quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had Pereiro lekker op de positie van Locadia laten spelen. Gewoon een seizoen laten staan, al het vertrouwen wat Locadia krijgt eens aan hem geven. Denk dat je daar veel en veel meer rendement uit gaat halen.
Locadia schiet nagenoeg elke bal die hij krijgt op doel, Pereiro kan ook met een lekker steekballetje De Jong of Pröpper (wat een beest) bedienen
Wat mij betreft is het nu wel klaar met Pereiro op de bank of op de vleugel. Die jongen hoort op 1 positie thuis en dat is achter de spits. Dan komt zijn techniek pas echt tot zijn recht. Ik snap echt niet waarom Cocu zijn tactiek niet gewoon aanpast aan het spelersmateriaal. Wat staat ie nou met Pereiro en Locadia op die vleugel aan te kutten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Dat bedoel ik min of meer ook. Locadia staat ook niet "vast" op links (op papier wel), loopt ook om De Jong heen te bewegen, dat moet Pereiro ook lekker doenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het nu wel klaar met Pereiro op de bank of op de vleugel. Die jongen hoort op 1 positie thuis en dat is achter de spits. Dan komt zijn techniek pas echt tot zijn recht. Ik snap echt niet waarom Cocu zijn tactiek niet gewoon aanpast aan het spelersmateriaal. Wat staat ie nou met Pereiro en Locadia op die vleugel aan te kutten?
Inderdaad. Pereiro is dan op zijn best terwijl Locadia gewoon in de weg loopt. Die jongen moet gewoon lekker de bank warm houden en zijn minuutjes pakken tijdens de beker tegen FC Balophetdak.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik min of meer ook. Locadia staat ook niet "vast" op links (op papier wel), loopt ook om De Jong heen te bewegen, dat moet Pereiro ook lekker doen
Dat het geen Footballmanager is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:56 schreef alf89 het volgende:
Volgens mij neemt PSV momenteel een enorm risico om niet meer spelers dan Bruma van de hand te doen. Op dit moment staan onder andere Jetro Willems, Maher en Narsingh nog op het punt om een transfer te maken. Toch bestaat de kans voor alle 3 de spelers dat ze geen transfer zullen maken en dat ze nog een jaar (met óf zonder nieuw contact) bij PSV blijven.
Naar mijn mening neemt PSV hiermee een groot risico. Ik vermoed dat volgend jaar namelijk een groot aantal spelers zou willen vertrekken. Meerdere spelers staan dan al 3- of meer jaren bij PSV onder contract of hadden het voornemen niet langer dan 2 jaar bij PSV te blijven (Moreno & Luuk de Jong.
Ik vermoed dat de volgende spelers volgend jaar vervangen moeten worden:
1. Jeroen Zoet
2. Santiago Arias
3. Héctor Moreno
4. Jetro Willems
5. Andrés Guardado
6. Adam Maher
7. Luuk de Jong
8. Jozefzoon
9. Narsingh
Er zullen er vast wel 2 a 3 niet vertrekken uit dat lijstje, maar dan nog blijft het aantal voor volgend jaar te groot.
Zeker met het oog op het vertrek van de keeper en 2 verdedigers, zal Jetro Willems dit seizoen nog moeten vertrekken bij PSV.
Hoe denken jullie hierover?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 06:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat het geen Footballmanager is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Toch raar dat Cocu er weer intrapte, dat 4-4-2. Je zou toch denken dat hij het bij aanvang al zou doen gezien de ervaringen in februari.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben wel een beetje geschrokken van afgelopen zaterdag. Wat was die eerste helft slecht zeg. Ik kan geen man noemen die zijn niveau wel haalde. Da's eigenlijk wel schandalig.
Ik vond niet Utrecht 442 speelde. Conboy stond De Jong te dekken en was op papier linksback. Amrabat en Troupee maakte de meters op de flanken. Het was een soort van 5-3-2/3-5-2.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch raar dat Cocu er weer intrapte, dat 4-4-2. Je zou toch denken dat hij het bij aanvang al zou doen gezien de ervaringen in februari.
Troupee kwam er pas in de 43e minuut in.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond niet Utrecht 442 speelde. Conboy stond De Jong te dekken en was op papier linksback. Amrabat en Troupee maakte de meters op de flanken. Het was een soort van 5-3-2/3-5-2.
Echt waar Stijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Troupee kwam er pas in de 43e minuut in.
Maar PSV kon dat makkelijker bestrijden natuurlijk door die 3-5-2.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt waar Stijn.
De tactiek veranderde niet, maar Troupeé kwam wat meer op langs de flanken.
Uiteindelijk wel ja. Maar als PSV dien je je niet aan te hoeven passen aan je tegenstander. Behalve in Europa.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV kon dat makkelijker bestrijden natuurlijk door die 3-5-2.
Het lijkt heel erg op wat we vorig seizoen maar al te vaak gezien hebben. Matig, slecht voetbal maar vaak toch nog aan de goede kant van de score eindigen. Met dit soort voetbal gaan we ook nog wel ettelijke malen aan de verkeerde kant eindigen overigensquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. Maar als PSV dien je je niet aan te hoeven passen aan je tegenstander. Behalve in Europa.
Het is zo apart dat het goede voetbal uit de voorbereiding ineens helemaal verdwenen lijkt. Tegen Feyenoord was het al kut en zaterdag was het zo niet nog kutter. Twee grote wijzigingen ten opzichte van de voorbereiding; Guardado en Moreno.
Waarom zou je je als PSV niet aan hoeven passen? In een steeds flexibelere tactische voetbalwereld is het niet zo vreemd dat topploegen in hun competitie tactisch overklast worden at some timesquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. Maar als PSV dien je je niet aan te hoeven passen aan je tegenstander. Behalve in Europa.
Het is zo apart dat het goede voetbal uit de voorbereiding ineens helemaal verdwenen lijkt. Tegen Feyenoord was het al kut en zaterdag was het zo niet nog kutter. Twee grote wijzigingen ten opzichte van de voorbereiding; Guardado en Moreno.
Als ik het allemaal moet geloven schijnt die Bruma er zo een te zijn. Zelf heb ik 'm nog nooit zien spelen tho.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het lijkt heel erg op wat we vorig seizoen maar al te vaak gezien hebben. Matig, slecht voetbal maar vaak toch nog aan de goede kant van de score eindigen. Met dit soort voetbal gaan we ook nog wel ettelijke malen aan de verkeerde kant eindigen overigens![]()
Ik blijf erbij dat als we naar een hoger niveau willen en we per se 4-3-3 willen blijven spelen dat er gewoon een kwaliteitsbuitenspeler bij moet. Geen 'talent' dus maar iemand die er meteen staat en snelheid, creativiteit, voorzetten en doelpunten toevoegt. Maar vind er maar eens zo eentje die je kan halen als PSV zijnde
Het was slecht ja, vooral de eerste helft. Aan de andere kant won je uit bij Utrecht zonder dat er ook maar iemand zijn niveau haalde. Wat moet er dan allemaal mogelijk zijn wanneer iedereen wel zijn niveau wel haalt?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben wel een beetje geschrokken van afgelopen zaterdag. Wat was die eerste helft slecht zeg. Ik kan geen man noemen die zijn niveau wel haalde. Da's eigenlijk wel schandalig.
Zo kijk ik er ook naar. Het is gewoon een lastige wedstrijd, wanneer in het seizoen ook.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het was slecht ja, vooral de eerste helft. Aan de andere kant won je uit bij Utrecht zonder dat er ook maar iemand zijn niveau haalde. Wat moet er dan allemaal mogelijk zijn wanneer iedereen wel zijn niveau wel haalt?
Yep, maar die lijkt dus ook al niet haalbaar. Verder ook geen flauw idee of het iets is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als ik het allemaal moet geloven schijnt die Bruma er zo een te zijn. Zelf heb ik 'm nog nooit zien spelen tho.
Dat ,sowieso. Leuk dat hij het als spits met zijn kwaliteiten op links aardig doet. En leuk dat hij zijn verdedigende werk goed doet. Maar het is onder de streep simpelweg gewoon minder dan een goede linksbuiten op die plek.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als ik het allemaal moet geloven schijnt die Bruma er zo een te zijn. Zelf heb ik 'm nog nooit zien spelen tho.
Dus Locadia moet in ieder geval vervangen worden en ik denk dat je er ook zeker op vooruit gaat als Willems verkocht wordt en er een echte linksback wordt aangetrokken. Dan zie ik het allemaal wel positief tegemoetAlleen betwijfel ik dan of het middenveld wel genoeg scorend vermogen heeft, maar dit wordt in principe ook weer opgeheven door een waarschijnlijk vele malen beter renderende voorhoede.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer jongens, geen titel dit jaar. Feyenoord is al kampioen dit seizoen.
#eurforie #elia #besteelftalooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |