Dat dus, dat doen ze zelf wel door na een tiental minuten zinnige woorden te spuien, elke keer weer een of andere idiote opmerking te maken waardoor de net opgebouwde ietwat ontluikende acceptatie met man en macht de grond in wordt geboord waardoor je hoofdschuddend bedenkt dat je ze toch echt nooit serieus kan nemen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:15 schreef merlijn444 het volgende:
JE hoeft de PVV dan dus amper te bestrijden.
Peilingen zijn voor mij gebakken lucht. Ik tel alleen de zetels in de Tweede Kamer. Ik heb in mijn peiling ook 2 miljard euro op de bank liggen maar werkelijkheid is het niet eens 1% van dat bedrag.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef merlijn444 het volgende:
groot in de peilingen, Peter. En daar baseert men ook het verhaal van de ' bestrijden' op. LEes mijn stuk.
" in de kaart spelen" meen je dat Chai, dat dat een argument is?
Ik vind in de kaart spelen het slechtste argument ooit. Dan krijg je dus het verzwijgen van de etnische achtergrond van daders ' omdat dat wilders in de kaart speelt'.
Wat is er in godsnaam voor ergs aan als waarheid Wilders in de kaart speelt?
Er zit een hele hoop tussen verzwijgen en het in koeienletters vermelden bij elk nieuwsbericht. De bias in de media neigt meer richting het laatste. En dat speelde al zo zelfs voordat de PVV werd opgericht.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef merlijn444 het volgende:
groot in de peilingen, Peter. En daar baseert men ook het verhaal van de ' bestrijden' op. LEes mijn stuk.
Ik vind in de kaart spelen het slechtste argument ooit. Dan krijg je dus het verzwijgen van de etnische achtergrond van daders ' omdat dat wilders in de kaart speelt'.
Had het enkel over een politieke strategie in het algemeen?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:07 schreef merlijn444 het volgende:
Met DENK is het sowieso lachen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:12 schreef 6star6lord6 het volgende:
Je hebt nu bijvoorbeeld denk, ik zou daar tussen wel een debate willen zien. Wordt lachen.
De ene groep mongolen tegen de andere groep mongolen. Beetje triest dat politiek degradeert tot een kneuzenkermis.quote:
Zoals Buma die doorvroeg over 'grenzen dicht'? Wilders wilde geen hek, maar hoe gaan grenzen dan dicht? (Als je het bewuste debat hebt gezien.)quote:Op zondag 31 juli 2016 16:25 schreef n00b13 het volgende:
De enige manier om de PVV te bestrijden is door hem gelijk te geven op het probleem dat hij benoemt en vervolgens te vragen naar oplossingen, consequent en doortastend.
Hopelijk is Nederland slim genoeg om te zien dat een probleem benoemen niet hetzelfde is als het oplossen, en anders gaan we allemaal dood (dat is ook weer een interessante ervaring).
Klopt, kwam neer op grenscontrole's en drones die bij onze grenzen heen en weer moeten vliegen. Als puntje bij paaltje komt heeft de beste man gewoon geen plannen.. Zal hij tijdens de verkiezingscampagne nog gigantisch hard op aangepakt worden. De vraag is dan of zijn kiezers definitief gaan voor emotie of ratio.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:42 schreef wegmetdeEU het volgende:
[..]
Zoals Buma die doorvroeg over 'grenzen dicht'? Wilders wilde geen hek, maar hoe gaan grenzen dan dicht? (Als je het bewuste debat hebt gezien.)
Bijvoorbeeld...quote:Op zondag 31 juli 2016 16:42 schreef wegmetdeEU het volgende:
[..]
Zoals Buma die doorvroeg over 'grenzen dicht'? Wilders wilde geen hek, maar hoe gaan grenzen dan dicht? (Als je het bewuste debat hebt gezien.)
Net als bij eerdere peilingen en formaties moet ik nog maar zien wat er van die peilingen overblijft als mensen eenmaal in het hokje staan, het is verleidelijk om PVV als anti-stem te gebruiken om het establishment wakker te schudden maar als je je een keer verdiept in de partijprogramma's, wat helaas veel mensen totaal niet doen, dan zouden velen denk ik wel van hun standpunt terug komen...quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef merlijn444 het volgende:
Yuckfou. Kennelijk helpen die domme uitspraken niet. De populariteit van de pVV is onverminderd hoog. Hoe je ook denkt daarover en over de pvv zelf, jouw stelling is daarmee wel aardig gefalsifieerd. Jouw stelling hanteert ook het woord ' dom' zonder daarvan voorbeelden te noemen. Dat mag, maar dan weten we dus helemaal niets nu.
Boek dat ik op de verlanglijst heb staan: 'Geert Wilders ontmaskerd. Van messias tot politieke klaploper'. Lijkt me erg interessant.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:25 schreef keste010 het volgende:
[..]
Klopt, kwam neer op grenscontrole's en drones die bij onze grenzen heen en weer moeten vliegen. Als puntje bij paaltje komt heeft de beste man gewoon geen plannen.. Zal hij tijdens de verkiezingscampagne nog gigantisch hard op aangepakt worden. De vraag is dan of zijn kiezers definitief gaan voor emotie of ratio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |