Echthoor, in jouw situatie zou ik van de hyperdepiep het hele huis door stuiteren en vriend NU naar huis commanderen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:30 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb gewoon gebeld hoorWel na anderhalf uur pas, wilde eerst even wat eten en drinken en douchen. En de was opvouwen blijkbaar
.
Ik probeer nu nog een beetje te slapen, goed voor de ontspanning dacht ik zo![]()
Wanneer man thuis is (ik laat hem nog steeds gewoon op kantoor) mag hij mijn rug masseren, stomme kramp daar.
Fijn nieuws Cygne!
Ja, die nesteldrangquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:26 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ja het kind lijkt nu al op z'n oudersGisteren naar vk geweest, volgende week woensdag weer.
Eigenlijk gaat alles nu heel goed, ja ik merk dat ik 36 weken zwanger ben maar mag verder niet klagen nu. Alleen vreselijke nesteldrang![]()
Hoe is het met jou?
Stiekem heb ik wel een traantje gelaten toen het vruchtwater over mijn voeten stroomdequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:34 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Echthoor, in jouw situatie zou ik van de hyperdepiep het hele huis door stuiteren en vriend NU naar huis commanderen.
En hier van alle gekte helemaal los gaan op het forum.
Jij niet, kalmheid zelve
Inwendig niet, dat doet ze pas wanneer de weeën echt goed op gang zijn in verband met infectiegevaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:48 schreef BlueEyes het volgende:
Had de vk wel al gevoeld hoe het er voor staat Miezziej?
En dat traantje is logisch hoor.
Over een x aantal uren ga je je eigen kindje ontmoeten en ben je 'echt' mama
En dan de volgende app die ze stuurt morgen terugsturen dat ze oma isquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:54 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Inwendig niet, dat doet ze pas wanneer de weeën echt goed op gang zijn in verband met infectiegevaar.
Mijn moeder is wakker en appt mij zoals elke dag. Alleen vandaag: "hoe gaat het? Vandaag en morgen zijn geen goede bevaldagen hoor!"(vandaag nichtje jarig en morgen mijn moeder). Ik zeg maar niets
Dat wil ik ook maar ik vind dat er te weinig keuze is in wat er te koop isquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:15 schreef ikke_84 het volgende:
Nesteldrang is hier ook mega! Net nieuwe hand en theedoeken gekocht zodat alles in dezelfde kleur is.
Dekbed wassen, zolderkamer afschilderen en met 41 weken de vloer in de wax zetten, yep...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de vorige keer wel met 39+5 de gordijnen af staan halen, uitgewassen en weer opgehangen op mijn gammele keukentrapje. Maar wasknijpers uitwassen is wel level Chanty ja
En ik lachte toen om dezelfde Chanty omdat ze op het allerlaatste moment nog nieuwe theedoeken en handdoeken ging kopen. Twee keer raden wat ik zelf bij 38 weken ineens MOEST gaan halen bij de Hema![]()
Nesteldrang
Bij deze sta ik te dansen voor je!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:55 schreef Miezziej het volgende:
Mijn moeder komt zaterdag aan Ikke.
Voordeel van verhuizen tijdens zwangerschap: nieuwe gordijnen
Nog steeds krampen die komen en gaan. Kunnen jullie niet even een weeëndans doen zodat de baby vanavond of vannacht geboren wordt?![]()
Baby had net trouwens nog de hik. Dus nog genoeg vruchtwater aanwezig denk ik zo
Jahmaar die kleertjes kan ik niks leuk vinden en kamertje inrichten gaat ook nog even duren tot half september.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:52 schreef Fieder het volgende:
Ik heb het deze zwangerschap wel veel erger dan met L, maar het is nu ook rommeliger en viezer met een peuter in huisik wilde nieuwe handdoeken van hema maar de site deed het niet en nu is de actie voorbij
![]()
Verder valt kleertjes kopen en kamertje inrichten ook onder nesteldrang vind ik
Ik duim voor je dat het snel knuffelen wordt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:55 schreef Miezziej het volgende:
Mijn moeder komt zaterdag aan Ikke.
Voordeel van verhuizen tijdens zwangerschap: nieuwe gordijnen
Nog steeds krampen die komen en gaan. Kunnen jullie niet even een weeëndans doen zodat de baby vanavond of vannacht geboren wordt?![]()
Baby had net trouwens nog de hik. Dus nog genoeg vruchtwater aanwezig denk ik zo
jonge wacht maar dit dat allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:07 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jahmaar die kleertjes kan ik niks leuk vinden en kamertje inrichten gaat ook nog even duren tot half september.
Ik ben hormonaal echt vreselijk deze keer.
Billen op en neer bouncen terwijl je je benen kruist om je incontinentie tegen te houdenquote:
Ik ook. Ik zat gisteren online naar een zoutvaatje te kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:34 schreef ikke_84 het volgende:
Uni ik liep er bij toeval tegenaan bij de action.
Waar je al niet blij van kan worden haha ik ben zwanger zo burgerlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp dat ze het in veel gevallen moeten checken hoor, maar toch
disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |