abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 08:31:21 #201
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164169720
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 08:03 schreef Mies_poes het volgende:
Hebben jullie ergens vast laten leggen waar de baby naar toe gaat mochten jullie beide overlijden? En zo ja, hoe kiezen jullie deze mensen? Ik kan me niemand bedenken waarbij ik m'n kind zou willen onderbrengen :@

Ik denk, begin even gezellig op deze vroege morgen :+
Goedemorgen :P.

Wij hebben het bij het opstellen van onze testamenten laten vastleggen. Toen was er nog geen concrete sprake van kinderen, dus we vonden het wat knullig de betreffende mensen te vragen :@ maar ze mogen evt ook weigeren als ze het niet willen :P. Misschien vragen we zd ooit nog wel eens officieel.

Oh jongens ik slaap zo lekker de afgelopen dagen O+. Wel met belachelijke dromen maar soit :P. Dat er nog maar veel van deze fijne nachten mogen volgen, dan ben ik helemaal uitgerust en chill als de baby komt :Y.
KuikenGuppy
pi_164169756
Wij hebben het ook nog niet vastgelegd. Ik denk de moeder van mijn man of zijn broertje. Misschien dat zijn broertje beter is in verband met leeftijd enzo.

Mijn man moest om 7 uur beginnen op werk dus forum is voor mij een beetje afleiding :+ Ik heb hem wel gebeld, ik vroeg "hoe laat komt de volgende collega?" Hij begreep niet helemaal waarom ik het vroeg :9. Ik zei dat hij wel even op kantoor kon blijven omdat ik verder niet echt iets voelde. Nog steeds niet echt trouwens, vooral kramp in mijn rug.

Trouwens, mijn nichtje is vandaag 1 geworden :+
pi_164169758
Miez daar ga je! *O*

Hier ook 39 weken, met niks meldwaardigs verder.
Zo laatste keer therapie voor de bevalling, en straks vk check. Wel fijn.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_164169796
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 08:37 schreef Miezziej het volgende:
Wij hebben het ook nog niet vastgelegd. Ik denk de moeder van mijn man of zijn broertje. Misschien dat zijn broertje beter is in verband met leeftijd enzo.

Mijn man moest om 7 uur beginnen op werk dus forum is voor mij een beetje afleiding :+ Ik heb hem wel gebeld, ik vroeg "hoe laat komt de volgende collega?" Hij begreep niet helemaal waarom ik het vroeg :9. Ik zei dat hij wel even op kantoor kon blijven omdat ik verder niet echt iets voelde. Nog steeds niet echt trouwens, vooral kramp in mijn rug.

Trouwens, mijn nichtje is vandaag 1 geworden :+
Vandaag worden alle leuke kindjes 1! (Zoonlief is jarig!) Oh, en succes! Ben benieuwd of 't doorzet :)
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 08:44:06 #205
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_164169822
Miez wat spannend! Je baby is onderweg!

Crump en marjolijn alweer 39 weken *O*

Mp wij hebben ook nog geen voogd omdat we niemand weten. Zelf zijn we wel voogd, maar zou haar niet als mijn voogd willen andersom :@
pi_164169823
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 08:41 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Vandaag worden alle leuke kindjes 1! (Zoonlief is jarig!) Oh, en succes! Ben benieuwd of 't doorzet :)
Gefeliciteerd! *O* O+

Gisteravond moest ik naar de wc, maar het lukte niet dus ik dacht komt morgen wel :')
Dus helaas geen lege darmen :+
pi_164169850
Ik vind het wel prettig dat jullie het ook niet allemaal hebben vastgelegd :@ misschien dat we gewoon kijken hoe mensen met de baby omgaan en als we het fantastisch vinden, dat we hen vragen. Of niet.

Miezziej, hoe snel moet de baby nu geboren worden? Dacht dat het 'vroeger' binnen 24 uur na breken van de vliezen was, maar dacht laatst gehoord te hebben dat dat niet meer het protocol is.
  Manager PR/Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 08:52:53 #208
269689 crew  Viv
pi_164169903
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 08:46 schreef Mies_poes het volgende:
Miezziej, hoe snel moet de baby nu geboren worden? Dacht dat het 'vroeger' binnen 24 uur na breken van de vliezen was, maar dacht laatst gehoord te hebben dat dat niet meer het protocol is.
De baby moet niks ;) maar na 24 uur is een thuisbevalling niet meer de bedoeling.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 08:55:57 #209
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164169930
Miezz spannend!!! Rugpijn is vast een teken dat er iets aan het gebeuren is :Y ^O^ :%

Cygne fijn dat je weer wat meer binnenhoudt!
En ^O^ voor alle MvM-moeders! Heb ik ook gedaan.. was toch weer blij toen die 'fase' voorbij was (misschien ook omdat het gepaard ging met de erge misselijkheid e.d. die ik in het begin had ;) )
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_164169960
Miezziej daar ga je :%
Je klinkt lekker relaxt nog :D
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 08:59:24 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_164169965
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 08:44 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O* O+

Gisteravond moest ik naar de wc, maar het lukte niet dus ik dacht komt morgen wel :')
Dus helaas geen lege darmen :+
dat kan nog makkelijk hoor, het is niet zo dat je nu niet meer mag poepen ;)
Succes! Spannend!
disclaimer
pi_164169989
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 08:52 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

De baby moet niks ;) maar na 24 uur is een thuisbevalling niet meer de bedoeling.
En je mag vast ook niet nog drie weken in het ziekenhuis liggen wachten tot de baby er is :+
pi_164169995
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 08:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat kan nog makkelijk hoor, het is niet zo dat je nu niet meer mag poepen ;)
Succes! Spannend!
Eng joh, straks poep je de verkeerde eruit :o :P

Ik heb net de was maar eens afgehaald :')
pi_164170019
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:02 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Eng joh, straks poep je de verkeerde eruit :o :P

Ik heb net de was maar eens afgehaald :')
Geloof niet dat er in deze een verkeerde is :P
pi_164170044
Mja het liefste zou ik ze dan bij schoonouders doen. Maar die zijn ook al over de 65 dus die wil je niet met die vetantwoordelijkheid opzadelen :@

Maja niks doen is eigenlijk ook geen optie want dan gaat de RvK bepalen en god mag weten wat er dan met ze gebeurt. En het zijn er dan wel meteen 3 bij ons he .. dus de kans dat ze dan ergens samen geplaatst worden.

Niet goed voor mijn hormonen dit :{
pi_164170054
Oeh Miezz spannend!
pi_164170063
Je kan ook een voogd aanstellen die dan bekijkt/bepaalt waar de kinderen het beste naartoe kunnen.
Dus dat kan je best oudere mensen vragen.
Voogdzijn betekent niet automatisch ervoor zorgen en in huis nemen.
pi_164170068
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Mja het liefste zou ik ze dan bij schoonouders doen. Maar die zijn ook al over de 65 dus die wil je niet met die vetantwoordelijkheid opzadelen :@

Maja niks doen is eigenlijk ook geen optie want dan gaat de RvK bepalen en god mag weten wat er dan met ze gebeurt. En het zijn er dan wel meteen 3 bij ons he .. dus de kans dat ze dan ergens samen geplaatst worden.

Niet goed voor mijn hormonen dit :{
Gaan ze niet standaard naar de ouders van de moeder? Dacht dat iemand me dat laatst zei. Dat wil je in jouw geval natuurlijk al helemaal niet. Je schoonouders zijn al op leeftijd dus dat zou mijn voorkeur ook niet hebben, maar als je geen betere optie hebt dan zou leeftijd bij mij niet zo'n rol spelen. Als ze maar goed zijn voor je kinderen en het zelf ook zien zitten.
pi_164170135
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:07 schreef BlueEyes het volgende:
Je kan ook een voogd aanstellen die dan bekijkt/bepaalt waar de kinderen het beste naartoe kunnen.
Dus dat kan je best oudere mensen vragen.
Voogdzijn betekent niet automatisch ervoor zorgen en in huis nemen.
Das een goede! Misschien toch nog eens met man over babbelen :Y

En mp dat van RvK weet ik eigenlijk niet helemaal zeker hoor :@ ... maar staat me iets van bij. Dit vraagstuk komt eens in de zoveel tijd voor in een van de Oud topics :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkle20 op 02-08-2016 09:20:32 ]
pi_164170358
Miezz spannend *O*

Meld met weer niks te melden :{ L is ziek, hoge koorts, dus nog maar een paar daagjes binnenhouden dan
pi_164170360
Succes Miezz! :% Straks komt ze *O*

Hier ook nog geen voogd vastgelegd. Wel besproken met de mensen die we daarvoor wilden aanwijzen, maar ze vertelde me laatst dat ze waarschijnlijk uit elkaar gaan :{ Weet nu even niet wat we gaan doen.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 09:32:44 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164170419
Miezziej baby komt eraan, jeeej :B
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164170543
Aan het appen met collega over een cliënt, niemand heeft wat door 8-)
Het voelt nu gewoon alsof ik ongesteld ben. Zeurende rugpijn, soms beetje buikpijn, en af en toe zo'n "gush" als je opstaat :9

Verloskundige komt straks hierheen om uit te leggen wat er (kan) gaan gebeuren enzo. Volgens mij vond ze mij ook rustig klinken :') Stilte voor de storm? :P
pi_164170597
Actie bij Miez. *O* Hopelijk zet het (snel) door. :Y

Wij hebben ook niemand aangesteld als voogd. Gevalletje kop in het zand hoor, want ik zou zo ook niemand weten aan wie we het zouden kunnen vragen. Mijn moeder en schoonouders sowieso niet, met mijn zusje is het contact wel goed, maar niet superdenderend en de broer en zusjes van man zitten in een hele andere levensfase, al zou ik het hen (of iig 2 van de 3) wel toevertrouwen denk ik. We hebben wel een stel hele goede vrienden die zelf ook kindjes hebben en waar ik zelf ook wel een prettig gevoel bij zou hebben, maar hoe vraag je zoiets?
pi_164170649
Lekker een dikke :6 naar je schoon familie miezziej :D
Ik vind het gewoon spannend voor je *O*

Wij hebben zoals de notaris het noemde een rampenplan gemaakt. Wie is 1e, 2e, 3e keus. Wie beheert het geld enz.
Mijn zwager en schoonzus zijn 1e keus en wat doe je als zwager er niet meer is? Mag schoonzus dan met jou kinderen naar de andere kant van t land vertrekken mocht ze opnieuw trouwen of wat dan ook.
Helemaal nooit bij stil gestaan dat je zulke keuzes moet maken maar wel hebben het wel op papier laten zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')