SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Nice, Ik moet nog maar 370 Magikarps vangenquote:
Met 300 karps heb je al een gary dus... je berekening klopt nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nice, Ik moet nog maar 370 Magikarps vangen
Die zapdos triestheid ook.. Ze hebben echt teveel aandacht nodigquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:14 schreef picodealion het volgende:
Die all-caps TT's beginnen wel te vervelen nu hoor.
Het zijn er toch 400?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met 300 karps heb je al een gary dus... je berekening klopt niet
3 candy per vangst... en dan stuur je er 1tje naar de blender wat dus 4 candies zijn.. ok je heb er dan 101 nodigquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het zijn er toch 400?
Anders moet ik nog 270
400 candy, dus 101 vangen (of minder als je er een met bonus candies uit een ei hebt)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het zijn er toch 400?
Anders moet ik nog 270
Moltres schaamt zich dat zijn team zo weinig inzet toont.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die zapdos triestheid ook.. Ze hebben echt teveel aandacht nodig
Was ik vergetenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
3 candy per vangst... en dan stuur je er 1tje naar de blender wat dus 4 candies zijn.. ok je heb er dan 101 nodig
Wij hebben geen aandacht nodigquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Moltres schaamt zich dat zijn team zo weinig inzet toont.
Het is wel altijd Team Valor dat op elke Pokéstop hier in Deventer een shitload aan rotzooi achterlaat. Schaamteloos kutvolk, dat Team Valor hier in Deventer.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:21 schreef Friday12 het volgende:
Ik vind ook nog steeds dat je een Home kan zetten.. Een soort van pokestop waar je 1x per uur items kan krijgen
[..]
Wij hebben geen aandacht nodig![]()
Dat jij nou bij het pleb team zit
Zijn ook meestal kinderen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het is wel altijd Team Valor dat op elke Pokéstop hier in Deventer een shitload aan rotzooi achterlaat. Schaamteloos kutvolk, dat Team Valor hier in Deventer.
Boh een 100%erquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:44 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een 100% IV Pinsir gevangen.CP op dit moment 1030.
Zal zo even kijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Boh een 100%er, die moet ik nog tegenkomen. Dat is voor mij nu wel het leukste van het spelletje, de perfecte pokemon vangen en daarmee gaan bazen.
Heeft ie een beetje goeie attacks? Vooral nu na die veranderingen in aanvallen.
welke veranderingen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Boh een 100%er, die moet ik nog tegenkomen. Dat is voor mij nu wel het leukste van het spelletje, de perfecte pokemon vangen en daarmee gaan bazen.
Heeft ie een beetje goeie attacks? Vooral nu na die veranderingen in aanvallen.
oh dat, daar let ik niet echt opquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)lview?sle=true#gid=0
Wij hebben het goed.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:50 schreef Tofuburger het volgende:
Een evee en venonat gevangen en dat terwijl ik gewoon thuis ben
Ik heb 8 pokemons gevangen binnen een uur en dat allemaal liggend op mijn bed
Waar zat jequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
Great catch vanavond. Supergezellig ook want echt nog nooit zo'n grote groep samen gezien.....![]()
4 stops continu lures![]()
Vangst:
Bulbasaur, tentacool x2, ponyta x3 (alle 3 600+cp), voltorp, gastly, diglett, kadabra, ekans, sandshrew, doduo, shellder, bellsprout, golbat, kingler, machop, magnemite, magnetron, omanyte, seaking
Ik ben blij
Hmm mijne was 1637, en heeft Dragon Breath (6) en Twister (25)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:35 schreef colastroop het volgende:
fml
Een gyarados van 1400 cp met twister als super
Klik op een pokemon, dan op de 3 streepjes rechtsonder, daar staat transfer en favorite.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:33 schreef Amarantha het volgende:
"Finally the transfer button is at the top"
Ik zal wel blind zijn. ik zal nog eens kijken.
Ja ik zie hetquote:Op zondag 31 juli 2016 01:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Klik op een pokemon, dan op de 3 streepjes rechtsonder, daar staat transfer en favorite.
Schrok echt evenquote:Op zondag 31 juli 2016 01:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Echt hč, dat wordt ook niet ff er bij gezegd
Zodat mensen niet gaan vragen wat die voetjes betekenen.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom de voetjes weghalen? Iedereen gebruikt nu pokevision?
Ik vind het best slim dat ze het uit hebben gezet tot dat ze het goed weten te fiksen.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zodat mensen niet gaan vragen wat die voetjes betekenen.
Het was nooit kapotquote:Op zondag 31 juli 2016 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het best slim dat ze het uit hebben gezet tot dat ze het goed weten te fiksen.
Hier bij de media markt doen medewerkers dat zelf nadat het gebouw dicht is voor publiek.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Lol, wel handig dat die gym die ik vanmiddag overgenomen heb op een terrein zit met een hek dat 's avonds laat dicht gaat.Blijft ie in elk geval nog de hele nacht van mij.
denk dat de maps niet goed werken.. eerder op de avond verschillende pokemon gevangen die niet eens op de map stondenquote:Op zondag 31 juli 2016 01:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gewoon maar 1 fucking pokemon in de hele wijk...
Klopt..gebeurt wel vaker.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
denk dat de maps niet goed werken.. eerder op de avond verschillende pokemon gevangen die niet eens op de map stonden
jup ik heb dezelfde attack movesquote:Op zondag 31 juli 2016 01:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Waar zat je?
[..]
Hmm mijne was 1637, en heeft Dragon Breath (6) en Twister (25)___
quote:Op zondag 31 juli 2016 03:48 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Vandaag een gym van level 8 overgenomen met een maat van me. Dus had er een Weedle in gezet haha
quote:Op zondag 31 juli 2016 07:14 schreef Fopje het volgende:
Er werd gezegd dat de spawns veranderd zijn, en dat bijvoorbeeld een spawn van pokemon nr 120 nu een spawn van 119 zou zijn.
Eerst zag ik redelijk vaak een sandshrew bij mij thuis, meerdere keren per dag, en nu meerdere keren per dag een Pikachu terwijl ik die nog nooit gezien had.
Pikachu is 1 lager nummer dan Sandslash.
Toeval of hebben jullie dat ook ?
De gegevens van je pokémon hier invullen.quote:Op zondag 31 juli 2016 07:15 schreef Fopje het volgende:
Oja en wat bedoelen jullie met een 100% pokemon? Hoe zie je dat ?
Ik had een pickachu waarvan mn cp balk echt bijna helemaal gevuld was, komt er maar 14 % uit.quote:Op zondag 31 juli 2016 07:23 schreef victorinox het volgende:
[..]
De gegevens van je pokémon hier invullen.
Ik heb bijvoorbeeld een Haunter van 98%.
Lolquote:Op zondag 31 juli 2016 03:48 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Vandaag een gym van level 8 overgenomen met een maat van me. Dus had er een Weedle in gezet haha
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Lol, wel handig dat die gym die ik vanmiddag overgenomen heb op een terrein zit met een hek dat 's avonds laat dicht gaat.Blijft ie in elk geval nog de hele nacht van mij.
Bergen aan Zeequote:Op zondag 31 juli 2016 01:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Waar zat je?
[..]
Hmm mijne was 1637, en heeft Dragon Breath (6) en Twister (25)___
Pikachu is een lager dan raichu, 1 hoger dan Arbokquote:Op zondag 31 juli 2016 07:14 schreef Fopje het volgende:
Er werd gezegd dat de spawns veranderd zijn, en dat bijvoorbeeld een spawn van pokemon nr 120 nu een spawn van 119 zou zijn.
Eerst zag ik redelijk vaak een sandshrew bij mij thuis, meerdere keren per dag, en nu meerdere keren per dag een Pikachu terwijl ik die nog nooit gezien had.
Hier spawnen nog steeds enkel Rattata, Weedle en Pidgey.quote:Op zondag 31 juli 2016 07:14 schreef Fopje het volgende:
Nee, CP zegt wel iets, maar niet over hoe goed je pokemon gemiddeld is, ten opzichte van anderen.quote:Op zondag 31 juli 2016 07:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had een pickachu waarvan mn cp balk echt bijna helemaal gevuld was, komt er maar 14 % uit.![]()
Dus je moet niet naar cp kijken ?
Volgens mij skipt hij de evoluties.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pikachu is een lager dan raichu, 1 hoger dan Arbok
Bij mij (Android) niet? Werk gewoon nog en staat ook bij de settings er tussen.quote:
Die is er, dat is Steelix. Maar dat is een generatie 2 pokemon, en die zitten er nu niet in.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een domme vraagtussendoor hoor, maar ik heb in mijn vakantie een Onix gevangen en zag dat ik die niet kan evolueren, maar toen vroeg ik mij af, hoe de Pokémon heet, die je in een Onix kan evolueren. Of is die er niet?
Zou ik wel gelukkig van worden. Heb al 10000000 poliwags gevangen thuis, zouden dat abra's wordenquote:
Sportief!quote:Op zondag 31 juli 2016 09:53 schreef Murmeli het volgende:
Hier in ieder geval weer rattata en spearow in de straat. Ik ga zo maar weer wat hardlopen. Moet ook nodig wat ballen erbij hebben
Volgens mij alleen iOS. In Settings is het weg en het werkt ook niet meer.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:37 schreef NiceThingsAddict het volgende:
[..]
Bij mij (Android) niet? Werk gewoon nog en staat ook bij de settings er tussen.
Thanks. Geloof niet dat de Gen2 Poké-serie ooit heb gezien op tv, maar misschien wel. Is me te lang geleden.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:41 schreef NiceThingsAddict het volgende:
[..]
Die is er, dat is Steelix. Maar dat is een generatie 2 pokemon, en die zitten er nu niet in.
Dat gaat wel gebeuren, aangezien types die in de eerste generatie niet voorkomen (steel, dark, etc) wel als moves in het spel zitten.
Luxe hoor... Tssssquote:Op zondag 31 juli 2016 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vul m'n tas vanaf de bank as we speak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij thuis is de machop verandert in een growlithe spawnquote:Op zondag 31 juli 2016 07:14 schreef Fopje het volgende:
oh dat is wel beter zegquote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 10:22 schreef Noppie2000 het volgende:
Dus, de nieuwe patch heeft de voetstapjes verwijderd uit de game. Soort van, er is geen 3 step bug want er zijn geen 3 steps?
Ja dit.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou eigenlijk wel even de deur uit moeten om even mijn Pokéballs aan te vullen, maar geen zin nog om de deur uit te gaan.
Ik ga serieus echt niet maar een beetje rond lopen in de hoop ooit iets tegen te komen wat in mijn nearby list staat. En een half uur blijft staan, terwijl je weet dat spawns dan al lang weg zijn.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
Niantic en Nintendo aan het sue'en geslagen?
Net nu er een pikachu naast mijn huis zitquote:Op zondag 31 juli 2016 10:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
Niantic en Nintendo aan het sue'en geslagen?
Ik ga ook gewoon lekker wandelen en kijk dan wel wat ik tegenkomquote:Op zondag 31 juli 2016 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga serieus echt niet maar een beetje rond lopen in de hoop ooit iets tegen te komen wat in mijn nearby list staat. En een half uur blijft staan, terwijl je weet dat spawns dan al lang weg zijn.
Het begon me toch al te vervelen dat er altijd alleen dezelfde Pokemon in dit dorp zijn en je een uur kon lopen en alleen 2x een rattata tegen kon komenDus, ik hou er maar mee op.
Jij loopt toch sowieso honderdduizend km per dag? En dan nog niks vinden?quote:Op zondag 31 juli 2016 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga serieus echt niet maar een beetje rond lopen in de hoop ooit iets tegen te komen wat in mijn nearby list staat. En een half uur blijft staan, terwijl je weet dat spawns dan al lang weg zijn.
Het begon me toch al te vervelen dat er altijd alleen dezelfde Pokemon in dit dorp zijn en je een uur kon lopen en alleen 2x een rattata tegen kon komenDus, ik hou er maar mee op.
Maar ik wandel altijd best ver en doorgaans buiten bebouwd gebied. je komt dan echt niets tegen, dat is zo'n domperquote:Op zondag 31 juli 2016 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga ook gewoon lekker wandelen en kijk dan wel wat ik tegenkomMijn vaste rondje en als ik het idee heb dat er dichtbij iets aan de hand is, of een lure aanstaat, dan loop ik daar even langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |