SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Ik zeg maar nietsquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je nog maar 2 minuten draait, dus misschien wat overdone...
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan dan ook misschien beter zo'n Meltding gebruiken...
Z'n ballen in een tostiijzer om de haren er af te schroeien?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan dan ook misschien beter zo'n Meltding gebruiken...
Harsen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Z'n ballen in een tostiijzer om de haren er af te schroeien?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Toch leuk om even meegepakt te hebben.
Ik dacht dat een ontharingscreme zo heette...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Z'n ballen in een tostiijzer om de haren er af te schroeien?
Ik heb alleen maar van Veet gehoord, maar dat schijn je beter niet daar te kunnen gebruiken!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat een ontharingscreme zo heette...
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Just me heeft nog een bon daarvoor...
Ik heb alleen scheergel, dus ik ben ontwetend...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar van Veet gehoord, maar dat schijn je beter niet daar te kunnen gebruiken!
Zit er een houdbaarheidsdatum op harsen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb toevallig van de week gekeken maar de datum was al verstreken
op de aanbieding welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit er een houdbaarheidsdatum op harsen?
Echte scheerzeep met een kwast blijf ik het fijnste vinden, maar ik neem er nooit de tijd voor, dus ook maar gel!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alleen scheergel, dus ik ben ontwetend...
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn HD moest nog ff wakker worden.
Dat gaat bij mij niet meer lukken, ik begin slaperig te worden en ga lekker slapenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn HD moest nog ff wakker worden.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij niet meer lukken, ik begin slaperig te worden en ga lekker slapenfijne avond nog allemaal
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat!
Zo plat, ik vind het mooi geweest...
ik trek het primaquote:Op zondag 31 juli 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoi Koen, het is wel beetje heftig nu.
Slaapt vast goed dit.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:13 schreef ToT het volgende:
Ik ga toch maar slapen. Hee thx voor de tunes, man!
Goedemorgen. Tweeeeee kopjes koffie!quote:
Zozo..... 3 koppen koffie. Moet je wakker worden?quote:
Ja, wakker worden is wel een vereiste.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Zozo..... 3 koppen koffie. Moet je wakker worden?
Klinkt cryptisch...quote:Op zondag 31 juli 2016 09:30 schreef just me het volgende:
* just me is bezig de mail uit te zoeken, wat is nu nodig om te ontvangen en wat niet
nee joh, gewoon dingen als aanbiedingen van wijn, vintage kleding enzo, ik hoef niet dagelijks zoveel mailquote:
Lekker blijven liggen als je nog niet op moet.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, wakker worden is wel een vereiste.
Druk dagje vandaag. Ondertussen lig ik nog op bed...
Nieuwsbrieven afmelden en dergelijke.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:30 schreef just me het volgende:
* just me is bezig de mail uit te zoeken, wat is nu nodig om te ontvangen en wat niet
had ik dat geweten dan was ik nog uren blijven liggenquote:Op zondag 31 juli 2016 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen als je nog niet op moet.
quote:Op zondag 31 juli 2016 09:34 schreef just me het volgende:
[..]
had ik dat geweten dan was ik nog uren blijven liggen
Ow, reclame mails.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, gewoon dingen als aanbiedingen van wijn, vintage kleding enzo, ik hoef niet dagelijks zoveel mail
Ik krijg zo bezoek en moet nog wat boodschappen doen.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen als je nog niet op moet.
Succes!quote:Op zondag 31 juli 2016 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg zo bezoek en moet nog wat boodschappen doen.
Ik ga er dus nu uit...
Ik ga maar eens onder de douche en daarna wat in de tuin klooienquote:Op zondag 31 juli 2016 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg zo bezoek en moet nog wat boodschappen doen.
Ik ga er dus nu uit...
Klooien..... ook leuk.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga maar eens onder de douche en daarna wat in de tuin klooien
Mja, ik kan beter aan het weer-knopje gaan klooienquote:
Ik hoop dat we het hier droog houden.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:26 schreef just me het volgende:
[..]
Mja, ik kan beter aan het weer-knopje gaan klooien![]()
het is donker hier
en nu regent het
Goedemorgen....quote:Op zondag 31 juli 2016 10:26 schreef just me het volgende:
[..]
Mja, ik kan beter aan het weer-knopje gaan klooien![]()
het is donker hier
en nu regent het
Have fun en zet hem op....quote:Op zondag 31 juli 2016 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat we het hier droog houden.
Er moet vanmiddag nog even geknuppeld worden, geen zin in afgelastingen en inhaalpotjes...
Ik hoef alleen maar drinkend/etend toe te kijken, mijn aandeel is dus beperkt.quote:
Ook als je kijkt is het wel prettiger zonder regenpauze's lijkt me...quote:Op zondag 31 juli 2016 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar drinkend/etend toe te kijken, mijn aandeel is dus beperkt.
Maar er moest nog 2 keer gewonnen worden uit 6 wedstrijden en de afgelopen 2 wedstrijden werden verloren.
Nu nog 4 wedstrijden te gaan, waarvan 3 tegen de #1 van de competitie.
Het is dus spannend...
Dat zeker.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook als je kijkt is het wel prettiger zonder regenpauze's lijkt me...
Wat kost een kaartje eigenlijk of is het gratis binnenwandelen?quote:Op zondag 31 juli 2016 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar drinkend/etend toe te kijken, mijn aandeel is dus beperkt.
Maar er moest nog 2 keer gewonnen worden uit 6 wedstrijden en de afgelopen 2 wedstrijden werden verloren.
Nu nog 4 wedstrijden te gaan, waarvan 3 tegen de #1 van de competitie.
Het is dus spannend...
Tijdens de reguliere competitie verschilt dat per club.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat kost een kaartje eigenlijk of is het gratis binnenwandelen?
Bedanktquote:Op zondag 31 juli 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de reguliere competitie verschilt dat per club.
In Amsterdam, Utrecht, Hoofddorp en Oosterhout is het bijvoorbeeld gratis, maar in Bussum, Haarlem en r'dam betaal je 5 euro entree.
Tijdens de play offs moet je overal betalen. Dat bepaalt de KNBSB dan, omdat ze er een deel van hun inkomsten mee vergaren...
Er zijn 3 wedstrijden per week, dus keuze genoeg.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedankt
Ik fiets er wel eens langs en dan vraag je je soms wel eens wat af vandaar. Wie weet ga ik eens een kijkje nemen
Een 1 km hemelsbreedquote:Op zondag 31 juli 2016 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn 3 wedstrijden per week, dus keuze genoeg.
Vandaag, donderdag en zaterdag spelen ze thuis en lopend ben je er in 10 minuten...
En hij scheerde zich wegquote:Op zondag 31 juli 2016 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerser of harser?
Oh nee, was scheren he!
Nog steeds moequote:
dat klinkt best wel bekend eigenlijkquote:Op zondag 31 juli 2016 16:17 schreef just me het volgende:
[..]
Nog steeds moe, ben niets meer gewend!!
quote:Op zondag 31 juli 2016 16:17 schreef just me het volgende:
[..]
Nog steeds moe, ben niets meer gewend!!
Nog bedankt voor de koffie, best lekker. Interessante nasmaak welquote:
Hehe no problem!quote:Op zondag 31 juli 2016 16:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de koffie, best lekker. Interessante nasmaak wel
Afgelopen nacht niet goed geslapen, vannacht maar eens wel doenquote:
Ik ben op de bank in slaap gevallenquote:Op zondag 31 juli 2016 16:38 schreef just me het volgende:
[..]
Afgelopen nacht niet goed geslapen, vannacht maar eens wel doen
TMIquote:Op zondag 31 juli 2016 16:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Leuk maar ik scheer alleen mn eigen ballen
Leuk dat je je ballen scheert, maar wat moeten wij met die info?quote:
Ik ben niet degene die er steeds weer over begint andersquote:Op zondag 31 juli 2016 16:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Leuk dat je je ballen scheert, maar wat moeten wij met die info?
Toch gaf jij de voorzetquote:
Als hij het tussen de scheerbeurten maar wel ff afwast!quote:Op zondag 31 juli 2016 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Mo scheert sommige personen over 1 kam...
Scheiding in het midden...quote:Op zondag 31 juli 2016 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als hij het tussen de scheerbeurten maar wel ff afwast!Vind ik minder fris als die kam eerst op JanCees z'n balharen is gebruikt.
Hygiëne voor allesquote:Op zondag 31 juli 2016 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als hij het tussen de scheerbeurten maar wel ff afwast!Vind ik minder fris als die kam eerst op JanCees z'n balharen is gebruikt.
Kaal of kammen, weet je wel,quote:Op zondag 31 juli 2016 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig komt dit topic binnenvallen en ziet iets over balharen en scheerbeurten staan
* Elfletterig checkt of dit werkelijk het Radio 49-topic is
quote:Op zondag 31 juli 2016 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig komt dit topic binnenvallen en ziet iets over balharen en scheerbeurten staan
* Elfletterig checkt of dit werkelijk het Radio 49-topic is
Welk een goed plan. Ik ga nog even wat vloeibare cafeïne tot me nemen.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga er maar even wat muziekjes in gooien.
quote:Op zondag 31 juli 2016 17:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga er maar even wat muziekjes in gooien.
je kunt wel blijven zwaaien, maar opstijgen wordt het nietquote:
Ik ga ook vloeibare cafeïne tot me nemen, in combinatie met de smaak van gemalen koffiebonen.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Welk een goed plan. Ik ga nog even wat vloeibare cafeïne tot me nemen.
quote:Op zondag 31 juli 2016 17:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
je kunt wel blijven zwaaien, maar opstijgen wordt het niet
Oh, die van de lapo.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:48 schreef knokkels het volgende:
Handig Mo, ik krijg NU pas je dm van gisteren binnen
Nahuh, jij nietquote:
Dat begrijp ik wel, ligt het dichtst bij de reggae.quote:
Windows zegt van niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, ligt het dichtst bij de reggae.
Ik hou er ook van, maar kan latere varianten ook waarderen...
Heb jij toevallig iets van de Dixo Wankers?
Ah, daar ben je.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een prutser die uploader, dat wordt flink puzzelen.
Ach het lijkt toch allemaal op elkaar.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, daar ben je.
Ik vind het wel wat hebben.
Net als bij Melting met z'n classics, raad de plaat...
Daarom draai ik regelmatig veel 'Unknown'...quote:Op zondag 31 juli 2016 19:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach het lijkt toch allemaal op elkaar.
Ondergewaarde artiest, die unknownquote:Op zondag 31 juli 2016 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom draai ik regelmatig veel 'Unknown'...
Hierbij verklaar ik deze show tot een zootje.quote:
Lekker toch?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik deze show tot een zootje.
Niets mis meequote:
Dank voor den deuntjes dan Pietquote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een foute planning hoort uiteraard bij een zootje.
Jij begrijpt het, het was rete spannend.quote:
En wanneer gaat dat gebeuren ?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij begrijpt het, het was rete spannend.
Laatste helft van de 9e inning startte met 6-5 achterstand...
Nog 1 wedstrijd van de 3 winnen nu voor een goede positie in de play offs, moet kunnen...
Een gewaardeerde uitvoerende hier...quote:Op zondag 31 juli 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Over planningen gesproken: ik wil morgenavond wel draaien, van 20:00 tot 22:00 uur. Ik heb nog geen titel voor de show, dus voorlopig maar even "Unknown"
DJ11 - Unknown
Ik las het jaquote:Op zondag 31 juli 2016 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een gewaardeerde uitvoerende hier...
Staat erop.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Over planningen gesproken: ik wil morgenavond wel draaien, van 20:00 tot 22:00 uur. Ik heb nog geen titel voor de show, dus voorlopig maar even "Unknown"
DJ11 - Unknown
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
DJ11 - Unknown
De play offs zijn na komend weekend, as. weekend zijn de laatste 3 reguliere competitie wedstrijden.quote:
Zal je erop zetten.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als niemand gaat wil ik wel zo vanaf 20:00 tot 23:00/23:30 de avond leeg draaien.
Nee, ga je gang...quote:Op zondag 31 juli 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik las het jaJij bent niet van plan om morgenavond te draaien, toch? Ik wil je niet in de weg zitten of zo.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als niemand gaat wil ik wel zo vanaf 20:00 tot 23:00/23:30 de avond leeg draaien.
Wordt wel wat minder veel nieuwe muziek dan anders; het zijn magere weken. Gelukkig is er meer dan genoeg andere muziek om te draaien. En twee uurtjes zijn zo gevuld.quote:
Geen idee, als het me uitkomt.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wanneer is je zomerstop ook alweer voorbij?
Merk je morgen vanzelf.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BedanktStaat m'n wachtwoord ook goed en zo?
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Zonder twijfel de beste niet-single van Coldplay ooit. En ook zonder twijfel behorend tot de 3 beste nummers van Coldplay, wat mij betreft.
Dit is ook nog een speciale editie. Live uit Ahoy, uitgebracht met Clocks als 3CD's, speciaal voor Nederland.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Zonder twijfel de beste niet-single van Coldplay ooit. En ook zonder twijfel behorend tot de 3 beste nummers van Coldplay, wat mij betreft.
God Put A Smile Upon Your Face en Speed of Sound zijn mijn favoriete singles.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Wel eens van gehoord ja. In die tijd heb ik Coldplay ook een paar keer live gezien. Volgens mij ben ik na X&Y een beetje afgehaakt wat concertbezoek betreft. Hun cd's ben ik wel blijven kopen, maar de nieuwste twee zijn lang niet zo goed als het eerdere werk. Mylo Xyloto had nog wel wat goede nummers.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dit is ook nog een speciale editie. Live uit Ahoy, uitgebracht met Clocks als 3CD's, speciaal voor Nederland.
Ik heb vaak bij het hardlopen Coldplay op, Parachutes t/m X&Y zijn echt meesterwerken.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord ja. In die tijd heb ik Coldplay ook een paar keer live gezien. Volgens mij ben ik na X&Y een beetje afgehaakt wat concertbezoek betreft. Hun cd's ben ik wel blijven kopen, maar de nieuwste twee zijn lang niet zo goed als het eerdere werk. Mylo Xyloto had nog wel wat goede nummers.
X&Y vind ik hun beste album. Ik heb een zwak voor albums waar geen enkel zwak nummer op staat. X&Y is van begin tot eind goed.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb vaak bij het hardlopen Coldplay op, Parachutes t/m X&Y zijn echt meesterwerken.
Ik zit ook met verbazing te luisteren!quote:Op zondag 31 juli 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
Heeft DJ Vout bezit genomen van de computer van Gtaboy?!
Die rot Deutscher komt gewoon zomaar binnendringen!quote:Op zondag 31 juli 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
Heeft DJ Vout bezit genomen van de computer van Gtaboy?!
Ganz falsch.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die rot Deutscher komt gewoon zomaar binnendringen!
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog geen recent nummer gehoord en dat vind ik overigens prima...
Morgen maak ik het goedquote:Op zondag 31 juli 2016 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog geen recent nummer gehoord en dat vind ik overigens prima...
Eerste couplet is Manhattan Island Serenade van Leon Russel en het tweede couplet is de Nederlandse versie maar dan met de Oude Maasweg.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Morgen maak ik het goed
* Elfletterig wist trouwens niet dat de Amazing Stroopwafels zulke mooie, stemmige Engelstalige muziek maakten....
Ah.... ik dacht eerst aan een fout getagde mp3quote:Op zondag 31 juli 2016 20:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Eerste couplet is Manhattan Island Serenade van Leon Russel en het tweede couplet is de Nederlandse versie maar dan met de Oude Maasweg.
Ik vind het ook niet een van zijn beste.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom "Avond" zo is opgehemeld. De man heeft veel mooiere nummers gemaakt.
Gebeurt wel vaker, dit soort verhalen. Radiohead brak door met een nummer (Creep) dat ze zelf als een leftover zagen. Ze namen het op bij wijze van test. Je hoort de verveeldheid bijna terug in hoe de gitarist zijn partij aanslaat.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet een van zijn beste.
Leuk feit, Lennaert Nijgh schreef het in 1973 voor zijn toemalige vriendin Anja Bak, die nu de vrouw van Boudewijn is, die het ergens rond 1994 opnam, speciaal voor haar. Ze was zo enthousiast dat ze hem aandrong om het op zijn nieuwe CD te zetten. En zo kwam hij in 1996 op Een nieuwe herfst.
quote:Op zondag 31 juli 2016 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker, dit soort verhalen. Radiohead brak door met een nummer (Creep) dat ze zelf als een leftover zagen. Ze namen het op bij wijze van test. Je hoort de verveeldheid bijna terug in hoe de gitarist zijn partij aanslaat.
En Moby zag niks in Porcelain en moest ervan worden overtuigd om het toch op zijn album te zetten...
Toch leuk dat je, als 1 van de weinigen denk ik, dat nummer niet kent...quote:Op zondag 31 juli 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah.... ik dacht eerst aan een fout getagde mp3
No Surprises is echt prachtig.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb minder dan 10 keer in mijn leven naar een nummer van Radiohead geluisterd. Ik vind het maar mwa mwa.
De titel en bandnaam zeiden me wel wat, maar ik wist niet dat het Engelstalig begon.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch leuk dat je, als 1 van de weinigen denk ik, dat nummer niet kent...
Iedereen heeft z'n blinde vlekken...quote:Op zondag 31 juli 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De titel en bandnaam zeiden me wel wat, maar ik wist niet dat het Engelstalig begon.
Ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n blinde vlekken...
Ik geniet al met volle teugen van wat je draait!quote:Op zondag 31 juli 2016 21:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mocht er iemand nog een verzoek hebben, dat kan je zomaar hebben! Mocht je die ook graag horen in de uitzending, mijn DM box staat open!
Graag Sevn Aliasquote:Op zondag 31 juli 2016 21:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mocht er iemand nog een verzoek hebben, dat kan je zomaar hebben! Mocht je die ook graag horen in de uitzending, mijn DM box staat open!
Wat je draait, bevalt prima. Weinig reden voor verzoekjes.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik voel mij dromerig....quote:Op zondag 31 juli 2016 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Gtaboy heeft al een paar nummers gedraaid die doen vermoeden dat de show erop zit. Eerst My Way van Frank Sinatra, nu weer Droomland...
Hoe danquote:Op zondag 31 juli 2016 21:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Zal eens kijken of ik er iets van heb.
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Tijd voor een van de beste bands ooit, Pink Floyd.
De sounds op de albums van Pink Floyd is heerlijk. Mijn pa heeft de LP's van Dark Side of the Moon en Wish You Were Here. Klinkt zo retegeil.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:05 schreef ToT het volgende:
De sound van het album Delicate sound of thunder blijf ik gewoon echt subliem vinden!
Heel donker van klank, zo enorm veel sfeer er in!
Ik zal ze nog eens anaalyseren...quote:Op zondag 31 juli 2016 22:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
De sounds op de albums van Pink Floyd is heerlijk. Mijn pa heeft de LP's van Dark Side of the Moon en Wish You Were Here. Klinkt zo retegeil.
Hehehe awesome!quote:Op zondag 31 juli 2016 22:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
De sounds op de albums van Pink Floyd is heerlijk. Mijn pa heeft de LP's van Dark Side of the Moon en Wish You Were Here. Klinkt zo retegeil.
Deze staat erg hoog bij mij, met Comfortably Numb erbij. Die solo's op Numb....quote:Op zondag 31 juli 2016 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe awesome!
Dit vind ik sowieso echt een heerlijk nummer. TOen ik soms ook niet-gothic shows draaide, kwam deze regelmatig voorbij!
Heb je toevallig Delicate sound of thunder ook? Zo ja, zou je daar iets van willen draaien? Shine on you crazy diamond is uiteraard het mooiste, maar die duurt wel erg lang. Learning to fly vind ik ook geniaal!quote:Op zondag 31 juli 2016 22:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Deze staat erg hoog bij mij, met Comfortably Numb erbij. Die solo's op Numb....![]()
Komt eraan!quote:Op zondag 31 juli 2016 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je toevallig Delicate sound of thunder ook? Zo ja, zou je daar iets van willen draaien? Shine on you crazy diamond is uiteraard het mooiste, maar die duurt wel erg lang. Learning to fly vind ik ook geniaal!
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gooi hierna nog een nummer erdoor en dan komt Pink Floyd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
quote:
Howdyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |