abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:20:44 #151
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164148956
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:17 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Niet bij Feyenoord nee. Woudenberg is minstens net zo sterk verdedigend dan Nelom, daarnaast wordt er bij NEC meer verdedigd dan bij Feyenoord en dat heeft hij heel goed gedaan bij NEC, daarnaast is hij aanvallend 3x zo goed.
Ik vind Nelom goed genoeg als tweede reserve. Da ga je er immers van uit dat hij zelden tot nooit speelt, alleen als het écht niet anders kan. Je kan lastig een topper als derde man hebben.

Het probleem is niet wat we aan materiaal hebben op de backpositie, maar de keuzes die de trainer maakt en het materiaal wat we centraal hebben
Laffe huichelaar
pi_164148957
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:20 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Spreek dan ook geen kansloze ambities uit, want het is dus nergens op gebaseerd.
Ik app Geel even.
pi_164148960
En dan weer ouwehoeren als er vanuit de club wordt gezegd dat we voor de derde plek gaan. _O-
pi_164148968
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:21 schreef Typisch het volgende:
En dan weer ouwehoeren als er vanuit de club wordt gezegd dat we voor de derde plek gaan. _O-
Nee, dat is de realiteit, maar jij wilt die niet onder ogen zien omdat je in hart en nieren voor die club bent en er week in week uit zit in dat stadion?

'We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven'
'De ware kampioen, Feyenooooorddd'
'Coolsingel, Brienenoord, Feyenoord, Feyenoord'

En dan heb je in 8 jaar twee keer een beker gepakt.
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:22:06 #155
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164148976
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Let jij maar even op waar het over gaat. Nelom speelt toch? Dus is ie je eerste back. Dat jij uit die tekst er zelf maar even 3e back van maakt, dat doe jij zelf.
Maar dat ligt niet aan het materiaal maar aan de keuze van de trainer. Het ging hier om het materiaal hans
Laffe huichelaar
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 10:22:12 #156
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164148978
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dan ben je toch hemeltergend naïef. Als ik naar Feyenoord kijk, zie ik zo weinig voetbalintelligentie, zo weinig ideeën. Ze halen blind spelers binnen op basis van zogenaamde ervaring. In dit topic wordt het dan voorzichtig wat minder krom geluld, leuke poging. Er worden wat wedstrijden gewonnen met wat coinflipachtige wedstrijden. Het zit je mee, het zit je tegen: compleet niet overtuigend. De kar rijdt in de poep: iedereen in paniek. Alles is kut, Van Geel is een lul en heeft zitten slapen. Hoe kan die terugval opeens, hoe kan dat nou? Nou, het is heel simpel: die eerste seizoenshelft is net zo vergelijkbaar met de tweede seizoenshelft alleen valt het kwartje nu de andere kant op.

Dan zie je pas hoe voorspelbaar en ideeënloos het is. Keer op keer via de flanken, keer op keer een hopeloze voorzet terwijl dat bewezen de meest kansloze vorm om gevaar te stichten is. Lekker non-voetballers op cruciale posities als de nummer 10 neerzetten: kuch kuyt kuch. Een treurige boomstam als Kramer tot God vereren. Passt gemiddeld 10 keer per wedstrijd tegen ploegen van enigszins niveau. Gelukkig waait er wel eens wat in bij hem. Achterin lekt het gigantisch. Nooit eens via het centrum, altijd via de flanken.

Feyenoord is momenteel gewoon een grap van een club qua voetbalideeën waar enkelen nog naïef of blind de polonaise meedansen. Fred Rutten had het goed gezien, maar die slist en heeft een zwakke eindsprint.
Stijn _O_. Zoveel pijnlijke waarheid.
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:23:01 #157
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164148989
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Let jij maar even op waar het over gaat. Nelom speelt toch? Dus is ie je eerste back. Dat jij uit die tekst er zelf maar even 3e back van maakt, dat doe jij zelf.
Kongolo is 1e back maar speelt nu centraal ivm van Beek.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_164148993
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:19 schreef Typisch het volgende:
Het is ook zo heerlijk makkelijk om overal maar op te kankeren en op tegen te zijn. Erg sterk is het alleen niet.
Zeg maar wat ik de halve ochtend hier probeer te doen? Positief blijven en vooruitkijken? Maar dan ben ik naïef...
pi_164149000
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:23 schreef satecl het volgende:

[..]

Kongolo is 1e back maar speelt nu centraal ivm van Beek.
Dus Botteghin heeft een heilige plaats in de basis? Loller.
pi_164149006
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:21 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Nee, dat is de realiteit, maar jij wilt die niet onder ogen zien omdat je in hart en nieren voor die club bent en er week in week uit zit in dat stadion?
Ik heb geen idee waar je het nu over hebt. Wat een aannames. _O-

Ik zie de realiteit prima onder ogen, daarom zeg ik ook dat Van Geel voor dit seizoen gewoon een aardige selectie heeft samengesteld voor de positie waar Feyenoord in zit. Geen kampioenelftal, maar wel beter dan de rest naast Ajax en PSV.

Maar blijf vooral dom schreeuwen.
pi_164149009
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar dat ligt niet aan het materiaal maar aan de keuze van de trainer. Het ging hier om het materiaal hans
Dan nog is ie niet je 3e back, en al zou ie dat zijn, voldoet ie nog niet.
pi_164149018
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan nog is ie niet je 3e back, en al zou ie dat zijn, voldoet ie nog niet.
;(
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:25:14 #163
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164149028
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nou uhh, ja. Het is van Beek en Bottegod want anders met je met jan arie teringlul spelen en die kan écht niks. Of Kongolo, maar die is ook niet heel sterk én dan gaat Gio dus weer Captain Nelom opstellen
Laffe huichelaar
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 10:25:15 #164
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164149029
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dan ben je toch hemeltergend naïef. Als ik naar Feyenoord kijk, zie ik zo weinig voetbalintelligentie, zo weinig ideeën. Ze halen blind spelers binnen op basis van zogenaamde ervaring. In dit topic wordt het dan voorzichtig wat minder krom geluld, leuke poging. Er worden wat wedstrijden gewonnen met wat coinflipachtige wedstrijden. Het zit je mee, het zit je tegen: compleet niet overtuigend. De kar rijdt in de poep: iedereen in paniek. Alles is kut, Van Geel is een lul en heeft zitten slapen. Hoe kan die terugval opeens, hoe kan dat nou? Nou, het is heel simpel: die eerste seizoenshelft is net zo vergelijkbaar met de tweede seizoenshelft alleen valt het kwartje nu de andere kant op.

Dan zie je pas hoe voorspelbaar en ideeënloos het is. Keer op keer via de flanken, keer op keer een hopeloze voorzet terwijl dat bewezen de meest kansloze vorm om gevaar te stichten is. Lekker non-voetballers op cruciale posities als de nummer 10 neerzetten: kuch kuyt kuch. Een treurige boomstam als Kramer tot God vereren. Passt gemiddeld 10 keer per wedstrijd tegen ploegen van enigszins niveau. Gelukkig waait er wel eens wat in bij hem. Achterin lekt het gigantisch. Nooit eens via het centrum, altijd via de flanken.

Feyenoord is momenteel gewoon een grap van een club qua voetbalideeën waar enkelen nog naïef of blind de polonaise meedansen. Fred Rutten had het goed gezien, maar die slist en heeft een zwakke eindsprint.
Grappig dat een jood het hier even haarfijn uiteen zet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_164149052
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Grappig dat een jood het hier even haarfijn uiteen zet.
Een leuke samenvatting van dingen die hier al vaker geroepen zijn ja.
pi_164149053
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou uhh, ja. Het is van Beek en Bottegod want anders met je met jan arie teringlul spelen en die kan écht niks. Of Kongolo, maar die is ook niet heel sterk én dan gaat Gio dus weer Captain Nelom opstellen
Botteghin kan dit niveau van Feyenoord ook niet aan. Als hij meer dan 40 meter in zijn rug ziet, krijst hij al terug naar de Groene Kathedraal in Groningen
pi_164149063
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je het nu over hebt. Wat een aannames. _O-

Ik zie de realiteit prima onder ogen, daarom zeg ik ook dat Van Geel voor dit seizoen gewoon een aardige selectie heeft samengesteld voor de positie waar Feyenoord in zit. Geen kampioenelftal, maar wel beter dan de rest naast Ajax en PSV.

Maar blijf vooral dom schreeuwen.
Ik heb het over Feyenoord dat ze ambities uitspreken die niet bij het niveau van de club passen, al jaren niet. En jij gaat daar lekker in mee door te zeggen dat als ze het doel neerleggen bij een derde plek er alleen maar wordt gezeken. Het is gewoon realiteit dat alles hoger dan plek 3 is meegenomen voor dit huidige Feyenoord.
pi_164149072
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Een leuke samenvatting van dingen die hier al vaker geroepen zijn ja.
Dit is slechts mijn visie, waarde Scrummie. Ik weet nog wel dat je een duivel was als je tijdens een FEY-HER of FEY-VIT kwam vertellen dat er toch wel veel geluk bij kwam kijken.
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 10:28:23 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164149074
quote:
Feyenoord is er niet in geslaagd om voor de eerste keer in de 21ste eeuw met de Nederlandse Supercup aan de haal te gaan. De Rotterdammers, die de eerste prijs van het seizoen in 1991 en 1999 wisten te grijpen, moesten in de Amsterdam ArenA in de strijd om de Johan Cruijff Schaal het onderspit delven tegen PSV: 0-1.

"Complimenten voor de ploeg, maar we vergaten onszelf te belonen", concludeerde Rick Karsdorp na afloop tegenover de verzamelde media. De rechtsback baalt stevig van het verlies, maar vindt dat het spel in de tweede helft perspectief biedt. "Toen zag je dat we gewoon goed kunnen voetballen. Daar moeten we op voortborduren."

In de eerste helft werd Feyenoord afgetroefd, maar na rust ging het vele malen beter. "We kregen vier á vijf kansen op rij in een paar minuten, die goal had gewoon moeten vallen", vindt Karsdorp, die onder meer Tonny Vilhena en Dirk Kuyt grote kansen zag missen. "Op het einde gingen we wat opportunistisch spelen. Eric Botteghin ging mee naar voren en we hoopten dat de bal een keer goed zou vallen. Dat is helaas niet gebeurd en dat is doodzonde", verzucht de vleugelverdediger.

"In de voorbereiding hebben we van goede tegenstanders gewonnen, maar ditmaal lukte het helaas niet", vervolgt Karsdorp. "Jammer, maar op naar volgende week", aldus de flankbestrijker, die daarmee doelt op de seizoensopener tegen FC Groningen (uit). "We gaan er dit seizoen weer vol voor. Iedereen is zo goed als bij elkaar gebleven en dat is een goed teken. Met deze tweede helft kunnen we bovendien verder."
Karsdorp :')

Zo gevaarlijk dom.
4045
onlogisch
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:28:27 #170
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164149076
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Botteghin kan dit niveau van Feyenoord ook niet aan. Als hij meer dan 40 meter in zijn rug ziet, krijst hij al terug naar de Groene Kathedraal in Groningen
Eens. Zou ook een goede verdediger halen. Lijkt me van groter belang dan de rechtsbackpositie, want daar heb je genoeg min of meer acceptabel materiaal.
Laffe huichelaar
pi_164149089
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:27 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ik heb het over Feyenoord dat ze ambities uitspreken die niet bij het niveau van de club passen, al jaren niet. En jij gaat daar lekker in mee door te zeggen dat als ze het doel neerleggen bij een derde plek er alleen maar wordt gezeken. Het is gewoon realiteit dat alles hoger dan plek 3 is meegenomen voor dit huidige Feyenoord.
Je praat echt tegen jezelf he? Prima, maar quote mij dan niet meer. Doe je zegje maar laat mij er buiten.
pi_164149090
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Eens. Zou ook een goede verdediger halen. Lijkt me van groter belang dan de rechtsbackpositie, want daar heb je genoeg min of meer acceptabel materiaal.
Karsdorp en ... ? Van Beek past niet als rechtsback bij de veel naar binnentrekkende vleugelspelers.
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:29:18 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164149094
Het lek is gewoon boven hoor. Volgens Karsdorp speelden we gisteren de beste helft sinds een jaar _O_

Karsdorpgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 10:29:29 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164149097
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ach ja. Jan-Jood, Bottegod, Kramertje, De Taap, Bassie. Het zijn er zo maar een paar in het rijtje van Geel die nooit gehaald hadden moeten worden.
4045
onlogisch
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:30:16 #175
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164149108
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Helaas wel ja. Dat is toch geen nieuws?

Ik wil het nog pijnlijker maken voor je: KUYT:
quote:
De onrust rond Colin Kazim-Richards werd al eens als een mogelijke verklaring gegeven. Ook het vertrek van Lex Immers had invloed. ''Lex heeft veel betekend en gegeven. Als dat wegvalt, verandert er iets. Daar kwam ook nog de blessure van Eric Botteghin bovenop. Achterin hadden een aantal jongens het al moeilijk. Dan is het net of alles tegenzit. Maar we zijn er ongekend sterk uitgekomen. Op dat fundament gaan we verder.''
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')