De trailer die ik zag sprak mij minder aan. Hoeft niet te betekenen dat ik niet van gedachten verander hoor. Misschien zit ik er toch wel gewoon.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk dat je ook graag naar de Echo gaatIk had Green Room opgeschreven om heen te gaan, jij wil er juist niet heen.
Waarom niet? Van de vier films die om/na 23.00 uur beginnen, lijkt me dat juist het meest een Lowlands film.
Ik heb Green Room laatst gezien, vette film wel hoor! Keihard en bovendien ook nog eens humorquote:Op zondag 31 juli 2016 09:14 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
[..]
De trailer die ik zag sprak mij minder aan. Hoeft niet te betekenen dat ik niet van gedachten verander hoor. Misschien zit ik er toch wel gewoon.
Waarom ik films kijk: De sfeer is altijd gezellig. Zo heb ik Brokeback Mountain gezien en elke keer als die twee mannen weer bezig waren was het publiek aan het joelen. Het is heel anders films kijken dan in de bioscoop. De mensen delen meer hun ideeen en gaan vocaal ook mee doen met de film.
Plus dat je, nadat je bijna 12 uur hebt rondgelopen omdat je steeds 20 minuten moet lopen van de Bravo naar de Alpha, de voeten wat rust geeft.
Meeste goedkope campingstoelen hebben niet zo veel draaggewicht.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:56 schreef Gaijin het volgende:
Iemand trouwens nog ergens goedkope, lichte campingstoeltjes gevonden? Heb nu één die te zwaar is eigenlijk..
Ik twijfel nog wat ik doe, misschien dat ik nog even tussendoor naar de Lima ga.quote:Op maandag 1 augustus 2016 02:14 schreef richolio het volgende:
Klinkt lekker inderdaad!
Ik vind die nieuwe Oscar and the Wolf juist tof! Ben benieuwd.Mooi plekje vooraan zoeken en dan hopen dat ik niet moet plassen voordat Muse begint.
Ja dit heb ik dus ook, wil Warpaint eigenlijk wel checken. Mooi plekje bij Muse is vet, maar die heb ik nu wel 4x live gezien. Maar wel een van m'n favoriete bands.. keuzes keuzes!quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik doe, misschien dat ik nog even tussendoor naar de Lima ga.
Maar Warpaint is eigenlijk ook wel heul leuk.
Beide prima live acts jaquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ik heb zowel Oscar & The Wolf en Warpaint nog niet live gezien. Vond het eerste album van Oscar & The Wolf zeker erg sterk. Warpaint vind ik over het algemeen iets minder, maar hoor er altijd lyrische verhalen over.
vooral omdat 'ie er vorig jaar ook al stond.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:10 schreef meneerdebont het volgende:
Wacht, ik heb iets nieuws ontdekt. Denk ik. Schokkend? Neuh, dat niet. Maar op de plattegrond meen ik een bar te zien op de kop van de India. Ongekend! Nooit vertoond!
Grmblquote:Op maandag 1 augustus 2016 12:11 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
vooral omdat 'ie er vorig jaar ook al stond.![]()
Kijk, die observatie klinkt een stuk degelijker uit dan mijn gebrabbel. Cheers. En lang leve de voorpret!quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:54 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
Plattegrond 2015:
[ afbeelding ]
Plattegrond 2016:
[ afbeelding ]
Dit jaar:
Planet Paradise:
Geen kartonknutselhoekje. Maar op die plaats Eddie The Eagle Stadium
Charlie iets meer naar links
Geen Nedap
Romeo is weg.
Andere indeling eettentjes op Planet Paradise
Wetenschapstent naast Echo.
Lake Lowlands:
Brug over Lake Lowlands of is dit een restaurant?
Opstapplaats Llowzone bij de Lima
Lima iets gedraaid
Cape Lowlands:
Hacienda verplaatst
Desperado's verplaatst
Onder de ingang staat een schuin hokje getekend. Wat is dit?
Hier is middengebied ruimer opgezet en eettentjes wat anders ingedeeld.
Oh! mega is nu de Helga's
Campings:
Bij de Camper camping nu ook Gllamping
Camping 5/6 is nu alleen Camping 5. Is gebied van Camping 6 nu gewoon camping 5?
Camping 7 is nu Camping 6.
Het lijkt of daar meer ruimte is gecreeerd.
Llowlands Cafe is nu Llanding Zone.
Dus ben benieuwd hoe de wijzigingen zullen lijken in het echt.
Dat schuine blokje onder de ingang is inderdaad interessant. Zal wel een horecaopstelling zijn. Vorig jaar was daar (volgens mij) een of ander ontbijt dinges. Voor de rest lijkt inderdaad de situatie rond camping 5/6/7 sterk op wat we vorig jaar donderdag aantroffen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:54 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
Plattegrond 2015:
[ afbeelding ]
Plattegrond 2016:
[ afbeelding ]
Dit jaar:
Planet Paradise:
Geen kartonknutselhoekje. Maar op die plaats Eddie The Eagle Stadium
Charlie iets meer naar links
Geen Nedap
Romeo is weg.
Andere indeling eettentjes op Planet Paradise
Wetenschapstent naast Echo.
Lake Lowlands:
Brug over Lake Lowlands of is dit een restaurant?
Opstapplaats Llowzone bij de Lima
Lima iets gedraaid
Cape Lowlands:
Hacienda verplaatst
Desperado's verplaatst
Onder de ingang staat een schuin hokje getekend. Wat is dit?
Hier is middengebied ruimer opgezet en eettentjes wat anders ingedeeld.
Oh! mega is nu de Helga's
Campings:
Bij de Camper camping nu ook Gllamping
Camping 5/6 is nu alleen Camping 5. Is gebied van Camping 6 nu gewoon camping 5?
Camping 7 is nu Camping 6.
Het lijkt of daar meer ruimte is gecreeerd.
Llowlands Cafe is nu Llanding Zone.
Dus ben benieuwd hoe de wijzigingen zullen lijken in het echt.
Geen idee, natuurlijk verkopen ze liever uit dan niet. Maar ik denk dat Lowlands zeker nog niet in de "problemen" zit. Ze hebben jaren aan een stuk nooit uitverkocht tot de hele Lowlands "hype" begon (ja toen ik kwam er ook bijquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:22 schreef WpuntNL het volgende:
en dat zal dit jaar een tegenvaller zijn voor vriend EvE.
Ik vind het boeken van Muse best een koerswijziging. Alhoewel MOJO ook gewoon Foo Fighters op Lowlands zet...quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Geen idee, natuurlijk verkopen ze liever uit dan niet. Maar ik denk dat Lowlands zeker nog niet in de "problemen" zit. Ze hebben jaren aan een stuk nooit uitverkocht tot de hele Lowlands "hype" begon (ja toen ik kwam er ook bij) . Die jaren waren natuurlijk ook wel te extreem en niet om vol te houden.
Ik hoop wel dat ze beetje rekening houden met de tenten. Vorig jaar was de Heineken toch duidelijk te klein bij Underworld. Dan heb ik toch liever dat het achter in de tent niet vol is dan een opgepropte tent.
ja... dat zou dit jaar wel eens een uitdaging kunnen gaan worden ja...quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Nee maar als ze de Alpha gaan inkorten dan voorzie ik wel problemen bij Muse
Mjah... we gaan met de fiets. Dus dat is nog vermoeiender :-)quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo'n appartementje lijkt me trouwens vermoeiender dan camperen?
Je moet iedere dag op en neer, dat stuk van je auto weer lopen naar het terrein toe?
Leuke cijfers, sta toch wel te kijken dat Disclosure zo hoog staat. Dus toch blijkbaar een terechte headliner?quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb even rondgekeken naar de populairste acts op Lowlands, waar de meeste mensen hebben aangegeven naar die act te willen.
Populairste acts Lowlands:
Muse 2521 (A)
Disclosure 1957 (A)
De Staat 1781 (A)
Oscar and the Wolf 1588 (A)
Paul Kalkbrenner 1502 (A)
Foals 1497 (B)
Hans Teeuwen 1498 (A)
James Blake 1431 (B)
The Last Shadow Puppets 1408 (A)
Die Antwoord 1406 (A)
LCD Soundsystem 1368 (A)
Tom Odell 1362 (A)
M83 1301 (H)
Wolfmother 1241 (A)
Sum 41 1175 (B)
Sigur Rós 1133 (A)
Eagles of Death Metal 1126 (A)
Jake Bugg 1045 (A)
Chvrches 1011 (H)
Er zijn ook 14 mensen die naar Don't Die On Me Now willen, ook al staat er geen beschrijving bij. Literair Biechten kan afgelast worden, niemand heeft aangegeven hierheen te willen. Gijs Deckers en Karim Benammar van TSOL en Klaas Dijkhoff mogen ook thuisblijven.
n00bie heeft waarschijnlijk gelijk dat het niet heel druk wordt bij LCD Soundsystem. Dat Sigur Rós zo laag staat, vind ik ook verrassend.
Bij Sigur Rós staan er op hetzelfde tijdstip geen grote namen en op de andere dagen wordt de eennalaatste act van de Alpha beter bezocht.. Misschien heeft het ermee te maken dat Sigur Rós nog geen nieuwe muziek heeft uitgebracht en de band is teruggebracht naar drie personen. LCD Soundsystem's setlist lijkt wel op wat ze zes jaar terug speelden en is in dit lijstje ook niet heel populair.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:28 schreef kesselman het volgende:
de bekendste namen staan gewoon t hoogste.
heeft niets met kwaliteit te maken.
want dan had disclosure wel lager gestaan en sigur ros hoger
Er is kwalitatief gezien niets mis met Disclosure. 2 prima catchy albums. Alleen iets te vaak achter elkaar op LL gestaan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:28 schreef kesselman het volgende:
de bekendste namen staan gewoon t hoogste.
heeft niets met kwaliteit te maken.
want dan had disclosure wel lager gestaan en sigur ros hoger
Mezelf kennende heb ik op zondagavond echt geen zin heb om naar de andere kant van het terrein te lopen om een klein gedeelte van Foals te zien, om daarna weer terug te lopen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben bang dat die grote bands naar Bravo move ook niet goed gaat uitpakken.
Ik denk dat ik soms ook geen zin heb om van Alpha naar de Bravo te lopen, en daardoor toch maar een ander bandje mee gaan pakken.
Ik vraag me altijd af hoeveel voorspellende waarde je nou echt moet hechten aan dit soort statistieken. Het is niet zo dat het merendeel van de bezoekers hier effe aangeeft wat ze gaan kijken. Ook hoef je er niet op in te tekenen... Als ik Fok! als maatstaf hanteer, gaat het heel druk worden bij King Gizzard. Ik verwacht eigenlijk maar een halfvolle tent. Uiteindelijk gaat het publiek toch "gewoon" naar de bekende dingen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb even rondgekeken naar de populairste acts op Lowlands, waar de meeste mensen hebben aangegeven naar die act te willen.
Populairste acts Lowlands:
Muse 2521 (A)
Disclosure 1957 (A)
De Staat 1781 (A)
Oscar and the Wolf 1588 (A)
Paul Kalkbrenner 1502 (A)
Foals 1497 (B)
Hans Teeuwen 1498 (A)
James Blake 1431 (B)
The Last Shadow Puppets 1408 (A)
Die Antwoord 1406 (A)
LCD Soundsystem 1368 (A)
Tom Odell 1362 (A)
M83 1301 (H)
Wolfmother 1241 (A)
Sum 41 1175 (B)
Sigur Rós 1133 (A)
Eagles of Death Metal 1126 (A)
Jake Bugg 1045 (A)
Chvrches 1011 (H)
Er zijn ook 14 mensen die naar Don't Die On Me Now willen, ook al staat er geen beschrijving bij. Literair Biechten kan afgelast worden, niemand heeft aangegeven hierheen te willen. Gijs Deckers en Karim Benammar van TSOL en Klaas Dijkhoff mogen ook thuisblijven.
n00bie heeft waarschijnlijk gelijk dat het niet heel druk wordt bij LCD Soundsystem. Dat Sigur Rós zo laag staat, vind ik ook verrassend.
Jup, heb daar vorig jaar al eea door laten schieten. Best een wandeling als je die per dag meerdere malen 'moet' doen. Dan is Alpha <> Heineken uiteraard beter te doen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben bang dat die grote bands naar Bravo move ook niet goed gaat uitpakken.
Ik denk dat ik soms ook geen zin heb om van Alpha naar de Bravo te lopen, en daardoor toch maar een ander bandje mee gaan pakken.
Haha, jij dicht de tenten ook allemaal een eigen karakter toe? Mooi. De Alpha als het, tja, alfamannetje. Statig, boven kritiek verheven, ook wel vaderlijk voor de andere tenten. De Bravo is het brutale broertje (soms, als ie 's nachts staat de stampen en te dampen, loop ik er heel voorzichtig naar binnen). De Heineken is de grote (en nu juist kleinere) zus in identiteitscrisis. De ene keer een net-niet band, de andere keer een superband uit de kantlijn, maar 's nachts die kille, verwaaide sfeer van de nineties parties en dergelijke.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja daardoor denk ik toch dat ik een Foals en Biffy Clyro ga missen, en Noel misschien toch ook wel (idd voor King GIzzard) terwijl ik die 100% zeker had bekeken in de Heineken).
Al hoewel de Bravo wel een toffere tent is
Huh, die snap ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:38 schreef meneerdebont het volgende:
Haha, jij dicht de tenten ook allemaal een eigen karakter toe?
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen, alleen ik vlieg gierend uit de bocht. Ik zie de tenten bijna als mensen, van vlees en bloed...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Huh, die snap ik niet.
Vind Bravo vaak kwa aankleiding en formaat gewoon de tofste tent. Vind de Heineken (ook toen het Grolsch was) altijd maar een saai podium eigenlijk.
Yep, Tiga en Chvrches had ik ook in de Bravo willen zien, om een uur of elf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:54 schreef DavetheNL het volgende:
Dat is misschien wel mijn grootste baalmomentje van deze editie eigenlijk. Had liever Paul als Bravo head gezien. Van mijn past tegenover Muse om het te verdelen over het terrein.
Altijd een fijn moment als de tentdoeken naar beneden worden gehaald.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:33 schreef WeezerButler het volgende:
Nacht en dag Bravo is een wereld van verschil.... vooral de traditionele technonachten
En wanneer de led-schermen op het plafond maximaal aan gaan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:31 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Altijd een fijn moment als de tentdoeken naar beneden worden gehaald.
Terechte opmerking.twitter:manlikealias twitterde op maandag 01-08-2016 om 20:31:24mannen kijken naar vrouwen, niet naar andere mannen. dat is flikker shit. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Volgens het blokkenschems op de site is De Likt verplaatst naar zaterdag 13:30. Clashen ze wel een gedeelte met Whitney (vind ik dan weer jammer).quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:10 schreef richolio het volgende:
Dua Lipa vs Damian Jr Gong Marley
The Rumjacks vs Anderson .Paak
De Likt vs De Staat
En eerder weg bij Sum 41Om een goed plekje bij Sigur Ros te bemachtigen
dafuq !!! Ik zei nog zo tegen ze. Zet De Likt niet als openingsact in de X-ray ... gaan ze het toch doen ... DAMMIT!!!. Ok minder clashes, maar het tijdstip zuigt enorm. meesten zijn nog lang niet wakker genoeg voor zo een feestjequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:59 schreef Mr-Blonde het volgende:
[..]
Volgens het blokkenschems op de site is De Likt verplaatst naar zaterdag 13:30. Clashen ze wel een gedeelte met Whitney (vind ik dan weer jammer).
Tiga, nog zo'n nare keuze..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:30 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Yep, Tiga en Chvrches had ik ook in de Bravo willen zien, om een uur of elf.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef richolio het volgende:
Terechte opmerking.twitter:manlikealias twitterde op maandag 01-08-2016 om 20:31:24mannen kijken naar vrouwen, niet naar andere mannen. dat is flikker shit. reageer retweet
Zijn "uitleg" achteraf maakt het er niet beter op. Het ging niet over homo's in letterlijke zin, maar dus wel over dat mannen naar vrouwen horen te kijken (?).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad opvallend, zou na Nedap de tweede "grote" partner zijn die er dit jaar niet meer bij is. Verder weinig nieuwe aanwas volgens mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef eteen het volgende:
Ik zie nergens meer wat terug van Douwe Egberts in de programmakrant...zou die samenwerking gestopt zijn?
In de 2015 programmakrant stond er nog wel een stukje in van DE, zoals van elke "sponsor". Ben benieuwd hoe dat dit jaar dan gaat...
Ja..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:41 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Zijn "uitleg" achteraf maakt het er niet beter op. Het ging niet over homo's in letterlijke zin, maar dus wel over dat mannen naar vrouwen horen te kijken (?).
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Kifesh je stresst om die meisjes
Er zijn ook bijzonder weinig win-acties dit jaar. De sponsoring van Heineken lijkt ook een klein beetje teruggeschroefd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:27 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Inderdaad opvallend, zou na Nedap de tweede "grote" partner zijn die er dit jaar niet meer bij is. Verder weinig nieuwe aanwas volgens mij.
Misschien... Heb je gelijk. Alhoewel de playlist van Pinguïn Radio toch boordevol "nieuw" staat. In hoop dat Kink snel van de grond gaat komen. Komt er wat afwisseling in.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:51 schreef indiaantje89 het volgende:
En dat soort evenementen zijn iets meer betaalbaar. Daarnaast is het bandjes wereldje dit jaar misschien wel op zijn diepte punt. Er is op internationaal niveau nauwelijks iets doorgebroken.
Natuurlijk is er altijd wel nieuws te vinden. Maar ik zie ook in het lijstje van Pinguin geen nieuwe bands staan die over 2 jaar Lowlands eventueel kunnen headlinen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:55 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Misschien... Heb je gelijk. Alhoewel de playlist van Pinguïn Radio toch boordevol "nieuw" staat. In hoop dat Kink snel van de grond gaat komen. Komt er wat afwisseling in.
Lowlands is groot geworden zonder elk jaar uit te verkopen. Dus paniek is er zeker niet. Het was vroeger heel normaal om eind juli pas je kaarten te halen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk ook niet dat er paniek is bij de LL organisatie. Die zijn professioneel genoeg om te beseffen dat Lowlands soms flink kan pieken, maar bij die pieken horen ook dalingen.
Natuurlijk verkopen ze liever wel uit, maar ik kan me niet indenken dat LL hun financiën baseren op het ieder jaar uitverkopen van LL.
Dat zou wel pijnlijk zichtbaar zijn op het terrein, veel kleiner dan vorig jaar kunnen ze het niet maken.quote:
Ik zou het niet eens vervelend vinden. Het terrein komt vaak als erg druk over wat de lange stukken lopen (helemaal als je snel wilt zijn) niet gemakkelijker maakt. Daarnaast zou wat extra bewegingsruimte op de vloer ook geen overbodige luxe zijn (of sta ik altijd verkeerd?).quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:05 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Dat zou wel pijnlijk zichtbaar zijn op het terrein, veel kleiner dan vorig jaar kunnen ze het niet maken.
Vorig jaar was het terrein bij de bravo en de alpha ingekort, waardoor je ongeveer even veel bewegingsruimte overhoudt. Maar met name achterin tenten merk je wel het verschil. En bij het bestellen van bier.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:10 schreef roflcaik het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens vervelend vinden. Het terrein komt vaak als erg druk over wat de lange stukken lopen (helemaal als je snel wilt zijn) niet gemakkelijker maakt. Daarnaast zou wat extra bewegingsruimte op de vloer ook geen overbodige luxe zijn (of sta ik altijd verkeerd?).
Zit er geen decatlon in de buurt bij je huis of werk? Die zijn tot laat openquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:18 schreef Junkie het volgende:
Ppffff.. nog 2 weken.
Tijdje (te) druk geweest met werk en shit.
Ik wil o.a. wat nieuwe kampeerspullen halen, maar zou niet weten waar ik de tijd vandaan haal om dat te doen...
Met een kleine omweg kan ik naar de Decathlon in Amsterdam. Maar heb afentoe ook wat late diensten. Dus dat is dan ook niet handig.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:24 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Zit er geen decatlon in de buurt bij je huis of werk? Die zijn tot laat open
Ik heb bij Decathlon een slaapmatje en slaapzak gekocht, aanvullend op de opgooitent. Scheelt ongeveer de helft in formaat met een luchtbed en de oude slaapzak die ik had plus het opzetten van de tent is binnen 5 minuten klaar. Voor mij is het echt perfect kampeerspul en gaat meerdere jaren mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Met een kleine omweg kan ik naar de Decathlon in Amsterdam. Maar heb afentoe ook wat late diensten. Dus dat is dan ook niet handig.
En dan de beslissing nog, gaat iets duurder spul het comfort uit maken van tillen en gebruiken, ten opzichte van het festival (mis)bruik.
Juh, die opgooi tenten zijn leuk qua opzetten. Maar niet handig in het vervoer/OV.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:45 schreef roflcaik het volgende:
[..]
Ik heb bij Decathlon een slaapmatje en slaapzak gekocht, aanvullend op de opgooitent. Scheelt ongeveer de helft in formaat met een luchtbed en de oude slaapzak die ik had plus het opzetten van de tent is binnen 5 minuten klaar. Voor mij is het echt perfect kampeerspul en gaat meerdere jaren mee.
Klinkt goed. as usual.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:56 schreef meneerdebont het volgende:
De Sandeman-mix staat weer online. Dan wéét je dat het niet lang meer duurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |