abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:41:15 #101
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164151613
Ik kan een kraamfeest iedereen aanraden! Wij hebben alleen t gebak geregeld en de rest werd gedaan.. Daar betaal je dan ook wel voor, maar zou het zo weer doen. Alleen niet meer slechts 3wk na de bevalling, want de stress was van m'n hoofd af te lezen.. Thuis alleen familie gehad, en nu pas komen mensen die niet op het kraamfeest konden..

Voor de kinderen hadden we een clown geregeld, super leuk en geen omkijken naar!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164151768
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja geillll :9~ :') :') :')

Wat naar toch al die verhalen over vervelende familie/ bezoek! Hier ook genoeg familiedrama maar ik kan me er sinds L heel goed voor afsluiten gelukkig.

Wij hadden bij L juist heel weinig bezoek, de meeste familie kwam pas maanden later. Ik vond t wel best eigenlijk want zo lekker ging t niet de eerste weken...
pi_164151857
Ik heb wel een kraamfeest overwogen, maar aangezien naaste familie en vrienden toch ook daarbuiten komen vond ik het toch een beetje dubbel op. Ik hoop gewoon dat bij de 2e echt minder kraambezoek komt zoals altijd gezegd wordt :D

Mijn moeder zegt nu ook dat de kleine niet op 10 augustus mag komen want dan is mijn oom jarig }:| ja, dus? :6 dan ga je toch lekker naar zijn verjaardag. Ik kan daar zo kriegel van worden.
Maar goed het zal vast niet zo bedoeld zijn, misschien denkt ze dat ze grappig is :+

Miez gefeliciteerd met je man!

Verlof voor mies *O*

Twinkle Boaz is vandaag jarig toch? Gefeliciteerd met je mannetje *O*
Fijn dat je nu alles klaar kan maken voor de baby

Quoi hopelijk is je baby nu goed gezakt en blijft die pijn aan je ribben weg

En een potentiële nieuwe poets voor burdie *O* lijkt me zo fijn om er erg te hebben.
Ik gebruik mijn man nu als poetshulp :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:52:25 #104
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164151861
Ik vind het ook maar lastig met visite. Zoals we er nu over denken zijn de eerste week iig alleen directe familie (beide ouders en zus van man) en onze beste vrienden welkom. De rest wacht maar lekker :')
Maargoed mssn zeg ik tegen die tijd wel wat anders..

Gelukkig zijn mijn ouders en schoonouders heel lief en relaxed en respecteren ze alles wat wij aangeven. Ik ben alleen benieuwd naar hoe mijn schoonvader de kluizenaar het straks gaat vinden dat hij toch echt vaker naar ons moet komen om zijn kleinkind te zien... Aangezien wij ons kind niet, net zoals mn schoonzussen, 3/4x per week bij hun brengen.
Hij is t liefst thuis dus komt echt alleen op verjaardagen en heel sporadisch een keer langs. (De afstand doet t em niet want ze wonen 20 min verderop)
pi_164152299
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:52 schreef ikke_84 het volgende:

Mijn moeder zegt nu ook dat de kleine niet op 10 augustus mag komen want dan is mijn oom jarig }:| ja, dus? :6 dan ga je toch lekker naar zijn verjaardag. Ik kan daar zo kriegel van worden.
Maar goed het zal vast niet zo bedoeld zijn, misschien denkt ze dat ze grappig is :+

Mensen die denken dat ze grappig zijn :r.

Nog wel iets over visite.. ik heb echt al heel de zwangerschap geen zin om mijn moeder te zien. Ik tried maar kost me teveel moeite. Ik verwacht niet dat dat ineens heel anders is, dat gaat mogelijk wel lastig worden. Maar ik zie wel ofzo misschien keer ik wel helemaal bij :').
pi_164152603
Ja klopt ikke! Maar vandaag is een ag zoals alle andere dagen. Hij is volop met zijn nieuwe speelgoed op sjouw en de slingers hangen nog. Die ga ik er maar niet af halen .. mag man mooi doen want die heeft ze ook opgehangen. Ik moet met mijn dikke buik nogal wat uitdagende houdingen aannemen anders :X .. beter van niet :D

Burd misschien een nieuwe poets *O*

Ja van die mensen die gaan zeggen dat je op bepaalde dagen eht niet mag bevallen :')
net of je dat voor het kiezen hebt. Kijk bij bv Chanty snap ik wel dat je gewoon je beide kinderen een eigen verjaardag gunt. En datvdat vervolgens nog lukt ook :D .. maar verder? :{w

Petekindje van mijn man is de 18e jarig .. ik ben de 19e uitgerekend. We gaan het zien :Y)
pi_164153014
Ach, ik ben 9 februari uitgerekend. Bij de jongste was ik 7 februari uitgerekend. Het zal me echt een worst zijn als ze straks tegelijk jarig zijn, passen we wel een mouw aan.
Morgen de nekplooimeting en ik vind het zo spannend :X
pi_164153241
Jeutje, wat een reacties hier en daar. En tepels en billen becommentariëren, seriously? Die bruine pannekoekvlekken van mij waren weinig sexy hoor. Ik zou me daar echt ongemakkelijk bij voelen.

Wij wilden de familie van te voren op afstand houden, maar op het moment supreme (niet de bevallng, maar de tijd erna ;)) vond ik het maar wat fijn dat ze dichtbij waren. We hadden geen kraamzorg hier, dus washulp was erg welkom. En ik vond het ook gewoon zo fijn om mijn zus en haar nichtje samen te zien <3 Mijn ouders zijn overleden, en ik woon natuurlijk niet in mijn "vaderland", dus ik vond het heel fijn en bijzonder om mijn zus voor 1,5 week bij ons te hebben. Dat had ik van tevoren niet gedacht.
Maw: je weet vantevoren niet hoe je er tzt in zal staan. :P
pi_164154446
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:53 schreef Roomsnoes het volgende:
Die bruine pannekoekvlekken van mij waren weinig sexy hoor.

_O-
Ik keek even in mijn bh maar check voor de bruine pannenkoekvlekken :D
En bedankt hè ;) Nou moet ik daar steeds aan denken als ik ze zie

mijn vader kwam vanaf mijn zwangerschap van Mats ineens elke week langs terwijl wel elkaar anders heel weinig zagen.
Nu ben ik blij dat hij zo vaak kwam en een trotse opa was want 3 maanden na de eerste verjaardag van Mats is hij overleden.

En dat van je moeder herken ik wel uni :D ik kan echt heel weinig van haar hebben in de zwangerschap. Maar misschien komt dat omdat we zoveel op elkaar lijken en dat botst nog wel eens. Ze is ook heel lief want ze heeft Mats net opgehaald en morgen neemt ze hem ook mee O-)

Mijn baby is heel bewegelijk en dat doet onder in mijn buik echt pijn
:X
Stiekem ben ik wel weer een beetje bang voor de pijn tijdens de bevalling en dan vraag ik me af waar ik aan begonnen ben??? :7
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:43:04 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_164154527
Tillen jullie niet een beetje te zwaar aan die "niet op die datum" opmerkingen? Ik denk dat dat lang niet zo kwaad bedoeld is allemaal ;)

Spannend ja wup! Mogen we nubben? O+
disclaimer
pi_164154620
Nou, dat. Als je als moeder overal zo zwaar aan tilt wordt het nog interessant allemaal :') want iedereens mening krijg je er gratis bij O+.

Ene oor in... :Y)

Mijn ouders zijn nu op een camping in de buurt en ik ben er maar wat blij mee eigenlijk. Momenteel zijn ze met dreumes naar de speeltuin. Top. Ik zit er zelf lichtelijk doorheen vandaag, ik vind het wel mooi geweest allemaal. }:|
pi_164154651
Van andere vind ik t altijd wel grappig als ze zeggen dan niet of dan wel. Maar mijn moeder was echt serieus want haar broer was dan al jarig dus baby kon dan echt niet komen }:| ze was ook best geïrriteerd toen ik zei dat ik op die datum ging mikken :7
Maar als t echt die datum wordt zal het haar echt geen worst uit maken dat weet ik zeker.
We lijken gewoon op elkaar. Ik was geïrriteerd dat ze dat vond en zij was geïrriteerd dat ik zei dat ik op die datum ging mikken :D
Leuk joh een zwangere dochter en een moeder in de overgang :D
Maar ik hou wel heel veel van haar hoor ;)
pi_164154701
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:53 schreef Roomsnoes het volgende:
Wij wilden de familie van te voren op afstand houden, maar op het moment supreme (niet de bevallng, maar de tijd erna ;)) vond ik het maar wat fijn dat ze dichtbij waren. We hadden geen kraamzorg hier, dus washulp was erg welkom. En ik vond het ook gewoon zo fijn om mijn zus en haar nichtje samen te zien <3 Mijn ouders zijn overleden, en ik woon natuurlijk niet in mijn "vaderland", dus ik vond het heel fijn en bijzonder om mijn zus voor 1,5 week bij ons te hebben. Dat had ik van tevoren niet gedacht.
Maw: je weet vantevoren niet hoe je er tzt in zal staan. :P
Ja voor praktische dingen vind ik mijn ouders nog altijd wel handig.
Een paar weken terug heeft mijn moeder hier flink staan poetsen, dan had ik liever dat zij het doet dan een willekeurige schoonmaakster, want ik weet wat voor kwaliteit ze aflevert, dus minder overleg nodig.
Net als met m'n pa, die heeft hier heel veel klusjes gedaan en geschilderd en dan wordt het gewoon netjes, die kan ik z'n gang laten gaan hoef ik niks op aan te merken.
Misschien ook gewenning hoor, maar toch.

quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:38 schreef ikke_84 het volgende:
[...]

En dat van je moeder herken ik wel uni :D ik kan echt heel weinig van haar hebben in de zwangerschap. Maar misschien komt dat omdat we zoveel op elkaar lijken en dat botst nog wel eens. Ze is ook heel lief want ze heeft Mats net opgehaald en morgen neemt ze hem ook mee O-)
Ja hier juist niet op elkaar lijken, maar op sommige vlakken ook weer wel, de vlakken van mezelf die ik niet leuk vind :P.
En ach het contact is ook wel heel erg verbeterd over de jaren, sommige dingen blijven gewoon hangen. Deal with it enzo. Het scheelt wel dat er nu wel het vertrouwen is in hoe ik dingen wil doen, of ze het nou begrijpt of niet. Soms is het ook gewoon dan kan ik niemand om me heen hebben, dus ook haar niet.

quote:
Mijn baby is heel bewegelijk en dat doet onder in mijn buik echt pijn
:X
Stiekem ben ik wel weer een beetje bang voor de pijn tijdens de bevalling en dan vraag ik me af waar ik aan begonnen ben??? :7
Doet hier ook pijn onderin. En 23424x naar de wc enzo. Ik twijfel toch over blaasontsteking ja of nee. Aan de ene kant denk ik ach, zal wel baby zijn die aan het (ver)drukken is want de pijn is niet altijd aanwezig, aan de andere kant zit dan weer een wat als...

En qua pijn, misschien voordeel dat ik nog geen bevalling eerder mee heb gemaakt, kan er redelijk blanco in :+. Ook voor een tweede keer hoop ik dat deze keer echt meevalt. Lijkt me zo naar om nare ervaring te hebben die je dan bij een tweede keer ook weer meeneemt...
pi_164154709
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Tillen jullie niet een beetje te zwaar aan die "niet op die datum" opmerkingen? Ik denk dat dat lang niet zo kwaad bedoeld is allemaal ;)

Spannend ja wup! Mogen we nubben? O+
Volgens mij valt er weinig meer te nubben bij 12+5 als ze vanaf 13 weken al geslachtsecho's maken :) Maar ik wil sowieso nog even wachten met weten wat het is. Het gaat me iets te snel ofzo?
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:59:56 #115
56471 pinquit
oh my lama!
pi_164154895
Met 13wk al geslachtsecho's? :o hoe betrouwbaar is dat?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:02:50 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_164154960
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:52 schreef WupWup het volgende:

[..]

Volgens mij valt er weinig meer te nubben bij 12+5 als ze vanaf 13 weken al geslachtsecho's maken :) Maar ik wil sowieso nog even wachten met weten wat het is. Het gaat me iets te snel ofzo?
ja, prima toch! Ik zou het ook nog niet hoeven weten nu.
Je hebt gelukkig nog even ;)
disclaimer
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:03:46 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_164154981
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef pinquit het volgende:
hier op FOK tnt 100% volgens mij.
Echobureau waar ik toen ben geweest deed het niet eerder dan 17+0 overigens.
disclaimer
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:06:47 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164155047
Echobureau waar ik was met 21 weken (omdat het niet heel duidelijk te zien was op SEO omdat mevrouw steeds met haar spleet onder mijn navel lag :+ ) vertelde dat ze bij vrouwen zonder noemenswaardig overgewicht al deden vanaf 13 weken ja. Bizarrrrr vroeg, maar goed, je moet het maar willen weten, dan kan het dus

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 01-08-2016 15:15:03 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:07:07 #119
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_164155055
quote:
http://www.ingender.com/g(...)Theory-Accuracy.aspx

Oh sorry, ik lees hè verkeerd, vanáf 13 weken. :')
Weet dat spring bij haar laatste zwangerschap ook een hele vroege geslachtsbepaling had maar dat was volgens mij bepaling op basis vd nub.

[ Bericht 17% gewijzigd door Mariposas op 01-08-2016 15:15:06 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:11:44 #120
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164155182
quote:
Als je geluk hebt heel betrouwbaar :P wij gingen voor een "voorspelling" maar er was met 13.2 al zo duidelijk een piemol in beeld te zien dat ze het geen voorspelling meer wilde noemen maar gewoon bepaling :) en nog steeds zit ie eraan haha
Zag laatst van t zelfde echo bureau een foto van een meisje bij een vriendin, zelfde termijn, heel duidelijk niks op de plek waar bij ons wel iets te zien was.

Ter illustratie onder de spoiler de echo foto's links onze zoon, rechts onder van vrienden en rechtsboven de dochter van vrienden. Allemaal rond het zelfde termijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 23% gewijzigd door sproetjes op 01-08-2016 15:17:06 ]
pi_164155262
Tja het meest betrouwbare blijft nog na de geboorte :D.
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:16:49 #122
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_164155334
Ik kan iig melden dat ik ooit eens dacht dat ik er nog een meisje bij zou krijgen.
Geslachtsecho mooi met 16 weken en ohhh wat een hamburgertje..

Nou MOOI NIET HE! met een andere echo na een aantal weken verscheen er een mega piemel in beeld. :D :(
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:22:33 #123
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164155521
Mensen, hoe netjes ik ook mijn boterhammetje eet, elke kruimel uit de wijde omtrek belandt op mijn 'afdakje' :D Wat dan vervolgens wondjes veroorzaakt. Dat verzin je toch niet!

Moeders. Ik moet een beetje voor die van mij gaan zorgen komende week. Gaat niet zo heel lekker.

Mijn meneer heeft zijn tweewekelijkse vrije maandag. Is in een razendtempo van alles aan het doen. Ik probeer mijn eigen slakkietempo te bewaken. Straks rijden we lekker naar het strand voor een hapje :Y)

quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Molo het volgende:
Echobureau waar ik was met 21 weken (omdat het niet heel duidelijk te zien was op SEO omdat mevrouw steeds met haar spleet onder mijn navel lag :+ ) vertelde dat ze bij vrouwen zonder noemenswaardig overgewicht al deden vanaf 13 weken ja. Bizarrrrr vroeg, maar goed, je moet het maar willen weten, dan kan het dus
Hey stoere kampeerder! Ga je komend weekend? Als het goed is sta je dan in het gebied waar ik op zaterdagochtend altijd doe alsof ik sportief ben. Dan kom ik wel ff zwaaien hoor :s)
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:27:54 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164155672
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:22 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hey stoere kampeerder! Ga je komend weekend? Als het goed is sta je dan in het gebied waar ik op zaterdagochtend altijd doe alsof ik sportief ben. Dan kom ik wel ff zwaaien hoor :s)
Yes klopt :Y Als het dit soort weer is gaan wel :)
Is goed, groengrijze tent hebben we en waarschijnlijk lig ik dan voor pampus in het gras :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:33:15 #125
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164155792
Echobureau hier in de buurt doet geslachtsbepalingen vanaf 13 weken (niet op basis van nub).
Bij Vv wisten we al met 14 weken dat hij een jongetje was.
En deze keer bij 15 weken ook weer duidelijk een jongetje gespot :)
En ik heb een aardige speklaag, maar dat was geen probleem :P

Als ze het echt niet goed kunnen zien of twijfel hebben dan mag je kosteloos nog een keer terugkomen.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')