ik zag anders toch best veel feyenoorders met rook en vuurwerk voor een camping cup....quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De bekerwinnaar tegen de landskampioen (?) terwijl de transfermarkt nog niet gesloten is en 75% van de mensen op vakantie is. Het is een soort veredelde campingbeker.
Met uitzondering van de periode Rutte is dat ook al heel lang zo.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook, maar ik bedoel dat ik verwacht dat het spel van Feyenoord nog steeds afhankelijk zal blijven van - min of meer - toevalstreffers.
Het spel van Feyenoord lijkt nog steeds behoorlijk onsamenhangend en vooral gebaseerd op veel lopen en "hard werken" (wat overigens onnodig veel energie kost) in plaats van goed positiespel, goede organisatie en een goede / slimme tactiek.
Warer er slechts 6000. En het gros op de neutrale vakken was ook wel Feyenoord. Valt mee dus.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:26 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik zag anders toch best veel feyenoorders met rook en vuurwerk voor een camping cup....
Havenslavenquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met uitzondering van de periode Rutte is dat ook al heel lang zo.
Hard werken, niet nadenken. Dat is ook wel het imago van de club sinds mensenheugenis.
Zoals deze in het familievakquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Warer er slechts 6000. En het gros op de neutrale vakken was ook wel Feyenoord. Valt mee dus.
Een jaar verder qua ervaring, selectie grotendeels behouden dus ingespeeld. Dan een redelijke upgrade qua spits (slechter kon niet) en een Berghuisiño erbij. Ik wacht het nog even een paar wedstrijden af.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij doet het af als opportunisme. Maar je hebt zelf kunnen zien dat er niets is veranderd ten opzichte van vorig seizoen.
We zullen dus nog steeds tegen dezelfde problemen blijven aanlopen. Tenzij je het vorig seizoen allemaal wel prima vond puur op basis van het grotendeels de goede kant op vallen van het kwartje.
Vond dat wel opvallend, ook voor de wedstrijd overal rond de arena grote groepen Feyenoorders in die kroegen en nagenoeg niks aan de hans.quote:
En over een paar weken weer zonder uitpubliekquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond dat wel opvallend, ook voor de wedstrijd overal rond de arena grote groepen Feyenoorders in die kroegen en nagenoeg niks aan de hans.
Klopt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En over een paar weken weer zonder uitpubliekkansloos.
Dat onze aanvalslinie een enorme impuls heeft gekregen ontken ik niet. Op papier vind ik zelfs dat je met een aanvalslinie Elia - Jorgensen - Berghuis wellicht de beste aanvalslinie van de Eredivisie hebt (of het eruit komt is een tweede).quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een jaar verder qua ervaring, selectie grotendeels behouden dus ingespeeld. Dan een redelijke upgrade qua spits (slechter kon niet) en een Berghuisiño erbij. Ik wacht het nog even een paar wedstrijden af.
Toch is dat niet altijd zo geweest. Onder Van Marwijk (z'n eerste periode) werd er heel goed gevoetbald bijvoorbeeld, en ook onder Leo Beenhakker. Sterker; Feyenoord heeft z'n successen altijd behaald met goed voetbal en niet op basis van 'hard werken', ook in de jaren 60 en 70. Al stonden er toen wel een aantal tanks en onverzettelijke helden in de defensie zoals Laseroms en Israël.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met uitzondering van de periode Rutte is dat ook al heel lang zo.
Hard werken, niet nadenken. Dat is ook wel het imago van de club sinds mensenheugenis.
Feyenoord en PSV fans door elkaar kan nog wel, wist nog wel dat deze wedstrijd zelfs een feest zou moeten worden omdat "020" geen prijs heeft gepakt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.Maar ook Feyenoord en PSV door elkaar. Zelfs de politie was redelijk relaxed en hield zich op de achtergrond. Voorbeeld van hoe het wel kan blijkbaar.
Ehh, oke?quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV fans door elkaar kan nog wel, wist nog wel dat deze wedstrijd zelfs een feest zou moeten worden omdat "020" geen prijs heeft gepakt.
Je komt dan toch steeds weer uit bij de trainer. Die onervaren is en waarvan gevreesd wordt dat hij sowieso niet zo geschikt voor het vak is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat onze aanvalslinie een enorme impuls heeft gekregen ontken ik niet. Op papier vind ik zelfs dat je met een aanvalslinie Elia - Jorgensen - Berghuis wellicht de beste aanvalslinie van de Eredivisie hebt (of het eruit komt is een tweede).
Maar een jaartje meer ervaring en meer ingespeeld, daar kan ik niet zoveel mee. Als je ziet dat we een stel domme dravers hebben zoals El Ahmadi en Vilhena kan er soms ook wat van, als we spelen met Nelom bijvoorbeeld, en met Botteghin en Karsdorp die verdedigend toch ook de nodige steekjes laten vallen, dan kun je zoveel ervaring hebben als je wilt maar veel beter worden ze niet vrees ik.
Vilhena kan het overigens wel, daarvan hebben we gezien dat hij beter kan. Maar ook gisteren liep hij weer veel te veel met de bal en was zijn handelingssnelheid weer veel te laag.
Het zit nog diep he?quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV fans door elkaar kan nog wel, wist nog wel dat deze wedstrijd zelfs een feest zou moeten worden omdat "020" geen prijs heeft gepakt.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik denk dat we kunnen stellen dat wij de slechtste trainer van de Eredivisie hebben. En dat is best zorgwekkend ja.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gio
Van Geel
Selectie is totaal niet in balans en er is geen enkele lijn in het spel te ontdekken
Ik ben niet vaak pessimistisch, maar het wordt huilen met de pet op komend seizoen.
Waarom heeft Feyenoord geen verdedigende middenvelder en een goed functionerende 10?
El ahmadi laat zich veel te makkelijk van de bal zetten voor een 6 en Kuyt heeft totaal geen inzicht voor een 10.
Waarom wordt er 4-3-3 gespeeld met Toornstra als buitenspeler? Wie kan het me uitleggen.
Waarom wordt spits Jorgensen eruit gehaald en 2 minuten later een verdediger in de spits gepositioneerd.
Die Van Bronckhorst snapt er he-le-maal niks van. Maar goed, hij speelde niet voor niets als linksback en niet als centrale middenvelder. Hoeveel goede trainers kennen jullie die als speler een backpositie hadden?
Man man man.
El Ahmadi was gister vooral een mongooltje, om zo lomp mee te lopen. Je leert verdomme in de E'tjes al dat je in het 16 mater gebied altijd schuin achter de aanvaller moet lopen. In elk geval! Nooit direct erachter lopen. Man man man.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:20 schreef timmmmm het volgende:
'Als er contact is ga je liggen, dat zou elke slimme speler doen", aldus Hendrix.
Wat een mongooltje.
Wel goed geintegreerde tintelingen dan, normaal is het aan de roomblanken voorbehouden pauperfans te zijnquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:16 schreef satecl het volgende:
Gisteren op de heenweg in de Metro ook wel genoten toen er Feyenoorders liedjes gingen zingen en er getinte Amsterdammers agressief op gingen reageren.![]()
'he kakkerlakken kk op jonge met je rotterdamse kut liedjes hier in mijn stad!'
Die gast werd compleet uitgelachen door iedereen
Hij is slim, heel psv is slim. Zoet is mega vervelend, nog erger dan de ajax keeper.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:20 schreef timmmmm het volgende:
'Als er contact is ga je liggen, dat zou elke slimme speler doen", aldus Hendrix.
Wat een mongooltje.
Ik denk dat de selectie wel degelijk behoorlijk in balans is. Of de juiste mensen opgesteld worden, er lijn in het spel terug is te zien, of dat spelers daadwerkelijk het niveau halen is een 2e/3e/4e.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gio
Van Geel
Selectie is totaal niet in balans en er is geen enkele lijn in het spel te ontdekken
Ik ben niet vaak pessimistisch, maar het wordt huilen met de pet op komend seizoen.
Waarom heeft Feyenoord geen verdedigende middenvelder en een goed functionerende 10?
El ahmadi laat zich veel te makkelijk van de bal zetten voor een 6 en Kuyt heeft totaal geen inzicht voor een 10.
Waarom wordt er 4-3-3 gespeeld met Toornstra als buitenspeler? Wie kan het me uitleggen.
Waarom wordt spits Jorgensen eruit gehaald en 2 minuten later een verdediger in de spits gepositioneerd.
Die Van Bronckhorst snapt er he-le-maal niks van. Maar goed, hij speelde niet voor niets als linksback en niet als centrale middenvelder. Hoeveel goede trainers kennen jullie die als speler een backpositie hadden?
Man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |