Weet ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogmaals, niemand verbied het ze.
Maar als je zoiets opzet kun je ook reacties verwachten.
Ik zie eigenlijk niemand die zich persoonlijk aangevallen voelt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar 90 procent heeft er totaal geen last van dat het gebeurt, en ze zitten erop alsof ze zelf persoonlijk aangevallen worden met zo`n month. Echt. Get over yourself.
Mja, vind ik ook van hele Sylvana Simonsgebeuren overigens.Wat een muts dat ook is verder
Klopt. Het is een hoop zelfmedelijjden en slachtofferrol helaasquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ze allemaal net zo zelfkritisch naar het collectief waren als dat ze het collectief willen prijzen.
Had niemand er problemen mee.
Maar wederom ontbreekt dat totaal.
En daar mag je ze best tot op het bot belachelijk mee maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Het is een hoop zelfmedelijjden en slachtofferrol helaas
Hangt van de invulling af.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar 90 procent heeft er totaal geen last van dat het gebeurt, en ze zitten erop alsof ze zelf persoonlijk aangevallen worden met zo`n month. Echt. Get over yourself.
Mja, vind ik ook van hele Sylvana Simonsgebeuren overigens.Wat een muts dat ook is verder
Tot een bepaald niveau ja. Want als je te ver gaat dan geef je ze een kans om te laten zien waarom het blijkbaar toch nodig is. Voor hun danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daar mag je ze best tot op het bot belachelijk mee maken.
Interesseert me geen zak.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot een bepaald niveau ja. Want als je te ver gaat dan geef je ze een kans om te laten zien waarom het blijkbaar toch nodig is. Voor hun dan
Ja, ik heb het dan ook niet over belachelijk makenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Interesseert me geen zak.
In het westen mag je mensen nu eenmaal belachelijk maken.
Hoe wordt dat in Amerika ingevuld dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de invulling af.
Als ze net als in Amerika ook de hele school er naar inrichten, is het erger dan aids.
Scholen die hele maanden besteden aan black history monthquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wordt dat in Amerika ingevuld dan?
En dan kun je makkelijk counteren met feiten over die bevolkinsgroep.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb het dan ook niet over belachelijk maken![]()
Die FB-paginas hadden niks meer met iemand belachelijk maken te maken. Als zoveel mensen je dan raciistisch bejegenen dan zeggen ze: Nou zie je nou wel, het is blijkbaar toch nodig om het nog meer te benadrukken.
Ja, maar het gaat er niet om dat het niet juist is wat ze willenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan kun je makkelijk counteren met feiten over die bevolkinsgroep.
Is niet verboden. Het interesseert me weinig wat ze geloven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Het gaat erom dat zulke vergaande lynchpartijen er wel voor zorgen dat hun nog meer in hun manier gaan geloven.
In plaats van nuttige dingen, gaan ze een maand praten over dat een neger pindakaas heeft uitgevonden, in het gunstigste geval.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wordt dat in Amerika ingevuld dan?
Niet? Gewoon grondrecht hoorquote:
Er was een school die bedacht dat Shakespeare een donkere slavin had die voor hem schreef, en Shakespeare analfabeet was.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn ook gevallen bekend waarin ze een nieuwe waarheid verzinnen, om negers zichzelf belangrijk te laten vinden.
Daar mag een rechter zich over ontfermen. En dat valt allemaal alleszinds mee.quote:
Ja oke, in Amerika slaat het sowieso door natuurlijk. met die hele BLM. Zie dat nog niet zo snel in nederland gebeuren eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In plaats van nuttige dingen, gaan ze een maand praten over dat een neger pindakaas heeft uitgevonden, in het gunstigste geval.
Zijn ook gevallen bekend waarin ze een nieuwe waarheid verzinnen, om negers zichzelf belangrijk te laten vinden.
Een beetje zoals de WO II Marokkanen farce van hier een paar jaar geleden.
Wel als je ze gaat beschermen zoals in de VS is gebeurd.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, in Amerika slaat het sowieso door natuurlijk. met die hele BLM. Zie dat nog niet zo snel in nederland gebeuren eerlijk gezegd
Ja, tuurlijk. Het is voor welke groepering dan ook onzinnig, weet ik ook welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet je voorstellen white achievement month, fokkie.
Daar zouden gelijk massa aangifte voor worden gedaan.
En daardoor zou je je er opzich juist wel druk over moeten maken, omdat het negatief is voor de grote meerderheid in welke groepering die gewoon hard werkt/studeert.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Het is voor welke groepering dan ook onzinnig, weet ik ook wel
Maar heeft het zin? Want als je er kritiek op uit word je weggezet als racist door degene die het steunen en als je je er niet expliciet negatief tegen uitspreekt ben je een gutmensch. Zoals zovaak tegewnoordig is er geen plek meer voor een gematigde mening die in het midden ligtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daardoor zou je je er opzich juist wel druk over moeten maken, omdat het negatief is voor de grote meerderheid in welke groepering die gewoon hard werkt/studeert.
Het tollereren is juist slecht voor die zwijgende meerderheid.
Idem met het ontkennen van marrokanenproblematiek,. dat heeft de meeste marrokanen echt niet geholpen.
Het in enige vorm goedpraten heeft in ieder geval minder zin.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar heeft het zin? Want als je er kritiek op uit word je weggezet als racist door degene die het steunen en als je je er niet expliciet negatief tegen uitspreekt ben je een gutmensch. Zoals zovaak tegewnoordig is er geen plek meer voor een gematigde mening die in het midden ligt
Juist wel. Aangezien elke laag van de maatschappij het internet van opinie voorzietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is er genoeg ruimte voor genuanceerde mening.
Eigenlijk ken ik niemand die in 1 van de 2 kampen zit.
Ja, op internet.
Maar dat is niet echt een goede weergave van de maatschappij.
Nee, want de meeste mensen die gewoon een baan hebben, een brede sociale kring gaan echt niet hun mening op internet spuwenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist wel. Aangezien elke laag van de maatschappij het internet van opinie voorziet
Toch veranderd in afgelopen paar jaar danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
nederland is verdomme een land waar ze een aantal jaar terug nog massaal twee middenpartijen stemde. Waar zowel extreem links als extreem rechts nooit een demonstratie met meer dan een paar 100 mensen bij elkaar krijgt.
Zo erg zal het allemaal niet zijn.
Nauwelijks vergeleken met buurlanden. Misschien Duitsland uitgezonderd.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch veranderd in afgelopen paar jaar dan
Nee zo`n vaart zal het nog niet lopen inderdaad. Maar je merkt wel een negatieve ontwikkeling. Maar misschien baseer ik dat ook teveel op online ipv offline meningen, dat kanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar zie jij de demonstraties met 100k+ mensen zoals in Zuid of Oost-Europa van extreem links of rechts?
Waar de regering de jaren vrij makkelijk uitzit zonder al te grote problemen.
Ik weet niet hoe jouw offline ervaringen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zo`n vaart zal het nog niet lopen inderdaad. Maar je merkt wel een negatieve ontwikkeling. Maar misschien baseer ik dat ook teveel op online ipv offline meningen, dat kan
Waar de regering de jaren vrij makkelijk uitzit zonder al te grote problemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[quote]Op zaterdag 30 juli 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar azielzoekers in feite best goed worden opgevangen.
Was ZEER leuk. aanrader als je dicht bij huis totaal iets anders wil zien.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan 't toch nog wel leuk zijn geweest?
Wat? Je foto?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
wist je nog mijn BLAMMAGE op telegram laatst cachie
Ben wel nieuwsgierig naar die stad.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was ZEER leuk. aanrader als je dicht bij huis totaal iets anders wil zien.
hehquote:
ik type hele berichten over nuancering van azcs en vluchtelingen , krijg ik scotquote:
Oh ja ik zie het inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik type hele berichten over nuancering van azcs en vluchtelingen , krijg ik scot
Dezelfde in Real grtd?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
cachie zag laatst perongeluk een foto van mij fokkie
Dat zijn een paar 100 man maximaal.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
Maar het gaat ook niet zozeer om wat gemeentes willen, wat naar buiten komt is wat inwoners van de gemeente willen
waar mot je heenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:16 schreef xcachet het volgende:
Morgen moet ik vanaf 8:00 ¤1,70 p/uur parkeergeld betalen. Moet ik nog vroeg mijn bed uit ook.
Hoezo zou ik moeten zeggen "ik zie je profielfoto". Dacht dat je dat wel bewust had gedaan. Zou toch niet duursturen.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zei ook niets he
echt smiechtenactie
Denk dat veel mensen dat wel doen hoor nav die protestenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We beoordelen de Turkse community toch ook niet over duizenden mensen die protesteren na de coupe?
Ken jij ze?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen dat wel doen hoor nav die protesten
Nergens. Maar kan de auto nergens anders parkeren dan bij Dolfinarium want woon in de binnenstad.quote:
Snap hier niets van.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nergens. Maar kan de auto nergens anders parkeren dan bij Dolfinarium want woon in de binnenstad.
Nee, dat niet neequote:
Misschien vergroot de media ook "Racistisch" Nederland wel wat uit.quote:
Nou, ik moet de auto bij dolfinarium parkeren. Daar kost het geld, want kan niet in de stad want daar is geen ruimte.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap hier niets van.
Graag verdere uitleg.
Lul niequote:
Vond 't wel een leuke foto hoor. Was wel een beetje vergeten hoe je er nou uit zag.quote:
hipsterkapseltje zou JC zeggenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond 't wel een leuke foto hoor. Was wel een beetje vergeten hoe je er nou uit zag.
Zag ze je familie ook?quote:
Jammer dat wij dat dan weer moeten missenquote:
hoezo is dit pas jammer als mijn tante en nichtje erop staan.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat wij dat dan weer moeten missen
Al is zo`n smakeloze duckface dan weer jammer
Zou leuk zijn om te zienquote:Op zondag 31 juli 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo is dit pas jammer als mijn tante en nichtje erop staan.
Ik voel vreemde intenties hier.
quote:Op zondag 31 juli 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om te zien
Net als je ouders en je broertje
En je vriendin natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |