Verzekeringen vind ik nog wel iets genuanceerder dan het gedoe met de banken, zeker zorgverzekering. Al is dat hele zorgverzekering ook een gigantisch misbruikte melkkoe met slechte vergoedingen en weet ik het allemaal. Maar het idee erachter is in ieder geval oké. Maar uiteindelijk vind ik dat men de zorgverzekering Het hele 'too big to fail' is gewoon een aangestuurd iets geweest, men wíst dat ze wel geholpen moesten worden omdat anders de economie nog harder was gesloopt dan het al was. Niet dat ze alles gepland hebben, dat denk ik nog net niet maar ze zijn wel tot het gaatje gegaan met het innen van de bonussen en vergaren van de winsten, ook nadat ze eigenlijk wel wisten dat de shit gefuckt was zeg maar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie het altijd nog als alle schouders dragen een beetje net als bij verzekeringen maar inderdaad daar zijn de zaken wel erg onduidelijk en zitter en veel "overtuigers" tussen het proces...
Die bedrijven zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:00 schreef firefly3 het volgende:
Wie zijn momenteel het machtigst? Microsoft, Apple, Nintendo, verzekeraars, banken of de president van Amerika?
Wie precies?quote:
Is de doelstelling van dit hele forum niet om daar nou net achter te komenquote:
Ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:00 schreef firefly3 het volgende:
Wie zijn momenteel het machtigst? Microsoft, Apple, Nintendo, verzekeraars, banken of de president van Amerika?
Ah, jij bent de solipsist die de rest bij elkaar verzint?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |