een Balotelli. Ze MOETEN iets halen.![]()
![]()
Nee totaal niet, en ik heb ook helemaal geen trek in Mario. Maar ze moeten wel iets halen, en eigenlijk ook gewoon voor een groot bedrag. Ze kunnen het nu niet maken om met een transfervrije 32 + spits aan te komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, nog liever Justin Kluivert dan Balotelli. Alsof Mario zin heeft om druk te zettenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik denk dat ze 2 jaar te laat zijn, maar is zeker een optie en speelt bij red bull het spel dat Bosz ook wil spelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:38 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die scoort ook aan de lopende band. Benieuwd of die wil komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb wel trek in Mario (Gomez) maar die is niet haalbaar. Zal wel naar Dortmund of West Ham ofzo gaan. Marc kennende komt hij niet verder dan een stuk of 4 namen en als die niet willen dan houdt het op. Ik hou me hart vast want hij moet ook nog een buitenspeler binnenhalen, wanneer wil hij dat doen dan als een spits al zo lang duurt. Zit sinds het vertrek van Fischer al op vervanging te wachten. De selectie is extreem dun bezaaid.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Het meeste erger ik mij aan het feit dat de namen waar Marc altijd mee komt, of te zot voor woorden zijn of het gebruikelijke ex Ajax(ex eredivisie) spelers zijn. Het is nooit eens een konijn uit de hoge hoed. Ik betwijfel dan ook ten zeerste dat Marc enige rol van betekenis heeft gespeeld bij het halen van de twee Colombianen. En ook Westerman is gewoon op aandragen van vd vaart. (dus makkelijk scoren voor Overmars als het lukt, en makkelijk wijzen wanneer hij flopt)quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:43 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik heb wel trek in Mario (Gomez) maar die is niet haalbaar. Zal wel naar Dortmund of West Ham ofzo gaan. Marc kennende komt hij niet verder dan een stuk of 4 namen en als die niet willen dan houdt het op. Ik hou me hart vast want hij moet ook nog een buitenspeler binnenhalen, wanneer wil hij dat doen dan als een spits al zo lang duurt. Zit sinds het vertrek van Fischer al op vervanging te wachten. De selectie is extreem dun bezaaid.
Marc zit gewoon compleet op de verkeerde plek, die moet zich lekker bezighouden met de contractverlengingen en desnoods de verkoop van spelers. Dat doet hij immers uitstekend.
En gewoon een Jordi Cruyff aannemen voor de functie van technisch directeur (en dan met name alles wat Marc nu niet goed doet)
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 02-08-2016 11:55:06 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De opmerking die je weet gaat komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gr Marc![]()
Ik heet geen Hans. Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 01:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad Hans, net als tegen de Graafschap, Red Bull, Milan in CL en de rest.![]()
Marc is dan ook gewoon TD, hij is totaal niet verantwoordelijk voor vinden van de spelers. Dat is aan de scouting, nu olv Veldmate. Zij moeten met goede lijst namen komen![]()
Ik vind dat realistischer dan denken dat Milik het niveau heeft voor de basis. Als je in Nederland al een twijfelgeval bent...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:37 schreef gazhims3lv het volgende:
Als jij denkt dat ze een spits van 35 miljoen voor de bank halen dan is dat prima hoor![]()
We kennen allemaal het rapport van Ling. Marc negeert scouts volledig wanneer zijn mening over de speler anders is dan die van de scout.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marc is dan ook gewoon TD, hij is totaal niet verantwoordelijk voor vinden van de spelers. Dat is aan de scouting, nu olv Veldmate. Zij moeten met goede lijst namen komenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Marc is inderdaad wel degene die mag oprotten. Wat een kneus.
Enige wat hij goed gedaan heeft is Milik verkopen voor 35 miljoen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ben je tegenwoordig een twijfelgeval als je er 26 inschiet? Bij iedere andere trainer dan Frank was hij onomstreden geweest en had hij er minstens 34 ingeschoten. Mensen zeiden ook dat Suarez en Eriksen niet goed genoeg waren voor het buitenland, pure afgunst richting de hoofdstedelingen. De Serie A is perfect voor Arek en met aanvoer van Candreva, Insigne en Felipe Anderson gaat hij ontzettend veel kansen krijgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dat realistischer dan denken dat Milik het niveau heeft voor de basis. Als je in Nederland al een twijfelgeval bent...http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
en de spelerscontracten, met name de jeugdige talentenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Marc is inderdaad wel degene die mag oprotten. Wat een kneus.
Enige wat hij goed gedaan heeft is Milik verkopen voor 35 miljoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat heb ik het hele afgelopen seizoen geroepen. Met vertrouwen was hij topscorer geworden, en met een seizoen vertrouwen hadden we de graafschap niet verloren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig een twijfelgeval als je er 26 inschiet? Bij iedere andere trainer dan Frank was hij onomstreden geweest en had hij er minstens 34 ingeschoten. Mensen zeiden ook dat Suarez en Eriksen niet goed genoeg waren voor het buitenland, pure afgunst richting de hoofdstedelingen. De Serie A is perfect voor Arek en met aanvoer van Candreva, Insigne en Felipe Anderson gaat hij ontzettend veel kansen krijgen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je bent een twijfelgeval als je geregeld op de bank begint. En leuk dat jij denkt dat Frank de Boer totaal geen verstand van zaken heeft en het daar allemaal aan ligt, maar de cijfers laten zien dat De Boer een van de beste trainers is die Ajax ooit heeft gehad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig een twijfelgeval als je er 26 inschiet? Bij iedere andere trainer dan Frank was hij onomstreden geweest en had hij er minstens 34 ingeschoten. Mensen zeiden ook dat Suarez en Eriksen niet goed genoeg waren voor het buitenland, pure afgunst richting de hoofdstedelingen. De Serie A is perfect voor Arek en met aanvoer van Candreva, Insigne en Felipe Anderson gaat hij ontzettend veel kansen krijgen.
Suarez was van een totaal andere klasse dan Milik. Als je dat niet ziet ben je ofwel stekeblind, ofwel kijk je met een donkerroze bril. Eriksen is geen diepe spits en overigens ook gewoon veel beter dan Milik.
Wees eens eerlijk, als iemand 3 weken geleden had gezegd dat Milik voor 35 miljoen zou worden verkocht zou jij toch ook twijfelen aan de geestesgesteldheid van die persoon?![]()
Milik is wel beter dan wij hebben gezien, met wat meer vertrouwen had hij inderdaad meer in de buurt gekomen van het bedrag dat nu is betaald daar ben ik van overtuigd. Echter is 35 natuurlijk zot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je bent een twijfelgeval als je geregeld op de bank begint. En leuk dat jij denkt dat Frank de Boer totaal geen verstand van zaken heeft en het daar allemaal aan ligt, maar de cijfers laten zien dat De Boer een van de beste trainers is die Ajax ooit heeft gehad.
Suarez was van een totaal andere klasse dan Milik. Als je dat niet ziet ben je ofwel stekeblind, ofwel kijk je met een donkerroze bril. Eriksen is geen diepe spits en overigens ook gewoon veel beter dan Milik.
Wees eens eerlijk, als iemand 3 weken geleden had gezegd dat Milik voor 35 miljoen zou worden verkocht zou jij toch ook twijfelen aan de geestesgesteldheid van die persoon?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Begrijp ik nou goed dat ik deze wedstrijd morgen niet los kan bestellen met mijn telfort abonnement? En dus verplicht wordt om het via een stream te kijken op me laptop, ipv normaal via TV/HD?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Welke cijfers laten dat precies zien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je bent een twijfelgeval als je geregeld op de bank begint. En leuk dat jij denkt dat Frank de Boer totaal geen verstand van zaken heeft en het daar allemaal aan ligt, maar de cijfers laten zien dat De Boer een van de beste trainers is die Ajax ooit heeft gehad.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bazoer, Milik en Younes zijn pareltjes van aankopen, zeker voor het bestede geld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en de spelerscontracten, met name de jeugdige talenten![]()
Traore of Sorianoquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De resultaten. Die waren prima op orde onder De Boer. En dat met een selectie die niet overliep van kwaliteit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:31 schreef Monolith het volgende:
Welke cijfers laten dat precies zien?![]()
je bedoeld verliezen van de graafschap?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De resultaten. Die waren prima op orde onder De Boer. En dat met een selectie die niet overliep van kwaliteit.
Afgaan in Europa?
Geen 1 bekerwinst?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wordt het weer alleen uitgezonden op een Ziggo kanaal oid?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:22 schreef PeeJie_ het volgende:
Begrijp ik nou goed dat ik deze wedstrijd morgen niet los kan bestellen met mijn telfort abonnement? En dus verplicht wordt om het via een stream te kijken op me laptop, ipv normaal via TV/HD?![]()
jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wordt het weer alleen uitgezonden op een Ziggo kanaal oid?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik geloof oprecht dat ze bezig zijn met Traore of Balotelli (no thank you) maar ik denk dat ze uiteindelijk met Haller komen inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:00 schreef wackmack het volgende:
Straks komen ze echt aan met een Haller of Dost. Dit kan alleen maar negatief uitpakken...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De resultaten waren prima? Wellicht als enige criterium 'aantal behaalde landstitels' is. Puur kijkend naar die resultaten is het al vrij karig geweest met enkel successen in de eredivisie. Kijk je bovendien hoe die eredivisie is gewonnen, dan is dat toch niet met heel overtuigende resultaten. Die kampioenschappen waren met 20-23 gewonnen wedstrijden en een vrij pover puntenaantal en doelsaldo. Als PSV wat eerder weer op een normaal niveau had gefungeerd dan was het aantal titels waarschijnlijk ook nog een stuk minder geweest. En dan hebben we het nog niet eens over het zaaddodende spel dat Ajax meer en meer is gaan spelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De resultaten. Die waren prima op orde onder De Boer. En dat met een selectie die niet overliep van kwaliteit.
Natuurlijk speelt de kwaliteit van de selectie daarbij een rol, maar ook daar is de trainer zeker wel deels verantwoordelijk voor. Je bepaalt ten slotte zelf wie er doorgeselecteerd worden vanuit de jeugd en op het aankoopbeleid heb je hopelijk ook nog wel enige invloed. Je kunt de prestaties van bijvoorbeeld van Gaal bij United ook moeilijk afdoen met de opmerking 'ja maar hij had een vrij matige selectie'.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
4 keer landskampioen in 5,5 jaar. Dat was bijna 5 geweest, ware het niet dat de spelers zwaar faalden op de laatste speeldag. En ik weiger dat De Boer aan te wrijven, de 11 die speelden hadden De Graafschap gewoon op moeten rollen. Kom op zeg!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:45 schreef mokkiemok het volgende:
je bedoeld verliezen van de graafschap?
Afgaan in Europa?
Geen 1 bekerwinst?
Afgaan in Europa was al vaste kost voor De Boer en er zit tot op heden geen verbetering in.
En die beker. Nou ja, die had er best tussen mogen zitten, maar een landskampioenschap weegt wel veel zwaarder.
Al met al hele behoorlijke resultaten met een spelersgroep die vooral bijeen lijkt te zijn gesprokkeld in de koopjeshoek, in plaats van kwaliteitsinjecties.![]()
Milik eruit halen en daarna met vd hoorn in de spits gaan spelen, nee dat is niet de boer zijn schuldquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
4 keer landskampioen in 5,5 jaar. Dat was bijna 5 geweest, ware het niet dat de spelers zwaar faalden op de laatste speeldag. En ik weiger dat De Boer aan te wrijven, de 11 die speelden hadden De Graafschap gewoon op moeten rollen. Kom op zeg!
Afgaan in Europa was al vaste kost voor De Boer en er zit tot op heden geen verbetering in.
En die beker. Nou ja, die had er best tussen mogen zitten, maar een landskampioenschap weegt wel veel zwaarder.
Al met al hele behoorlijke resultaten met een spelersgroep die vooral bijeen lijkt te zijn gesprokkeld in de koopjeshoek, in plaats van kwaliteitsinjecties.
verder :quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
De resultaten waren prima? Wellicht als enige criterium 'aantal behaalde landstitels' is. Puur kijkend naar die resultaten is het al vrij karig geweest met enkel successen in de eredivisie. Kijk je bovendien hoe die eredivisie is gewonnen, dan is dat toch niet met heel overtuigende resultaten. Die kampioenschappen waren met 20-23 gewonnen wedstrijden en een vrij pover puntenaantal en doelsaldo. Als PSV wat eerder weer op een normaal niveau had gefungeerd dan was het aantal titels waarschijnlijk ook nog een stuk minder geweest. En dan hebben we het nog niet eens over het zaaddodende spel dat Ajax meer en meer is gaan spelen.
Natuurlijk speelt de kwaliteit van de selectie daarbij een rol, maar ook daar is de trainer zeker wel deels verantwoordelijk voor. Je bepaalt ten slotte zelf wie er doorgeselecteerd worden vanuit de jeugd en op het aankoopbeleid heb je hopelijk ook nog wel enige invloed. Je kunt de prestaties van bijvoorbeeld van Gaal bij United ook moeilijk afdoen met de opmerking 'ja maar hij had een vrij matige selectie'.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hahahahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En ik weiger dat De Boer aan te wrijven, de 11 die speelden hadden De Graafschap gewoon op moeten rollen. Kom op zeg!![]()
zeker, maar om de boer daar niet voor 80% de schuld van te geven is dan wel weer onzin.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van Gaal mocht geld uitgeven. De Boer zag ik nogal eens verzuchten dat gewenste versterkingen niet mogelijk bleken (lees: van hogerhand tegen werden gehouden).quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
De resultaten waren prima? Wellicht als enige criterium 'aantal behaalde landstitels' is. Puur kijkend naar die resultaten is het al vrij karig geweest met enkel successen in de eredivisie. Kijk je bovendien hoe die eredivisie is gewonnen, dan is dat toch niet met heel overtuigende resultaten. Die kampioenschappen waren met 20-23 gewonnen wedstrijden en een vrij pover puntenaantal en doelsaldo. Als PSV wat eerder weer op een normaal niveau had gefungeerd dan was het aantal titels waarschijnlijk ook nog een stuk minder geweest. En dan hebben we het nog niet eens over het zaaddodende spel dat Ajax meer en meer is gaan spelen.
Natuurlijk speelt de kwaliteit van de selectie daarbij een rol, maar ook daar is de trainer zeker wel deels verantwoordelijk voor. Je bepaalt ten slotte zelf wie er doorgeselecteerd worden vanuit de jeugd en op het aankoopbeleid heb je hopelijk ook nog wel enige invloed. Je kunt de prestaties van bijvoorbeeld van Gaal bij United ook moeilijk afdoen met de opmerking 'ja maar hij had een vrij matige selectie'.
Ik vind dat De Boer het uitstekend heeft gedaan, aangezien hij vrijwel alle jaren niet de beste selectie ter beschikking had.
Ook afgelopen seizoen was het een wonder dat ze zo dichtbij zijn gekomen.![]()
80% vind ik wel vrij veel, hij heeft zeker fouten gemaakt maar dan nog moet je van zo'n ploeg kunnen winnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeker, maar om de boer daar niet voor 80% de schuld van te geven is dan wel weer onzin.![]()
Ik denk dat vrijwel iedere andere trainer met het materiaal dat in die wedstrijd beschikbaar was had gewonnen van een armoedig clubje als De Graafschap, De Boer is jarenlang trainer geweest en alsnog hebben we zelden een goed lopend elftal gezien waarmee je achterover kan zitten als je tegen De Graafschap speeltquote:![]()
De 11 die er stonden hadden ook met twee vingers in de neus met 0-4 van het veld moeten stappen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
Milik eruit halen en daarna met vd hoorn in de spits gaan spelen, nee dat is niet de boer zijn schuld
verder :
[..]
Het was De Graafschap.
Dat De Boer een vreemde keuze heeft gemaakt doet daar wat mij betreft niet zoveel aan af.![]()
Alleen toen hij per ongeluk Anita op het middenveld zette samen met Eriksen heb ik nog wel redelijk voetbal gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel iedere andere trainer met het materiaal dat in die wedstrijd beschikbaar was had gewonnen van een armoedig clubje als De Graafschap, De Boer is jarenlang trainer geweest en alsnog hebben we zelden een goed lopend elftal gezien waarmee je achterover kan zitten als je tegen De Graafschap speelt![]()
maar dat heeft natuurlijk alles met de druk te maken die er op stond, dat viel me het meeste tegen aan deze groep, ze waren compleet de weg kwijt, zoals zo vaak gebleken is in wedstrijden die erom gaan. De Boer zelf was het in deze wedstrijd ook wel een beetje kwijt maar om dat helemaal op hem af te schuiven vind ik gewoon te makkelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel iedere andere trainer met het materiaal dat in die wedstrijd beschikbaar was had gewonnen van een armoedig clubje als De Graafschap, De Boer is jarenlang trainer geweest en alsnog hebben we zelden een goed lopend elftal gezien waarmee je achterover kan zitten als je tegen De Graafschap speelt![]()
Waarom heeft Ajax dan niet deze eeuw een titel of 12 op zak vraag ik mij dan af. Want als vrijwel iedereen het beter kan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach kom op, tuurlijk staat er flinke druk op maar een groot aantal spelers die er toen in stonden hebben ook wel eens in de CL onder druk gespeeld, en Frank zelf heeft natuurlijk ook wel eens wat belangrijke wedstrijden gespeeld, die ervaren (voor zover je ze ervaren kan noemen) spelers en Frank hadden dan toch de jonkies beter kunnen begeleiden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat heeft natuurlijk alles met de druk te maken die er op stond, dat viel me het meeste tegen aan deze groep, ze waren compleet de weg kwijt, zoals zo vaak gebleken is in wedstrijden die erom gaan. De Boer zelf was het in deze wedstrijd ook wel een beetje kwijt maar om dat helemaal op hem af te schuiven vind ik gewoon te makkelijk.
Dat Frank Milik eruit haalde, met Serero begon en niet het lef had om een extra aanvaller erbij te gooien, tja..![]()
Zoals je kunt lezen had ik het ook over de wedstrijd tegen De Graafschapquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom heeft Ajax dan niet deze eeuw een titel of 12 op zak vraag ik mij dan af. Want als vrijwel iedereen het beter kan...![]()
![]()
Milik vond ik vreemd maar Serero speelde de wedstrijd ervoor gewoon goed en het was de Graafschap maar, ik denk dat de spelers dat ook een beetje dachtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach kom op, tuurlijk staat er flinke druk op maar een groot aantal spelers die er toen in stonden hebben ook wel eens in de CL onder druk gespeeld, en Frank zelf heeft natuurlijk ook wel eens wat belangrijke wedstrijden gespeeld, die ervaren (voor zover je ze ervaren kan noemen) spelers en Frank hadden dan toch de jonkies beter kunnen begeleiden?
Dat Frank Milik eruit haalde, met Serero begon en niet het lef had om een extra aanvaller erbij te gooien, tja..![]()
We moeten echt winnen morgen. Geen zin in de zoveelste teleurstelling. Heb vertrouwen in Bosz en de selectie en dat wil ik graag zo houden.![]()
Of we het nu wel of niet halen, maakt weinig uit. Al een dikke plus dat Bosz doodleuk Dolberg voor de leeuwen gooit en Riedewald even op 6 zet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:00 schreef TheJanitor het volgende:
We moeten echt winnen morgen. Geen zin in de zoveelste teleurstelling. Heb vertrouwen in Bosz en de selectie en dat wil ik graag zo houden.Charlie: How's it going in there?
Tuurlijk moet er gewonnen worden, ben alleen bang dat alles op Bosz afgeschoven gaat worden als dat niet het geval isquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:00 schreef TheJanitor het volgende:
We moeten echt winnen morgen. Geen zin in de zoveelste teleurstelling. Heb vertrouwen in Bosz en de selectie en dat wil ik graag zo houden.![]()
Zouden mooie idioten zijn. Ik denk dat netto meer over zich heen krijgt. En terecht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk moet er gewonnen worden, ben alleen bang dat alles op Bosz afgeschoven gaat worden als dat niet het geval isCharlie: How's it going in there?
Kan me ook niet voorstellen dat dat een succes zou wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb Haller afgelopen weekend in Berlijn 90 minuten aan het werk gezien en het was weer om huilen.![]()
Ik ben alleen tevreden met een of andere exotische verassing waar hier nog nooit iemand van gehoord heeft. Heb ik dan al direct meer vertrouwen in dan bord-op-de-schoot-scouting van Netto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat ze bezig zijn met Traore of Balotelli (no thank you) maar ik denk dat ze uiteindelijk met Haller komen inderdaad.![]()
twitter:arekmilik9 twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 13:49:42Good luck guys ! https://t.co/R3Y6EaK6aS reageer retweet
![]()
![]()
Waar blijft trouwens die bevestiging op Ajax.nl?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:39 schreef Brammess het volgende:
twitter:arekmilik9 twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 13:49:42Good luck guys ! https://t.co/R3Y6EaK6aS reageer retweet
![]()
Dit moet toch wel lukken morgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:00 schreef TheJanitor het volgende:
De Boer gaat niet naar Inter. Toch benieuwd of een club hem nog wil hebben
Edit: ik zie dat hij zelf liever een sabbatical neemt, dus het is niet zo heel gek dat hij niet veel genoemd wordt
[ Bericht 45% gewijzigd door Tagliano op 02-08-2016 17:05:09 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Cerny en Muric hebben een volledige wedstrijd gespeeld met Jong Ajax net, die zijn dus niet geblesseerd of iets dergelijksMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Blijkbaar niets aan de hand met Muric en Cerny. Beiden trefzeker tegen Telstar.quote:Opstelling Jong Ajax: Alblas, Zeefuik (71. Bergsma), Lartey-Sanniez, Eiting, Savastano (60. Mazraoui), De Jong, Muric, Clement, El Idrissi (60. Dekker), Nouri, Cerny
Wissels:
Groothuizen, D. Gudelj
Scoreverloop:
20. Muric 1-0, 35. Cerny 2-0, 67. Cerny 3-0.![]()
Sowieso een heel rare opstelling, als hij klopt zo. Muric op het middenveld, Nouri in de spits. Eiting zie ik niet direct als verdediger maar daar kan ik nog wel in komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijkbaar niets aan de hand met Muric en Cerny. Beiden trefzeker tegen Telstar.
[..]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij kan nog altijd de nieuwe Mario Peen worden van Ziggoquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:57 schreef Tagliano het volgende:
Edit: ik zie dat hij zelf liever een sabbatical neemt, dus het is niet zo heel gek dat hij niet veel genoemd wordtRED ONS HENNIEGOD![]()
Zijn we er nog niet van afquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd de nieuwe Mario Peen worden van Ziggo
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan gaat Bosz niet met buitenspelers spelen denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijkbaar niets aan de hand met Muric en Cerny. Beiden trefzeker tegen Telstar.
[..]![]()
RIP in vrede.twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 17:18:20NIEUWS | # Ajax en SSC Napoli bereiken overeenstemming over Arek Milik: https://t.co/KraVhlkX2f https://t.co/TT4q6qyags reageer retweet
![]()
Afgelopen twee jaar kwamen ze juist met precies zo'n verrassing.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:34 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik ben alleen tevreden met een of andere exotische verassing waar hier nog nooit iemand van gehoord heeft. Heb ik dan al direct meer vertrouwen in dan bord-op-de-schoot-scouting van Netto.![]()
Ajax en SSC Napoli hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Arek Milik. De overgang naar de Italiaanse club is per direct. Met de overgang is een transfersom gemoeid van EUR 32 miljoen, het bedrag kan oplopen tot EUR 33 miljoen.
Trolololol![]()
Ik heb eerder het idee dat hij een sabbatical neemt omdat hij naar een topclub wilt maar er is natuurlijk niemand die hem wil hebben. Heeft op europees gebied nooit gepresteerd en dat is toch waarmee je in Nederland als coach het onderscheid mee moet maken. Denk wel dat hij bij een club als Inter kan slagen, lekker zekerheden inbouwen vinden ze daar wel leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:57 schreef Tagliano het volgende:
Edit: ik zie dat hij zelf liever een sabbatical neemt, dus het is niet zo heel gek dat hij niet veel genoemd wordthttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dank je wel Frank voor het geweldig opleiden en gebruik maken van onze beste verkochte speler allertijdenall hail frank
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik kom op 26.9 uit, er gaat 16% naar Leverkusen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
25.6 miljoen dus op de rekening. of 24.6http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Bron?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:25 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik kom op 26.9 uit, er gaat 16% naar Leverkusen.![]()
33 miljoen + 1 miljoen aan bonussen + 1 miljoen voor de zaakwaarnemer, zat die Verweij er toch echt precies op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
RIP in vrede.twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 17:18:20NIEUWS | # Ajax en SSC Napoli bereiken overeenstemming over Arek Milik: https://t.co/KraVhlkX2f https://t.co/TT4q6qyags reageer retweet
![]()
twitter:Harry_Dupa twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 17:25:58@MikeVerweij @arekmilik9 @ajaxwatcher_nl van die 34 dus 1 naar Milik/zaakwaarnemer. Leverkussen (32-2,8)*10%=2,9M Dus 29,1M naar Ajax? reageer retweet
![]()
Nog meer gegarandeerd netto geld dan gedachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en SSC Napoli hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Arek Milik. De overgang naar de Italiaanse club is per direct. Met de overgang is een transfersom gemoeid van EUR 32 miljoen, het bedrag kan oplopen tot EUR 33 miljoen.
Trolololol![]()
![]()
Sanogo? Ja okay dan, die was exotisch en voor Wenger was het wel een verassing dat Netto direct hapte.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Afgelopen twee jaar kwamen ze juist met precies zo'n verrassing.![]()
http://www.voetbalprimeur(...)-meteen-gebeld-.htmlquote:
Weet niet wat er van klopt maar als Leverkusen het zegt..http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
quote:jax gaat de 32 miljoen euro die Arek Milik heeft opgeleverd deels investeren in een nieuwe spits. Dat heeft technisch directeur Marc Overmars laten weten in een reactie op het vertrek van Milik naar Napoli.
Overmars is trots op de transfer van Milik. Nog nooit leverde een speler Ajax zoveel geld op als de Poolse spits. 'Arek heeft het hier fantastisch gedaan, zijn scoringspercentage zegt genoeg. Compliment voor onze scoutingafdeling dat hij destijds op onze radar kwam.'
Enkele weken geleden bracht Ajax nog naar buiten dat Milik hoe dan ook in Amsterdam zou blijven. Dat standpunt veranderde echter snel. Overmars legt uit: 'We wilden hem graag behouden voor de club maar toen we overeenkwamen dat Arek deze zomer niet zou vertrekken, ging het om hele andere bedragen die geboden werden. Napoli wilde hem heel graag hebben, op enig moment is er een financieel omslagpunt bereikt. Daarnaast wilde Arek zelf ook graag naar Napoli.'
Overmars gaat de komende periode gebruiken om een nieuwe spits naar De Arena te halen. 'De transferwindow is nu nog een maand open, dat biedt ons de kans om een volwaardige vervanger aan te trekken.'![]()
Hoe kom jij daar op? 10% naar Leverkusen volgens Mikeyquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
25.6 miljoen dus op de rekening. of 24.6![]()
Omdat ik telkens 20% hoorde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar op? 10% naar Leverkusen volgens Mikey![]()
Dat was toch een andere speler?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij had toch een negatief scoutadvies?![]()
![]()
Ah, het moet per se een neger zijn. Racist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:30 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Sanogo? Ja okay dan, die was exotisch en voor Wenger was het wel een verassing dat Netto direct hapte.![]()
Dat was (zo uit mijn hoofd) Younes, meen ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij had toch een negatief scoutadvies?
Of Younes, 1 van die 2 in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was toch een andere speler?![]()
Ah gevondenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Of Younes, 1 van die 2 in ieder geval
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum25/315-33.php#post220179
ALL HAIL ANDRIES![]()
Aangezien Verweij zo accuraat is geweest steeds geloof ik zijn 10% welquote:
Edit: 10% van de winst zelfs.![]()
Misschien kunnen jullie Van Der Hoorn weer terugkopen, die verving Milik ook uitstekend tegen De Graafschap.quote:![]()
Dat moet nog blijken wie weet gaat hij over 2 jaar wel voor 100 miljoen naar Juvequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het was een leuk half jaar met milik werkelijk schandalig dat we er zoveel geld voor krijgen.![]()
Dat is toch dat figuur dat Nouri een half seizoen op linksbuiten heeft laten spelen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah gevonden
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum25/315-33.php#post220179
ALL HAIL ANDRIES
Uldegod
En younes trouwenss ook;
Over vleugelaanvaller Younes zouden in totaal vier scoutingsrapporten zijn geschreven, door twee scouts, op basis van één jeugdtoernooi in Tsjechië. 'Eén scout rapporteert geen advies, verder volgen en beoordeelt de speler in een e-mail aan Marc Overmars zelfs als ongeschikt', schrijft Ling.![]()
Wel humor dat Keizer vandaag Nouri als valse 9 heeft opgesteld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is toch dat figuur dat Nouri een half seizoen op linksbuiten heeft laten spelen?
Uldegod![]()
De enige valse 9 die voor ons ooit heeft gewerkt was Eriksenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel humor dat Keizer vandaag Nouri als valse 9 heeft opgesteld.![]()
Nee, een spleetoog is ook goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah, het moet per se een neger zijn. Racist.![]()
Overgodquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is toch dat figuur dat Nouri een half seizoen op linksbuiten heeft laten spelen?
Uldegod
En younes trouwenss ook;
Over vleugelaanvaller Younes zouden in totaal vier scoutingsrapporten zijn geschreven, door twee scouts, op basis van één jeugdtoernooi in Tsjechië. 'Eén scout rapporteert geen advies, verder volgen en beoordeelt de speler in een e-mail aan Marc Overmars zelfs als ongeschikt', schrijft Ling..
![]()
Zou kunnen, maar zoveel geld betalen voor een speler die in de belangrijke wedstrijden meestal werd gepasseerd en ontzettend makkelijk te verdedigen is, dan lach ik me kapot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken wie weet gaat hij over 2 jaar wel voor 100 miljoen naar Juve![]()
En tegen PSV scoorde hij netjes de 0-1. Ra ra ra.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zoveel geld betalen voor een speler die in de belangrijke wedstrijden meestal werd gepasseerd![]()
Waar heeft Mike gezegd dat het 10% was? Vorige week schreef hij gewoon ongeveer 20% dus dan heeft theoretisch Gazhims gelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gegarandeerd meer dan 29 als Mike Verweij gewoon weer gelijk heeft.![]()
Je punt is?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En tegen PSV scoorde hij netjes de 0-1. Ra ra ra.![]()
30.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:42 schreef Syntix het volgende:
Voor hoeveel was die kneus van een depay verkocht?![]()
Wat basel je johquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je slaafse ''alles wat De Boer doet is goed'' is wat pijnlijk te noemen.De Boer meer dan prima coach maar die deed echt wel dingen fout zoals Milik er toen uithalen voor Mike maar hij kon het prima neer zetten.
![]()
Niet echt belangrijk maar volgens mij kwam El Ghazi voor hem in de ploegquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat basel je johDe Boer meer dan prima coach maar die deed echt wel dingen fout zoals Milik er toen uithalen voor Mike maar hij kon het prima neer zetten.
![]()
Correctquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet echt belangrijk maar volgens mij kwam El Ghazi voor hem in de ploegMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je bagatelliseert Milik compleet met je ''De Boer zet hem er naast in een topwedstrijd oke dat zegt wel wat joe doei xxxx''. Hoe kan hij wekelijks in de basis staan en tegen grappenmakerselftallen van Feyenoord en thuis tegen PSV niet in de basis staan? De Boer heeft het überhaupt niet gedurfd of geprobeerd uit te testen. Je zit te redeneren op een niveau van Jomanda.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat basel je johDe Boer meer dan prima coach maar die deed echt wel dingen fout zoals Milik er toen uithalen voor Mike maar hij kon het prima neer zetten.
![]()
De Jongquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
De enige valse 9 die voor ons ooit heeft gewerkt was Eriksen![]()
De Boer zet hem er niet in omdat die faalhaas er amper wat van kan. Meer dan prima schot heeft hij maar dat is alles en de Boer had dat gewoon goed gezien. De betere teams verdedigen dat gewoon stukken beter leuk dat hij dan wat goals maakt tegen Roda, Willem 2 etc maar feit is en blijft dat hij amper beslissend was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bagatelliseert Milik compleet met je ''De Boer zet hem er naast in een topwedstrijd oke dat zegt wel wat joe doei xxxx''. Hoe kan hij wekelijks in de basis staan en tegen grappenmakerselftallen van Feyenoord en thuis tegen PSV niet in de basis staan? De Boer heeft het überhaupt niet gedurfd of geprobeerd uit te testen. Je zit te redeneren op een niveau van Jomanda.![]()
Als hij er amper wat van zou kunnen zou De Boer consequent moeten zijn geweest en hem ook tegen de kleine clubs niet opgesteld moeten hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Boer zet hem er niet in omdat die faalhaas er amper wat van kan. Meer dan prima schot heeft hij maar dat is alles en de Boer had dat gewoon goed gezien. De betere teams verdedigen dat gewoon stukken beter leuk dat hij dan wat goals maakt tegen Roda, Willem 2 etc maar feit is en blijft dat hij amper beslissend was.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In de winterstop komt Frank wel terug als Ajax 6e staat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:57 schreef Tagliano het volgende:
Edit: ik zie dat hij zelf liever een sabbatical neemt, dus het is niet zo heel gek dat hij niet veel genoemd wordt![]()
Lol, Feyenoord dat goed verdedigde. Ajax speelde nota bene thuis tegen Feyenoord in de periode dat ze werden afgeschminkt door ploegen als NEC, PEC Zwolle, Heerenveen en ADO Den Haag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Boer zet hem er niet in omdat die faalhaas er amper wat van kan. Meer dan prima schot heeft hij maar dat is alles en de Boer had dat gewoon goed gezien. De betere teams verdedigen dat gewoon stukken beter leuk dat hij dan wat goals maakt tegen Roda, Willem 2 etc maar feit is en blijft dat hij amper beslissend was.
Tegen PSV was hij gewoon belangrijk met een vroege goal. Dat is het enige wat we weten omdat De Boer laf was en geen risico durfde te nemen.![]()
Tegen kleine clubs vallen zijn min punten gewoon minder op. Maar eerlijk is eerlijk een betere spits hadden we niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij er amper wat van zou kunnen zou De Boer consequent moeten zijn geweest en hem ook tegen de kleine clubs niet opgesteld moeten hebben![]()
Als je geen betere spits hebt moet je hem dus ook tegen PSV opstellen. Het is in ieder geval verre van consequent wat er gebeurde mbt Milik, ook als je het vergelijkt met het soms oneindige vertrouwen in andere spelersquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen kleine clubs vallen zijn min punten gewoon minder op. Maar eerlijk is eerlijk een betere spits hadden we niet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben het niet met alle kritiek op De Boer eens maar wel met het feit dat hij vooral de jongens die hij zelf al uit de jeugd kende veel meer krediet gaf dan nieuwelingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij er amper wat van zou kunnen zou De Boer consequent moeten zijn geweest en hem ook tegen de kleine clubs niet opgesteld moeten hebben
Een spits moet je gewoon laten staan, zeker als je geen alternatieven hebt![]()
Dit dus jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het niet met alle kritiek op De Boer eens maar wel met het feit dat hij vooral de jongens die hij zelf al uit de jeugd kende veel meer krediet gaf dan nieuwelingen.
Een spits moet je gewoon laten staan, zeker als je geen alternatieven hebt
Maar er zijn hier dus mensen die denken dat Napoli even naar de topscorersranglijst hebben gekeken en toen een mailtje naar Ajax hebben gestuurd of 33 miljoen genoeg was?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Wat voor bonussen dan? PL-winst? Europese eindtoernooizege? Ik denk niet dat hij nog aanwezig is bij Man United als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
34 zonder bonussen, dus kan nog flink oplopen.![]()
'Bij de eindzege in de Champions League of het kampioenschap in Engeland had PSV kunnen rekenen op 1.350.000 euro. Dat geldt ook de komende seizoenen, tot 2018/2019. Ook een volgende transfer van Depay levert PSV mogelijk geld op'quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor bonussen dan? PL-winst? Europese eindtoernooizege? Ik denk niet dat hij nog aanwezig is bij Man United als dat gebeurt.
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)4-miljoen-voor-depay![]()
Krijgen we Boer op doelquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:44 schreef Brammess het volgende:
Griek vraagt of Cillessen misschien op de bank gaat na zijn blunder
GenotMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:44 schreef Brammess het volgende:
Griek vraagt of Cillessen misschien op de bank gaat na zijn blunderDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Voor een Griek best wel een logische vraagquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:44 schreef Brammess het volgende:
Griek vraagt of Cillessen misschien op de bank gaat na zijn blunderRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat zou helemaal een topshow zijn. Maar voor zover ik begrijp is Boer nog steeds tweede doelmanquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bert Maalderink?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:56 schreef Bolasie het volgende:
Bert weer met z'n kutvraagjes aan Peter![]()
Zo hoor ik het graagquote:Dat Ajax met een jonge ploeg aantreedt in Griekenland, is volgens Bosz geen probleem. 'Er is voor mij een verschil tussen jonge spelers en onervaren spelers. Ook de jonge spelers van Ajax hebben inmiddels al wel behoorlijk wat ervaring met dit soort wedstrijden. Qua leeftijd zijn ze jong, maar qua ervaring vind ik dat wel meevallen. Op een uitzondering als Kasper Dolberg na.'Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heeft Bosz een verklaring gegeven voor het niet meenemen van Muric of Cerny? Ik denk nog steeds dat niemand hier iets van snapt. Misschien zelfs Bosz zelf niet.![]()
Snap nooit dat de journalisten ooit een keer door vragen. Het is toch raar dat je 1 buitenspeler mee neemt? Gaan het zien morgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:27 schreef Ramboetan het volgende:
Heeft Bosz een verklaring gegeven voor het niet meenemen van Muric of Cerny? Ik denk nog steeds dat niemand hier iets van snapt. Misschien zelfs Bosz zelf niet.![]()
Denk niet dat muric het gaat redden...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:27 schreef Ramboetan het volgende:
Heeft Bosz een verklaring gegeven voor het niet meenemen van Muric of Cerny? Ik denk nog steeds dat niemand hier iets van snapt. Misschien zelfs Bosz zelf niet.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Weet het wel zeker. Is ook geen bijzonder talent geblekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Denk niet dat muric het gaat redden...![]()
Hij heeft wel wat grilligsquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet het wel zeker. Is ook geen bijzonder talent gebleken
Zou hem wel een paar wedstrijden in het eerste willen zien.Oh.![]()
Ik zou liever een zekerheidje zien op een van de vleugels in ieder geval. Younes is al grillig genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat grilligs
Zou hem wel een paar wedstrijden in het eerste willen zien.![]()
Oh er moet zeker nog een vleugelspeler bij. Al sinds Fischer werd verkocht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou liever een zekerheidje zien op een van de vleugels in ieder geval. Younes is al grillig genoeg.
Maar op rechtsbuiten heb je dan El Ghazi, Cerny en Muric die elkaar kunnen afwisselen. En die zijn allemaal wisselvallig maar moeten we maar degene opstellen die op dat moment het beste in vorm is
Oh.![]()
Verdwaalde bal a lá Enoh tegen Twente uitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kahtje van Westermann in de kruising.![]()
Dat Depay en Milik de duurste transfers van de Eredivisie zijn is eigenlijk best lachwekkend.quote:
Er hebben natuurlijk veel betere spelers hier gespeeld.Oh.![]()
Ja, echt belachelijk het transferbedrag van bijvoorbeeld een Johan Cruijff bij lange na niet in de buurt komt van die van Milik...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Depay en Milik de duurste transfers van de Eredivisie zijn is eigenlijk best lachwekkend.
Er hebben natuurlijk veel betere spelers hier gespeeld.![]()
.................quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:47 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ja, echt belachelijk het transferbedrag van bijvoorbeeld een Johan Cruijff bij lange na niet in de buurt komt van die van Milik...![]()
gezien het feit dat je zegt "Meen ik serieus", baart mij zorgen dat je dit misschien niet eens als grapje bedoeld..?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:59 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet Depay halen. Meen ik serieus als ze hem weer aan het voetballen krijgen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vroeger kostte een biertje ook een kwartje in guldencent!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Depay en Milik de duurste transfers van de Eredivisie zijn is eigenlijk best lachwekkend.
Er hebben natuurlijk veel betere spelers hier gespeeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
middenveld klaassen riedewald gudelj.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: