Getuigd van een gebrek aan inhoud.quote:
onzinquote:Op zondag 31 juli 2016 21:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
FIPO
[..]
Getuigd van een gebrek aan inhoud.
Het is de essentie van het programma.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
FIPO
[..]
Getuigd van een gebrek aan inhoud.
Uitgezocht door zijn interne commissie op maximale acceptatie.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:40 schreef DO2 het volgende:
Goede fragmenten, hoor. Ik heb blijkbaar toch veel raakvlakken met die mafkees.
Ik gleed ook wel een beetje. Ik had nog nooit eerder een interview met hem gezien, maar dit smaakt naar meer.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:42 schreef speknek het volgende:
Ik zou een operatie ondergaan om die stem te krijgen.
Zie die interviewster glijden.
quote:Op zondag 31 juli 2016 21:43 schreef Manono het volgende:
Leonard Cohen, als fan om te laten zien dat het wel meevalt. En het dan om te draaien
Met dat eerste fragment had ik niet veel, de rest was prima.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welk stuk vond je echt goed qua inhoud?
Ik vraag me af of zijn huidige en voormalige aanhangers zich nou meer of minder met hen identificeren tot nu toe.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:40 schreef DO2 het volgende:
Goede fragmenten, hoor. Ik heb blijkbaar toch veel raakvlakken met die mafkees.
Veel drank.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:42 schreef speknek het volgende:
Ik zou een operatie ondergaan om die stem te krijgen.
Zie die interviewster glijden.
Je weet mijn vraag nog?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met dat eerste fragment had ik niet veel, de rest was prima.
Goed idee. Ik weet niet of ik het krijg van mijn Malbec, maar iets anders past niet zo bij Zomergasten.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Veel drank.
Ik schenk nog even bij
Argentijns, zeker? Cahors zou dan wel weer ultiem Zomergasten zijn.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Goed idee. Ik weet niet of ik het krijg van mijn Malbec, maar iets anders past niet zo bij Zomergasten.
twitter:IroNiehe twitterde op zondag 31-07-2016 om 21:30:27Walgelijk die Abou Jahjah bij #zomergasten. Hij heeft nog geen enkel fragment van mij laten zien! Misselijkmakend! reageer retweet
Kunt u ook zeggen waarom?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:51 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hoi geachte forumleden van het FOK!-forum,
Ik wilde even zeggen dat ik de uitzending tot nu toe goed vind.
Groetjes,
Ja nee Argentijns helaas (Catena). Nouja helaas, ik heb Adriaan van Dis stiekem toch nooit gemogen.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Argentijns, zeker? Cahors zou dan wel weer ultiem Zomergasten zijn.
Malbec in Nederland, zal wel uit Mendoza zijn. Prima wijn vaak.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Argentijns, zeker? Cahors zou dan wel weer ultiem Zomergasten zijn.
quote:Op zondag 31 juli 2016 21:51 schreef golfer het volgende:
twitter:IroNiehe twitterde op zondag 31-07-2016 om 21:30:27Walgelijk die Abou Jahjah bij #zomergasten. Hij heeft nog geen enkel fragment van mij laten zien! Misselijkmakend! reageer retweet
Nero d'Avola?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Malbec in Nederland, zal wel uit Mendoza zijn. Prima wijn vaak.
Ik zit aan een Siciliaanse rode, prima binnen te houden.
quote:Op zondag 31 juli 2016 21:51 schreef golfer het volgende:
Zeker sir. Syrah.quote:
Dit was dan ook niet zijn keuzefilmquote:Op zondag 31 juli 2016 21:53 schreef Reya het volgende:
Hé, dat was ook al de keuzefilm van Jan Marijnissen.
Die had niet de film over de bende van Oss?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:53 schreef Reya het volgende:
De enige IMDB 250 film die vpro kan betalen?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:53 schreef Reya het volgende:
Hehe.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:55 schreef speknek het volgende:
[..]
De enige IMDB 250 film die vpro kan betalen?
Nee, okee, ik begrijp het nu. Gelukkig, want anders stelt het geen reet meer voor.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ze zenden altijd eerst nog een fragment uit.
Wilders bedankt.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:55 schreef speknek het volgende:
[..]
De enige IMDB 250 film die vpro kan betalen?
Ja, en voor iemand die kennelijk zo van taal houdt en scherpe discussies, gaat hij in zijn eigen slogans en uitlatingen vaak zo de mist in.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jahjah weet opzich best knap zwarte bladzijden van westerse landen te benoemen. Maar het verhaal verder is vrij mager. Hij hoort zich graag praten. Beetje Ben Verwaayen achtig.
Verwaayen is een narcistisch leeghoofd. Dat zie ik hier niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jahjah weet opzich best knap zwarte bladzijden van westerse landen te benoemen. Maar het verhaal verder is vrij mager. Hij hoort zich graag praten. Beetje Ben Verwaayen achtig.
Komt het wel heel dichtbij he.quote:
Dan krijgen we zo dus nog dartsquote:Op zondag 31 juli 2016 22:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat had ik verwacht, maar dat zie ik niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:02 schreef golfer het volgende:
De lichaamstaal van Jahjah is ook veelzeggend. Met een zekere mate van dedain naar Thomas toe.
Precies. Als hij blank was zou hij het niveau Roemer niet ontstijgen en zou dwdd hem belachelijk maken.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:02 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, en voor iemand die kennelijk zo van taal houdt en scherpe discussies, gaat hij in zijn eigen slogans en uitlatingen vaak zo de mist in.
Mwah, hij roept wat politieke dingen. Het is wel een beetje onsamenhangend en ik heb wel het idee dat hij geniet van de aandacht en controverse.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Verwaayen is een narcistisch leeghoofd. Dat zie ik hier niet.
Absoluutquote:Op zondag 31 juli 2016 22:05 schreef speknek het volgende:
Zo iemand moet je bij je demonstratie hebben, maakt niet uit waarvoor, je hebt meteen gelijk.
Ja, het is wat onsamenhangend af en toe, maar ik vind hem over het geheel toch aardig gematigd en open voor commentaar.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Mwah, hij roept wat politieke dingen. Het is wel een beetje onsamenhangend en ik heb wel het idee dat hij geniet van de aandacht en controverse.
Dat heeft hij sws wel.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:02 schreef golfer het volgende:
De lichaamstaal van Jahjah is ook veelzeggend. Met een zekere mate van dedain naar Thomas toe.
Zou mooi zijn als ze eindigt met 'voorts ben ik van mening dat de bio industrie moet worden afgeschaft'quote:Op zondag 31 juli 2016 22:05 schreef speknek het volgende:
Zo iemand moet je bij je demonstratie hebben, maakt niet uit waarvoor, je hebt meteen gelijk.
Ik vind het iemand die met zijn geschiedenis en keuzes die hij heeft gemaakt in zijn leven interessant is. En hij heeft interessante dingen te vertellen, maar hij ontneemt mensen daar het zicht op door zo met gestrekt been erin te gaan vaak. En inderdaad: die controverse zoekt hij dan wel erg op, jammer.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Mwah, hij roept wat politieke dingen. Het is wel een beetje onsamenhangend en ik heb wel het idee dat hij geniet van de aandacht en controverse.
*proest*quote:Op zondag 31 juli 2016 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze eindigt met 'voorts ben ik van mening dat de bio industrie moet worden afgeschaft'
Verrassend, op de Belg is hem dat nog nooit gelukt (maar goed, ook een ander format; daar zijn het discussieprogramma's en dat is niet zijn sterkste kant,lol).quote:Op zondag 31 juli 2016 22:02 schreef golfer het volgende:
Dat is hij in de afgelopen optredens in de media ook geweest.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het is wat onsamenhangend af en toe, maar ik vind hem over het geheel toch aardig gematigd en open voor commentaar.
Ik weet niet of hij open is voor commentaar, maar de Belgen en wij hebben er denk ik geen goed aan gedaan hem af te schieten waardoor die haat gekanaliseerd kon worden door fundamentalisten. Als de AEL een factor van betekenis was geworden met een gematigde ongelovige aan kop was het misschien een andere geschiedenis geworden. Aan de andere kant, ik vind het ook wel een type die het naar de bol was gestegen. Juist zijn vlucht naar Libanon en terugkeer met de staart tussen de benen heeft zijn toon gematigd.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het is wat onsamenhangend af en toe, maar ik vind hem over het geheel toch aardig gematigd en open voor commentaar.
Daar heb je gelijk in: zoals hij zichzelf nu neerzet, is alle ophef vrij overtrokken. Maar ik heb hem nooit eerder gezien dus ik kan er niet over oordelen.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is hij in de afgelopen optredens in de media ook geweest.
Daarom was de ophef vooraf ook zo potsierlijk. Ten eerste is dit de toon die hij ook bij een Pauw aansloeg. Ten tweede is de inhoud maar matig en onsamenhangend. Ten derde, de vpro hoort dwars te zijn, al die vpro aanhangers die in de gordijnen hangen omdat iemand niet helemaal 1968 proof is, is wel lachwekkend.
Het heeft de verwachtingen verhoogd en het podium alleen maar vergroot, voor een niet heel bijzonder verhaal.
Ik zou bijna lid worden van de vpro om deze keuze als zomergast.
Jahjah is publicitair afgefikt; gelukkig hebben we daarvoor schimmige types die de jihad bepleiten in plaats gekregen.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij open is voor commentaar, maar de Belgen en wij hebben er denk ik geen goed aan gedaan hem af te schieten waardoor die haat gekanaliseerd kon worden door fundamentalisten. Als de AEL een factor van betekenis was geworden met een gematigde ongelovige aan kop was het misschien een andere geschiedenis geworden. Aan de andere kant, ik vind het ook wel een type die het naar de bol was gestegen. Juist zijn vlucht naar Libanon en terugkeer met de staart tussen de benen heeft zijn toon gematigd.
Ach, Abou Jahjah vond dat westerse soldaten vooral in bodybags moesten terugkeren. Gematigd was (in mijn eigen 'is') hij natuurlijk niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij open is voor commentaar, maar de Belgen en wij hebben er denk ik geen goed aan gedaan hem af te schieten waardoor die haat gekanaliseerd kon worden door fundamentalisten. Als de AEL een factor van betekenis was geworden met een gematigde ongelovige aan kop was het misschien een andere geschiedenis geworden. Aan de andere kant, ik vind het ook wel een type die het naar de bol was gestegen. Juist zijn vlucht naar Libanon en terugkeer met de staart tussen de benen heeft zijn toon gematigd.
Ik moet dat van je aannemen, want ik kende de man tot op heden niet. Zoals hij er nu bij zit, staat hij wel open voor kritiek; hij blijft rustig ondanks de vragen die op hem worden afgevuurd.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat laatste komt hopelijk nog aan bod, want ik heb dat idee ook.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Vergeleken met wat je hier op fok leest had dat geschreven kunnen zijn door Ghandi.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, Abou Jahjah vond dat westerse soldaten vooral in bodybags moesten terugkeren. Gematigd was (in mijn eigen 'is') hij natuurlijk niet.
Dan is dit een mooie avond om kennis te maken.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in: zoals hij zichzelf nu neerzet, is alle ophef vrij overtrokken. Maar ik heb hem nooit eerder gezien dus ik kan er niet over oordelen.
Ja, ik vind het een interessante kennismaking na alle ophef die er over zijn optreden in het programma was. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er bij de tegenpartij ook wat mensen zitten die vol van zichzelf zijn.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dan is dit een mooie avond om kennis te maken.
Wat er met de Black Panthers is gebeurd is behoorlijk schandalig.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Lekker mannetje, Hoover, dit wist ik dus niet.
Niet in die mate althans.
Ik vind van wel, de fragmenten zijn prima.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:18 schreef Postbus100 het volgende:
Ik kan het helaas momenteel niet meekijken, maar is het wat? Is het het terugkijken waard?
Natuurlijk. Als iets ook maar enigszins riekt naar antisemitisme is er overdreven veel ophef. Kan ik ook wel weer begrijpen, maar prima dat dit iig wel uitgezonden wordt en de VPRO niet zwichtte. Overigens zien we hier m.i. wel een andere JahJah dan die van 10-15 jaar geleden. Dat verklaart de ophef ook enigszins.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een interessante kennismaking na alle ophef die er over zijn optreden in het programma was. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er bij de tegenpartij ook wat mensen zitten die vol van zichzelf zijn.
Als ik dan dat fragment hoor uit zijn boek, waarin hij praat over de blijdschap die hij en zijn vrienden en familie voelden bij 9-11 snap ik de ophef weer wel.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in: zoals hij zichzelf nu neerzet, is alle ophef vrij overtrokken. Maar ik heb hem nooit eerder gezien dus ik kan er niet over oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |