Ach het lijkt toch allemaal op elkaar.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, daar ben je.
Ik vind het wel wat hebben.
Net als bij Melting met z'n classics, raad de plaat...
Daarom draai ik regelmatig veel 'Unknown'...quote:Op zondag 31 juli 2016 19:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach het lijkt toch allemaal op elkaar.
Ondergewaarde artiest, die unknownquote:Op zondag 31 juli 2016 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom draai ik regelmatig veel 'Unknown'...
Hierbij verklaar ik deze show tot een zootje.quote:
Lekker toch?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik deze show tot een zootje.
Niets mis meequote:
Dank voor den deuntjes dan Pietquote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een foute planning hoort uiteraard bij een zootje.
Jij begrijpt het, het was rete spannend.quote:
En wanneer gaat dat gebeuren ?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij begrijpt het, het was rete spannend.
Laatste helft van de 9e inning startte met 6-5 achterstand...
Nog 1 wedstrijd van de 3 winnen nu voor een goede positie in de play offs, moet kunnen...
Een gewaardeerde uitvoerende hier...quote:Op zondag 31 juli 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Over planningen gesproken: ik wil morgenavond wel draaien, van 20:00 tot 22:00 uur. Ik heb nog geen titel voor de show, dus voorlopig maar even "Unknown"
DJ11 - Unknown
Ik las het jaquote:Op zondag 31 juli 2016 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een gewaardeerde uitvoerende hier...
Staat erop.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Over planningen gesproken: ik wil morgenavond wel draaien, van 20:00 tot 22:00 uur. Ik heb nog geen titel voor de show, dus voorlopig maar even "Unknown"
DJ11 - Unknown
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
DJ11 - Unknown
De play offs zijn na komend weekend, as. weekend zijn de laatste 3 reguliere competitie wedstrijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |