quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja geillllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat naar toch al die verhalen over vervelende familie/ bezoek! Hier ook genoeg familiedrama maar ik kan me er sinds L heel goed voor afsluiten gelukkig.
Wij hadden bij L juist heel weinig bezoek, de meeste familie kwam pas maanden later. Ik vond t wel best eigenlijk want zo lekker ging t niet de eerste weken...
Mensen die denken dat ze grappig zijnquote:Op maandag 1 augustus 2016 12:52 schreef ikke_84 het volgende:
Mijn moeder zegt nu ook dat de kleine niet op 10 augustus mag komen want dan is mijn oom jarigja, dus?
dan ga je toch lekker naar zijn verjaardag. Ik kan daar zo kriegel van worden.
Maar goed het zal vast niet zo bedoeld zijn, misschien denkt ze dat ze grappig is![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:53 schreef Roomsnoes het volgende:
Die bruine pannekoekvlekken van mij waren weinig sexy hoor.
Ja voor praktische dingen vind ik mijn ouders nog altijd wel handig.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:53 schreef Roomsnoes het volgende:
Wij wilden de familie van te voren op afstand houden, maar op het moment supreme (niet de bevallng, maar de tijd erna) vond ik het maar wat fijn dat ze dichtbij waren. We hadden geen kraamzorg hier, dus washulp was erg welkom. En ik vond het ook gewoon zo fijn om mijn zus en haar nichtje samen te zien <3 Mijn ouders zijn overleden, en ik woon natuurlijk niet in mijn "vaderland", dus ik vond het heel fijn en bijzonder om mijn zus voor 1,5 week bij ons te hebben. Dat had ik van tevoren niet gedacht.
Maw: je weet vantevoren niet hoe je er tzt in zal staan.
Ja hier juist niet op elkaar lijken, maar op sommige vlakken ook weer wel, de vlakken van mezelf die ik niet leuk vindquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:38 schreef ikke_84 het volgende:
[...]
En dat van je moeder herken ik wel uniik kan echt heel weinig van haar hebben in de zwangerschap. Maar misschien komt dat omdat we zoveel op elkaar lijken en dat botst nog wel eens. Ze is ook heel lief want ze heeft Mats net opgehaald en morgen neemt ze hem ook mee
![]()
Doet hier ook pijn onderin. En 23424x naar de wc enzo. Ik twijfel toch over blaasontsteking ja of nee. Aan de ene kant denk ik ach, zal wel baby zijn die aan het (ver)drukken is want de pijn is niet altijd aanwezig, aan de andere kant zit dan weer een wat als...quote:Mijn baby is heel bewegelijk en dat doet onder in mijn buik echt pijn
![]()
Stiekem ben ik wel weer een beetje bang voor de pijn tijdens de bevalling en dan vraag ik me af waar ik aan begonnen ben???
Volgens mij valt er weinig meer te nubben bij 12+5 als ze vanaf 13 weken al geslachtsecho's makenquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Tillen jullie niet een beetje te zwaar aan die "niet op die datum" opmerkingen? Ik denk dat dat lang niet zo kwaad bedoeld is allemaal
Spannend ja wup! Mogen we nubben?
ja, prima toch! Ik zou het ook nog niet hoeven weten nu.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:52 schreef WupWup het volgende:
[..]
Volgens mij valt er weinig meer te nubben bij 12+5 als ze vanaf 13 weken al geslachtsecho's makenMaar ik wil sowieso nog even wachten met weten wat het is. Het gaat me iets te snel ofzo?
hier op FOK tnt 100% volgens mij.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef pinquit het volgende:
Met 13wk al geslachtsecho's?hoe betrouwbaar is dat?
http://www.ingender.com/g(...)Theory-Accuracy.aspxquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef pinquit het volgende:
Als je geluk hebt heel betrouwbaarquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef pinquit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door sproetjes op 01-08-2016 15:17:06 ]
Hey stoere kampeerder! Ga je komend weekend? Als het goed is sta je dan in het gebied waar ik op zaterdagochtend altijd doe alsof ik sportief ben. Dan kom ik wel ff zwaaien hoorquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Molo het volgende:
Echobureau waar ik was met 21 weken (omdat het niet heel duidelijk te zien was op SEO omdat mevrouw steeds met haar spleet onder mijn navel lag) vertelde dat ze bij vrouwen zonder noemenswaardig overgewicht al deden vanaf 13 weken ja. Bizarrrrr vroeg, maar goed, je moet het maar willen weten, dan kan het dus
Yes kloptquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey stoere kampeerder! Ga je komend weekend? Als het goed is sta je dan in het gebied waar ik op zaterdagochtend altijd doe alsof ik sportief ben. Dan kom ik wel ff zwaaien hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |