De trailer die ik zag sprak mij minder aan. Hoeft niet te betekenen dat ik niet van gedachten verander hoor. Misschien zit ik er toch wel gewoon.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk dat je ook graag naar de Echo gaatIk had Green Room opgeschreven om heen te gaan, jij wil er juist niet heen.
Waarom niet? Van de vier films die om/na 23.00 uur beginnen, lijkt me dat juist het meest een Lowlands film.
Ik heb Green Room laatst gezien, vette film wel hoor! Keihard en bovendien ook nog eens humorquote:Op zondag 31 juli 2016 09:14 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
[..]
De trailer die ik zag sprak mij minder aan. Hoeft niet te betekenen dat ik niet van gedachten verander hoor. Misschien zit ik er toch wel gewoon.
Waarom ik films kijk: De sfeer is altijd gezellig. Zo heb ik Brokeback Mountain gezien en elke keer als die twee mannen weer bezig waren was het publiek aan het joelen. Het is heel anders films kijken dan in de bioscoop. De mensen delen meer hun ideeen en gaan vocaal ook mee doen met de film.
Plus dat je, nadat je bijna 12 uur hebt rondgelopen omdat je steeds 20 minuten moet lopen van de Bravo naar de Alpha, de voeten wat rust geeft.
Meeste goedkope campingstoelen hebben niet zo veel draaggewicht.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:56 schreef Gaijin het volgende:
Iemand trouwens nog ergens goedkope, lichte campingstoeltjes gevonden? Heb nu één die te zwaar is eigenlijk..
Ik twijfel nog wat ik doe, misschien dat ik nog even tussendoor naar de Lima ga.quote:Op maandag 1 augustus 2016 02:14 schreef richolio het volgende:
Klinkt lekker inderdaad!
Ik vind die nieuwe Oscar and the Wolf juist tof! Ben benieuwd.Mooi plekje vooraan zoeken en dan hopen dat ik niet moet plassen voordat Muse begint.
Ja dit heb ik dus ook, wil Warpaint eigenlijk wel checken. Mooi plekje bij Muse is vet, maar die heb ik nu wel 4x live gezien. Maar wel een van m'n favoriete bands.. keuzes keuzes!quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik doe, misschien dat ik nog even tussendoor naar de Lima ga.
Maar Warpaint is eigenlijk ook wel heul leuk.
Beide prima live acts jaquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ik heb zowel Oscar & The Wolf en Warpaint nog niet live gezien. Vond het eerste album van Oscar & The Wolf zeker erg sterk. Warpaint vind ik over het algemeen iets minder, maar hoor er altijd lyrische verhalen over.
vooral omdat 'ie er vorig jaar ook al stond.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:10 schreef meneerdebont het volgende:
Wacht, ik heb iets nieuws ontdekt. Denk ik. Schokkend? Neuh, dat niet. Maar op de plattegrond meen ik een bar te zien op de kop van de India. Ongekend! Nooit vertoond!
Grmblquote:Op maandag 1 augustus 2016 12:11 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
vooral omdat 'ie er vorig jaar ook al stond.![]()
Kijk, die observatie klinkt een stuk degelijker uit dan mijn gebrabbel. Cheers. En lang leve de voorpret!quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:54 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
Plattegrond 2015:
[ afbeelding ]
Plattegrond 2016:
[ afbeelding ]
Dit jaar:
Planet Paradise:
Geen kartonknutselhoekje. Maar op die plaats Eddie The Eagle Stadium
Charlie iets meer naar links
Geen Nedap
Romeo is weg.
Andere indeling eettentjes op Planet Paradise
Wetenschapstent naast Echo.
Lake Lowlands:
Brug over Lake Lowlands of is dit een restaurant?
Opstapplaats Llowzone bij de Lima
Lima iets gedraaid
Cape Lowlands:
Hacienda verplaatst
Desperado's verplaatst
Onder de ingang staat een schuin hokje getekend. Wat is dit?
Hier is middengebied ruimer opgezet en eettentjes wat anders ingedeeld.
Oh! mega is nu de Helga's
Campings:
Bij de Camper camping nu ook Gllamping
Camping 5/6 is nu alleen Camping 5. Is gebied van Camping 6 nu gewoon camping 5?
Camping 7 is nu Camping 6.
Het lijkt of daar meer ruimte is gecreeerd.
Llowlands Cafe is nu Llanding Zone.
Dus ben benieuwd hoe de wijzigingen zullen lijken in het echt.
Dat schuine blokje onder de ingang is inderdaad interessant. Zal wel een horecaopstelling zijn. Vorig jaar was daar (volgens mij) een of ander ontbijt dinges. Voor de rest lijkt inderdaad de situatie rond camping 5/6/7 sterk op wat we vorig jaar donderdag aantroffen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:54 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
Plattegrond 2015:
[ afbeelding ]
Plattegrond 2016:
[ afbeelding ]
Dit jaar:
Planet Paradise:
Geen kartonknutselhoekje. Maar op die plaats Eddie The Eagle Stadium
Charlie iets meer naar links
Geen Nedap
Romeo is weg.
Andere indeling eettentjes op Planet Paradise
Wetenschapstent naast Echo.
Lake Lowlands:
Brug over Lake Lowlands of is dit een restaurant?
Opstapplaats Llowzone bij de Lima
Lima iets gedraaid
Cape Lowlands:
Hacienda verplaatst
Desperado's verplaatst
Onder de ingang staat een schuin hokje getekend. Wat is dit?
Hier is middengebied ruimer opgezet en eettentjes wat anders ingedeeld.
Oh! mega is nu de Helga's
Campings:
Bij de Camper camping nu ook Gllamping
Camping 5/6 is nu alleen Camping 5. Is gebied van Camping 6 nu gewoon camping 5?
Camping 7 is nu Camping 6.
Het lijkt of daar meer ruimte is gecreeerd.
Llowlands Cafe is nu Llanding Zone.
Dus ben benieuwd hoe de wijzigingen zullen lijken in het echt.
Geen idee, natuurlijk verkopen ze liever uit dan niet. Maar ik denk dat Lowlands zeker nog niet in de "problemen" zit. Ze hebben jaren aan een stuk nooit uitverkocht tot de hele Lowlands "hype" begon (ja toen ik kwam er ook bijquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:22 schreef WpuntNL het volgende:
en dat zal dit jaar een tegenvaller zijn voor vriend EvE.
Ik vind het boeken van Muse best een koerswijziging. Alhoewel MOJO ook gewoon Foo Fighters op Lowlands zet...quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Geen idee, natuurlijk verkopen ze liever uit dan niet. Maar ik denk dat Lowlands zeker nog niet in de "problemen" zit. Ze hebben jaren aan een stuk nooit uitverkocht tot de hele Lowlands "hype" begon (ja toen ik kwam er ook bij) . Die jaren waren natuurlijk ook wel te extreem en niet om vol te houden.
Ik hoop wel dat ze beetje rekening houden met de tenten. Vorig jaar was de Heineken toch duidelijk te klein bij Underworld. Dan heb ik toch liever dat het achter in de tent niet vol is dan een opgepropte tent.
ja... dat zou dit jaar wel eens een uitdaging kunnen gaan worden ja...quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Nee maar als ze de Alpha gaan inkorten dan voorzie ik wel problemen bij Muse
Mjah... we gaan met de fiets. Dus dat is nog vermoeiender :-)quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo'n appartementje lijkt me trouwens vermoeiender dan camperen?
Je moet iedere dag op en neer, dat stuk van je auto weer lopen naar het terrein toe?
Leuke cijfers, sta toch wel te kijken dat Disclosure zo hoog staat. Dus toch blijkbaar een terechte headliner?quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb even rondgekeken naar de populairste acts op Lowlands, waar de meeste mensen hebben aangegeven naar die act te willen.
Populairste acts Lowlands:
Muse 2521 (A)
Disclosure 1957 (A)
De Staat 1781 (A)
Oscar and the Wolf 1588 (A)
Paul Kalkbrenner 1502 (A)
Foals 1497 (B)
Hans Teeuwen 1498 (A)
James Blake 1431 (B)
The Last Shadow Puppets 1408 (A)
Die Antwoord 1406 (A)
LCD Soundsystem 1368 (A)
Tom Odell 1362 (A)
M83 1301 (H)
Wolfmother 1241 (A)
Sum 41 1175 (B)
Sigur Rós 1133 (A)
Eagles of Death Metal 1126 (A)
Jake Bugg 1045 (A)
Chvrches 1011 (H)
Er zijn ook 14 mensen die naar Don't Die On Me Now willen, ook al staat er geen beschrijving bij. Literair Biechten kan afgelast worden, niemand heeft aangegeven hierheen te willen. Gijs Deckers en Karim Benammar van TSOL en Klaas Dijkhoff mogen ook thuisblijven.
n00bie heeft waarschijnlijk gelijk dat het niet heel druk wordt bij LCD Soundsystem. Dat Sigur Rós zo laag staat, vind ik ook verrassend.
Bij Sigur Rós staan er op hetzelfde tijdstip geen grote namen en op de andere dagen wordt de eennalaatste act van de Alpha beter bezocht.. Misschien heeft het ermee te maken dat Sigur Rós nog geen nieuwe muziek heeft uitgebracht en de band is teruggebracht naar drie personen. LCD Soundsystem's setlist lijkt wel op wat ze zes jaar terug speelden en is in dit lijstje ook niet heel populair.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:28 schreef kesselman het volgende:
de bekendste namen staan gewoon t hoogste.
heeft niets met kwaliteit te maken.
want dan had disclosure wel lager gestaan en sigur ros hoger
Er is kwalitatief gezien niets mis met Disclosure. 2 prima catchy albums. Alleen iets te vaak achter elkaar op LL gestaan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:28 schreef kesselman het volgende:
de bekendste namen staan gewoon t hoogste.
heeft niets met kwaliteit te maken.
want dan had disclosure wel lager gestaan en sigur ros hoger
Mezelf kennende heb ik op zondagavond echt geen zin heb om naar de andere kant van het terrein te lopen om een klein gedeelte van Foals te zien, om daarna weer terug te lopen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben bang dat die grote bands naar Bravo move ook niet goed gaat uitpakken.
Ik denk dat ik soms ook geen zin heb om van Alpha naar de Bravo te lopen, en daardoor toch maar een ander bandje mee gaan pakken.
Ik vraag me altijd af hoeveel voorspellende waarde je nou echt moet hechten aan dit soort statistieken. Het is niet zo dat het merendeel van de bezoekers hier effe aangeeft wat ze gaan kijken. Ook hoef je er niet op in te tekenen... Als ik Fok! als maatstaf hanteer, gaat het heel druk worden bij King Gizzard. Ik verwacht eigenlijk maar een halfvolle tent. Uiteindelijk gaat het publiek toch "gewoon" naar de bekende dingen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb even rondgekeken naar de populairste acts op Lowlands, waar de meeste mensen hebben aangegeven naar die act te willen.
Populairste acts Lowlands:
Muse 2521 (A)
Disclosure 1957 (A)
De Staat 1781 (A)
Oscar and the Wolf 1588 (A)
Paul Kalkbrenner 1502 (A)
Foals 1497 (B)
Hans Teeuwen 1498 (A)
James Blake 1431 (B)
The Last Shadow Puppets 1408 (A)
Die Antwoord 1406 (A)
LCD Soundsystem 1368 (A)
Tom Odell 1362 (A)
M83 1301 (H)
Wolfmother 1241 (A)
Sum 41 1175 (B)
Sigur Rós 1133 (A)
Eagles of Death Metal 1126 (A)
Jake Bugg 1045 (A)
Chvrches 1011 (H)
Er zijn ook 14 mensen die naar Don't Die On Me Now willen, ook al staat er geen beschrijving bij. Literair Biechten kan afgelast worden, niemand heeft aangegeven hierheen te willen. Gijs Deckers en Karim Benammar van TSOL en Klaas Dijkhoff mogen ook thuisblijven.
n00bie heeft waarschijnlijk gelijk dat het niet heel druk wordt bij LCD Soundsystem. Dat Sigur Rós zo laag staat, vind ik ook verrassend.
Jup, heb daar vorig jaar al eea door laten schieten. Best een wandeling als je die per dag meerdere malen 'moet' doen. Dan is Alpha <> Heineken uiteraard beter te doen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben bang dat die grote bands naar Bravo move ook niet goed gaat uitpakken.
Ik denk dat ik soms ook geen zin heb om van Alpha naar de Bravo te lopen, en daardoor toch maar een ander bandje mee gaan pakken.
Haha, jij dicht de tenten ook allemaal een eigen karakter toe? Mooi. De Alpha als het, tja, alfamannetje. Statig, boven kritiek verheven, ook wel vaderlijk voor de andere tenten. De Bravo is het brutale broertje (soms, als ie 's nachts staat de stampen en te dampen, loop ik er heel voorzichtig naar binnen). De Heineken is de grote (en nu juist kleinere) zus in identiteitscrisis. De ene keer een net-niet band, de andere keer een superband uit de kantlijn, maar 's nachts die kille, verwaaide sfeer van de nineties parties en dergelijke.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja daardoor denk ik toch dat ik een Foals en Biffy Clyro ga missen, en Noel misschien toch ook wel (idd voor King GIzzard) terwijl ik die 100% zeker had bekeken in de Heineken).
Al hoewel de Bravo wel een toffere tent is
Huh, die snap ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:38 schreef meneerdebont het volgende:
Haha, jij dicht de tenten ook allemaal een eigen karakter toe?
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen, alleen ik vlieg gierend uit de bocht. Ik zie de tenten bijna als mensen, van vlees en bloed...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Huh, die snap ik niet.
Vind Bravo vaak kwa aankleiding en formaat gewoon de tofste tent. Vind de Heineken (ook toen het Grolsch was) altijd maar een saai podium eigenlijk.
Yep, Tiga en Chvrches had ik ook in de Bravo willen zien, om een uur of elf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:54 schreef DavetheNL het volgende:
Dat is misschien wel mijn grootste baalmomentje van deze editie eigenlijk. Had liever Paul als Bravo head gezien. Van mijn past tegenover Muse om het te verdelen over het terrein.
Altijd een fijn moment als de tentdoeken naar beneden worden gehaald.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:33 schreef WeezerButler het volgende:
Nacht en dag Bravo is een wereld van verschil.... vooral de traditionele technonachten
En wanneer de led-schermen op het plafond maximaal aan gaan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:31 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Altijd een fijn moment als de tentdoeken naar beneden worden gehaald.
Terechte opmerking.twitter:manlikealias twitterde op maandag 01-08-2016 om 20:31:24mannen kijken naar vrouwen, niet naar andere mannen. dat is flikker shit. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Volgens het blokkenschems op de site is De Likt verplaatst naar zaterdag 13:30. Clashen ze wel een gedeelte met Whitney (vind ik dan weer jammer).quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:10 schreef richolio het volgende:
Dua Lipa vs Damian Jr Gong Marley
The Rumjacks vs Anderson .Paak
De Likt vs De Staat
En eerder weg bij Sum 41Om een goed plekje bij Sigur Ros te bemachtigen
dafuq !!! Ik zei nog zo tegen ze. Zet De Likt niet als openingsact in de X-ray ... gaan ze het toch doen ... DAMMIT!!!. Ok minder clashes, maar het tijdstip zuigt enorm. meesten zijn nog lang niet wakker genoeg voor zo een feestjequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:59 schreef Mr-Blonde het volgende:
[..]
Volgens het blokkenschems op de site is De Likt verplaatst naar zaterdag 13:30. Clashen ze wel een gedeelte met Whitney (vind ik dan weer jammer).
Tiga, nog zo'n nare keuze..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:30 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Yep, Tiga en Chvrches had ik ook in de Bravo willen zien, om een uur of elf.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef richolio het volgende:
Terechte opmerking.twitter:manlikealias twitterde op maandag 01-08-2016 om 20:31:24mannen kijken naar vrouwen, niet naar andere mannen. dat is flikker shit. reageer retweet
Zijn "uitleg" achteraf maakt het er niet beter op. Het ging niet over homo's in letterlijke zin, maar dus wel over dat mannen naar vrouwen horen te kijken (?).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad opvallend, zou na Nedap de tweede "grote" partner zijn die er dit jaar niet meer bij is. Verder weinig nieuwe aanwas volgens mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef eteen het volgende:
Ik zie nergens meer wat terug van Douwe Egberts in de programmakrant...zou die samenwerking gestopt zijn?
In de 2015 programmakrant stond er nog wel een stukje in van DE, zoals van elke "sponsor". Ben benieuwd hoe dat dit jaar dan gaat...
Ja..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:41 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Zijn "uitleg" achteraf maakt het er niet beter op. Het ging niet over homo's in letterlijke zin, maar dus wel over dat mannen naar vrouwen horen te kijken (?).
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Kifesh je stresst om die meisjes
Er zijn ook bijzonder weinig win-acties dit jaar. De sponsoring van Heineken lijkt ook een klein beetje teruggeschroefd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:27 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Inderdaad opvallend, zou na Nedap de tweede "grote" partner zijn die er dit jaar niet meer bij is. Verder weinig nieuwe aanwas volgens mij.
Misschien... Heb je gelijk. Alhoewel de playlist van Pinguïn Radio toch boordevol "nieuw" staat. In hoop dat Kink snel van de grond gaat komen. Komt er wat afwisseling in.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:51 schreef indiaantje89 het volgende:
En dat soort evenementen zijn iets meer betaalbaar. Daarnaast is het bandjes wereldje dit jaar misschien wel op zijn diepte punt. Er is op internationaal niveau nauwelijks iets doorgebroken.
Natuurlijk is er altijd wel nieuws te vinden. Maar ik zie ook in het lijstje van Pinguin geen nieuwe bands staan die over 2 jaar Lowlands eventueel kunnen headlinen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:55 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Misschien... Heb je gelijk. Alhoewel de playlist van Pinguïn Radio toch boordevol "nieuw" staat. In hoop dat Kink snel van de grond gaat komen. Komt er wat afwisseling in.
Lowlands is groot geworden zonder elk jaar uit te verkopen. Dus paniek is er zeker niet. Het was vroeger heel normaal om eind juli pas je kaarten te halen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk ook niet dat er paniek is bij de LL organisatie. Die zijn professioneel genoeg om te beseffen dat Lowlands soms flink kan pieken, maar bij die pieken horen ook dalingen.
Natuurlijk verkopen ze liever wel uit, maar ik kan me niet indenken dat LL hun financiën baseren op het ieder jaar uitverkopen van LL.
Dat zou wel pijnlijk zichtbaar zijn op het terrein, veel kleiner dan vorig jaar kunnen ze het niet maken.quote:
Ik zou het niet eens vervelend vinden. Het terrein komt vaak als erg druk over wat de lange stukken lopen (helemaal als je snel wilt zijn) niet gemakkelijker maakt. Daarnaast zou wat extra bewegingsruimte op de vloer ook geen overbodige luxe zijn (of sta ik altijd verkeerd?).quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:05 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Dat zou wel pijnlijk zichtbaar zijn op het terrein, veel kleiner dan vorig jaar kunnen ze het niet maken.
Vorig jaar was het terrein bij de bravo en de alpha ingekort, waardoor je ongeveer even veel bewegingsruimte overhoudt. Maar met name achterin tenten merk je wel het verschil. En bij het bestellen van bier.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:10 schreef roflcaik het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens vervelend vinden. Het terrein komt vaak als erg druk over wat de lange stukken lopen (helemaal als je snel wilt zijn) niet gemakkelijker maakt. Daarnaast zou wat extra bewegingsruimte op de vloer ook geen overbodige luxe zijn (of sta ik altijd verkeerd?).
Zit er geen decatlon in de buurt bij je huis of werk? Die zijn tot laat openquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:18 schreef Junkie het volgende:
Ppffff.. nog 2 weken.
Tijdje (te) druk geweest met werk en shit.
Ik wil o.a. wat nieuwe kampeerspullen halen, maar zou niet weten waar ik de tijd vandaan haal om dat te doen...
Met een kleine omweg kan ik naar de Decathlon in Amsterdam. Maar heb afentoe ook wat late diensten. Dus dat is dan ook niet handig.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:24 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Zit er geen decatlon in de buurt bij je huis of werk? Die zijn tot laat open
Ik heb bij Decathlon een slaapmatje en slaapzak gekocht, aanvullend op de opgooitent. Scheelt ongeveer de helft in formaat met een luchtbed en de oude slaapzak die ik had plus het opzetten van de tent is binnen 5 minuten klaar. Voor mij is het echt perfect kampeerspul en gaat meerdere jaren mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Met een kleine omweg kan ik naar de Decathlon in Amsterdam. Maar heb afentoe ook wat late diensten. Dus dat is dan ook niet handig.
En dan de beslissing nog, gaat iets duurder spul het comfort uit maken van tillen en gebruiken, ten opzichte van het festival (mis)bruik.
Juh, die opgooi tenten zijn leuk qua opzetten. Maar niet handig in het vervoer/OV.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:45 schreef roflcaik het volgende:
[..]
Ik heb bij Decathlon een slaapmatje en slaapzak gekocht, aanvullend op de opgooitent. Scheelt ongeveer de helft in formaat met een luchtbed en de oude slaapzak die ik had plus het opzetten van de tent is binnen 5 minuten klaar. Voor mij is het echt perfect kampeerspul en gaat meerdere jaren mee.
Klinkt goed. as usual.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:56 schreef meneerdebont het volgende:
De Sandeman-mix staat weer online. Dan wéét je dat het niet lang meer duurt!
Waarom zijn die vervelend?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:20 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
En partytenten op de camping....![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder die dingen zou ik nooit mijn tent terugvinden.quote:
Omdat ze godsgruwelijk veel ruimte innemen.quote:
precies... dus kappen met die flauwekul.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:41 schreef richolio het volgende:
Omdat feest lekker los gaan lekker gek
Vanaf dit jaar rijden ze wel met een koelbakfiets rond met biertjes.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:20 schreef WpuntNL het volgende:
Blijkbaar is het moeilijk te begrijpen dat die ruil-je-lauwe-voor-een-kouwe-service een echt Grolsch dingetje was... en dat Heineken dat dus niet doet (en er een "we zijn duurzaam dus mag niet" argument aan weet te koppelen).
Dat was fijn ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:47 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar rijden ze wel met een koelbakfiets rond met biertjes.
Dus kan je bij de bakfiets gekoelde drankjes halen.
Ben benieuwd
Ik snap gewoon niet waarom het kapot moet. Wat is daar de lol dan aan? Maar goed... misschien mis ik een stukje "plezier want moet want goed lekker gek"ofzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:49 schreef richolio het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo'n aversie tegen die takken.
Vorig jaar stond er uit het niets een klein feestbandje met trompetjes enzo op straat, in no time een tof feest daaromheenOp dat soort momenten vind ik die takken echt niet erg hoor
Op Sziget meegemaakt, daar werd letterlijk het halve eiland afgebroken. Security bij de tent weer alle takken e.d. weer afpakken. Er lagen letterlijk stapels en stapels natuurschoon. Had van mij ook niet gehoeven. Overigens hoeft kees van mij ook niet zo nodig.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:36 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Omdat ze godsgruwelijk veel ruimte innemen.
Toen we in 1737 voor het eerst naar Lowlands gingen, hadden we die meuk ook niet nodig en vonden we iedere keer gewoon de tent weer terug. *opa spreekt modus uit*
Ik erger me ook kapot aan planten-slopend-tuig. Ik krijg er jeuk en aftuigneigingen van. Waarom moet die plan kapot? waarom moet je met zo'n tak zwaaien? nooit leuk geweest. Wat mij betreft ook een geldige reden om Kees van Hondt te cancelen.
Vergeet Aurora en Dua Lipa niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga alleen naar Warpaint. Bij bijna alle andere acts is er kans dat ik naar mannen moet kijken en dat is flikker shit
quote:Ik heb er zin in, nu ga ik crazy
nergens mee bezig baby. Vandaag is de dag.
Ik heb er zin in, nu ga ik crazy
nergens mee bezig baby. Vandaag is de dag
zie me shinen, als een motherfocking topper
Gordon is er niks bij, ik vreet hem als een wopper
ben loesoe van de bier en drank. Lauwe pappie
geen sixpack op mn buik, maar wel eentje van de Appie
hang met g-meids en ik vang een sms.
Ze geeft mij een glas, maar ik pak gewoon de fles.
Ik ben sexy. Ik heb een body van een God
Dus doe jij maar lekker bot. Ik heb een body vol met bot
dikke glas, zelfvertrouwen, nog een spa geel.
een glaasje antidepressiva, jonge, jawel.
zit bij een replay café, een potje lekker te gaan.
ik rol een jonko, ja toch, een echte badman
ik heb er zin in, nu ga ik crazy.
Nergens mee bezig baby. Vandaag is de dag.
Ik ben geen partyboy. Ik ben een party – boy, boy
Oh oh
Ik ben geen partyboy. Ik ben een party – boy, boy
Oh oh
want ik ben zo hilarisch, en super stylish.
meisje ik paf jou als je mij kiest
Ik ben op lowlands, ja net als pinkpop
schrijf rhymes in mn blackberry. is mn inkt op.
ik ga facking lekker, en jij gaat facking slecht.
je stelt je voor, maar ik luister niet naar wat je zegt.
wat ik drink spa blauw, met absint erin.
en ik doe of ik je leuk vind, maar regel je vriendin.
Lowlands, zin in, zin in Lowlands
Het is superwarm (warm), het is superheet. (heet)
Word wakker naast me, weet niet eens meer hoe ik heet.
ik zeg ik blaas beats en alcoholtesten.
Ben opgegroeid in Heilo waar iedereen me pestte.
Ik ben überloser, jij bent übersexy
de kans dat het zonder rap gelukt was, 1 op echt niet.
maar ik fock met je, want jij bent überspang
mn voeten steken uit de tent, want ik ben überlang
En ik heb stinkvoeten, met een beetje kaas
jij zegt ik ben een halfbloed, ik ben alleen maar kaas.
halfbloed, half alcohol.
Hoe laat is het? 11 uur ‘s ochtends
schenk mn glas maar vol. yeah
Ik heb er zin in, ik heb er zin in
Ik heb er zin in,
teneneneneeeneee.
Ik heb er zin in, ik heb er zin in
Ik heb er zin in,
teneneneneeeneee.
Haha, ik herken veel van je frustratie en stompopjeneus-drang. Maar ik ben dan ook net zo zeer een lowlands-veteraan. Het enige dat ik ooit naar binnen heb gedragen bij Kees was een rolstoeler. Maar dat is tegenwoordig ook doodnormaal. Vraag me overigens ook af waarom Kees tellkens weer opdraaft. Op zijn verzoek of dat van Lowlands...?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:51 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom het kapot moet. Wat is daar de lol dan aan? Maar goed... misschien mis ik een stukje "plezier want moet want goed lekker gek"ofzo.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:36 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Omdat ze godsgruwelijk veel ruimte innemen.
Toen we in 1737 voor het eerst naar Lowlands gingen, hadden we die meuk ook niet nodig en vonden we iedere keer gewoon de tent weer terug. *opa spreekt modus uit*
Toch wel een misser hoor. Had wel een naam geweest die het voor de dance liefhebbers weer wat interessanter maakte.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:58 schreef theodoor9 het volgende:
Balen zeg, Soulwax in Tivoli tijdens Lowlands..
Dat dus, kan er vaak wel om lachen, maar mijn eigen fatsoen houdt me toch echt tegen om zelf met het meubilair aan de haal te gaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
O en wat betreft Kees van Hondt. ik kan stiekem toch best lachen als er iemand in een vuilnisbak naar binnen komt gesurft. Al zie ik het mezelf ook niet zo snel doen.
Erg jammer ja. Lowlands zal ze momenteel niet "relevant" hebben gevonden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch wel een misser hoor. Had wel een naam geweest die het voor de dance liefhebbers weer wat interessanter maakte.
Er klonk hier net een GVD over de afdelingquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:58 schreef theodoor9 het volgende:
Balen zeg, Soulwax in Tivoli tijdens Lowlands..
Nee man, die worden op het podium begeleid door enkel mannenquote:
Stuk sterker ben ik het niet mee eens. Vooral niet bij het hogere segment.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:19 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Er klonk hier net een GVD over de afdeling
Staan op zaterdag op Pukkelpop (zelfde dag als buddies KFC Saussystem)
Zat toch wel weer met scheve ogen naar de programmering van Pukkelpop te kijken..... stukken sterker..... (maar minder toneel/cabaret/wetenschap)
Waarom bestaat Rockbitch niet meerquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee man, die worden op het podium begeleid door enkel mannen
eww bah bah
Omdat de gouden condooms op waren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:58 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
[..]
Waarom bestaat Rockbitch niet meer
Echte mannen zijn losers, want alle mannen zijn mannen. Kifesh.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef richolio het volgende:
Lowlands is voor losers, echte mannen gaan naar Pinkpop. Dat weet iedereen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef richolio het volgende:
Lowlands is voor losers, echte mannen gaan naar Pinkpop. Dat weet iedereen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:20 schreef Oosten het volgende:
http://m.weeronline.nl/Eu(...)n/4058941#_fortnight
charlie zit op een andere plek dit jaar, mits niet te veel drukte en een aardig loop tempo moet het in 5 minuten lukken... maar ja wie gaat er nou haasten op een festivalquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:18 schreef viagraap het volgende:
Dat red je niet. Dus of eerder weg of de eerste twee nummers bij de Charlie missen.
Ik zou lekker gaatjes van 20 minuten plannen. Kan je eten drinken plassen roken kletsen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:15 schreef hahadoei het volgende:
Ik ben nog nooit op lowlands geweest en kan me ook niet voorstellen hoe groot het terrein is. Stel er speet iets op bravo en daarna op charlie en er zit vijf minuten tussen, red je dat dan? Of is dat heul ver lopen?
Vrouwen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:38 schreef richolio het volgende:
Bij ons gaan ze altijd om de beurt, een voor een naar de wc en drinken kopen. Weet nou nog steeds niet of ze dat expres doen
Een graad of 8 bij voorkeur..quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop dat daar nog wat wolkjes bij komen en de temp wat daalt![]()
Welnee!! Zonnetje, wolkje, graad of 20-22.. niets meer aan doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:36 schreef richolio het volgende:
Maar als het weer iets naar achteren opschuift wordt het weer kut volgens mij. Net het één of het ander
Als de temperaturen van 2012 niveau zijn ga ik serieus overwegen thuis te blijven. Maar goed, zo extreem zal het normaal gesproken niet zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:04 schreef WpuntNL het volgende:
Yr.no (toch bij uitstek de beste Lowlands weervoorspellers) gaat nog niet verder dan de 15e... Dus valt er nog geen pijl op te trekken.
Als ik me niet vergis, volgt het weer dezelfde lijn als in 2012. Toen werd het heet.
Hou op, wat een hel was dat overdag.quote:
Maar die werd vorig jaar geloof ik ook gedraaid in de silent discoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb best zin in de silent disco.
Maar ook wel jammer dat LL café ten einde is. Daar ook wel leuke avondjes gehad. Helemaal los op
+ Desperadoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:09 schreef richolio het volgende:
Die Silent Disco is eigenlijk wel echt het beste wat Heineken met zich heeft meegebracht, ik ben blij met die switch
Deze is mij onbekend? Wie wat waar?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:22 schreef richolio het volgende:
Dat ook ja!
Al blijft de Ice Tea van Douwe Egberts mijn favo drankje op Lowlands
Die ken je wel! Gewoon die ice tea bij het Douwe Egberts standje op het terrein, waar je een lekkere grote koude beker krijgtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Deze is mij onbekend? Wie wat waar?
Aja nu weet ik welk tentje je bedoel, net iets voor Lake LL? Nog nooit op overigensquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Die ken je wel! Gewoon die ice tea bij het Douwe Egberts standje op het terrein, waar je een lekkere grote koude beker krijgt
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Lowlands is van vele markten thuis. Zo zo heeft het festival veel verschillende muziek stijlen en veel verschillende voorzieningen voor eten/drinken en gemak.
Maar mis jij nog iets op het festival terrein? Wat zou jij nog graag zien als extra op het festival?
Ik trap alvast met Ice Tea. Zo lekker bij een zonnetje, maar deze zijn op bijna geen enkel festival te krijgen. Dus ik zeg meer Ice Tea op Lowlands vote for Indiaantje89!
Wat missen jullie nog op het terrein of aan muziek stijlen?
Wow jij bent goed met je geheugen, ik ben ice tea freak normaal gesproken ja. Wist echt niet dat het er was behalve long island ice tea bij de cocktail bars, maar die zijn nooit echt zo goed. LL heeft sowieso matige cocktails.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:10 schreef richolio het volgende:
Godver, pleit je voor zoiets, regel ik het.. Drink je het nog steeds niet
[..]
Is chill hoor, met ijsblokjes, volgens mij halve liter beker ofzo (in ieder geval meer dan als je een normale cola ofzo zou bestellen bij een normale bar, voor dezelfde prijs)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wow jij bent goed met je geheugen, ik ben ice tea freak normaal gesproken ja. Wist echt niet dat het er was behalve long island ice tea bij de cocktail bars, maar die zijn nooit echt zo goed. LL heeft sowieso matige cocktails.
Ik heb een maatje die is koffie freak en die bestald daar vaker wat, soms doe ik mee idd. Maar hij besteld altijd. DIt jaar is kijken of die ice tea te drinken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ik vind vooral de muziek van haar zo nietsig.. dat is toch niet wat voor LL of wel dan?? Beetje slappe pop-hap..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:29 schreef richolio het volgende:
Ik vind dr alleen eigenlijk niet echt een top uitstraling hebben ofzo, maar ja..
Ja, de headliner van het festivalquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:11 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Erg jammer ja. Lowlands zal ze momenteel niet "relevant" hebben gevonden?
Ik mis sowieso een paar vuige dancebandjes zoals Goose en The Subs. Of zie ik ze over het hoofd?
Een beetje popgedoe mag van mij welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind vooral de muziek van haar zo nietsig.. dat is toch niet wat voor LL of wel dan?? Beetje slappe pop-hap..
Jawel, maar dan mag het van mij wel wat interessanter..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Een beetje popgedoe mag van mij wel
en dan toch die B voor de tent. Foutjequote:
Ding staat er ook gewoon en is niet ergens gemonteerd oid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en dan toch die B voor de tent. Foutje(tis nog vroeg)
Is het nou optisch bedrog dat Lake Lowlands groter lijkt danwel dat de ruimte tussen tent en water krapper is?quote:
Het is denk ik de hoek waarop de foto is genomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is het nou optisch bedrog dat Lake Lowlands groter lijkt danwel dat de ruimte tussen tent en water krapper is?
Gelukkig maar, wolkje zonnetje en 24 graden op vrijdag is prima. En nog meer geluk; het zegt toch nog erg weinig op deze termijn..quote:
Haha, best leukquote:
Dan ga ik gewoon daarheen ipv LCD. Wil graag naar LCD, maar vooraan zal ik toch niet meer komen, dus dan sta ik op de heuvel. Wel leuk hoor, maar keertje in de India tijdens de headliner is misschien ook leukquote:
Je klinkt veel te enthousiastquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eens kijken of mijn laarzen nog waterdicht zijn.
Ik heb eigenlijk nog nooit een "natte" Lowlands meegemaakt, op de laatste avond van editie 2001 na. En dat was wel episch.quote:
Wat ze nu aangeven wordt het toch nooit. Paar dagen geleden zou het nog prachtig weer worden. Ik kijk over een weekje wel weer en zelfs dan vertrouw ik het niet.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat ze nu aangeven wordt het toch nooit. Paar dagen geleden zou het nog prachtig weer worden. Ik kijk over een weekje wel weer en zelfs dan vertrouw ik het niet.
Het hoeft niet gigantisch warm te zijn, maar een klein buitje zo nu en dan is ook niet erg. We zien het wel. Beide heeft wel wat.
Als het maar niet het hele weekend kak weer is
LAST.FM
Tijd om eens wat nieuwe topics aan te maken dan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:38 schreef TAV74 het volgende:
Is er geen andere voorpret te bedenken dan het weer... We missen Lowlove echt wel geloof ik he
Neem aan tot het laatste moment, zijn immers eticketsquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:53 schreef Sino_Ganti het volgende:
Tot wanneer zijn er eigenlijk parkeerkaarten in de voorverkoop?
Begin de dag met tequila, dan is het randje er een beetje af.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:24 schreef Oosten het volgende:
Waarmee beginnen jullie de dag op lowlands? Wat is de beste bodem om de dag goed mee te beginnen? Hier gebakken ei met spek en een kop koffie
Ligt eraan hoe laat je wilt komen. Als je bij de eerste wilt zijn sta je vast lang stil, idem als je terug wilt in de maandagdrukte. Reis je een beetje buiten de spitstijden dan valt het erg mee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:41 schreef Audreyoot het volgende:
Iemand een idee of het echt kut is om met de auto te komen (maw, sta je erg lang in de file)?
Koffie-pannenkoeken-saucijs-drinkontbijt en dan bier.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:24 schreef Oosten het volgende:
Waarmee beginnen jullie de dag op lowlands? Wat is de beste bodem om de dag goed mee te beginnen? Hier gebakken ei met spek en een kop koffie
Ah, maandag heb ik vrij dus maakt het me niet veel uit. Donderdag moet ik werken tot 17:00, we zouden dan rond 20:00/21:00 in Biddinghuizen kunnen zijn. Is dat spits? En zijn die campings snel vol?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je wilt komen. Als je bij de eerste wilt zijn sta je vast lang stil, idem als je terug wilt in de maandagdrukte. Reis je een beetje buiten de spitstijden dan valt het erg mee.
Vorig jaar kwam ik donderdagavond om een uur of 10 aan en ging maandagochtend weer weg (om een uurtje of half 10) beide keren kon ik gewoon doorrijden. Oh ja mijn accu was leeg maandag (nee, niet mijn lichten aan laten staan) maar de wegenwacht stond al klaar, heeft 10 minuten oponthoud gegeven geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je wilt komen. Als je bij de eerste wilt zijn sta je vast lang stil, idem als je terug wilt in de maandagdrukte. Reis je een beetje buiten de spitstijden dan valt het erg mee.
En hoelang is het dan ongeveer lopen van de parkeerplaats naar de camping?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:49 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam ik donderdagavond om een uur of 10 aan en ging maandagochtend weer weg (om een uurtje of half 10) beide keren kon ik gewoon doorrijden. Oh ja mijn accu was leeg maandag (nee, niet mijn lichten aan laten staan) maar de wegenwacht stond al klaar, heeft 10 minuten oponthoud gegeven geloof ik
Rond 20 uur is het geen probleem, dan rij je zo doorquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:46 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ah, maandag heb ik vrij dus maakt het me niet veel uit. Donderdag moet ik werken tot 17:00, we zouden dan rond 20:00/21:00 in Biddinghuizen kunnen zijn. Is dat spits? En zijn die campings snel vol?
Anders overweeg ik een verlofdagje donderdag... Was eerst het kijken voor de trein maar op maandag rijden er geen pendels naar Lelystad en via Dronten doe ik er 04:40 uur over
Ah da's handigquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:06 schreef Angel-A het volgende:
https://www.google.com/ma(...)P34Hiun_08s&hl=en_US
Ik weet niet of het kaartje helemaal klopt met de situatie dit jaar maar dan heb je een idee.
Ja maar wel vol als jij om 20.00 aan komt kakkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ah da's handigNog een aanrader qua camping? Zijn nr 2 en 3 het dichts bij de ingang?
Aahquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar wel vol als jij om 20.00 aan komt kakken
Dus die zijn vrij strikt? Heb wel jaren op de campings van pinkpop en graspop gewerkt, en daar gingen de campings dus 6 uur éérder open dan op de tickets stond. Veel mensen die geen plek meer konden krijgen etc..quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan me de jaren nog herinneren dat we blij waren dat de poort al om 14u openging ipv het geplande 18u
Nou er stond dus dat ze 4 uur eerder dan gepland opengingen, dus dat valt wel mee dusquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:23 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dus die zijn vrij strikt? Heb wel jaren op de campings van pinkpop en graspop gewerkt, en daar gingen de campings dus 6 uur éérder open dan op de tickets stond. Veel mensen die geen plek meer konden krijgen etc..
Ik lees wel alles maar heb meestal niet zoveel te melden, 7e keer Lowlands dit jaar (eerste keer in 1998).quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We hebben een paar nieuwe meeposters in het topic, of heb ik gewoon jaren niet goed opgelet?
Dat jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:32 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik lees wel alles maar heb meestal niet zoveel te melden, 7e keer Lowlands dit jaar (eerste keer in 1998).
Tja, dat weerhoudt mij ook nooitquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:32 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik lees wel alles maar heb meestal niet zoveel te melden.
Campings gaan open als de boel klaar is. meestal zo rond 14:00.. als het shitweer is misschien wat eerder.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:15 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
AahDan misschien toch maar een dagje verlof pakken. Gaan die campings echt pas om 14 open of willen ze die wel eens eerder opengooien?
Heerlijk die file s middags/s ochtends op de dijk! Blikje bier, raam open, altijd al een leuke belevingquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:41 schreef Audreyoot het volgende:
Iemand een idee of het echt kut is om met de auto te komen (maw, sta je erg lang in de file)?
Vreselijk, ik moet altijd plassen als ik in de file sta, en dat gaat dan zo lastig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:39 schreef Oosten het volgende:
[..]
Heerlijk die file s middags/s ochtends op de dijk! Blikje bier, raam open, altijd al een leuke beleving
ergens gaat het me ook vervelen dat hele ritueel... twee jaar geleden kon ik rond 12 uur perfect doorrijden.. stond nog lekker vooraan ook. Daarna tot 2 uur in een stoeltje achteraan bier zitten drinken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:42 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Vreselijk, ik moet altijd plassen als ik in de file sta, en dat gaat dan zo lastig.
Een broodje beenham en een pakje melkquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:24 schreef Oosten het volgende:
Ik ook hoor! Het liefst op de camping wat nu 6 heetquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:29 schreef Angel-A het volgende:
Er is altijd wel plek voor 1 of 2 tentjes, alleen als je met een hele groep bij elkaar wilt staan moet je vroeg komen. Ik sta meestal op een camping vóór de brug, 1 of 2x per dag dat stuk lopen naar het festivalterrein valt best mee en ik slaap 's nachts graag een paar uurtjes. Ik ben dan ook al oud
Snap t hoor. Moet zeggen dat toen ik 2 jaar geleden kaarten had gewonnen en dat zelfs de tenten al voor ons neet werden gezet het heel erg relaxed is om op vrijdag ochtend top fit aan te komen zonder enige rij of wat dan ook.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:47 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
ergens gaat het me ook vervelen dat hele ritueel... twee jaar geleden kon ik rond 12 uur perfect doorrijden.. stond nog lekker vooraan ook. Daarna tot 2 uur in een stoeltje achteraan bier zitten drinken.
Toen hadden we nog een fast-lane dankzij Nedap... en die schoot heel erg op![]()
Scheelde ongeveer 2 uur met vrienden die in de "gewone" rij stonden.
Dus dit jaar gaan we rond 3 uur richting het hotel, daarna met de fiets naar het festival. Even een bandje halen en even op het terrein kijken... hapje eten, biertje drinken, nog een biertje drinken op de camping... daarna naar het hotel terug en daar even een nachtje goede rust pakken...
De Lowlandskriebels zijn dit jaar ook alweer niet de houden.
Wij hebben de afgelopen 3 jaar een opvouwbare bolderkar gebruikt. Dat was ideaal. Je moet alleen wel met 3 man zijn om die shit over de brug te krijgen... dat is misschien wat minder... maar goed... afgezien daarvan, scheelt het idioot veel sjouwwerk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:13 schreef Audreyoot het volgende:
Het ergste vind ik altijd dat gesleep met spullen, en door die brug is een bolderkar ook geen optie heb ik begrepenDenk dat het een steekkarretje gaat worden..
Maar je hebt toch ook al snel eten, bier, kleding etc bij? Ik kan niet echt zeggen dat ik een glamper ben, maar alleen mijn basiszooi is al zwaar. Geloof dat de tent ook al 10kg weegtquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:21 schreef Sino_Ganti het volgende:
Snap niet dat sommige zo veel mee sjouwen, backpack, tent en stoeltje meer ga ik niet dat teringeind mee sjouwen
Volgens mij zijn het eigenlijk maar een paar "regels" die je moet hanteren;quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:21 schreef Sino_Ganti het volgende:
Snap niet dat sommige zo veel mee sjouwen, backpack, tent en stoeltje meer ga ik niet dat teringeind mee sjouwen
Haha ik ken het. We worden oudquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:47 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
ergens gaat het me ook vervelen dat hele ritueel... twee jaar geleden kon ik rond 12 uur perfect doorrijden.. stond nog lekker vooraan ook. Daarna tot 2 uur in een stoeltje achteraan bier zitten drinken.
Toen hadden we nog een fast-lane dankzij Nedap... en die schoot heel erg op![]()
Scheelde ongeveer 2 uur met vrienden die in de "gewone" rij stonden.
Dus dit jaar gaan we rond 3 uur richting het hotel, daarna met de fiets naar het festival. Even een bandje halen en even op het terrein kijken... hapje eten, biertje drinken, nog een biertje drinken op de camping... daarna naar het hotel terug en daar even een nachtje goede rust pakken...
De Lowlandskriebels zijn dit jaar ook alweer niet de houden.
Volgens mij 2004... 2003 viel (voor mijn gevoel nu...) wel mee. 2004 heb ik nauwelijks in de rij gestaan (perskaart dat jaar). Ik kan me nog wel herinneren dat ik ongeveer 5 miljoen foto's heb geschoten voor de vriendengroep eindelijk een beetje door de ingang kwam. En die hadden het bier bij zich...quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Haha ik ken het. We worden oud
Vroeger gewoon in de tent op camping 2, dan schuif je op naar een camping voor de brug want ja "minder lopen met je zooi" en "meer nachtrust" en dan boek je opeens bij het vakantie park naast lowlands want ja, "een eigen douche en wc is ook wel fijn"
Wat een bejaarden worden we toch ook
De ergste rij was ergens in 2003/2004 op een donderdagavond. Volgens mij heb ik toen 5/6 uur voor de ingang gestaan. Mega druk, niet normaal die rij. Waren rond een uur of 5/6 daar en de tent stond pas rond middernacht. Nog meer mensen die dat meegemaakt hebben?
Precies, rugzak waar alles in of aan zit (ook matje en slaapzak), tent in de hand. Ik heb nog nooit gehad dat ik dacht "oh had ik dat maar meegenomen". Ik neem geen blikken knakworst, gasstelletjes etc. mee. 1 of 2 appels, een zak krentenbollen (=ontbijt, samen met een kopje koffie van DEquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Als het niet in 1x op mijn rug en/of in mijn handen mee kan, dan gaat het niet mee. Punt
Zo iets ja. Alles hangt aan mijn tas, alleen de partytent en een bvo'tje gaat in de hand meequote:Op maandag 8 augustus 2016 14:51 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Precies, rugzak waar alles in of aan zit (ook matje en slaapzak), tent in de hand. Ik heb nog nooit gehad dat ik dacht "oh had ik dat maar meegenomen". Ik neem geen blikken knakworst, gasstelletjes etc. mee. 1 of 2 appels, een zak krentenbollen (=ontbijt, samen met een kopje koffie van DE)en als het past een paar blikjes bier.
Wat wel altijd mee moet zijn teenslippers voor onder de douche
Ik neem meestal een tray voor 2 personen mee. Halve liters alfa ofzo. Moet nog even inlezen wat überhaupt toegestaan is op de campingquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoeveel bier nemen jullie meestal mee? En welk bier?
Ik volg altijd wel de traditie, zo ben ik dus van Grolsch overgestapt naar Heineken. Heerlijk voor in de wachtrij, als we eenmaal staan dan kopen we het bier gewoon op het festival.
Ik ga geen Heineken mee nemenquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoeveel bier nemen jullie meestal mee? En welk bier?
Ik volg altijd wel de traditie, zo ben ik dus van Grolsch overgestapt naar Heineken. Heerlijk voor in de wachtrij, als we eenmaal staan dan kopen we het bier gewoon op het festival.
Niets lekkerder dan dat, elke ochtend vaste prikquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, ik voel een douchen op LL-discussie opkomen
Ochtend? Never!quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:55 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Niets lekkerder dan dat, elke ochtend vaste prik
Dat. Nachtdoucher hier. En eigenlijk alleen als het zweetweer is en ik plakkerig ben. Enkele keer in een koud ll weekend gedoucht, dan is de behoefte een stuk minder aanwezig.quote:
zolang het niet in glas zit, maakt het niet zo veel uit... en onderweg in de rij kom ik meestal ook gewoon glazen flessen tegen... snap ik nooit zo goed... waarom zou je?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:55 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik neem meestal een tray voor 2 personen mee. Halve liters alfa ofzo. Moet nog even inlezen wat überhaupt toegestaan is op de camping
Wij hadden vorig jaar IPA's uit blijk vanwege falende kassameisjes bij onze favoriete supermarkt (4-pack aanslaan als 1 blikje... altijd goed)quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga geen Heineken mee nemenDenk gewoon ouderwetsch grolsch of hertog jan. 1 sixpack. Eerste actie als de tenten staan is namelijk naar de lockers en bier halen
![]()
hier ook! zodra de zon opkomt, ben ik wakker... en dan is het nog rustig bij de douches... dus meestal loop ik zo door. Behalve op maandag... dan zet blijkbaar half Lowlands zijn wekker...quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:55 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
lekker? die 3 druppels die uit die douches komen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:55 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Blikken Brewdog. Ik heb er dit jaar nog niet naar gezocht... maar vorig jaar was het (redelijk) algemeen verkrijgbaar bij die blauwe jongens.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:00 schreef Sunnythesun het volgende:
IPA.. best een idee![]()
Heb het hier bij de appie alleen nog niet in blikvorm aangetroffen.
(IPA is echt een recente ontdekking van me.. lekker spul!)
Ik heb er een flesje van staan. Beetje 'slapjes' van smaak vergeleken met sommige andere die ik geproefd heb maar prima te drinken!!quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:02 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Blikken Brewdog. Ik heb er dit jaar nog niet naar gezocht... maar vorig jaar was het (redelijk) algemeen verkrijgbaar bij die blauwe jongens.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:05 schreef WpuntNL het volgende:
Ohw god... Lowlands is nog altijd niet "Niet cool genoeg"... als we dit soort packinglists er nog altijd voor gepost zien worden....
http://www.thechicitalian(...)l-packing-list-2016/
MEH!
wtfquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:05 schreef WpuntNL het volgende:
Ohw god... Lowlands is nog altijd niet "Niet cool genoeg"... als we dit soort packinglists er nog altijd voor gepost zien worden....
MEH!
Ik zou haar doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:05 schreef WpuntNL het volgende:
MEH!
Jij doet toch alles met 2 X-chromosomen en een pols?quote:
Een pols is geen vereiste hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij doet toch alles met 2 X-chromosomen en een pols?
Ik heb er geen week ruzie voor over.quote:
Dit ja..quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:14 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Ik heb er geen week ruzie voor over.
En verder krijg ik er mep neigingen van. Ik vond het vorig jaar aanzienlijk beter te hachelen allemaal dan het jaar ervoor... doen was Lowlands nog een "Daar moet je zijn" locatie... en dat brengt vaag volk met zich mee.
nog niet uitverkocht zijn heeft zijn voordelen
Paar jaar geleden voelde ik me er niet zo heel erg thuis op momenten. Dan had ik wel het gevoel dat de jonge hippe crowd me met een bepaalde blik aankeek.. nja misschien inbeelding maar het is de laatste jaren iig weer veel fijnerquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit ja..
"Opa modus aan"
Vroegah toen er nog alto's op lowlands kwamen. Mannen met lange haren en zwarte broeken, kisten en kettingen aan je portomonee"
"Opa modus uit"
Al moet ik eerlijk zijn, nooit last van het hippe publiek gehad, sfeer blijft toch altijd dikke prima.
Maar die portemonnee aan ketting dragers waren dan weer meestal geen mannen met lang haar en zwarte broeken alto'squote:Op maandag 8 augustus 2016 15:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit ja..
"Opa modus aan"
Vroegah toen er nog alto's op lowlands kwamen. Mannen met lange haren en zwarte broeken, kisten en kettingen aan je portomonee"
"Opa modus uit"
Skaters hadden ook wel lang haar somsquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar die portemonnee aan ketting dragers waren dan weer meestal geen mannen met lang haar en zwarte broeken alto's
Da's waar, maar de broeken waren zelden zwartquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Skaters hadden ook wel lang haar soms
meestal blauw of khaki iddquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's waar, maar de broeken waren zelden zwart
Vergeet legergroen nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
meestal blauw of khaki iddof geruit..
Drie jaar terug vond ik het op momenten echt k*t. Er was agressie op het veld... en dat heb ik nooit eerder gemerkt of gevoeld... sterker nog... ik heb op geen enkele andere editie het gevoel gehad dat ik op de heuvel in de weg stond of op iemands plek stond of moest oppassen... dat jaar wel... ook veel geneuzel om bier te halen... misschien zat ik in de verkeerde vibe toen... kan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit ja..
"Opa modus aan"
"Opa modus uit"
Al moet ik eerlijk zijn, nooit last van het hippe publiek gehad, sfeer blijft toch altijd dikke prima.
En Wpunt, als het hotel je bevalt moet je volgend jaar een stacaravan huren op het vakantie park. 5 minuutjes fietsen en je kan het eventueel ook lopen. Moet je wel optijd erbij zijn want zit snel vol. Fietsen kan je ook huren daar.
Nôh, wat zul je dr skate-ig uit gezien hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die had ikuit de dump. Herenmaat 51
baggy vooralquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nôh, wat zul je dr skatig uit gezien hebben
Deze? http://www.bremerberg.nl/quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:34 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Drie jaar terug vond ik het op momenten echt k*t. Er was agressie op het veld... en dat heb ik nooit eerder gemerkt of gevoeld... sterker nog... ik heb op geen enkele andere editie het gevoel gehad dat ik op de heuvel in de weg stond of op iemands plek stond of moest oppassen... dat jaar wel... ook veel geneuzel om bier te halen... misschien zat ik in de verkeerde vibe toen... kan.
Dit jaar doen we eerst hotel en daarna 4 dagen Landal. Dus iets langer fietsen... maar wel luxe..
Voor volgend jaar overweeg ik inderdaad Riviera volgens mij zit er om de hoek nog een vakantieparkje... alleen kan ik daar nooit echt een site van vinden ofzo.
Haha nee dat niet, maar de diversiteit was groter, metalheads, skaters, alto's, bandshirt mensen, huis tuin en keuken mensen. Was heel divers.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar die portemonnee aan ketting dragers waren dan weer meestal geen mannen met lang haar en zwarte broeken alto's
Heel de reis alquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Zetten jullie ook altijd 3FM aan als je op de dijk bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |