In de Feyenoord Academy wordt niet getraind op basistechniek, de techniek van de meeste zelf opgeleide spelers is om te janken.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom kan die Karsdorp geen pass over 5 Meter geven strak in de voet ?
Hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In de Feyenoord Academy wordt niet getraind op basistechniek, de techniek van de meeste zelf opgeleide spelers is om te janken.
Het is een conclusie die ik trek na het jarenlang zien spelen van Feyenoord. Je kan zeggen van Ajax wat je wil, maar spelers uit hun opleiding hebben over het algemeen iets minder ruzie met de bal dan die van Feyenoord.quote:
Ik snap wel waarom je Bilal erin gooit, zo'n beetje de enige voorhoedespeler op de bank met diepgang. Zo lang we Berghuis en Flores niet binnen hebben moet je het daar nou eenmaal mee doen.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:48 schreef MPC60 het volgende:
Het zag er allemaal niet uit, geen tactisch plan te ontdekken, weer eens lekker kapot zitten ergeren. Ik voorzie dezelfde shit als afgelopen seizoen. Waarom Bilal erin? Waarom?
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er bij velen van jullie nu toch een lichte zorg heerst.
Terwijl iedereen na Valencia het kampioenschap ter sprake bracht.
Probeer het beiden nog eens.quote:
Beide reacties zijn puur feiten.quote:
Misschien moet je het woordje feit even opzoeken in het woordenboek. Ik weet namelijk vrij zeker dat niet iedereen na de wedstrijden tegen Valencia over het kampioen is begonnen. Zelfde geldt voor dat Elia niets kan, ook dat is geen feit.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide reacties zijn puur feiten.
Maar ik snap dat het makkelijk is iets als een troll-reactie af te doen dan zelfkritisch te zijn.
Nou, dan moet je toch eens beter opletten voortaan.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:08 schreef Typisch het volgende:
. Zelfde geldt voor dat Elia niets kan, ook dat is geen feit.
Nou he.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, dan moet je toch eens beter opletten voortaan.
Dat hij eruit moet snapt iedereen wel, maar of het ook gebeurt is een tweedequote:Op zondag 31 juli 2016 22:09 schreef Typisch het volgende:
Kreeg wel weer een beetje oogkanker van Kuyt op 10. Als hij niet direct begint met scoren in de eerste paar wedstrijden moet hij er echt uit.
Jullie komen nooit van hem af, begrijp dat nou.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:09 schreef Typisch het volgende:
Kreeg wel weer een beetje oogkanker van Kuyt op 10. Als hij niet direct begint met scoren in de eerste paar wedstrijden moet hij er echt uit.
Ergens hoop ik dat hij zelf tot dat inzicht gaat komen want Gio pleurt hem er niet uit.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:09 schreef Typisch het volgende:
We willen ook niet per se van hem af. Hij wordt ongetwijfeld een prima coach en hij weet het team vast te motiveren met z'n mr positivo gepraat, maar doe dat maar lekker vanaf de bank.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jullie komen nooit van hem af, begrijp dat nou.
Dat maakt Dirk zelf wel uit.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:09 schreef Typisch het volgende:
Kuijt is gemaakt uit klei en de fitste speler OOIT of zo volgens het medische team van Feyenoord dus die ploetert nog wel even door.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:09 schreef Typisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |