Wou net hetzelfde posten. Beetje matig dit.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:24 schreef franklop het volgende:
Max en RIC rijden zelfde rondetijd, op verschillende banden..
Of Max is aan het sparen. Maar had wel iets mogen uitlopen ja.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:24 schreef merino het volgende:
[..]
Wou net hetzelfde posten. Beetje matig dit.
Sparen.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:24 schreef truedestiny het volgende:
Waarom rijdt Max langzamer dan Ric? Zou toch sneller moeten zijn met deze banden
Waarom? Nog niks gezegd welke strategie beter is.quote:
Hamilton en Ricciardo gwoon volgende stint op supersoft, max en ros op soft .. omgedraaide strategiequote:Op zondag 31 juli 2016 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Max moet dus een keer extra stoppen tov Hamilton en Ricciardo?
Lijkt me niet gunstig..
Nee, hetzelfde, maar met andere strategie. Ricciardo heeft sowieso geen softs meer over.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt me niet gunstig..
Hoezo een extra keer? De rest moet ook nog wel stoppen hoor.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt me niet gunstig..
Allemaal driestops.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt me niet gunstig..
De top doet wel een 2 stopper, dus er is nog niets aan de hand.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt me niet gunstig..
Iddquote:Op zondag 31 juli 2016 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt me niet gunstig..
Rustig.....quote:Op zondag 31 juli 2016 14:26 schreef Greys het volgende:
Met deze banden beslissing verliest ie zijn tweede plek denk ik.
nogal. Ging over de uiterste gele lijn ...quote:Op zondag 31 juli 2016 14:25 schreef King_Merc het volgende:
Hamilton niet under investigation ? Reed wel erg laat naar binnen
Wat is dat met RBR en de banden. Beetje eenduidige bandenstrategie hanteren hebben ze geen zin in of?quote:
Ik loop een beetje te wijven.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom? Nog niks gezegd welke strategie beter is.
Is ook een optie ja dat hierna Medium eronder gaat.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:27 schreef Montov het volgende:
Misschien gaat VES op Medium banden eindigen?
pak je vlaggetje maar en ga daarmee even lopen zwaaienquote:
Zolang het maar voor de pilon is, is het goed.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nogal. Ging over de uiterste gele lijn ...
Ben benieuwd welke strategie beter uitpakt. Laat Rosberg en Max maar aan het langste end trekken. Gewoon om Ham te ziekenquote:Op zondag 31 juli 2016 14:26 schreef caspervc het volgende:
[..]
Hamilton en Ricciardo gwoon volgende stint op supersoft, max en ros op soft .. omgedraaide strategie
Die hebben kwali runs gedaan, dus lijkt me logisch. SOwieso heeft RB maar 1 set softs over. Ric dus niet meer.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:28 schreef merino het volgende:
Vreemde is vooral dat de super softs redelijk snel opgingen in de eerste fase dus vraag me erg af of super softs nu wel verstandigste is
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:29 schreef franklop het volgende:
Blijft toch belachelijk dat bandengespaar
Eens, hoort grotendeels thuis in WEC.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:29 schreef franklop het volgende:
Is toch logisch?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:30 schreef DeeBee het volgende:
Als ze Max een afwijkende strategie geven zoals in Spanje en hij wint dan is het prima, nu iedereen in volle paniek dat ze niet als schapen de rest volgen...
Max gaat zo naar de mediumquote:Op zondag 31 juli 2016 14:30 schreef DeeBee het volgende:
Als ze Max een afwijkende strategie geven zoals in Spanje en hij wint dan is het prima, nu iedereen in volle paniek dat ze niet als schapen de rest volgen...
Dat ie Kvyat beter op sleeptouw meeneemt. Get over with it alreadyquote:Op zondag 31 juli 2016 14:30 schreef Nober het volgende:
Massa kan beter naar huis rijden, heeft er nooit wat van gekund.
Sinds de FIA heeft besloten dat dat leukere races oplevert dan op banden die een race uit kunnen rijden heb je dit.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:29 schreef franklop het volgende:
Er gebeurt niks achter p8 voorlopig.quote:
Komt hij niet, Max is sowieso banden aan het sparen lijkt het.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:31 schreef Sunri5e het volgende:
Ves moet oppassen dat RIC niet binnen de seconden komt. En dat op Ss banden.
Hij roept net zelf van niet....quote:Op zondag 31 juli 2016 14:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Komt hij niet, Max is sowieso banden aan het sparen lijkt het.
This is certainly not the race tirequote:
Topicreeks: Formula 1 GP'squote:Op zondag 31 juli 2016 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
wie heeft in het vorige topic het nummertje eentje te veel opgehoogd?
Vind ik leukquote:Op zondag 31 juli 2016 14:30 schreef DeeBee het volgende:
This is not the race tyrequote:
Dat het geen goede banden zijn voor deze race.quote:
Kan ook verkeer zijn hequote:Op zondag 31 juli 2016 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
Tijden van Ricciardo en Rosberg zakken nu in.
Nog niemand op een rondje hoorquote:
Die zijn te traag.quote:
Nee, Ham rijdt hetzelfde als VES.quote:
Verstappen moet nog naar andere banden. RIc niet meer. Die mag het nu zelf kiezen.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:34 schreef Greys het volgende:
Ah. Nou ja. Dan heeft ie die banden maar vast gehad. Toch? Of moet Ric straks niet nog verplicht ook met deze? Ik weet dat nooit
Ik denk omdat zij itt ons op racen zittenquote:Op zondag 31 juli 2016 14:35 schreef VacaLoca het volgende:
Gvd ik riep hier meteen al van wtf waarom in godsnaam SS voor Max? Hoeveel races is het nou al niet duidelijk geworden dat de Red Bull het in de race een stuk beter fort op Soft dan op supersoft?? Dit kost hem p2. Riep het meteen en Max bevestigd het nu. Hoe snapt een Red Bull dat nog steeds niet??
ZE HEBBEN MAAR 1 SET SOFT NOG DUS WAT MOETEN ZE ANDERSquote:Op zondag 31 juli 2016 14:35 schreef VacaLoca het volgende:
Gvd ik riep hier meteen al van wtf waarom in godsnaam SS voor Max? Hoeveel races is het nou al niet duidelijk geworden dat de Red Bull het in de race een stuk beter fort op Soft dan op supersoft?? Dit kost hem p2. Riep het meteen en Max bevestigd het nu. Hoe snapt een Red Bull dat nog steeds niet??
Niet genoeg softs over, dus beinde moeten sowieso twee runs op SS doen.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:35 schreef VacaLoca het volgende:
Mediums?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
ZE HEBBEN MAAR 1 SET SOFT NOG DUS WAT MOETEN ZE ANDERS
Omdat ze nog maar 1 setje soft hebben?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:35 schreef VacaLoca het volgende:
Je capslock staat aanquote:Op zondag 31 juli 2016 14:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
ZE HEBBEN MAAR 1 SET SOFT NOG DUS WAT MOETEN ZE ANDERS
Omdat hij nog maar 1x naar Soft kan. Meer heeft ie er niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:35 schreef VacaLoca het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft het meest gewonnen in Hockenheim jongens, Schumacher of Hulkenberg?
Tweetiende in een ronde, noem het maar niks!quote:Op zondag 31 juli 2016 14:35 schreef Smoofie het volgende:
Vergeet niet dat rosberg op ss ook niet dichterbij ric komt
Ah dank je.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verstappen moet nog naar andere banden. RIc niet meer. Die mag het nu zelf kiezen.
Ik kan er een ford mee winnen joh, wat is het goede antwoord?quote:
Niet elke rondequote:Op zondag 31 juli 2016 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Tweetiende in een ronde, noem het maar niks!
4x MS, 0x NH. Dus tel uit je winst.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er een ford mee winnen joh, wat is het goede antwoord?
Michael of Ralf?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er een ford mee winnen joh, wat is het goede antwoord?
LE MANS 2015 WINNAAR Hulkenberg natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft het meest gewonnen in Hockenheim jongens, Schumacher of Hulkenberg?
Sowieso weer supersoft lijkt me niet echt een optie voor Max... Medium of soft (medium werkte ook in Spanje bv)quote:Op zondag 31 juli 2016 14:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verstappen moet nog naar andere banden. RIc niet meer. Die mag het nu zelf kiezen.
Michaelquote:
waar is Gerarlt?quote:
Le Mansquote:Op zondag 31 juli 2016 14:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
LE MANS 2015 WINNAAR Hulkenberg natuurlijk.
RIC was 0,2 sneller afgelopen rondjequote:Op zondag 31 juli 2016 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dank je.
Dan blijf ik toch bij dat het een slechte keuze was.
Hmmm, Max rijdt wel erg bij Daniel weg nu?
We zijn goed op dreef in het voorspelgedoe hequote:
4x maar? Da's best weinig. Maar hij won er tot 2001 maar 1x inderdaad.quote:
We zijn in Duitsland.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat heeft de SS met F1 te maken jongens??
godwinquote:Op zondag 31 juli 2016 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
Hopelijk houden die SS het lang genoeg vol om daarna uit te rijden op soft.
De SS komt naar je toe deze zomer.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Iksdeequote:Op zondag 31 juli 2016 14:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kloptquote:Op zondag 31 juli 2016 14:38 schreef Greys het volgende:
Maar help even, als ze nog maar 1 setje softs hadden dan heeft Ric zo alleen nog de keuze uit medium of SS, dus? Snap ik het dan? Want die rijdt dan nu op zijn laatste soft setje. Toch?
Volgens mij wel, ja.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:38 schreef Greys het volgende:
Maar help even, als ze nog maar 1 setje softs hadden dan heeft Ric zo alleen nog de keuze uit medium of SS, dus? Snap ik het dan? Want die rijdt dan nu op zijn laatste soft setje. Toch?
Jij durft.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:38 schreef Nober het volgende:
Ik feliciteer alvast Hamilton met de overwinning!
@all oké oké duidelijk. Dit keer niet even gecheckt. Fucking banden gezeik elke keer.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat hij nog maar 1x naar Soft kan. Meer heeft ie er niet.
Ja.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:38 schreef Greys het volgende:
Lewis kan nog kapot gaan.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:38 schreef Nober het volgende:
Ik feliciteer alvast Hamilton met de overwinning!
16 ronde's op super softs gun je niemand.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:39 schreef zoem het volgende:
Rondetijd Max zakt nu wel erg in elkaar. 1.21.8.
Zat verkeer tussen.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:39 schreef zoem het volgende:
Rondetijd Max zakt nu wel erg in elkaar. 1.21.8.
Die mag een jaartje genieten van het Formule 1 circus, maar volgend jaar zit daar echt wel iemand anders.quote:
vreemde strategiequote:
Die moet nog een keer.quote:
Die zal wel ELMS of WEC gaan doen volgend jaar.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die mag een jaartje genieten van het Formule 1 circus, maar volgend jaar zit daar echt wel iemand anders.
Max zal ook nog wel 2x moeten denk ik.quote:
De vorige keer bij Hamilton kreeg hij er straf voor. NU waarchijnlijk niet omdat hij al voor MAx zat en dus zijn eigen lijn mag bepalen.quote:
Hij had track position, Verstappen zat te pitten.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
eerlijk gezegd vond ik de move van Rosberg te agressief
Die lag toen ook voor, nu Rosbergquote:Op zondag 31 juli 2016 14:43 schreef VacaLoca het volgende:
Dickmove van Rosberg weer. Zelfde als bij Hamilton alleen toen stuurde Hamilton wel in. Toen kreeg Rosberg de schuld
Kwam van ver, schoot door en Max moest buiten de baan. Heel clean was het inderdaad niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
eerlijk gezegd vond ik de move van Rosberg te agressief
ff quotenquote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had track position, Verstappen zat te pitten.
Als Rosberg hier een penalty voor krijgt zet ik de tv uit. Er gebeurde iets en ze gaan zeiken. Flopshow.
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Rosberg hier een penalty voor krijgt zet ik de tv uit. Er gebeurde iets en ze gaan zeiken. Flopshow.
Max stuurde in voor de bocht, maar moest ruimte makenquote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De vorige keer bij Hamilton kreeg hij er straf voor. NU waarchijnlijk niet omdat hij al voor MAx zat en dus zijn eigen lijn mag bepalen.
Exact ja. Alleen Hamilton besloot dus in te sturen.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef Anton91 het volgende:
Dit is hetzelfde wat Rosberg bij Hamilton deed
Nee Rosberg stuurt in op een punt waar hij het allang had moeten doen. Nu drukt hij Max van de baan en dat is gewoon fout.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef RAVW het volgende:
is dat geen BLACK voor Rosberg ?
iemand bewust van de baan drukken
Nee, want hij ligt voor. Dan mag je je einge lijn door de bocht bepalen.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef RAVW het volgende:
is dat geen BLACK voor Rosberg ?
iemand bewust van de baan drukken
Dit heeft niets met agressief rijden te maken. Dit is elkaar van de baan af drukken.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef Beach het volgende:
Max vindt agressief rijden geen probleem dus moet Ros het ook bij hem kunnen doen.
te recht ... dit is bewust eerst met Ham nu Max .. van mij mag hij zijn licentie in te leverenquote:
Hij duwt hem expres buiten de baan...quote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ding is, als max op de baan bleef en instuurde was het collisionquote:Op zondag 31 juli 2016 14:45 schreef Fopje het volgende:
Pfff wat een sport ook he. No way dat Rosberg een penalty moet krijgen.
Ik vond het wel een strakke aktie.
Je vindt dit een eigen lijn? Hij stuur helemaal niet in.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, want hij ligt voor. Dan mag je je einge lijn door de bocht bepalen.
Jawel, want toen lag Hamilton voor en had recht op de bocht. Nu Rosberg.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:45 schreef Zorro het volgende:
Slim van Rosberg, had ie tegen hamilton ook nooit voor gestraft moeten worden.
Door heel laat te remmen lig je altijd voor. Dat je dan doorschiet en de ander blokkeert... dat noem ik geen track position meer.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, want hij ligt voor. Dan mag je je einge lijn door de bocht bepalen.
Strakke actie, maar iemand van de baan af drukken mag niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:45 schreef Fopje het volgende:
Pfff wat een sport ook he. No way dat Rosberg een penalty moet krijgen.
Ik vond het wel een strakke aktie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |